ελληνική μουσική
    790 online   ·  210.833 μέλη

    οι 4 τροχοί ξέμειναν από ...ρόδες

    optiras
    14.10.2016, 08:00

    Το περιοδικό αυτοκινήτου 4τροχοί ξανακλείνει.

    Η κρίση παιδείας/κουλτούρας, η οικονομική κρίση και η αλλαγή των συνθηκών οδήγησε στο κλείσιμο του περιοδικού.Τελευταία το περιοδικό ήταν σκιά του εαυτόυ του.Ένα ακόμα καλό περιοδικό κλείνει


    jorge
    15.10.2016, 00:12
    Η αλλαγή των συνθηκών είναι, όχι της παιδείας. Ήταν ποτέ δείγμα παιδειας να διαβάζει κανείς για το ποια εξάτμιση θα βάλει στο αμάξι του;
    alpatman
    19.10.2016, 14:29

    συμφωνω και  αλλαγη εποχης θα ελεγα 

    πλεον κανενα εντυπο δεν εχει την δυναμη του παρελθοντος , εφοσον τα παντα υπαρχουν στο διαδικτυο και μαλιστα με μορφη δυναμικη , οχι στατικη 

    καποτε θα επαιζε το ρολο του μοναδικου μεσου για να κατατοπιστει καποιος σε αυτα τα θεματα φανταζομαι , σημερα , αρκει ενα χτυπημα για να δεις το ιδιο θεμα να αναλυεται απο 10 διαφορετικες σκοπιες , με βιντεο , φωτογραφιες ,συνεντευξεις , test drive , οποτε τι να προσφερει πλεον ενα εντυπο ? 


    Hastaroth
    19.10.2016, 15:32

    Γιατί δέν κάνουν κι'αυτοί ό,τι έκαναν άλλα έντυπα;

    Δηλαδή να μεταφέρουν την ύλη τους σε έναν ιστότοπο στο διαδίκτυο.

    Με συνδρομή,φυσικά.

    Δέν θα είναι οι πρώτοι...


    optiras
    02.11.2016, 17:21

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 15.10.2016, 00:12 έγραψε...

    Η αλλαγή των συνθηκών είναι, όχι της παιδείας. Ήταν ποτέ δείγμα παιδειας να διαβάζει κανείς για το ποια εξάτμιση θα βάλει στο αμάξι του;

    Οι 4τροχοί,τουλάχιστον στις καλές τους εποχές-όσο εκδίδονταν από τις τεχνικές εκδόσει του Καβαθά-δεν ήταν το κλασσικό περιοδικό αυτοκινήτου.Έγραφε και

    για αυτοκίνητα,αλλά είχε και ένα σωρό άλλα θέματα (περιβάλλον και οικολογία,επικαιρότητα,κριτική,φιλοσοφία τεχνολογία,ταξίδια,φωτογραφία).Είχε συντάκτες με άποψη και λόγο.Από τις σελίδες του έχουν περάσει Νίκος Δήμου,Μάργαρης,Καργάκος-έτσι για να αναφέρω κάποια ονόματα.Πολλοί αναγνώστες διαβάζαμε πρώτα τα μη αυτοκινητιστικά θέματα και τον διάλογο και μετά περνούσαμε στα θέματα που αφορούσαν τα αυτοκίνητα. Πολλές φορές αναφορές στο περιοδικό γινόταν αιτία για ψάξιμο θεμάτων.

    Οι περισσότεροι που κρατήσαμε τα τεύχη των τεσσάρων τροχών στο αρχείο δεν το κάναμε για τα αυτοκινητιστικά θέματα... Άλλωστε υπήρχαν ευρωπαικά περιοδικά που έκαναν πιο πλήρη παρουσίαση μοντέλων (π.χ. το ιταλικό 4 ruote, και το επίσης ιταλικό am παλιότερα για ιτάλικά μοντέλα εις).Περιοδικά για "εξατμίσεις" και λοιπά αυτοκινητιστικά καλούδια εξακολουθούν να βγαίνουν- άρα δεν θα ήταν απώλεια το κλείσιμο του συγκεκριμένου περιοδικού αν αυτό ήταν απλά και μόνο ένα ακόμα περιοδικό αυτοκινήτου.

    Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι δεν είναι θέμα παιδείας.Ενα σωρό καλά περιοδικά έκλεισαν στην Ελλάδα,κάποια και πριν την κρίση... Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι στην Ελλάδα αποδεκατίστικαν τα βιβλιοπώλεία ακόμα και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,το ίδιο έγινε με τους εκδοτικούς οίκους....


    optiras
    02.11.2016, 17:39
    Παράθεση:

    Το μέλος alpatman στις 19.10.2016, 14:29 έγραψε...

    εφοσον τα παντα υπαρχουν στο διαδικτυο 



    Δεν θα συμφωνήσω. Μου έχει τύχει παραπολλές φορές τα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα άρθρα ή να μην τα βρισκω στο ίντερνετ ή να είναι κλειδωμένα.