Το...αδιαφορία καλό μου φαίνεται
πειράζει?
14 Σεπτεμβρίου 2011, 15:33
Πικρα ρε Στελιο,πικρα...


video 

 

Αισχος και ντροπη ρε φιλε αυτη η διασκευη του " Σηκω χορεψε κουκλι μου",η μουσικη και τα τραγουδια μας ζουνε μεγαλες στιγμες χαρην του ηλιθιου πολυπολιτισμικου Γερουλανου και των μαλακισμενων νομοσχεδιων του υπουργιου του,πολιτισμος και τραγουδια στο ελεος μαιμουδιαρηδων και anime,τριζουν τα κοκκαλα των παλιων μα οι νεοι δηλωνουν,εξαιρετικο,νεων που χαιρονται για την υπαρχουσα κατρακυλα και ζητανε κι'αλλο,νεων που ειναι πια μερος της παρακμης που ζουμε,νεων που λατρευουν την οποια μορφη εκδικησης εναντια στην χωρα τους με οποιο μεσο...αρκει να βλεπουν να υποφερει αυτη και οι ανθρωποι της.

(το παραπανω αφορα σε μικρη μεριδα,νεων ευτυχως)

51 σχόλια

Pagan (14.09.2011)
θα μπορουσα να κυλιστω Νικολα,στο επιπεδο που ζεις και αναπνεεις αλλα θα ηταν ντροπη να ανακατευτω με ατομα περιορισμενης ευθυνης που το πρωτο και το τελευταιο επιχειρημα στο οτι λενε,ειναι ρατσιστης...

ρε μικρε ελληνοφοβικε απο ποτε η διασκευη και η αντιγραφη ειναι τεχνη;

ποιος ο λογος της διασκευης,εκτος απο το να σου αποδειξω οτι με τον τροπο μου το οποιο κομματι ειναι καλυτερο ή οτι ετσι πουλαει καλυτερα μα και να αποδειξω οτι ειμαι αχρηστος σαν δημιουργος;

Ή μηπως γινομαι και δημιουργος αλλαζοντας μια λεξη ή τρεις νοτες;


υ.γ και γω δεν θα σε στειλω να πας να γαμηθεις γιατι εισαι μικρος ακομα.(μην το παρεις σαν αστειο)

καλησπερα και να'σαι καλα...
Pagan (14.09.2011)
ουτε αυτη η μεριδα που ανεφερα παραπανω δεν αντεδρασε οπως εσυ...(εσυ πρεπει να εισαι τα σκατα που ανεφεραν)

δεν το παιζω γνωστης και ειδημωνας οπως εσυ,απλα ειπα αυτο που με ενοχλησε ακουγοντας το...

Νικολα πραγματικα δεν μπορω να πεσω εκει κατω γιατι καταρχην ειναι ανθελληνικο να πραξω κατι τετοιο και κατα δευτερο δεν νιωθω ετοιμος να γνωρισω τους δικους σου.
Peace18 (14.09.2011)
Ε όχι και μαϊμουδιάριδες! Μια χώρα με τέτοιο πολιτισμό όπως η Ιαπωνία... Δεν μπορεί να αποκαλείται έτσι! Τουλάχιστον αυτοί κρατάνε τον πολιτισμό τους χωρίς να τον διαφθείρουν! Αυτοί που λες μαϊμουδιάριδες αγαπητέ διδάσκονται μουσική από τις πάνες τους!
Όσο για το anime καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι είναι άτοπο! Είναι εικαστική τεχνοτροπία! Δεν λες κανένα "λάδι σε μουσαμά"! Ή για να το επεκτείνω... "Rock ακόρντα στην κιθάρα"! Είναι απλά γελοίο και μόνο να το σκεφτεί κανείς!
Και τέλος... "Αυτή η χώρα που υποφέρει" όπως λες (Σιγά τον Βασιλάκη Καΐλα...) Δεν περιμένει από τους νέους της να καταστραφεί! Μια χαρά τα κατάφεραν και οι γονείς μας, και οι παππούδες μας! Και σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε ένας νέος που ακούει σκυλολαϊκά να καταξιώνεται και να βρίσκεται πάνω από έναν νέο που ψάχνει πάντα το καινούριο και το εναλλακτικό.
Κι αν λυπάσαι όπως λες την ελληνική κατρακύλα... Με κάτι τέτοιο θα έπρεπε να χαίρεσαι! Εδώ ανέχεσαι να σου τραγουδάνε άλλοι κι άλλοι Ελληνάρες άσχετοι! Αυτοί σε πείραξαν? Που είναι και μουσικοί? (Και σε εκείνες τις χώρες για να θεωρήσαι μουσικός πρέπει να είσαι, όχι μόνο να το δηλώσεις)!

Άντε και καλή μας εσπέρα!
Pagan (14.09.2011)
ετσι για την ενημερωση και μονο καθε χρονο στην Ιαπωνια σε αυτην την πολιτισμενη μουσικα και οχι μονο χωρα εμφανιζονται περι τις τεσσερις χιλιαδες τραγουδιστες,απο αυτους θα ξεχωρισουν καμια 200αρια και 20 απο αυτους θα κανουν καριερα μικροτερη ή ιση του ενος ετους.
Σπουδαια η μουσικη σκηνη της Ιαπωνιας οντως...
Peace18 (14.09.2011)
Μόνο αυτό ξέρεις για την Ιαπωνία? Ή μόνο αυτό σε ενδιαφέρει να μάθεις? Και στις 2 περιπτώσεις λυπάμαι! Δεν μιλούσα μόνο για τη μουσική, ούτως ή άλλος! Ο πολιτισμός μιας χώρας συγκαταλέγει και άλλες τέχνες!

Όσο για το πόσο σπουδαία είναι η μουσική σκηνή της Ιαπωνίας κάτι μου λέει πως δεν το googlaρες καλά το θέμα! Για ξαναψάξε από ποια ηλικία κάνουν διδάσκονται μουσική οι Ιάπωνες... και πόσο είναι το ποσοστό των ανθρώπων που γνωρίζουν και έχουν έρθει σε επαφή με ολες τις παραδοσιακες και μη τέχνες!

Άντε καλό μας απόγευμα ξανά!
Pagan (14.09.2011)
καταρχην δεν googlaρω τις απαντησεις που δινω,κατα δευτερον αυτο που ειπα ισχυει,κατα τριτον ασχετο το απο ποια ηλικια μαθαινουν μουσικη οι ιαπωνες κατα τεταρτον το θεμα ειναι η μουσικη αυτη τη στιγμη...επισης λιγο με νοιαζει να ασχοληθω με γιαπωνεζικη παραδοσιακη μουσικη και τα ρεστα.

εξαλου δεν ασχοληθηκα με το να συγκρινω παραδοσιακη και συγρονη ιαπωνεζικη μουσικη γιατι το ενα με το αλλο ειναι μερα με την νυχτα.

Ξερω και αλλα για την ιαπωνια και σε τομεις που υπερτερουν εναντι μας μα το θεμα μου μιλαει για τον Καζατζιδη και τον βιασμο του τραγουδιου του...ουτε για ιαπωνικη παραδοσιακη μουσικη ουτε για ποιηση ουτε για πολεμικες τεχνες,ουτε για το θεατρο Νο...δεν ξερω ισως να πρεπει να ξαναπαω σχολειο και να ξαναρχισω απο τις μικρες ταξεις για να καταβαινω το σκεπτικο και την αντιληψη ορισμενων στην συγκριση περι αερολογιας και μπαρουφας.

Hastaroth (14.09.2011)
Χμμμ μάλιστα.Ο "βιασμός" ενός τραγουδιού με καταφανή Αραβικά στοιχεία (ακόμα κι'αυτό το "νινανάϊ" είναι Αραβικό-και εν πάσει περιπτώσει ΔΕΝ είναι Ελληνικό) από μουσικούς προερχόμενους από μιά χώρα όπου τα πάντα γίνονται με την αισθητική αντίληψη ενός ποιήματος,επείραξε τον κυρ-Παγανό μας,αντί να χαρή που αυτοί οι άνθρωποι από μιά μακρυνή χώρα ΞΕΡΟΥΝ τον Ελληνα Στέλιο Καζαντζίδη και τα τραγούδια του.

Ξέρεις πόσοι Ιάπωνες τζαζίστες είναι γνωστοί σ'όλον τον κόσμο;Εγώ μάλιστα είχα την τύχη να γνωρίσω έναν απ'αυτούς,τον Akira Jimbo,που είναι drummer και συνθέτης.Αλλά εσύ προφανώς δέν τον ξέρεις γιατί δέν σε ενδιαφέρει να ψάχνης κάτι πέρα απ'τα σκυλολαϊκά που ακούς.


Κύρ-Παγανέ,μακάρι η Ελλάδα να έμοιαζε έστω και λιγάκι σ'αυτούς τους "μαϊμουδιάρηδες",όπως τους λές.Δέν θα είχαμε φτάσει στην κατάντια αυτή τώρα.

ΥΓ.Και επίσης:η διασκευή,δηλαδή η διαφορετική άποψη σ'ένα οποιοδήποτε καλλιτεχνικό έργο ΕΙΝΑΙ τέχνη-και πολύ δύσκολη μάλιστα,γιατί άν δέν πετύχη η διασκευή,ο διασκευαστής γίνεται ρεζίλι τών σκυλιών.
Pagan (15.09.2011)
να χαρω τι ρε φιλε,την φανταστικη "εκτελεση" ή μηπως να το δω απο κωμικης αποψεως,γιατι ναι απο κωμικης πλευρας ειναι επιτυχια.


τζαζιστες και Στελιος παλι το παραδειγμα ειναι του ιδιου επιπεδου...χυτρα ταχυτητος και κεφαλοτυρι.
(χαιρομαι για την γνωριμια σας μα και παλι αυτο ειναι ασχετο με το ολο θεμα)


το θεμα μας για ακομα μια φορα ειναι συγκεκριμενο,ολα τα αλλα ειναι απλα ασχετα,υπαρχει κατι αξιολογο για το θεμα μας να ειπωθει(;)εαν ναι καλως, αλλιως αστο και εσυ και οποιος αλλος
θελει να μου πουλησει εξυπναδα συγκρινοντας την Ελλαδα με την ιαπωνια σε "αλλα πραγματα" εκτος αυτου που αναφερεται στο θεμα.

τα παλικαροκοπελουδια δηλαδη σε αυτο που ειδες εκαναν επιτυχημενη διασκευη να υποθεσω και οχι μια ακομα μαλακια ολκης,οπως το βλεπω εγω αλλα σιγουρα και καθε αλλος ελληνας που μεγαλωσε με αυτα τα ακουσματα.



Hastaroth (15.09.2011)
Εγώ πάλι δέν καταλαβαίνω γιά ποιό λόγο θίχτηκες.Εχω την εντύπωση πως κι'ο ίδιος ο Καζαντζίδης αυτό το τραγούδι δέν το θεωρούσε και τίποτε σπουδαίο.....

Πού να κάνανε δηλαδή διασκευή στο "Αγριολούλουδο",στο "Πετραδάκι πετραδάκι",στο "Βρέχει φωτιά στη στράτα μου".Ανακοπή θα είχες πάθει.

ΥΓ.Εχουμε ξαναγνωριστεί μέσω τού blog σου και μάλιστα μ'έχεις προσβάλει.Αλλά δέν πειράζει,εγώ εκεί που θεωρούσα ότι είχες δίκιο (στο θέμα με το βιβλίο τών μαθηματικών) σε υποστήριξα....
Pagan (16.09.2011)
εγω παλι pentatonike νομιζω οτι κατα την συλληψη σου το καλυτερο χυθηκε απ'εξω...και αυτο επαιξε καθοριστικο ρολο στην μετ'επειτα εξελιξη σου στην κοινωνια των ανθρωπων.Οσο για την αξιοπιστια τετοιων επεισοδιων μπες στον κοπο να ερθεις μου την μετρησεις προσωπικα ωστε να εχεις το επιχειρημα στην παραπληροφορηση...

και Αλβερτο το σωστο αν το βλεπουμε εως εχει,μας αρεσει ή οχι το επικροτουμε,οποτε αν σε ευχαριστει αυτο,και αφου δεν σε ευχαριστησα τοτε που επραξες το αυτονοητο,το κανω τωρα,ευχαριστω πολυ για την υποστηρηξη που μου εδειξες.
Βεβαια δεν το γραφεις για αυτο,μα εμενα με ενοχλησε η ολη αποδοση του και καθως ολοι εχουμε καποια κριτηρια δεν γινεται να συμφωνουμε με ολους και ολαειδικα οταν εχεις απεναντι ξεφτυλες οπως ο pentatonikos,εγω δεν θυμαμαι να απαιτησα κατι τετοιο απλα αναφερθηκα στο γεγονος οτι ενοχληθηκα απο αυτο που ειδα οπως εχει ενοχληθει και ο pentatonikos με το πεος μου.

Pagan (16.09.2011)
ρε συ πες σε ποια σχολη ετοιμολογιας πας να παω και γω...

σε πεντε-εξι σχολια ισως καταλαβεις οτι δεν σε ειπα μονο ξεφτυλα...
ixthis (16.09.2011)
Υπέροχη διασκευή . Μπράβο στα παιδιά .
Δε περιμένα οτι θα μπορούσε να υπάρξει μια τόσο καλη εκδοχή του λαικού ψιλοαρκουδιάρικου αυτου άσματος. Δηλαδη η Μπέλα Κατουρμά στο λαικό κέντρο ΤΕΝ - ΤΕΝ στη Θηβών το λέει καλύτερα επειδή ειναι ελληνίς?Ας δούμε το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα αν μπορούμε αφήνοντας τους εθνικισμούς και τα υπερεθνικά φίλαθλα συναισθήματα.
Pagan (16.09.2011)
βρωμας νεκροφιλος απο μακρια δεν περιμενα εξυπνοτερη απαντηση...αλλα να'σαι καλα,γιατι σαν ραδιοφωνικος παραγωγος δειχνεις τον δρομο και στους αλλους...τετοιο βιογραφικο χρειαζεται κανεις για να πετυχει κατι τετοιο?

οσο για τσατσα που αναφερεις ixthis δεν την εχω ακουστα αλλα θα'χεις γνωση για να την αναφερεις...δεν ξερω οντως πρεπει να ξαναπαω στις μικρες ταξεις για να δω τι αναγνωση σας μαθαινουν,δεν εξηγειτε αλλιως στην αντιθετη περπτωση το απορυπαντικο της ΚΝΕ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ...
Peace18 (16.09.2011)
Ρε συ Pagan αγόρι μου! Πες μου ειλικρινά! Όταν ήσουν μικρός σε χτυπούσαν ή σε βίασαν? Τι παιδικά και εφηβικά τραύματα είναι αυτά που έχεις βρε πουλάκι μου!
Ή μήπως ήθελες εκπομπή στο ραδιόφωνο και δεν σου έδωσαν? Δεν είναι τίποτα! Σιγά!
Μερικά απορρυπαντικά θα τα χρειαζόσουν, μήπως και ο άνθρωπος στο άσπιλο μυαλό σου ξυπνήσει! Ίσως τότε έβλεπες ποιος μας έχει πήξει στην μπαρούφα και στην αερολογία! Εκτός αν όοολα τα παιδάκια εδώ συμφωνήσουμε ότι η θέση:- "Είναι απαράδεκτη η διασκευή και πρέπει να πεθάνουν αμέσως οι βάρβαροι! Δεν είναι Έλληνες και δεν έχουν δικαίωμα!"- Είναι λογική και πάνω απ' όλα προωθεί την δημιουργικότητα και μουσική φαντασία του πλανήτη!
Κάτσε να βλέπεις τον Πλεύρη και τον Μιχαλολιάκο! Δεν σε βοηθάει σε τίποτα, αλλά εσύ κάτσε να φας κι άλλη πλύση εγκεφάλου! Κάτσε άκου τους Άριους Έλληνες με τις αγγελικές φωνές τους να κανιβαλίζουν μουσικά κι εσύ χτύπα τους το ντέφι! Κάτσε βόσκα κι εσύ κουτόχορτο κάτω από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου (πιστεύω πως είναι ο αγαπημένος σου)! Και πάνω απ' όλα! Να μαζεύεσαι όταν βλέπεις ξένο και να στραβοκοιτάς τους gay, τα punkιά και τους ανάρχες! Κάτσε στη μιζέρια σου λοιπόν... Γιατί όλοι αυτοί κάνουν κάτι... Εσύ?
Pagan (16.09.2011)
τις περι ψυχολογιας αμπελοφιλοσοφιες φυλατες για το συναφi σου Peace18...

το κομπλεξ φαινεται ξεκαθαρα ποιοι το το εχουν το δειχνει επισης πιο ξεκαθαρα ο τροπος που το εκδηλωνουν,να παρουμε για παραδειγματα τον pentatoniko,πιστευεις οτι χεστηκε πραγματικα για τους ιαπωνες(?) δεν θα αντιδρουσε ετσι ακομα κι αν του εβριζαν την οικογενεια,γνωστος μαλακας σε αυτο το θεμα,αλλα τι να πεις ομως οπως μεγαλωσει κανεις,απλα το παλικαρι ξεκινησε με το "παλι λες μαλακιες... και τα λοιπα φλωρομαγκικα του χωρου του σε μια φιλικη προσεγγιση χωρις "ιχνος" υστεροβουλιας θα'λεγα και γνωριζωντας τα σκατα με τα οποια επιπλεει ομολογω οτι το αρχισε "αρκετα καλα" μα ρε Peace18 εσυ που εχεις και αποψη σε ολα μην και στεναχωρηθει το φιλαρακι Ο νικολακης για πες ολα τα αλλα τι σχεση ειχαν μιας και εχεις αποψη δηλαδη,ή μηπως η αποψη παει με την μερια που πληρωνει καλυτερα?

λαμπρος λοιπον ο παραγωγος μας,αυτος λοιπον μπορει να προσβαλει με το καλημερα,να με βαζει στην κατηγορια του φασιστα,ρατσιστη κτλ και γω πρεπει να να κανω μουγγα για να μην θιξω το ηθος του ευγενους αυτου ατομου αλλα και των αλλων που ακολουθησαν εξαιρωντας τον Hastaroth απο αυτους ετσι γιατι γουσταρω...
Αυτος λοιπον ο μαλακας τι ειναι εαν οχι ρατσιστης αν οχι φασιστας...για σκεψου το λιγο μικρη-ρε φιλοσοφε?
Τι ειναι ο μαλακας αυτος,επανασταστατης?
Εναντια σε ποιον επανασταστατει,εναντια σε μενα που μεγαλωσα σε οικογενεια λαικη και με ελληνικα ακουσματα,το τι ειδος προτιμω τωρα ειναι αλλη ιστορια,αλλα δεν θα με κρινει ως φασιστα το σκατο...για αυτο τον λογο.Μηπως το σκατο δεν ειναι εν τελει ελληνας...
Αυτο μας ελλειπε τωρα να κατηγορουμε οποιονδηποτε ακουει δημοτικα λαικα και γενικοτερα ελληνικη παραδοσιακη μουσικη ως ρατσιστη...γουστο μου και καπελο μου,θα με πει εμενα καθε ξεπουλημενο κνιτακι τι ειμαι,δεν νομιζω...

και ξαναγυρναω στον ψευτομαγκα επαναστατη,ας πουμε οτι επαναστατει ποιος ειναι ο εχθρος αυτου του δηλωμενου μαλακα,εγω?ολοι οι ελληνες γιατι απλα ειναι ελληνες οποτε και ρατσιστες λογω των ανω σοβαρων κριτιριων του μαλακα?

Για πες και συ ρε Peace18 σε εχουν βιασει και σε χτυπουσαν οταν ησουν μικρος-η και στρεφεσαι εναντια σε αυτο που εγω αποκαλω πατριδα ή απλα επειδη το κοπαδι στο επιβαλει?

δεν γουσταρω να κανω ραδιοφωνο αλλα τουλαχιστον πιστευω οτι μπορω να εχω αποψη στο τι θα ακουσω στο πως θα το κρινω και στο πως το απορριψω εαν δεν μου αρεσει χωρις να μου το επιβαλει κανενας τσουτσουνοπαιχτης κατηγοριοποιωντας με σε ρατσιστη γιατι αυτος μπορει να'ναι κατι αλλο πολυ χειροτερο αυτο αυτο που προσπαθει να επιβαλει...

Και οσο υπαρχουν σκατα οπως αυτος τοσο εγω θα βρισκομαι απεναντι,βεβαια μπορει καποια στιγμη ποιος ξερει τα σκατα να μας πνιξουν μιας και ειναι οι καλυτεροι κολυμβητες σε ολα τα επιπεδα τελευταια,μα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει και να δεχομαστε αγογγιστα τον φασισμο τους.




ixthis (16.09.2011)
ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ? Νεκρόφιλος?
Οχι δέν είμαι . Εγω απλώς είπα τη γνώμη μου δε σε έβρισα ουτε σου απευθυνθηκά καθόλου. Είπα οτι η διασκευη που έχουν κάνει τα παιδιά αυτα οι ιάπωνες κορεάτες τι είναι ειναι χαριτωμένη και καλύτερη ισως απο κάτι σκυλοτραγουδιστριες δικές μας.Αν αυτό με καθιστά νεκρόφιλη ,,,,ε να και κάτι που δεν ήξερα τες πα
καλη σου μέρα αν ξυπνάς,,,,
ixthis (16.09.2011)
χαχαχα οκ ειμαι σίγουρη οτι ούτε ο νίκος είναι εχω εγκυρες πληροφορίες χαχαχα τι ακούμε παναγία μου . αντε καλή σας μέρα και πάλι.
Pagan (16.09.2011)
ixthis κοιτα λιγο πιο προσεκτικα τι διαβαζεις,για να μην ξαναμπω στη διαδικασια του να ξαναμαθω αναγνωση και τα ρεστα,το οτι παρεμβληθηκες αναμεσα σε μενα και στον μεγιστο "Μ" δεν σημαινει οτι απευθυνθηκα σε σενα...

ευχαριστω για την καλημερα,δεν το εννοουσες κατα πασα πιθανοτητα αλλα δεν πειραζει...

ο pentatonikos οταν αναφερεται σε πεθαμενους το βλεπει σαν μαγκια,αλλα δεν γαμιεται ποιος εχασε τον ανδρισμο του για να τον βρει αυτος?



ixthis (16.09.2011)
Σωπα ρε παιδι μου ο καθένας έχει την αποψή του κανένας δεν ειναι φανατικός απο τα παιδιά που γράφουν έχουν αλλες απόψεις απο σένα οκ. Γιατί τόσο μένος και εμπάθεια ήμαρτον πια . Να μάθουμε να μιλάμε σαν άνθρωποι κάποια στιγμή. Και την ΄΄καλημέρα ΄΄ την ενοώ παντα με κάποιοα πικρία μπορεί αλλα την ενοω δεν είμαι τόσο λειψή πια .Τελως παντων να είστε καλά.
Pagan (16.09.2011)
το τι ακους εναντιων μου απο τον αξιολογο αυτο νεο δεν σε ενοχλει μα το τι θα του κατεβασω εγω ομως ε?ακουγεται καπως...
Pagan (16.09.2011)
τοτε πρεπει να αναφερθεις στον πιπιλογαμουλη και οχι σε μενα...
ixthis (16.09.2011)
για όλους ισχύουν αυτα που λέω οχι μονο για τους άλλους και για μένα ακόμα και γω στην προσπάθεια ειμαι πάντα δε τα έχω λυμένα ολα.Αλλα έχει μεγάλη σημασία και το πως διαφωνούμε . Πες τε τη γνωμη σας αλλα μη λερώνετε την ψυχή σας . Αυτο .
Γνώμη λέω αν δε σας κάνει πετάχτε την.Εχω τα διπλά σας χρόνια μάλλον και γι αυτο μιλάω δεν εχω κακη πρόθεση.πιστεψέ με
Pagan (16.09.2011)
αν ο pentatonikos δεν εμπαινε με τον αερα του τι λε ρε μαλακα εγω ειμαι παραγωγος ρε και οτι λεω ειναι νομος αλλιως εισαι ρατσιστης τιποτα απο τα παραπανω δεν θα γραφωνταν...

υγ για πες ποσο διπλα?αν θες ..
ixthis (16.09.2011)
΄΄υγ για πες ποσο διπλα? αν θες ..΄΄

εμενα ρωτάς ? δε καταλαβα τι ενοείς ?
Pagan (16.09.2011)
το ιδιο και συ Νικολαρακη ειδικα οταν αδελφιζεις,αλλα πανε παιξτον καπου αλλου
αν θες γιατι η οθονη μου εχει υπερχειλησει απο σκατα...
Peace18 (16.09.2011)
Ρε καημένε Pagan! που θα μου πεις εμένα για κοπαδισμό και σινάφια!!! Νομίζεις πως σε λένε ρατσιστή (που δεν βάζω ταμπελάκια σε ανθρωπάκια) επειδή ακούς παραδοσιακή μουσική (που κι εγώ ακούω και μου αρέσουν κάποια είδη) ή επειδή πονάς και αγαπάς την Ελλάδα? Νομίζεις ότι εγώ και όποιος απάντησε είναι ανθέλληνας? Νομίζεις ότι είναι θέμα φυλής?

Δεν χωρίζουμε τους ανθρώπους χρυσέ μου σε Έλληνες και Βάρβαρους! Είναι το λιγότερο κομπλεξικό! Αλλά πιπίλα τις καραμελίτσες του Μιχαλολιάκου! Αφού κοιτάς χωρίς να βλέπεις κάτσε στο σπιτάκι σου να βόσκας το κουτόχορτο που σου σερβίρουν! Και γράφε στους τοίχους του σπιτιού σου "Αίμα και τιμή" και άλλες παπαρολογίες που προσκυνάτε! δεν σου αφαίρεσε κανένας το δικαίωμα του "πιστεύω" αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να προσβάλλεις τους άλλους για τα δικά τους ιδανικά!

Hastaroth (16.09.2011)
Αγγελε,εγώ εξακολουθώ να μήν καταλαβαίνω τί σε πείραξε στην συγκεκριμένη διασκευή.Το τραγούδι αυτό,όπως έγραψα πιό πάνω,πιστεύω ότι ούτε ο ίδιος ο Καζαντζίδης το θεωρούσε σπουδαίο-ένα τραγούδι τής διασκέδασης είναι, άλλωστε.Γι'αυτό θεωρώ ότι η διασκευή του από τα παιδιά αυτά ήταν έξυπνη.Επαιξαν με την ρυθμική αγωγή (πότε πιό αργά,πότε πιό γρήγορα),έπαιξαν με τίς φωνές (που έδωσαν στο τραγούδι ένα πιό "ανάλαφρο" και εκλεπτυσμένο χρώμα), έπαιξαν με την σκηνική τους παρουσία.Πάνω απ'όλα όμως το σημαντικό είναι πως αυτοί οι άνθρωποι εκεί πέρα στην Ιαπωνία,χιλιάδες μίλια από εδώ,ΞΕΡΟΥΝ τον Καζαντζίδη,δηλαδή ξέρουν ένα κομμάτι τής Ελληνικής λαϊκής μουσικής.Δέν σε κάνει περήφανο αυτό;

(Πόσοι Ελληνες καλλιτέχνες έχουν ακούσει κάν ένα τραγούδι από την Ιαπωνική λαϊκή μουσική;Ενας;Δύο;Τρείς;....)

Φυσικά,κι'εγώ άν άκουγα από τους συγκεκριμένους-ή και οποιονδήποτε ξένο καλλιτέχνη-μιά διασκευή σε κάποιο "σοβαρό" τραγούδι (π.χ.στο "Ενα το χελιδόνι") που δέν θα σεβόταν την αισθητική του,θα οργιζόμουν και θα το σχολίαζα αρνητικά χωρίς όμως να φτάσω στο σημείο να βρίσω χυδαία τον εν λόγω καλλιτέχνη-που προσπάθησε μέν αλλά δέν τα κατάφερε να "παντρέψη" την δική του κουλτούρα με την κουλτούρα τού τραγουδιού που διασκεύασε.Οπως και να'χη όμως,ακόμα και γιά να σχολιάσουμε αρνητικά κάτι πρέπει να τηρούμε κάποιους κανόνες ευπρεπείας.....
ixthis (16.09.2011)
Συμφωνω απολύτως με τον αλβέρτο. Δε με απασχολεί πια το θέμα της συζήτησης οσο η συμπεριφορά σας. Ολων η συμπεριφορά γιατί δε μπορεί να έχεις μια αγωγή μουσική και κοινωνική συγκεκριμένη και όταν μιλάς με κάποιον που οκ εχει άλλη άποψη να πεφτει το πουστιρλικη της αρκουδας.Στην πράξη φαίνεται η αγωγή.
Είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι και πρέπει να σεβόμαστε το διαφορετικό και την αλλη άποψη . Ο σεβασμός κερδίζετε.

υγ.Δεν είχα καταλάβει την ερωτησή σου παγκαν ειμαι 48 χρονών.
sympetheros (16.09.2011)
Εξαιρετική κεφάτη κι εμπνευσμένη διασκευή!
Μου άρεσε μου έφτιαξε τη διάθεση και όπως συμβαίνει με τα διασκεδαστικά τραγούδια τον στόχο του τον έπιασε.
Αυτό το κέφι και η ευχαρίστηση που ξεπερνάει την απλή διεκπαιρέωση είναι που λείπει απο αντίστοιχες προσπάθειες!
Το απο που έρχεται δεν θα πρεπε να αμς απασχολει καθόλου κατά τη γνώμη μου!
Pagan (16.09.2011)
ελα λιγο πιο αριστερα peace 18 υπαρχει ενας καθρεπτης,κοιτα προσεχτικα και θα δεις την βλακεια σου να τον γεμιζει,εσυ εχεις δικαιωμα να με χαρακτηριζεις ενω εγω οχι ετσι?

peace 18 συνεχισε το,τωρα αν εσυ ειδες πουθενα να λεω περι Μιχαλολιακων και τις λοιπες πιπες που εξακολουθεις με τοση μεθοδικοτητα να ισχυριζεσαι επειδη ο μαλακας ειναι απλα μαλακας εγω οτι πεις...σε λιγο θα παρεις και αυξηση λογω απαραμιλης βλακειας...

Ενοχλησε εμενα αυτο το ακουσμα,οπως εγραψα αλλα αρχιζοντας με αυτο μπορουν καλλιστα να πανε και παραπερα και σε αλλα τραγουδια και εφοσον η αντιμετωπιση ειναι ή θα ειναι σαν την παραπανω γιατι οχι και παραπερα,τιποτα αλλο...εξαλλου δεν εχω τα τοοοοοοοοσα χρονια μουσικης παιδειας και γενικα παιδειας που διαθετουν ο/η peace 18 ή ο pentatonikos που ειναι και παραγωγος στο ΜΗ.

(Δεν πειραζει να διασκευαζουν κομματια μας οποιας βαρυτητας στο εξωτερικο αλλα τοσα χρονια λογω βλακειας δεν αγγιζαν τα κομματια αυτα στο εσωτερικο....)

Οκ ακρη δεν βγαινει πρεπει να συμφωνω με το κοπαδι για να μην ειμαι ρατσιστης οι ιαπωνες καλα επραξαν peace 18 μου προκαλεις μονο γελια για το ανοιχτο και κυριως μονοπλευρο μυαλο σου αλλα και την μοναδικη αντικειμενικοτητα σου,για το κομμα σου δυστυχως δεν μπορω να πω το ιδιο και ξερεις γιατι...ενας φασιστας δεν εχει δικαιωμα να λεει τιποτα,συμφωνα με τις εξισου φασιστικες ιδεοληψιες σου προς καποιον που δεν τον ξερεις απλα επειδη ο τσουτσουνοπαιχτης φιλαρακος σου αποκαλεσε ετσι,τιμη σου.

(ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ..)


(Μουσικος παραγωγος,δηλαδη ενα προτυπο εδω μεσα κατα καποιο τροπο,και οχι φερεφωνο της ιδεολογιας του...)

αν θυμαμαι καλα πενταμορφη σου ζητησα να πας να τον παιξεις καπου αλλου....

και κατι τελευταιο αφου λοιπον συμφωνειτε με το παραπανω πεσιμο της πενταμορφης σιγουρα δεν θα'χετε προβλημα να μπουκαρω σε καποιο μπλογκ βριζοντας με το καλημερα σωστα?
Peace18 (16.09.2011)
Τι να πω... Έχεις κόμπλεξ και εμπάθεια αγόρι μου! Θα ήθελα να μην μου βάζεις ταμπελίτσες όπως κι εγώ δεν έβαλα σε σένα!

Από τη στιγμή που κάποιος αποφασίζει να δημοσιοποιήσει το οτιδήποτε και διατυπώνει μία πάγια άποψη, πρέπει να είσαι σε θέση να δέχεσαι τις απόψεις και των άλλων!

Σέβομαι την γνώμη σου! Αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ ή ότι δεν με προσβάλει! Ο καθένας με τα πιστεύω και τα ιδανικά του!

Υ.Γ. και έτσι για την ιστορία... Δεν μίλησε κανείς για ΚΚΕ ή ΚΝΕ ή όπως αλλιώς θες να το πεις!

Να 'σαι καλά! Και ξαναδές το βίντεο μήπως άλλαξε τίποτα μέσα σου!
mpinelikis (17.09.2011)
καταπληκτικη διασκευη!!!!!!!
μ αρεσει
να παει ο ALFA WOLF στην Ιαπωνια να τους
παρει συνεντευξη
Pagan (17.09.2011)
peace 18 μπορω να χω λιγα απο τα ληγμενα που παιρνεις ισως ετσι ξαναδιαβαζωντας τα περι ρατσισμου να εχουν σβηστει...

mpine liki...και βεβαια σου αρεσει.
vert (17.09.2011)
Όταν πρωτοείδα το βιντεάκι, δεν άντεξα πάνω από 30 δεύτερα και το ΄κλεισα. Όσες φορές κι αν το πέτυχα (γιατί κυκλοφορεί ευρέως στο Διαδίκτυο κι αποτελεί συνήθως θέμα, όχι τόσο χυδαία όσο εδώ βέβαια) ποτέ δεν κατάφερα να το δω μέχρι τέλους. Πρόκειται όντως για μια άθλια -μάλλον χιουμοριστική- εκδοχή του "σήκω χόρεψε κουκλί μου". αλλά δεν με πρόσβαλε κιόλας και δεν πληγώθηκα ούτε σαν Έλληνας, ούτε σαν ραδιοφωνικός παραγωγός λαϊκών ασμάτων. Ίσα ίσα που χάρηκα που τα τραγούδια του Στέλιου είναι γνωστά και γίνονται αντικείμενο ασχολίας ακόμα και στην Άπω Ανατολή.
Κι αυτό γιατί πρόκειται για ένα απλό τσιφτετέλι (το οποίο όντως ο Καζαντζίδης είχε αποκηρύξει, καθώς θεωρούσε τον εαυτό του σαν εκφραστή του πόνου και της δυστυχίας των Ανθρώπων).
Συνήθως ο σκοπός του συγκεκριμένου ρυθμού (με εξαίρεση κομμάτια σαν την "μπουρνοβαλιά", την "Πριγκηπέσσα" και ορισμένα του Παπάζογλου), είναι να ωθήσουν τον ακροατή στο να λικνιστεί στις ερωτικές κινήσεις, του κατά τ΄άλλα όμορφου χορού του τσιφτετελίου.
Το να γελοιοποιήσεις ένα κομμάτι είναι πανεύκολο και πολλοί θα το βρουν ενδιαφέρον αρχικά, αλλά είναι μόνο η "λάμψη του Σαββατόβραδου"... χαρά Δευτέρα λείπει.
(Σημ. Οι "Έτσι ντε" κάνουν και γαμώ τις χιουμοριστικές διασκευές που αντέχουν στον Χρόνο.)
Ομοίως θα γινόταν πανικός εάν μπουζουκοποιούνταν το "Hotel California"
ή συνόδευαν κλαρίνα τραγούδια του Bob Dylan. (Tην Έφη Θώδη δηλ. να μην την κράζουμε για τις διασκευές που έκανε??)

Αν οι εν λόγω "καλλιτέχνες" διασκεύαζαν ανάλογα την "Πολιτεία" του Θεοδωράκη ή τον "Σταυρό του Νότου" του Μικρούτσικου, θα αποτελούσε όντως λόγο κύρρηξης Πολέμου στην Ιαπωνία... Κορέα.... από που στο διάλο είναι αυτοί.

υ.γ. Η ελεεινή αντίδραση και συμπεριφορά του πεντατονικού συνεπικουρούμενος από την πις18, απλά τους καθιστά τιποτένιους στα μάτια της κοινότητας κι ευτελίζουν τον χώρο της Μουσικής που εκπροσωπούν.
sven (17.09.2011)
Ούτε κι εμένα μου άρεσε η συγκεκριμένη διασκευή. Αυτό, όμως, ΔΕΝ σημαίνει πως θεωρώ ιεροσυλία που επιχειρήθηκε κάτι τέτοιο. Καλά κάναν.

Εκτός αυτού, το συγκεκριμένο τραγούδι είναι διασκευή ενός τούρκικου, αν δεν με απατά η μνήμη μου, και ποιοτικά κάτω του μηδενός, άσχετα από την ευφορία που μπορεί να μας προκαλεί, ιδιαίτερα αν έχουμε μερακλώσει:)))

Πάντως, συμφωνούμε ή διαφωνούμε ως προς το περιεχόμενο του ποστ, έγινε αφορμή να ειπωθούν πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα...:)))

Καλό ΣΚ!!!!
Peace18 (17.09.2011)
Vertακο μου καλέ! :) Το Hotel california έχει γίνει ήδη χιουμοριστική διασκευή και πολύ καλή μάλιστα, από Ελληνικό γνωστό συγκρότημα! Όπως επίσης και το ομώνυμο τραγούδι από τον Σταυρό του Νότου έχει γίνει εκπληκτική διασκευή από γνωστό ηθοποιό-τραγουδιστή- showman που εκτιμώ ιδιαίτερα!
(Λατρεύω κι εγώ τους Έτσι Ντε και όλη τους τη δισκογραφική πορεία)

Αν προσέξεις καλά την επική κατά τα άλλα διαφωνία θα δεις πως κράτησα αρκετά ψύχραιμη στάση. Δεν τάσσομαι υπέρ καμίας συμπλοκής σε καμία περίπτωση! Το θεωρώ απλά μη παραγωγικό!


Sven μου! Ναι. Το τραγούδι όντως έχει Τούρκικες ρίζες, όπως αρκετά άλλα τραγούδια που φέρουμε κληρονομιά! Άλλωστε με την γείτονα χώρα έχουμε σχέση πολιτισμικής αλληλοεπίδρασης σε διάφορους τομείς της τέχνης και μη.


Εν κατακλείδι (που θα έλεγε και ένας φίλος Παύλος) καθημερινά γίνονται τόσες πολλές διασκευές σε πλήθος τραγουδιών! Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να λογομαχούμε και να ενοχλούμαστε αν κάποιοι άλλοι άνθρωποι, στην άλλη άκρη του πλανήτη γοητεύτηκαν από αυτό το τραγούδι και μπήκαν στη διαδικασία διασκευής του! Θα έπρεπε να μας χαροποιεί το γεγονός και όχι να γκρινιάζουμε σαν γεροντοκόρες και να αναφερόμαστε σ' αυτούς με απερίγραπτες εκφράσεις! Εκεί έχω ένσταση και θα την υποστηρίξω όποιος κι αν είναι δίπλα μου (και όχι απέναντι. Ποτέ δεν βάζω ανθρώπους στα 5 μέτρα)! Έχω την παρόρμηση αλλά όχι και την αλαζονεία της ηλικίας μου. Δεν θεωρώ πως έθιξα κανέναν και ούτε θα απολογηθώ αν αυτό έγινε ερήμην. Υπερασπίζομαι την άποψή μου. Δεν προσβάλλω την αντίθετη άποψη αλλά δεν θα την υιοθετήσω κι όλας. Έτσι πρέπει να είναι ένας δίκαιος άνθρωπος! Και αυτός που απαιτεί ενστερνιστούν αγόγγυστα οι άλλοι την άποψή του είναι άρρωστος! Αυτή είναι η πιο βαριά αρρώστια των ανθρώπων, και θράσος ονομάζεται!

Υ.Γ: Δεν ζω για να χαϊδεύω αυτιά! Αλλά να τα ξεβουλώνω!

"Καλή μας ημέρα λοιπόν! Εύχομαι να άλλαξε κάτι κάπου στο μυαλό σας! Και η μισή ευχή, ας στάξει στα μάτια αυτού που ευχήθει την ευχή..."
sven (17.09.2011)
Peace 18,

tο ότι το συγκεκριμένο τραγούδι είναι τούρκικο δεν το είπα για κακό. Απλά ήθελα μ΄αυτό να επισημάνω πως δεν μπορούμε να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά για το ίδιο πράγμα. Σtη συγκεκριμένη περίπτωση, τη διασκευή του ίδιου τραγουδιού, θεωρώντας αυτήν που κάναμε εμείς ως αριστούργημα, των δε άλλων ως έκτρωμα, επειδή είναι σε διαφορετικό ύφος και πνεύμα.
Pagan (17.09.2011)
οποτε peace 18 βασιστηκες καθαρα στην εμπαθεια των επιχειρηματων του pentatonikoy...προς εμενα.

"Αλλά πιπίλα τις καραμελίτσες του Μιχαλολιάκου! Αφού κοιτάς χωρίς να βλέπεις κάτσε στο σπιτάκι σου να βόσκας το κουτόχορτο που σου σερβίρουν! Και γράφε στους τοίχους του σπιτιού σου "Αίμα και τιμή" και άλλες παπαρολογίες που προσκυνάτε! δεν σου αφαίρεσε κανένας το δικαίωμα του "πιστεύω" αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να προσβάλλεις τους άλλους για τα δικά τους ιδανικά!"

"Έχεις κόμπλεξ και εμπάθεια αγόρι μου! Θα ήθελα να μην μου βάζεις ταμπελίτσες όπως κι εγώ δεν έβαλα σε σένα!"

"Σέβομαι την γνώμη σου!"


"Κάτσε να βλέπεις τον Πλεύρη και τον Μιχαλολιάκο! Δεν σε βοηθάει σε τίποτα, αλλά εσύ κάτσε να φας κι άλλη πλύση εγκεφάλου! Κάτσε άκου τους Άριους Έλληνες με τις αγγελικές φωνές τους να κανιβαλίζουν μουσικά κι εσύ χτύπα τους το ντέφι! Κάτσε βόσκα κι εσύ κουτόχορτο κάτω από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου (πιστεύω πως είναι ο αγαπημένος σου)! Και πάνω απ' όλα! Να μαζεύεσαι όταν βλέπεις ξένο και να στραβοκοιτάς τους gay, τα punkιά και τους ανάρχες! Κάτσε στη μιζέρια σου λοιπόν... Γιατί όλοι αυτοί κάνουν κάτι... Εσύ?"


"Δεν προσβάλλω την αντίθετη άποψη αλλά δεν θα την υιοθετήσω κι όλας. Έτσι πρέπει να είναι ένας δίκαιος άνθρωπος! Και αυτός που απαιτεί ενστερνιστούν αγόγγυστα οι άλλοι την άποψή του είναι άρρωστος! Αυτή είναι η πιο βαριά αρρώστια των ανθρώπων, και θράσος ονομάζεται!"


"Αν προσέξεις καλά την επική κατά τα άλλα διαφωνία θα δεις πως κράτησα αρκετά ψύχραιμη στάση. Δεν τάσσομαι υπέρ καμίας συμπλοκής σε καμία περίπτωση! Το θεωρώ απλά μη παραγωγικό!"


Παντως για τα ληγμενα θα επιμεινω...
Pagan (18.09.2011)
δινεις μςγαλη χαρα σε αυτους που σε κανανε μουσικο παραγωγο,εισαι στολιδι για το ΜΗ το διχως αλλο και λαμπρο παραδειγμα προς αποφυγην για μελλοντικα λαθη.
antwnispatra (18.09.2011)
Ειρήνη αδέρφια.Πηδηχτήκατε,εσείς και όλο σας το σόι,οκ τέρμα.
Εμπεδώσαμε την αγάπη σας...
Pagan (18.09.2011)
για την εκπομπης σου σκοτιστηκα για το παραδειγμα που δινεις μιλαω αλλα η εξυπναδα σου περιοριζεται οταν δεν πρεπει να βρισεις..
αποτελει πλεον γεγονος οτι εισαι διασταυρωση ειδων και σε αυτο δεν χωρα αμφιβολια καμια,οποτε αντε να παιξεις με τα lego σου μιας και το συνηθισμενο σου παιγχνιδι το'χεις καψει απο το πολυ παιξιμο...

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
pagan
'Αγγελος Μάρρης
από 'Οπου γής και πατρίς


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/pagan

Δυό Λόγια...





Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links