ελληνική μουσική
    554 online   ·  210.833 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > Βιογραφίες

    Θανάσης Παπακωνσταντίνου

    Κι εσύ αποσπερίτη μου του δειλινού ταιριάζεις
    άδολα είναι τα μάτια σου και μην τα κατεβάζεις...

    Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου γεννήθηκε στις 26 Απριλίου του 1959 στον Τύρναβο. Κρατά ως σημαντικότερη ανάμνηση σήμερα το «άρωμα απ'το βρεγμένο χώμα» και τα παραδοσιακά τραγούδια που τραγουδούσαν στα χωράφια οι γονείς του.

    Στη Θεσσαλονίκη σπουδάζει μηχανολόγος-μηχανικός ενώ στη συνέχεια υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία στην Κοζάνη κάνοντας «αγρύπνιες» στα ταβερνάκια της πόλης.
    Μετά το στρατό αρχίζει να ασχολείται με την κατασκευή μουσικών οργάνων όπως μπουζούκια, μπαγλαμάδες, τζουράδες και λαούτα...
    Γράφει ο Μανώλης Πασχαλίδης (ageras)
    26 άρθρα στο MusicHeaven
    Πέμπτη 23 Μαρ 2006
    Σήμερα ζει στη Λάρισα και ασχολείται αποκλειστικά με τη μουσική αφού εργάστηκε για χρόνια «στης ΔΕΥΑΛ τα χαρακώματα», ως εργολάβος δημοσίων έργων.

    Ξεκινά γράφοντας στιχάκια. Στα 19 του πλησιάζει το Μάνο Λοΐζο προτείνοντάς του έξι από αυτά, «αδόκιμα και καθόλου καλά», όπως τα χαρακτηρίζει σήμερα. Η δουλειά του συνθέτη πάνω στα τραγούδια αυτά χάνεται με το θάνατό του το 1982 και η επικείμενη συνεργασία σταματά πριν ολοκληρωθεί.
    Λίγα χρόνια αργότερα δίνει κάποια άλλα στιχάκια του στην Ελευθερία Αρβανιτάκη και στην Οπισθοδρομική Κομπανία, χωρίς όμως να δισκογραφηθούν.

    Η πρώτη του παρουσία στο χώρο γίνεται τελικά μέσα από το διαγωνισμό Μουσικοί Αγώνες Κέρκυρας που διοργάνωνε ο Μάνος Χατζιδάκις. Ο διαγωνισμός ηχογραφήθηκε ζωντανά και κυκλοφόρησε ο δίσκος Κέρκυρα '82 - Αγώνες ελληνικού τραγουδιού - Τα 25 τραγούδια. Ο Θανάσης συμμετείχε με το τραγούδι Η χελώνα -ένα «περίεργον λαϊκό» σύμφωνα με την παρατήρηση του Μάνου Χατζιδάκι- που ερμήνευσε ο Πάνος Τσαπάρας.

    Δύο χρόνια αργότερα, το Δεκέμβρη του 1984, θα κυκλοφορήσει ο δίσκος Διαίρεση του συνονόματού του Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Ο πασίγνωστος τώρα πια Μαύρος γάτος και ο Λεγεωνάριος είναι τα δύο τραγούδια, τους στίχους των οποίων υπογράφει ο Θανάσης.

    Οι προσωπικές του δουλειές ξεκινούν τον Απρίλιο του 1993 με την Αγία Νοσταλγία σε παραγωγή Νίκου Παπάζογλου ενώ στην ενορχήστρωση συνέπραξαν, εκτός του Θανάση, ο Μανώλης Πάππος και ο Θανάσης Σοφράς. Ο Κοζανίτης Γιώργος Μιχαήλ έχει συνδράμει ερμηνευτικά σε έξι από τα τραγούδια του δίσκου όπου ο Θανάσης, εκτός από δικούς του στίχους, «ντύνει» μουσικά ένα ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου καθώς και τέσσερα ρουμπαγιάτ του Πέρση ποιητή Ομάρ Καγιάμ. Επίσης εδώ αρχίζει μια παράδοση που θέλει στους προσωπικούς δίσκους του Θανάση να συμμετέχουν και μέλη της οικογένειάς του: τα δίδυμα απαγγέλλουν την εισαγωγή στην Πάστα με κερασάκι.
    Την ίδια χρονιά ο Θανάσης συμμετέχει με τους στίχους του στα τραγούδια Φάλτσος χρησμός και Να ρωτάς στον Κύκλο του Σωκράτη Μάλαμα.

    Δυο χρόνια αργότερα, το Μάιο του 1995, κυκλοφορεί ο δεύτερος δίσκος του Θανάση με τίτλο Στην Ανδρομέδα και στη Γη. Ο Σωκράτης Μάλαμας και η Μελίνα Κανά πλαισιώνουν τον Θανάση στο τραγούδι. Ο Σωκράτης έχει αναλάβει και την παραγωγή ενώ ενορχήστρωσε με τη βοήθεια του Στέργιου Γαργάλα και του Κώστα Θεοδώρου. Όπως και στην πρώτη δουλειά του Θανάση έτσι και τώρα η κυκλοφορία γίνεται από τη Lyra μέσω του label Στρόγγυλοι Δίσκοι του Νίκου Παπάζογλου.

    Τον Οκτώβριο του 1996 ο Θανάσης επιλέγει τη Μελίνα Κανά ως κύρια ερμηνεύτρια του τρίτου του δίσκου Της αγάπης γερακάρης. Το τραγούδι Φεϊρούζ είναι αφιερωμένο στη μεγάλη Λιβανέζα τραγουδίστρια. Την ενορχήστρωση καθώς και την επιμέλεια παραγωγής -με τον ίδιο τον Θανάση- έχει αναλάβει και πάλι ο Κώστας Θεοδώρου.

    Με τέσσερα δικά του στιχάκια (Παραβάτες, Του χρόνου η σκιά, Γράμμα, Στα χαρακώματα) -το τρίτο γραμμένο από κοινού με την Ελένη Τζούκα και το τέταρτο με τη Λιζέτα Καλημέρη- συμμετέχει στο δίσκο της τελευταίας με τίτλο Ζωή λαθραία που κυκλοφόρησε το 1997, σε μουσική Μιχάλη Χανιώτη.
    Το 1998 το συγκρότημα Ashkhabad από το Τουρκμενιστάν συμμετέχει στην ηχογράφηση του τέταρτου προσωπικού δίσκου του Θανάση με τίτλο Λάφυρα με ερμηνεύτρια και πάλι τη Μελίνα Κανά. Η ενορχήστρωση μοιράστηκε στον Αντώνη Απέργη, στον Κώστα Θεοδώρου και στους ίδιους τους Ashkhabad.

    Ο Βραχνός προφήτης, πέμπτος κατά σειρά δίσκος, κυκλοφορεί τον Ιούλιο του 2000 με συνεργάτες τον Μπάμπη Παπαδόπουλο (Τρύπες) και την πρόσφατα χαμένη Kora Michaelian (Nor Dar) στην ενορχήστρωση. Ο Γιάννης Αγγελάκας (Τρύπες) και η Λιζέτα Καλημέρη ερμηνεύουν τέσσερα από τα δώδεκα τραγούδια του δίσκου. Δύο τραγούδια είναι σε ποίηση Χρήστου Μπράβου. Το ένα από αυτά με τίτλο Α. Μάνθος μιλάει για τον ξακουστό στην εποχή του ληστή Θωμά Γκαντάρα. Αυτή τη φορά στο δίσκο την οικογένεια του Θανάση εκπροσωπούν η γιαγιά του, ο θείος του και η μητέρα του που τραγουδούν στις Γριές, ένα παραδοσιακό τραγούδι από την Ελασσόνα.

    Παράλληλα συμμετέχει με δύο τραγούδια (Μια μάνα που 'χε ένα γιο και Η ουρά του αλόγου σε δικούς του στίχους και μουσική) στο δίσκο της Φένιας Παπαδόδημα Τραγουδώντας παραμύθια-Το μαντήλι της νεράιδας. Την ίδια χρονιά ο Σωκράτης Μάλαμας κυκλοφορεί το δίσκο του Ο φύλακας και ο βασιλιάς. Ο Θανάσης χαρίζει τα στιχάκια του στο Χαμένο ρούχο που κλείνει το δίσκο.
    Το 2001 αυξάνει τις συμμετοχές του καθώς τον βρίσκουμε στο δίσκο του Νίκου Κυπουργού Τα μυστικά του κήπου. Εδώ ο Θανάσης υπογράφει το δίστιχο στο Μυστικό ενώ με τη μπουζουκομάνα του συνοδεύει τον Χρήστο Θηβαίο στο τραγούδι. Επίσης κάνει φωνητικά στο Τραγούδι του γάμου. Το Φεβρουάριο του 2001 ανέβηκε στο θέατρο Εμπρός η παράσταση Το ημερολόγιο της άμμου. Ο Θανάσης έγραψε τη μουσική που περιελάμβανε κάποιες μελωδίες που θα συναντούσαμε στον επόμενο δίσκο του, την Αγρύπνια (Κάλαντα, Να βγαίνεις απ' το όνειρο, Σ' αφήνω γεια).

    Τον Απρίλιο του 2002 κυκλοφορεί η Αγρύπνια, έκτος και τελευταίος ως τώρα δίσκος του Θανάση. Στην ενορχήστρωση συναντάμε και πάλι τον Μπάμπη Παπαδόπουλο ενώ ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Νίκος Παπάζογλου αναλαμβάνουν με τον Θανάση το τραγούδι. Τα δίδυμα κάνουν την επανεμφάνισή τους μετά από καιρό απαγγέλλοντας τα Βαΐτικα κάλαντα. Ο Θανάσης βασίζει το ομώνυμο τραγούδι του δίσκου σε ποίηση του Γάλλου ποιητή Tristan Corbiere ενώ άλλο ένα είναι εμπνευσμένο από το Βιβλίο της ανησυχίας του Πορτογάλου λογοτέχνη Fernando Pessoa. Μάλιστα στο τραγούδι Rua da bella vista οι μουσικοί του δίσκου αναφέρονται με πορτογαλικά ψευδώνυμα! Τέλος ένα τραγούδι είναι σε ποίηση Γιάννη Ζαρκάδη.

    Το 2002 ολοκληρώθηκε και η ταινία του Νίκου Γραμματικού Ο Βασιλιάς για την οποία ο Θανάσης έγραψε τη μουσική. Το Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς συμμετέχει στο δίσκο του Σωκράτη Μάλαμα Ένα δίνοντας τους στίχους στο τραγούδι Το πορφυρό ποτάμι. Τον Απρίλιο του 2003 συμμετέχει στο δίσκο της Σοφίας Παπάζογλου Όσα σου μοιάζουν με τους στίχους στο τραγούδι Ο ποταμός.
    Επίσης, το Φεβρουάριο του 2004 κάνει πρεμιέρα από το ΚΘΒΕ το έργο του Φαμπρίς Μελκιό Η μοιρασιά του διαβόλου της οποίας τη μουσική έγραψε ο Θανάσης.

    Η μπάντα των εξαιρετικών μουσικών που τον συνοδεύει βαφτίζεται "Λαϊκεδέλικα" και μαζί τους κυκλοφορεί τον πολυαναμενόμενο διπλό δίσκο με τις ζωντανές ηχογραφήσεις από τις συναυλίες στην Αθήνα (Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, Gagarin και Θέατρο Χώρα) τον Ιούνιο του 2004 με τίτλο-τι άλλο;- Τα ζωντανά.

    Τα ακούσματα του ποικίλλουν: από τα παραδοσιακά τραγούδια που πρωτογνώρισε στην «κοιλάδα των Τεμπών», πέρασε από τα ραδιοφωνικά καθιερωμένα του Τσιτσάνη, του Καλδάρα, του Καζαντζίδη, του Σαββόπουλου, την ποίηση του Μάρκου Βαμβακάρη. Τώρα πια ακούει τα πάντα με μεγαλύτερη αδυναμία στον Philip Glass. Ο Tom Waits, ο Leonard Cohen και ο Manu Chao συγκαταλέγονται στις προτιμήσεις του μαζί με την αραβική μουσική έτσι όπως τη γνώρισε από τη Feiruz, τα ινδικά τραγούδια με τη Shankar αλλά και τα τραγούδια της Σικελίας-Κάτω Ιταλίας με τη φωνή της Rosa Balistreri.

    Πηγή: www.koiladatwntempwn.gr (to site είναι κατασκευασμένο από το μέλος του MusicHeaven "Yroidis")




    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #4268   /   23.03.2006, 10:29   /   Αναφορά
    πολυαγαπημένος :)
    #8392   /   21.05.2007, 05:24   /   Αναφορά
    Κρίμα που υπάρχει μόνο ένα σχόλιο για τον Θανάση ένα χρόνο τώρα ενώ αλλού....Αλλά ας μην γίνω πάλι κακός...

    Πραγματικά ο Θανάσης είτε με την δική του δισκογραφία είτε με τα τραγούδια που έχει προσφέρει σε πολλούς εκλεκτούς συναδέλφους του,μας έχει χαρίσει αρκετές μελωδικές στιγμές και πολλά σπουδαία κομμάτια.Ελπίζω να μπορέσω να τον ξαναδώ σύντομα ζωντανά και πάλι!!
    #8944   /   24.07.2007, 12:02


    Μέγας τραγουδοποιός ο Θανάσης !



    Και πρωτίστως, ποιητής !



    Εάν είχαν μια στάλα τσίπα οι τωρινοί ομότεχνοί του, θα σιωπούσαν, κάνοντας



    πράξη αυτό που είχε πει ο Παλαμάς για το Ρίτσο, όταν αυτός είχε εμφανιστεί



    στα γράμματα : "-Παραμερίζουμε, ποιητή, για να περάσεις ! "



    Αλλά πού ?



    Παλιά, οι άνθρωποι της τέχνης ήταν ΑΝΘΡΩΠΟΙ !



    Τους έμελε το κοινό ΦΩΣ . . .



    Τους έμελε η Ομορφιά κι η Αρμονία, συνολικά, άσχετα από πού κι από ποιον πήγαζε . . .



    Ενώ τώρα, πήξαμε από γυαλιστερά τρωκτικά-ψευτοκαλλιτεχνάτζες που κόβονται



    για την 'κονόμα και τη δόξα-λόξα . ..



    Τέλος πάντων, ο Θανάσης είναι ο Λαρισαίος ποιητής με την μπουζουκομάνα,



    που μπορεί κι ακουρμαίνεται τ' ανήκουστα και θωρεί τ' ανείδωτα ! Κι όπως



    λέει κι ο ίδιος, του αρέσει να κυλιέται μες στα χόρτα και να οσφραίνεται



    τη γη ! Από 'κεί αντλεί την έμπνευσή του . . .Απ' τη μανούλα γη . . .Γι' αυτό



    και τον είναι αραχτός εκεί στον Τύρναβο . . .Για να μπορεί να βγαίνει απ' το



    σπίτι του, να πατάει χωματάκι, να καλημερίζει τ' αγνά ζούδια του θεσσαλικού



    κάμπου, μακριά απ' τα άλλα πονηρά ζούδια της μουσικής παραβιομηχανίας, κι



    όποτε τού κάνει κέφι, να σκαρώνει και κάνα τραγούδι . . .



    Βάνω εδωδά κι ένα φτωχοστιχούργημά μου, "Τα ψαλίδια στα μπαρμπέρικα",



    εμπνευσμένο απ' του Θανάση το καταπληκτικό "Τα μολύβια των



    μαραγκών" . . .









    Τα ψαλίδια στα μπαρμπέρικα



    T' ατρόχιστα ψαλίδια, στα μπαρμπέρικα,

    τις Κυριακές που ράθυμα ξυπνάνε,

    για τα γυμνά τα σβέρκα συζητάνε,

    που χάιδεψαν, τα νέα και τα γέρικα!



    Τάχα για να τροχίζονται, αγγίζονται,

    λόγια γλυκά, ακατάληπτα σκορπώντας.

    Τρίζουν οι κρύοι αρμοί τους και γελώντας,

    μεταλλικά και πρόστυχα ηδονίζονται !



    Κι έπειτα, μες στα σκέλια τους τα ορθάνοιχτα,

    κάτι λιγδιάρες χτένες που ζυγώνουν,

    μαζί τους με κολώνια μαστουρώνουν

    κι ως τα βαθιά, ερωτοτροπούν, μεσάνυχτα!

    ..............................................

    Κοιτάει από ψηλά, ως τα χαράματα,

    ο μεσιανός, μεγάλος ο καθρέφτης!

    Μονάχα αυτός, του βλέμματος ο κλέφτης,

    μπορεί και βλέπει της νυχτιάς τα θάματα . . .



    Τα λάγνα τους γρικά τα επιφωνήματα,

    με το θαμπό το ημίφως ζευγαρώνει

    κι ορθός, πάνω απ' τον πάγκο, εκσπερματώνει,

    ανταύγειες στιλπνές κι αντιφεγγίσματα!!!

    ..............................................

    Πρωί Δευτέρας, μπαίνει μέσα, αγέλαστος,

    στ' ασκούπιστο, ο μπαρμπέρης, το κουρείο,

    τον άχαρό του βρίζοντας τον βίο,

    βαριεστημένος, κάτωχρος κι ανέραστος



    και τα ψαλίδια, βιαστικά πηδούνε,

    στα ράφια, πλήρη απ' ηδονές, να μπούνε!

    ..............................................

    Στον πάγκο, σαν παλιό, λειωμένο κέρμα,

    αντιφεγγάει το μπρούντζινό τους σπέρμα! ! !





    ( Όταν ακούω τραγούδια του Θανάση, έχοντας 'μπρός μου και τους στίχους του,



    σκέφτομαι κι απορώ με το θράσος κάμποσων ντενεκέδων-



    "τραγουδοποιών", ...άτεχνων



    κι ...έντεχνων, που επιμένουν ακόμα, τόσο προκλητικά . . . Σκέφτομαι επίσης, αν



    υπήρχε η δυνατότητα να τούς κάνει κάποιος έναν ορό αλήθειας-εντιμότητας,



    πόσοι απ' αυτούς θα συνέχιζαν να πιάνουν ακόμα τα κλαπατσίγκανα στα χέρια



    και να ταλαιπωρούν τ' αυτιά μας με τις μπούρδες τους . . . )








    #8945   /   24.07.2007, 12:44
    Συμφωνω απολυτα με τον karamelenio.. δεν εχω να προσθεσω τιποτα.. αφηνομαι στη μαγεια του Θαναση!

    #8952   /   24.07.2007, 19:07
    O Θανασης...Ο καλος μου κι αγαπημενος.Κυριολεκτικα αφηνομαι οταν βρισκομαι σε live του.Σεμνος και ντροπαλος παντα με τα ματια χαμηλα και τη φωνη στα ουρανια.Κανεις τραγουδοποιος δεν αγγιξε τοσο διαφορετικα μεταξυ τους θεματα.Με κεντρο τον ανθρωπο,τον φοβο ,την μοναξια,το ταξιδι και οχι μονο τον ερωτα οπως οι περισσοτεροι συνηθιζουν."Μασκα δεν εχει να φορει στο καρναβαλι ετουτο",γι αυτο με τα τραγουδια του βιαιοπραγει με χαρτοπολεμο.Τον χαρτοπολεμο των στιχων του.

    Ορκισμενος να μην εγκαταλειψει το υφος του ,ακουει την εμπνευση του και δεν της φοραει στολιδια να την βγαλει βολτα στο πανηγυρι..κι ας κατακρινεται."Τα σκιαχτρα και τα κουρελια θα φοβηθει?"

    Τρεξε ακριβε μου να ψηλαφισεις την πλαση οπως ξερεις εσυ.Ασε αψηλαφητη μονο την αγροιπνια...Αυτη που κατατρωει σαν κτηνος αυτους που πονουν απο μοχθο κι εννοια.Αυτους τους κουρασμενους δρομεις...Ξερεις εσυ...Στυλιτες ξεχασμενοι..

    "Μια νυχτα θα ρθει απο μακρια βρε αμαν ,αμαν αερας πεχλιβανης" .Δυσπνοια απο ερωτα και παραισθηση που κανει τις οθονες καταρακτες και τις καρδουλες οπως στα κομικς ιπταμενα μελισσακια.

    "Καινουργια μερα καινουργιος ποταμος στις εκβολες του θα προσφερει οσα χαθηκαν.."Οταν χαραζει η ελπιδα μαζι με το πρωινο ..

    Θα μπορουσα να γραφω ωρες ατελειωτες.Τον θαυμαζω απεριοριστα και τον λατρευω.

    Και ειμαι σιγουροτατη οτι κοκκινιζει οταν διαβαζει τετοια.

    Σε λιγο θα νυχτωσει κι οπως λεει ο ιδιος "στου δειλινου την ακρη ,δεν βλεπεις ονειρα.Αυτα που γιναν βλεπεις και τα επομενα"Θα κανω λοιπον τον απολογισμο της μερας που περασε και τον προυπολογισμο της επομενης ..και συμληρωνει "βλεπεις τον ανθρωπο μικρο που τον παταν στ'αληθεια ,τα ποδια του τα ιδια"ετσι λοιπον θα χαζευω κι εγω τους ανθρωπους μικρους ,απο το μπαλκονι μου ψηλα ,οπως θα περπατουν πατωντας τις σκιες τους...Θαναση ,εισαι κηπος ολανθιστος σε ολους τους καιρους..Συνεχισε με την ιδια διψα καμαρι μας και κρατα τις πυλες ανοιχτες!!!!!



    Τρεις Ανθοι



    Ξυπνά Καρδιά Μου, Ξύπνησε

    Δειλή Και Χαϊδεμένη

    Το Πανηγύρι Άρχισε

    Και Δε Μας Περιμένει



    Ξύπνα Να Δεις Τους Άρχοντες

    Πώς Γίνονται Κουρέλια

    Και Τις Στιγμές Τις Όμορφες

    Σαν Χέλια Πως Γλυστράν



    Να Δεις Τους Νυχτοκάβουρες

    Πώς Καίνε Και Παγώνουν

    Και Τα Αηδονάκια Της Βροχής

    Τη Λάσπη Πώς Ζυμώνουν



    Ξύπνα Να Δεις Καμάρι Μου

    Τους Τρεις Ανθούς Του Κρόκου

    Του Τελευταίου Τη Σιγή

    Του Πρώτου Την Κραυγή



    Να Δεις Τα Γένια Του Ομάρ

    Να Στάζουνε Ρουμπίνια

    Και Τους Αλύτρωτους Καημούς

    Να Πέφτουν Σε Καμίνια



    Ξύπνα, Τις Πύλες Άνοιξε

    Να Μπουν Οι Κουρασμένοι

    Να Μπω Κι Εγώ Που Μ' Έπιασε

    Η Δίψα Για Ζωή






    #8963   /   26.07.2007, 08:03
    Είναι καταπληκτικός!!! Τον λατρεύω!!!

    Δεν έχω τι άλλο να πω... Αφού με έχετε καλήψει όλοι :)

    #8969   /   26.07.2007, 16:24   /   Αναφορά
    "Κι εσύ αποσπερίτη μου του δειλινού ταιριάζεις

    άδολα είναι τα μάτια σου και μην τα κατεβάζεις..."

    --------Εξαιρετικός και αγαπημένος..!!!!!!!

    #11167   /   09.01.2008, 07:57   /   Αναφορά
    Αντε, μες στης γης το πυρωμενο κεντρο,

    αντε, δυο πουλια φιλιουνται σ' ενα δεντρο.

    Αντε, πεφτει λαβα, λαβα απ τα φιλια τους

    αντε και φτερα απολιθωμενα απ' τα κορμια τους...
    #11190   /   10.01.2008, 23:43   /   Αναφορά
    Πολύ καλός ο Θανάσης και πάρα πολύ καλό και το άρθρο.

    Συγχαρητήρια.



    Το μόνο που θέλω να προσθέσω πάνω σ' αυτό είναι η κυκλοφορία του νέου του δίσκου με τίτλο "Διάφανος" με τη συμμετοχή του Σωκράτη Μάλαμα,της Μάρθας Φρηντζήλα και του Φώτη Σιώτα.

    Sorry αν ξέχασα κάποιον.



    Τραγούδια που ξεχώρησα απ' αυτόν τον δίσκο:

    Ο Διάφανος

    Βασιλιάς (απο την ομώνυμη ταινία του Γραμματικού)

    Στην κοιλάδα των Τεμπών

    Στην Αμερική
    #15625   /   26.07.2008, 13:21
    Ο Αποσπερίτης νομίζω είναι κορυφαίο κομμάτι.

    Είναι τόσο ιδιαίτερος ο Θανάσης, έχει τόσο μεγάλη ποικιλία και τόσο περίεργη φωνή που σε κολλάει...Οι στίχοι του φανερώνουν ότι ο άνθρωπος βρίσκεται σε άλλο επίπεδο...