Ή στραβός είν΄ ο γυαλός...
...ή στραβά αρμενίζουμε!!!
16 Δεκεμβρίου 2008, 19:45
Προς όλους αυτούς που ευαισθητοποιούνται........... επιλεκτικά


 

     Επειδή έχω βαρεθεί 10 μέρες τώρα να ζω - χωρίς να θέλω - την προσπάθεια συγκεκριμένων ανθρώπων και χώρων να παρουσιάσουν τα πράγματα όπως για διάφορους λόγους τους βολεύει, παραθέτω το email που έλαβα αποψε. Τα συμπεράσματα δικά σας.

________________________________________________________

 

Έσβησε χθες - αθόρυβα - αστυνομικός, θύμα κουκουλοφόρων του 2007

Χθες έσβησε ο αστυνομικός που είχε δεχθεί επίθεση από κουκουλοφόρους σε συναυλία στο Ελληνικό το καλοκαίρι του 2007. Όλο αυτό το διάστημα ήταν ουσιαστικά ζωντανός-νεκρός.

Δεν ήταν αρκετά νέος, ήταν ήδη 24 ετών.

Δεν ανήκε στη γενιά των 700 ευρώ, γιατί έβγαζε 750.

Δεν είχε όνειρα για τη ζωή του, είχε όπλο, κι ας μην το τράβηξε ποτέ για να σωθεί.

Δεν είχε μάνα να τον κλάψει, γιατί ήταν ένας μπάτσος, ένα γουρούνι, ένας δολοφόνος.

Κάποιοι θάνατοι δεν πουλάνε το ίδιο, αλλά μαντέψτε, πονάνε το ίδιο.

Ποιος είναι ο αστυνομικός;... Θυμηθείτε το περιστατικό.

<<...Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνεται ότι την 23.10 ώρα της 06/07/2007, δύο (2) αστυνομικοί οι οποίοι βρίσκονταν σε διατεταγμένη υπηρεσία μέτρων ασφαλείας για αποτροπή κλοπών, επιθέσεων και φθορών ξένης περιουσίας (σπάσιμο οχημάτων, καταστημάτων ή εγκαταστάσεων κ.α αδικημάτων) όπως έχει συμβεί κατά το παρελθόν, κατά την διάρκεια συναυλίας συγκροτημάτων μουσικής στις εγκαταστάσεις του γηπέδου Baseball στο Ελληνικό, δέχθηκαν απρόκλητα δολοφονική επίθεση από πλήθος ατόμων του αντιεξουσιαστικού χώρου. Η αναίτια επίθεση έγινε από τριάντα (30) τουλάχιστον άτομα με ενωμένες δυνάμεις, τα οποία διέπραξαν βιαιοπραγίες σε βάρος των δύο (2) αστυνομικών, με γρόνθους, λακτίσματα και υλικά αντικείμενα (σιδηρολοστούς, ρόπαλα, θλώντα όργανα), προκαλώντας σε αυτούς βαρείες σωματικές βλάβες. Ειδικότερα ο ένας αστυνομικός (γεν. 1983), φέρει βαριές κακώσεις κεφαλής, πολλαπλά τραύματα στο σώμα και νοσηλεύεται στη Μ.Ε.Θ. Νοσοκομείου, ευρισκόμενος σε καταστολή. Η κατάσταση του εγκυμονεί κίνδυνο ζωής. Ο δεύτερος αστυνομικός (γεν. 1972), επίσης νοσηλευόμενος φέρει ρωγμώδες κατάγματα στο αριστερό χέρι και μώλωπες στα πλευρά. Η βάναυση επίθεση συνεχίζει μια σειρά προκλήσεων έναντι της έννομης τάξης και "καταδρομών" που αποδέχονται με απάθεια το ενδεχόμενο αποτέλεσμα της σωματικής βλάβης και της ανθρωποκτονίας από "άτομα" που ασκούνται στη βία, μάλλον ως πρόταση και στάση ζωής και ως "πολιτική παρέμβαση".  Η Ελληνική Αστυνομία κινείται για την ανακάλυψη των δραστών...>>

Γι' αυτό το γεγονός όμως, κανένας δημοσιογράφος δε θα φωνάξει, κανένα Ιντυμίντια δε θα γράψει αράδες, κανένας ψευτοδημοκράτης μπλόγκερ δε θα αναρτήσει έστω και μία γραμμή.

 

 ________________________________________________________

 

Καλές (?) γιορτές να έχουμε...

 

 

 

 

15 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

rigas (16.12.2008)

Πες τα μεγάλε, γιατί δεν πρόλαβα.

nowaveband (16.12.2008)
Βασικά είναι ψεύτικο το email...έγινε σάλος με αυτό αλλα στις ειδήσεις είπαν σήμερα πως δεν ισχύει τελικά πως πέθανε αλλά μόνο πως είναι σε άσχημη κατάσταση εδώ και 1 χρόνο...Κατά τα άλλα σίγουρα υπάρχουν και καλοί αστυνομικοί και υπάρχουν και πολλοί τραυματισμοί αστυνομικών.(πρόσφατα ένας ακρωτηριάστηκε)Συμφωνώ με όσα λές.Δεν είναι μόνο οι αστυνομικοί η ρίζα του κακού που πρέπει να ρίχνουμε ευθύνες για όλα...το πρόβλημα είναι γενικό,και αφορά όλο το γρανάζι του συστήματος...ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ; ή μήπως έχει γίνει αόρατο;(όπως θα έλεγε ο Άντρεο):P
Fler (16.12.2008)
Πράγματι δεν θα γραφτεί ίσως η παραμικρή αράδα για ένα υποτιθέμενο τέτοιο περιστατικό. Όχι φυσικά γιατί "όλοι οι αστυνομικοί είναι δολοφόνοι και δεν βαριέσαι.."(άλλωστε το σύνθημα θα έλεγα ότι κατευθύνεται από το γενικό στο ειδικό..η λέξη "μπάτσοι" ειδικεύεται στον όρο "γουρούνια" κι από αυτούς η ακόμη πιο ειδική κατηγορία είναι οι δολοφόνοι. Όχι όλοι). Απλούστατα, γιατί ο αστυνομικός δεν έκανε δουλειά γραφείου. Επέλεξε ένα επέγγελμα που σαφώς φέρει και κινδύνους. Δεν πέφτει από τα σύννεφα κανείς (όπως δεν θα γούρλωνα τα μάτια αν μάθαινα ότι οδηγός νταλίκας σκοτώθηκε κατά τη μεταφορά προιόντων) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν καταδικάζεται από την κοινή γνώμη. Τώρα ας μην συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις. Είναι γελοίο. Δεν δικαιολογείται καμία αφορμή προς αναφορά αυτού του μάλιστα ημιαληθούς περιστατικού. Σκοτώθηκε 15χρονος χωρίς καμία αιτία και στα καλά του καθουμένου. Μην τα μπερδεύουμε.
Termite (17.12.2008)
Συμφωνώ με την προλαλήσασα.
Σίγουρα αυτή η πράξη βίας ειναι καταδικαστέα. Ομως δεν έχει καμία σχέση με τον Θάνατο του 15χρονου μαθητή.
PHILIPPOSSM (17.12.2008)
Παπαριες φίλε ...όχι για το ποστ σου αλλά για το mail που έλαβα και εγώ.

Προπαγάνδα και προβοκάτσια του κερατά το θέμα.Ο αστυφύλακας είναι ζωντανός και χαίρει σύνταξης από την Αστυνομία τις τάξεως τον 1500€
Γνωρίζω προσωπικά το θέμα.

Χωρίς αυτά που γράφω να σημαίνουν ότι επικροτώ την βια κατά πάντων.
faltsoo (17.12.2008)
ετσι ειναι φιλιππε χαιρει συνταξης 1500 ε και οπως θα ελεγε και.. η Βανδη θα προτιμουσε να ειναι ΝΕΚΡΟΣ ...παρα ετσι οπως ειναι.
Τελος το οτι το επαγγελμα φερει κινδυνους και δεν θα πρεπει να μας ξενιζει ... να συμπληρωσω οτι και η κακη μαγκια και η αληταμπουρια και ο χουλιγκανισμος φερουν επισης κινδυνους,και ο καθε ασχολουμενος με τα παραπανω αθληματα περνει και το οποιο ρισκο.
Αν θελουμε να δωσουμε σε καποιο δρομο το ονομα ενος πραγματικα αθωου θυματος...ΑΞΑΡΛΙΑΝ.

PHILIPPOSSM (17.12.2008)
# Σχόλιο από faltsoo (17.12.2008)
ετσι ειναι φιλιππε χαιρει συνταξης 1500 ε και οπως θα ελεγε και.. η Βανδη θα προτιμουσε να ειναι ΝΕΚΡΟΣ ...παρα ετσι οπως ειναι.


Πως είναι ρε φίλε,
για καν το λίγο πιο λιανά.
uNick (17.12.2008)

Από τη στιγμή που κάποιος γνωρίζει "προσωπικά" για το θέμα, πρέπει να πω ότι ίσως έπεσα κι εγώ θύμα παραπληροφόρησης συγκεκριμένου κύκλου που παρουσιάζει πράγματα και καταστάσεις όπως τους βολεύει... Φίλιππε, δώσε καμιά πληροφορία παραπάνω ρε για το θέμα, με ενδιαφέρει.



Όσο για τον λόγο που δημοσίευσα αυτό το (βάσιμο ή όχι) email, οφείλω να διευκρινίσω κάτι για να μην υπάρχει καμία παρανόηση:

Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω ανόμοιες καταστάσεις. Άλλο ο θάνατος του Αλέξη, άλλο το τί απέγινε ο μπάτσος μετά το βρωμόξυλο που έφαγε στο Ελληνικό.

Αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει όλους είναι:
- ποιός επιλέγει τις ειδήσεις που θα φτάσουν σε εμάς,
- με ποιόν τρόπο τις "φιλτράρει",
- πώς μας τις παρουσιάζουν,
- πόση δόση αλήθειας περιέχουν,
και δεν είναι μόνο αυτά. Αν σκεφτείτε το "γιατί" πίσω από κάθε περίπτωση ξεχωριστά, θα δείτε περισσότερα από αυτά που μας παρουσιάζονται.



PHILIPPOSSM (17.12.2008)
Νικόλα το παλικάρι δεν είναι και στα καλύτερα του ....Έχει αποστρατευτεί από το σώμα με σύνταξη 1500€ είναι ακόμα χάλια ,περπατάει με υποστήριξη αλλά έχει ξεφύγει από τον κίνδυνο όπως λένε οι γιατροί.
Τουλάχιστον δεν είναι νεκρός.
PHILIPPOSSM (17.12.2008)
Νικόλα το παλικάρι δεν είναι και στα καλύτερα του ....Έχει αποστρατευτεί από το σώμα με σύνταξη 1500€ είναι ακόμα χάλια ,περπατάει με υποστήριξη αλλά έχει ξεφύγει από τον κίνδυνο όπως λένε οι γιατροί.
Τουλάχιστον δεν είναι νεκρός.

Και μην ξεχνάς πάντα θα είμαστε στην μέση των πάντων.
thank (17.12.2008)
1. Προφανώς και είναι διαφορετικές περιπτώσεις και με διαφορετικά κοινωνικά και πολιτικά αίτια. Υπάρχει το κοινό στοιχείο των παθόντων "χωρίς να φταίνε", που όμως θα "επρεπε" να ξέρουν πως οι δρόμοι δεν είναι λούνα πάρκ, από τη πλευρά του ο καθένας. Μόνο που είναι άλλο η υπεθυνότητα για έναν 15ρη και άλλο η υπευθυνότητα για έναν μεγαλύτερο.

2. Συμφωνώ απόλυτα πως η σοβαρότητα και ο βαθμός της κοινωνικής (και προσωπικής) ευαισθητοποίησης είναι κατευθυνόμενος. Το γεγονός όμως ότι είναι κατευθνόμενα όλα αυτά, δεν αναιρεί και την πραγματική τους διάσταση. Σε κάθε περίπτωση, έγιναν.

Και τα ίδια μέσα και οι ίδιοι μηχανισμόί που μπορεί να διαμορφώνουν την εποχή του "Αλέξη", έχουν κατά το παρελθόν διαμορφώσει και άλλες εποχές (Πχ των Σέρβων και των Κροατών, των Αμερικανών στο Ιρακ, των σκοπίων κλπ). Αυτά τα "αποδεχόμαστε"

Και αν ψάξουμε γύρω μας (και σε μας τους ίδιους δηλ), θα διαπιστώσουμε κάτι. Πως, μπορεί πχ να είμαστε επιφυλακτικοί και σκεπτικιστές για το θέμα του Αλέξη, και των αντιδράσεων που "ανέδειξαν" τα ΜΜΕ και άλλοι μηχανισμοί. Και οταν βλέπουμε MEGA να λέμε ... οκ ειναι μεροληπτικοί. Και οταν βλέπουμε το CΝN να καλύπτει τα γεγονότα, να σκεφτόμαστε πως "καπου το πάνε". Ομως όταν το MEGA η το CNN έδειχναν τον βομβαρδισμό της Σέρβικης τηλεόρασης από τους Αμερικάνους, ξεσπούσαμε. Η με το Ιράκ.

Επομένως, η αλήθεια είναι όχι ακριβώς στη μέση, αλλά σίγουρα όχι μόνο σε ένα σημείο.

3. Οσο λάθος λοιπον είναι να στεκόμαστε με συναισθηματική (ή σκόπιμη) αφέλεια στα πράγματα γύρω μας, (ίσως επειδή αναζητούμε στα γεγονότα τη δικαίωση της δικής μας "προκατασκευασμένης" ερμηνείας), άλλο τόσο λάθος είναι να λέμε πως αγνοούμε αυτό που γίνεται (με τις όποιες παραμορφώσεις του) επειδή υπάρχει και το άλλο, που ειναι επίσης ή και χειρότερο κακό. Είναι μια λογική πολύ δοκιμασμένη, από παλιά. Πχ Οταν την έμπαιναν οι αριστεροί στους δεξιούς για τις φυλακές και τις εξορίες, (ορθώς) οι δεξιοί απαντούσαν για τα γκούλαγκ και τις δολοφονίες του Στάλιν (επίσης ορθώς). Αλλά έτσι δεν πάει πουθενά. Το κάθε πρόβλημα αντιμετωπίζεται οταν σκύψεις πάνω του.

(σεντόνι, αλλά αναμένεται πτώση θερμοκρασίας). Καλησπέρα και καλές γιορτές.

Kinezes_trexoun_gimnes (17.12.2008)
Πάλι μαλακίες έγραψες?
uNick (18.12.2008)

Φίλιππε, θενξ

Θάνο, έχεις πάντα το μαγικό ταλέντο να φτιάχνεις ένα σεντόνι με τις σκέψεις που με "βασανίζουν"... Αυτό προσπάθησα (όχι με μεγάλη επιτυχία) να εξηγήσω: ότι η αλήθεια σίγουρα δεν είναι ούτε στο ένα άκρο ούτε στο άλλο. Αυτό με βάζει σε σκέψεις. Όχι για εμένα ή εσένα που σκεφτόμαστε και λιγο παραπέρα αλλά για τα πολλά άβουλα όντα γύρω μας, που ακούνε κάτι στις ειδησεις και αναγνωρίζουν μόνο αυτό ως μια κι μοναδική αλήθεια.
Καλές (λέμε τώρα) γιορτές να έχουμε.


κτγ, στο μπλογκ αυτό γράφω σοβαρά πράγματα, σκέψεις και προβληματισμούς. Δεν κάνω "δήθεν" αντιπολίτευση...
(υ.γ. η φωτο που έχω τάξει θα μπει στο επόμενο ποστ, δεν ταίριαζε εδώ...)




Kinezes_trexoun_gimnes (18.12.2008)
αμαν...είπες τη λάθος λέξη... την έχεις ασχημα τώρα!
MagicaDeSpell (06.01.2009)
Συμφωνω Νικολα συν οτι προχθες πυροβολησανε με καλασνοκοφ εναν 21 αχρονο αστυνομικο που ναι ειχε κι αυτος οικογενεια κανενας δεν εκανε ντορο η μηπως αυτη δεν ηταν δολοφονικη επιθεση ?

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
unick
Νίκος


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/unick

Αμπελοφιλοσοφίες, σκέψεις, συναισθήματα, χιούμορ... λίγο απ'όλα!



Επίσημοι αναγνώστες (19)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links