ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΕΧΝΕΣ, ΛΟΓΟΣ
Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
30 Οκτωβρίου 2008, 21:59
"ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΑΣ"... ΟΧΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΩ!


 

Αγαπητοί μου φίλοι, αγαπητές μου φίλες,

τελευταία η "ΗΓΕΣΙΑ" του site, κάθε φορά που με ειδοποιεί ότι έχω κάποιο μήνυμα ή έχει δημοσιευθεί κάτι στο blog μου, μου κοτσάρει στο τέλος, ειρωνικά βέβαια, και την φράση "τα σέβη μας". Με τον τρόπο τους δηλαδή καρφώνονται από μόνοι τους, ποιοι είναι οι αφέντες του Site. Είναι η οικτρή μειοψηφία.Δηλαδή είναι οι ίδιοι, που με υβρίζουν, που με ειρωνεύονται και που προσπαθούν να με πικάρουν θυμίζοντάς μου την ηλικία μου. Παιδάκια! εγώ δεν έκρυψα ποτέ την ηλικία μου, ευχαριστώ μάλιστα τον Θεό που με αφίνει να ζω μέχρι τώρα. Δηλαδή εγώ πέρασα κάποια χρόνια , που κανένας πιο νέος από εμένα δεν ξέρει αν θα περάσει, και βέβαια εύχομαι σε όλους να ζήσουν και να ευτυχούν. Όμως να ξέρετε πως εγώ πολλές φορές αισθάνομαι τόσο νέος όσο δεν αισθανόμουν ακόμα και όταν ήμουν νέος. Είναι οι δικές μου ανθρώπινες στιγμές, όταν γράφω οτιδήποτε, όταν μου ζητούν να πω την γνώμη μου, όταν όλοι επιζητούν να με έχουν συζητητή τους, όταν μου ζητούν τις γνώσεις μου.Όταν διδάσκω τα παιδιά την μουσική , την γλώσσα, τον στίχο, ότι τέλος πάντων ξέρω.Και χίλια δυο άλλα. Ο χρόνος και η ζωή σε κάνουν σοφό, θέλεις δεν θέλεις.

 Συνηθίζω να λέω, πως εφόσον ο άνθρωπος δεν βασανίζεται από αρρώστιες και διάφορες συμφορές, πεθαίνει νέος και αυτό είναι το μυστήριο της ζωής. Θα παρακαλούσα λοιπόν τους υποκριτές του site να σταματήσουν να ασχολούνται με την ηλικία μου. Να ασχολούνται καλύτερα με ότι γράφω και ας μην με ενοχλούν γιατί το μόνο που θα κάνουν θα είναι να ανεβάσουν την επισκεψημότητα του blog μου, στους 6000 και βάλε επισκέπτες... όπως πριν 2-3 μήνες.

Και δεν θα αισθάνονται και καλά, ιδίως αυτοί που θέλουν να είναι πάντα στην πρώτη γραμμή.

Αυτά είχα να πω για σήμερα . θα επιστρέψω σύντομα με κάτι επίκαιρο. Και μέχρι τοτε στέλνω σε όλους την αγάπη μου.

Φιλικά

adreo 

Υ.γ Η κακία κάποιου έφτασε στο να βαθμολογήσει με ένα αστεράκι το διήγημά μου "Το τελευταίο αγνάντεμα", στην ουσία μια πραγματική ιστορία. Θα παρακαλούσα να το διαβάσετε. Και βέβαια πρέπει να ξέρω ποιος με βαθμολόγησε. Όσο καιπροσπάθησα δεντον βρήκα. Και αυτό είναι στα "πονηρά". Και δεν είναι σωστό να μην ξέρω πως και ποιος εκτιμά ένα λογοτέχνημά μου.

 

22 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

F_ANGEL (30.10.2008)
Αμάν βρε adreo..Ακόμα ασχολείσαι μ αυτά???Ξεκόλλα επιτέλους
moufidis (30.10.2008)
Αν δεν είσαι ο jorge και μας κάνεις πλάκα τόσον καιρό, τα'χεις κάψει όλα λέμε.
Τα σέβη μου
jorge (31.10.2008)
Μακάρι να 'χα τόσο ελεύθερο χρόνο όσο ο adreo, να ασχολούμαι με αρλούμπες :)
marylin (31.10.2008)
Συγγνώμη αλλά και σε μένα το ίδιο έχει συμβεί.

Έχουν λόγο να ειρωνευτούν κι εμένα που δεν είμαι μικρούλα?

Μη βάζει ο νους σας τέτοιες σκέψεις, δε γίνονται διαχωρισμοί...
adreo (31.10.2008)
F_ANGEL.
Άνοιξες τον χορό. Ως νέο κορίτσι, πρέπει να είσαι αντικειμενική.
Κοίτα τις σπουδές σου. Με το να παίρνεις το μέρος τους δεν βοηθάς να δουλέψει σωστά το site.
adreo.
moufidis, Κύριε, είμαι πράγματι ο adreo. Λέει αλήθεια και ο jorge.
Φυσικά και δεν καταλαβαίνω την γλώσσα σου.
Κύριε jorge, μη με υποτιμάς. Με βεβαιότητα σας λέω πως είμαι καλύτερος από σας. Η αποστολή σου πρέπει να είναι άλλη. Η σωστή λειτουργία του site, αν είναι δικός σου και δεν μας δουλευεις.
Γιατί εσείς δεν έχετε επώνυμο;
adreo
MagicaDeSpell (31.10.2008)
εχμ και μενα λεει τα σεβη μας μηπως υπονοεις jorge οτι ειμαι κι εγω γρια στα 31 μου χρονια? Παρακαλω να εξηγηθεις παρ'αυτα....ΧΑΧΑ να σαι καλα κε Αδρεοπουλε γελασα παλι...χανετε το touch σας ομως τα παλιοτερα μπλογκ σας ειχαν περισσοτερο γελιο
DITHEN (31.10.2008)
Λιγος περισσοτερος σεβασμος απο ολους μας προς ολους μας, δεν εβλαψε ποτε κανεναν!!! Οι εξυπνοβλακιες και οι προσβλητικοι χαρακτηρισμοι, αντιθετως, στο τελος βλαπτουν αυτους που τις εκτοξευουν!

Κυριε adreo,

το ξερετε παρα πολυ καλα οτι ποτε δεν συμφωνησα με τον τροπο που εκφραζεστε και παραθετετε τα πραγματα και τις αποψεις σας! Επισης ξερετε οτι πολλες φορες αντεδρασα και σας κακισα για αναφορες σας που ηταν πολυ προσβλητικες για αλλα μελη του site (ευτυχως προς εμενα παρα τις αντιπαραθεσεις μας, δεν εισασταν ποτε προσβλητικος)!

Ωστοσο, το σημερινο (ή χθεσινο) σας post δεν το βρισκω (κατα την γνωμη μου παντα) καθολου προσβλητικο για κανεναν! Αντιθετως, βλεπω μια πιο συγκροτημενη γραφη απο μερους σας (σε συγκριση με αλλα post σας) και διαβλεπω απλα εναν ανθρωπο που εκφραζει ενα παραπονο, με καποια πικρια, και μια παρακληση! Μπορει να διαφωνω με πολλα πραγματα απο οσα λετε, αλλα να ειστε σιγουρος οτι οσο δεν προσβαλλετε κανεναν με τον λογο σας, θα παλευω μεχρι "θανατου" (μεγαλα λογια) για το δικαιωμα σας στην εκφραση της γνωμης σας!

Ειμουν ισως απο τους πρωτους που εκλεινα τα σχολια μου που απευθυνονταν σε εσας με την εκφραση του σεβασμου μου (υστερα ακολουθησαν αλλοι που το χρησιμοποιησαν με ειρωνικο, αγαρμπο και προσβλητικο τροπο)!

Παντως σας διαβεβαιω οτι οσον αφορα εμενα η επιθυμια και παρακληση σας γινεται σεβαστη! Εχετε απολυτο δικαιο κανενας δεν εχει το δικαιωμα (και μαλιστα σε ενα site που δεν ξερει και τον συνομιλιτη του) να απευθυνει οποιαδηποτε εκφραση που μπορει ο αλλος να ενοχληθει! Κι αυτο ισχυει για ολους!

Καλη σας μερα!!







MagicaDeSpell (31.10.2008)
Αγαπητε dithen κοιτα τα e-mails σου που στελνει το ΜΗ οταν εχεις προσωπικο μηνυμα και θα δεις οτι λεει στο τελος τα σεβη μας. Ο Κυριος adreo προφανως ηθελε να γραψει κατι και εφηυρε μια ανοησια απλα για να γραψει κατι που κατα την γνωμη του ειναι προσβλητικο. και παρ'ολο που τον ενημερωσαν οτι οι επισκεπτες του ηταν ελαχιστοι συνεχιζει το ιδιο βιολακι.ΕΛΕΟΣ μονος του προκαλει τον γελωτα (για μενα μιλαω)πραγματικα ουτε ενα 10χρονο δεν φερεται ετσι στην ουσια εγω ετσι τον αντιμετωπιζω ως ενα 10 χρονο και βγαλε
uNick (31.10.2008)

Επιτέλους βρε Γιάννη, δεν σου φταίει όποιος σου γράφει διάφορα όποτε γράφεις μπούρδες!!!

- Την αυτοματοποιημένη ειδοποίηση την εκλαμβάνεις ως ειρωνεία...

- Την αναφορά στην ηλικία σου την χρησιμοποιείς όπου σε βολεύει και την κατακρίνεις όταν θέλεις να πουλήσεις παραμυθάκια ότι δήθεν κάποιοι σε κοροϊδεύουν...

- Το άλλο παραμύθι, αυτό της τεράστιας επισκεψιμότητας, σου το εξήγησε ο admin, αλλά εσύ το βιολάκι σου! 6000 επισκέψεις, με μέσο όρο 25-30 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ επισκέπτες ανά ημέρα, τους ίδιους ανθρώπους δηλαδή... τους 10 Ιαβέρηδες, και κάποιους που ούτε καν μπαίνουν στον κόπο να σου αφήσουν ένα σχόλιο, κάτι, μια καλημέρα βρε αδερφέ...

Ακόμα και την ειλικρινή διάθεση κάποιου να αξιολογήσει το "τελευταίο αγνάντεμα", την εκλαμβάνεις ως κακία... Δηλαδή αν κάποιος δεν εκτιμήσει το αριστούργημά σου και δεν το αναγνωρίσει ως έργο επικών διαστάσεων, είναι απλά κακός???!!!!! Έλεος πια!




Ξέρεις, Γιάννη, μπορεί το πτυχίο μου να είναι στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, αλλά η μεγάλη μου αγάπη ήταν πάντα η Ψυχολογία. Και ήταν τόσο μεγάλη αγάπη, που πήρα όσα μαθήματα ψυχολογίας μπορούσα ως "επιλογής", ακόμα και τα δύσκολα που έπαιρναν αυτοί που είχαν τέτοια κατεύθυνση - αντί να πάρω ζωγραφικές και άλλες βλακείες... Παρά τον όγκο των γνώσεών μου, δεν ξέρω πού να σε κατατάξω. Στους τιποτένιους που δεν ασχολείται κανείς μαζί τους και καταντάνε γραφικοί? Στους πάσχοντες από συμπλέγματα και ψυχικές παθήσεις, όπως πχ διχασμός προσωπικότητας ή σχιζοφρένεια? Ή μήπως στους παμπόνηρους (ή κουτοπόνηρους) ανθρώπους που απλά εφαρμόζουν την τακτική "πες-πες, κάτι θα μείνει" για να καταφέρουν τελικά να "κλέψουν" την αναγνώριση από τους υπολοίπους ανήκοντες στην πλέμπα?


Κάτσε βρε άνθρωπε του Θεού στην ησυχία σου. Μην γίνεσαι γελοίος στα μάτια των αναγνωστών. Αν μή τί άλλο, σεβάσου τον εαυτό σου και την ηλικία σου. Αμαρτία είναι. Κάνε τίποτα αξιόλογο, αντί να στρογγυλοκάθεσαι στις άνευ ουσίας τεσσαρακονταετείς δάφνες σου. Ή, όπως λένε και οι Αμερικάνοι (θου Κύριε) σε ανθρώπους σαν κι εσένα:
GET A LIFE!!!!!!!





PHILIPPOSSM (31.10.2008)
Πλάκα πλάκα ο σοφός λαός μας έχει και γι'αυτο μια παροιμία."Απο μικρο και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια."
Και επειδή εσείς σίγουρα δεν είστε μικρός τότε δυστυχώς μένει το δεύτερο συνθετικό να σας εκφράζει.
DITHEN (31.10.2008)
Magica εχεις απολυτο δικαιο και δεν θα διαφωνησω ποσως μαζι σου, οσον αφορα την ουσια του παραπονου του adreo!

Αν και εγω δεν το ειχα προσεξει ποτε οτι τα e-mails του site κλεινουν με αυτη την φραση!

Ωστοσο, ενα μελος, οποιος και να ειναι αυτος, το προσεξε και εξεφρασε ενα παραπονο διοτι χωρις να ξερει το θεωρησε ως προσωπικη προσβολη! Καλως ή κακως, δεν το εξεταζω, ουτε το παιζω ψυχολογος για να ξερω τι σκεφτεται και πως σκεφτεται ο καθε ενας! Το ερωτημα το δικο μου ειναι: δεν θα επρεπε καποιος υπευθυνος να βγει ομορφα, ωραια και με την απαιτουμενη διακριτικοτητα και να εξηγησει οτι αυτο σημβαινει για ολους μας και να ληξει η παρεξηγηση εκει;

Ειναι μηπως θεμιτο να βγαινουμε ολοι και να χαρακτηριζουμε με μυρια οσα εναν ανθρωπο που, εστω και αγαρμπα εξεφρασε ενα παραπονο; Δηλαδη αν πω στον αλλο οτι ειναι ψυχοπαθης, ανισορροπος, τρελλος, ποταπος, 10χρονο και δεν συμαζευεται, αυτο δειχνει οτι ειμαι ανωτερος και εξυπνοτερος του;

Ακομα κι αν διαπιστωσω οτι καποιος ειναι ολα αυτα που αποδιδουμε στον adreo ως χαρακτηρισμους, τοτε ειναι που πρεπει να ειμαι διπλα προσεκτικος! Δεν ειναι μαγκια να βριζω και να κτυπω εναν ανθρωπο που θεωρω οτι ειναι ολα τα πιο πανω!

Καθε μερα ολοι γραφουμε και επιδυκνειουμε στα post μας τις ευαισθησιες μας περι των κακων που μαστιζουν την κοινωνια μας, την αγαπη, τον ερωτα, και διαγωνιζομαστε ποιος ποναει και αγαπαει περισσοτερο, αλλα οταν βρουμε τον αλλο "στα σχοινια" τον κτυπαμε αλυπητα ξεχνωντας τις ταχα ευαισθησιες και τον ανθρωπισμο μας!

Τι ειναι αυτο; Διαγωνισμος ποιος θα βρισει ή θα πει την πιο εξυπνη χυδαια ατακα στον adreo; Μωρε μπραβο μαγκια, να χαρω!

Αυτο δεν σημαινει οτι δινω αλοθι στον adreo οταν και ο ιδιος γινεται προσβλητικος πολλες φορες για τις προσπαθειες ολων μας να καταθεσουμε τις σκεψεις μας με την ικανοτητα και τον τροπο που διαθετει ο καθε ενας στα post μας! Και το εχω εκφρασει πολλες φορες στον κ. Ανδρεοπουλο, οτι δεν εκφραζεται σωστα οταν προσβαλλει τις προσπαθειες ολων! Και του το λεω και του το ξαναλεω! Τωρα αν ο ιδιος θελει να συνεχιζει να γινεται δεικτικος καποιες φορες και προσβλητικος, τοτε απλα δεν διαβαζω τα post του και τελειωσε! Πολυ απλα!

Δηλαδη ολοι εμεις που πεφτουμε πιο χαμηλα απο το δεικτικο επιπεδο του adreo βριζοντας τον τελικα εξυψωνομαστε και ειμαστε πιο εξυπνοι;



adreo (31.10.2008)
uNick..
Σου λείπει η αξιοπρέπεια κύριε, και παρεκτρέπεσαι. Δες ξανά το προφιλ σου, και θα καταλάβεις πόσο άδειος είσαι.
Σε διαβάζουν , με διαβάζουν και τα μέλη βγάζουν συμπέρασμα. Πήρες από κανέναν συγχαρητήρια για όσα μου γράφεις;
Αξίζει στις απόψεις μου να απαντάς με τον παραπάνω τρόπο; Τι έκανα ώστε να έχεις τέτοια κακία;
Σε λυπάμαι και θάθελα να σου πω ότι όποιος και αν είσαι, μετά την σημερινή σου συμπεριφορά να πετάξεις όσα λες πως σπούδαξες στον κάλαθο των αχρήστων.
Ο παπούς μου κάποτε μου είπε: "Γιάννο, το σκατό πίτα δεν γένεται" Καταλαβαίνεις λοιπόν πως δεν κάνουν τον άνθρωπο οι "γνώσεις" αλλά η ηθική του. Και εσύ τίποτα δεν διαθέτεις.
Να και τι αναφέρεις στο προφίλ σου.

Όνομα : Νίκος
Ηλικία : 31
Περιοχή : -
Γενέθλια : 29 Αυγούστου
Απασχόληση : κομμωτής καταϊφιών
Ενδιαφέροντα : -
Υπογραφή :

[b]Ήμουν άθεος...

...μέχρι που διαπίστωσα...

...πως είμαι ο Θεός!!![/b]
απο τα παραπάνω φαίνεται πόσο νορμάλ άνθρωπος είσαι. Πάλι λυπάμαι. Παίζεις πολύ καλά το παιχνίδι των άλλων.

MagicaDeSpell. Δεν δικαιολογείς την οντότητά σου ως γυναίκα κυρία μου, και μάλιστα λυπάμαι που σε αποκαλώ κυρία.Η γυναίκα πρέπει να έχει ευγένεια.
Γιατί λοιπόν τόσο μίσος; Αυτά για σας. Μέσα στους 10 είστε. Ούτε ένας παραπάνω.


Φίλε DITHEN, πάντα είσαι ευγενής και ότι και να πεις το λές ευπρεπώς. Δεν συμφωνώ βέβαια με όλα όσα λές για μένα σε αντιδιαστολή με τους υβριστές.
Υπερβάλεις στην προσπάθειά σου να ανακαλέσεις στην ευπρέπεια τους μη ευπρεπείς. Σε αυτούς που θέλουν το site για καφενείο.
ΕΓΩ πάντως,ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΜΥΝΟΜΑΙ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΠΡΕΠΕΣ. Αλλά δεν διορθώνονται οι γνωστοί- άγνωστοι, ότι και να γράψω, ότι και να πω.
Πάντα ίδιοι θα είναι, ότι και να τους γράψεις.
adreo
Y.Γ Είμαι ο μόνος που μπορείτε να με αναφέρετε με το επώνυμό μου, αν και εδώ πρέπει να κρατείτε η ανωνυμία.Οι υβριστές κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και έτσι δεν θίγονται άμεσα.
Kinezes_trexoun_gimnes (31.10.2008)
Δεν ξέρω τελικα ποιός είναι πιο επικiνδυνός για τον μέσο όρο αισθητικής ... ο adreo ή ο πανταχού παρών Ρομπεν των Δασών!
DITHEN (01.11.2008)
Κινεζακι, το πιασαμε το υπονοουμενο!

Θα σε παρακαλουσα με πολυ καλη διαθεση, να μαζευτεις λιγο! Καλο ειναι στην ζωη να απλωνομαστε ως εκει που μας παιρνει, εκει που δεν μας παιρνει καλο ειναι να μαζευομαστε λιγο!

Αν ειχες πραγματι αισθητικη, αλλος θα ηταν ο τροπος αντιδρασης σου! Διερορωμαι αν μπορει καποιος να σου την προσβαλει ή να γινει επικινδυνος γι αυτη!

Ετσι Litle John?
Kinezes_trexoun_gimnes (01.11.2008)
καλά δεν ήταν και πολύ δύσκολο να το πιάσεις! δεν είναι και πολλοι αυτοί που αφήνουν σχόλια παντου! (πως προλαβαίνεις?)

και γω με τη σειρά μου λοιπόν θα σε παρακαλούσα τις συμβουλές για "μάζεμα" να τις κρατήσεις για την παρέα σου. Η οποία όταν ακούει τέτοια υποθέτω συμμορφώνεται , εδώ δεν θα είναι τόσο εύκολα.
και γω με πολύ καλή διάθεση να σου πω οτι τέτοιες κορώνες του ύφους "μαζέψου" μέσω internet μόνο αστείες είναι...έλεος!

όταν μπήκες στο blog της pashalinas χθες για να αρχίσεις την κλάψα και να εξαφανιστείς έπρεπε να περιμένεις ότι θα το βρείς μπροστα σου.

αφου κατα βάθος είσαι έξυπνο αγόρι...ετσι δεν είναι?
DITHEN (01.11.2008)
Καλημερα Kinezes,

να σαι καλα και να κρατας γερα!!

You made my day!))
mprizas (01.11.2008)
Ρε Κινέζε μαζέψου κι εσύ λιγάκι ρε! Το ίντερνετ εξάλλου είναι ιερός χώρος που δε μπορεί ο καθένας να γράφει και να σκέφτεται ο,τι θέλει! Να κάθεσαι στο μπλογκ σου σε παρακαλώ!
Το ίντερνετ είναι μόνο να γυρνάς γύρω γύρω και να γράφεις σε γκομενάκια! Αυτό επιτρέπεται κι εδώ δεν υπάρχει μάζεμα...
uNick (01.11.2008)

Κρίμα, Γιάννη. Περίμενα περισσότερα από εσένα... ειλικρινά είχα την ελπίδα πως θα προσπαθούσες να σταθείς αξιοπρεπώς στα πόδια σου για να μου απαντήσεις...

Αφού το γυρνάς στην κατινιά και θέλεις να το πάμε σε προσωπικό επίπεδο, έχω να σου πω τα αξής:

Όταν κάποιος κατακρίνεται για κάτι συγκεκριμένο, αγαπητέ, οφείλει τουλάχιστον να απαντήσει σχετικά με αυτό για το οποίο τον κατακρίνουν. Αντ'αυτού, προσπαθείς να παίξεις το παιχνιδάκι σου βασιζόμενος σε αυτά που εγώ αναφέρω με σαφή χιουμοριστική διάθεση στο προφίλ μου, νομίζοντας ότι παίζουν όλοι το χαρτί "πες-πες, κάτι θα μείνει". Όχι Γιάννη, αυτό το κάνεις εσύ! Εσύ λες ένα σωρό πράγματα για να νομίζουν οι άλλοι ότι είσαι αυτό που γράφεις. Εγώ δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να "πλασάρω" πληροφορίες για τον εαυτό μου, δεν με ενδιαφέρει να διαβάζουν πράγματα στο προφίλ μου και να μου υποκλίνονται... δεν έχω τέτοια συμπλέγματα, ξέρεις. Είτε σου αρέσει είτε όχι, είμαι αυτό που διαβάζεις στα κείμενά μου - και το ίδιο ισχύει και για όλους, εσού συμπεριλαμβανομένου. Στα μάτια των αναγνωστών σου, δεν είσαι ο πολυτάλαντος μουσικός που ξέρει τα πάντα και που θα αλλάξει τον κόσμο. Στα μάτια τους είσαι ένας Δον Κιχώτης που τον καταδιώκουν οι ανεμόμυλοι, ένας άνθρωπος με μανία καταδίωξης, μια μοναχική κωμική φιγούρα... Λυπάμαι πολύ, αλλά τα κολπάκια και τα τεχνάσματα που μεταχειρίζεσαι δεν περνάνε. Μόνο τον εαυτό σου πείθεις, κανέναν άλλο.

Και όσο για το θέμα του ονόματος - επειδή μας έπρηξες τα συκώτια...
Προσωπικά κοντεύω 3 χρόνια μέσα σε αυτό το site. Ο Διαχειριστής, οι περισσότεροι εκ των Συντονιστών αλλά και κάποιες εκατοντάδες μέλη γνωρίζουν όχι μόνο το ονοματεπώνυμό μου, αλλά και τί δουλειά κάνω, πού μένω, και πέρα από όλα αυτά με έχουν δει άπειρες φορές από κοντά. Εσύ, εν αντιθέσει, είσαι αυτός που κρύβεται πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Το γεγονός ότι έχεις κοτσάρει φαρδιά-πλατιά το όνομά σου και το επαναλαμβάνεις σε κάθε ευκαιρία, απλώς δεν λέει τίποτα. Εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι αξιολογότατοι που δεν δίνουν το όνομά τους, απλά και μόνο γιατί ούτε φιγούρα θέλουν να κάνουν ούτε επιζητούν την όποια αναγνώριση μέσω μιας ιστοσελίδας. Με λίγα λόγια, δεν είμαστε κομπλεξικοί αγαπητέ.



Αυτά τα ολίγα, γιατί έχουμε και δουλειές.
Αν σκοπεύεις να γράψεις κάτι, σε παρακαλώ να απαντήσεις στα συγκεκριμένα θέματα που σου έθεσα. Μην το γυρίσεις πάλι στο τσάμικο, κρίμα θα είναι...




adreo (01.11.2008)
uNick:
κρίμα γιατί; Εγώ τις απόψεις μου γράφω. "Θίγω" όταν έχω να κάνω με προκλητικούς και χωρίς σεβασμό στους άλλους όπως εσύ, καιμάλιστα πολύ ευγενικά . Αν είμαι καλός μουσικός; Ε, βέβαια και είμαι. Εσύ τι λες; Πως λέει η διαφήμιση; "40 χρόνια φούρναρης" Τι θα είμαι κύριέ μου; Αν απο τα χέρια μου έχουν περάσει χιλιάδες μαθητές; Ναι χιλιάδες, όπως το γράφω.
Συγκρίσεις δεν θα κάνω ιδιαίτερα με σένα που σαν να είσαι μάντης μου γράφεις:"Στα μάτια των αναγνωστών σου, δεν είσαι ο πολυτάλαντος μουσικός που ξέρει τα πάντα και που θα αλλάξει τον κόσμο. Στα μάτια τους είσαι ένας Δον Κιχώτης που τον καταδιώκουν οι ανεμόμυλοι, ένας άνθρωπος με μανία καταδίωξης, μια μοναχική κωμική φιγούρα... " Είναι απόψεις σοβαρού ανθρώπου αυτές; Εγώ δεν ξέρω πως με βλέπουν οι αναγνώστες μου. Και με το να γράφεις έτσι να ξέρεις πως ολισθαίνεις χαμηλά. Και κάτι τελευταίο. Δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σου. Είσαι για μένα ένας φλύαρος ψευτοκουλτουριάρης, και δεν χρειάζεται να έχω κουβέντα μαζί σου.
Οι φίλοι μας εδώ μπορουν να μας κρίνουν αναλόγως. Και εγώ δέχομαι την κρίση τους όπως και να είναι, αρκεί ν μη με υβρίζουν.
φιλικά
adreo
uNick (01.11.2008)

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης, αγαπητέ, για να καταλάβει... Εκ των ελαχίστων αναγνωστών σας, ορισμένοι έχουν ή λίγο χρόνο ή λιγο κέφι παραπάνω και σχολιάζουν για να συνεχίζουν τη πλάκα (γιατί έχει όντως πλάκα έτσι όπως επιχειρηματολογείτε), και ορισμένοι δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να γράψουν ούτε μια λέξη... Αν είχατε κάποιους υποστηρικτές, ε διάολε κάτι θα έγραφαν. Ακόμη και ο dithen - ο οποίος στην πρσπάθειά του να σας υποστηρίξει ορθώς επισήμανε κάποια πράγματα - γράφει παραπάνω ότι διαφωνεί κάθετα με τους παραλογισμούς σας.

Όλα αυτά δεν σας λένε τίποτα για την εικόνα που βγάζετε προς τα έξω? Πρέπει ντε και καλά να πείσετε 60,000 ανθρώπους ότι μόνο εσείς έχετε δίκιο και όλοι ανεξαιρέτως οι υπόλοιποι είναι τρελοί ή εμπαθείς?... Αυτό μου θυμίζει το ανέδοτο με τον τύπο που κινείται στο αντίθετο ρεύμα σε μεγάλη λεωφόρο, και όταν ακούει στο ραδιόφωνο "Προσοχή, ένας τρελός κινείται ανάποδα στην τάδε λεωφόρο" μονολογεί:
"Τί ένας??? Χιλιάδες είναι!!!"

Δεν υπάρχουν φαντάσματα που καταδιώκουν τα μέλη, αγαπητέ. Μόνο κάποιοι απροσάρμοστοι υπάρχουν που νομίζουν ότι τα βλέπουν...

Cheers!
;-)




DITHEN (01.11.2008)
Οπα, σκονταψαμε σε γνωστες φυσιογνωμιες!!))

Μπριζακο, κι εσυ εδω αγορι μου, δεν σε ειχα προσεξει!!

Φανταζομαι (συμφωνα με την λογικη του Κινεζες) εσυ εισαι ο βοηθος του Ρομπεν των Δασων!! Μπραβο!

Αντε βρε, σε πειραζω!))

Πως παει η Δημοτικοτητα, το προλαβαινουμε για Δημαρχος??

Ολα καλα?

Παντα καλα, παντα καλα ευχομαι!))
nowaveband (01.11.2008)
πότε θα ξαναπάμε για 5 επί 5?
Ας απαντήσει κάποιος παρακαλώ

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
adreo
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
Μουσικοσυνθέτης
από ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/adreo

Σκοπός του BLOG μου είναι η προώθηση και προαγωγή της ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οποιασδήποτε μορφής τέχνης (των λεγόμενων ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) και του λόγου, (ΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΙΧΟΣ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ), σχετική αρθρογραφία και προσωπικές απόψεις, κρίσεις και εκτιμήσεις.



Tags

Γάτες να αφυπνιστούμε ολοι ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ www.musicheaven.gr/html/story.php?id=1523 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ



Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links