Δεν ξερω παιδια.....ολη αυτη η "αναζητηση της αληθειας" που κρυβεται πισω απο αυτον το πινακα μου φαινεται λιγο γελοια!!! Δηλαδη, ξεφευγεις απ ολο το καλλιτεχνικο ενδιαφερον που μπορει να προκαλει και ασχολεισαι με θεματα "κουτσομπολιστικου" περιεχομενου, αν μπορω να το πω ετσι. Ποια ηταν, τι ηταν, γιατι ηταν, γιατι εγινε αυτο, γιατι εγινε το αλλο, πως, που, γιατι, ποιος, ποτε!!
Ειναι ενας ωραιος και συμβολικος πικανας. Τελεια και παυλα. Μεχρι εκει!
Αν επρεπε παντως να διαλεξω καποια θεωρια, θα προτιμουσα αυτη που θελει τον Ντα Βιντσι να εκανε ενα ειδος προσωπογραφιας και να παρουσιασε τον εαυτο του μεσα απο την μορφη αυτης της κοπελας(;;). Αυτη η περιπτωση ταιριαζει καλυτερα και με τον φαρσαδορικο χαρακτηρα του Ντα Βιντσι. Αλλα δεν πιστευω οτι εχει καμια σημασια ποια ηταν πραγματικα η Μονα Λιζα, αφου ο σκοπος του Ντα Βιντσι εξαλλου δεν ηταν να αναδειξει το προσωπο αυτο καθ εαυτο.
Ο ειδικος μιλησε!!!