Ζω σημαίνει επικοινωνώ!
13 Μαΐου 2019, 00:04
Σεξουαλικός ναρκισσισμός


Παίζουν στα δάχτυλά τους την τέχνη της αποπλάνησης. Σ΄αυτό, βοηθά, συνηθέστατα, όχι μόνον η εξωτερική τους εμφάνιση, αλλά και η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός, η άνεση, η ευθράδεια και το θράσος που επιδεικνύουν, χαρακτηριστικά που συνήθως γοητεύουν και έλκουν. Πίσω, όμως, από αυτήν τη βιτρίνα, βρίσκουν καταφύγιο η ανασφάλεια, η χαμηλή αυτοεκτίμηση, ο φόβος εξάρτησης και η ανάγκη συνεχούς επιβεβαίωσης.

Εάν, λοιπόν, έχεις νιώσει αντικείμενο εκμετάλλευσης εξαιτίας της συμπεριφοράς του ερωτικού σου συντρόφου, εάν η μόνη διάθεση εγγύτητας που εκδηλώνει είναι όταν επιθυμεί να έχει σεξ μαζί σου, εάν, στην ουσία, αδιαφορεί για τις δικές σου ανάγκες ή εάν αυτές έπονται των οποιωνδήποτε δικών του (με εξαίρεση την αρχή της σχέσης και μέχρι να αποπλανηθείς από τις ερωτικές του επιδόσεις), τότε έχεις δίπλα σου ένα αυθεντικό δείγμα σεξουαλικού ναρκισσισμού και θα ήταν χρήσιμο να μάθεις λίγα πράγματα τι σημαίνει αυτό ώστε να μην εκραγεί, αργά ή γρήγορα, η ωρολογιακή βόμβα που κρατάς, εν αγνοία σου, στην αγκαλιά σου...

Μετά από ένα μεθυστικό ξεκίνημα, αρχίζεις να νιώθεις ολοένα και περισσότερο ένα κενό να δημιουργείται εντός σου. Μοιάζει σαν να μην υπάρχεις για αυτόν και, σταδιακά, το σεξ αρχίζει να μετατρέπεται σε μια εξευτελιστική, στην ουσία, διαδικασία για σένα. Όποιο παράπονο και αν εκφράσεις θα σου επιστραφεί με τη μορφή κάποιας μομφής του τύπου «Είσαι η μόνη από τις συντρόφους που είχα που εκφράζει παράπονο», «Για όλες τις προηγούμενες ήμουν ο καλύτερος», «Ίσως έχεις κάποιο πρόβλημα που δεν μπορείς να φθάσεις σε οργασμό» κ.τ.λ.

Στον σεξουαλικό ναρκισσισμό, το σεξ μετατρέπεται, αργά ή γρήγορα, σε όπλο τιμωρίας και «συμμόρφωσης» του άλλου. Η άρνηση για σεξ ή το να γίνεται αυτό υπό όρους αποτελούν συνήθεις τρόπους συναισθηματικού εκβιασμού του άλλου. Οι θηλυκοί σεξουαλικοί ναρκισσιστές -γιατί υπάρχουν και τέτοιοι- είναι αυτοί που, συνήθως, χρησιμοποιούν τους τρόπους αυτούς ώστε να καταφέρουν να επιβάλλουν τις απαιτήσεις και τα όποια «θέλω» τους. Όλη η σεξουαλική τους ζωή βασίζεται στο εάν ο σύντροφός τους καλύπτει ή όχι τις όποιες απαιτήσεις τους. Από την άλλη, οι αρσενικοί σεξουαλικοί ναρκισσιστές αδιαφορούν, συνήθως, για την ικανοποίηση της συντρόφου τους και μπορεί να φθάσουν μέχρι του σημείου να εκμεταλλεύονται το σώμα της σαν να είναι αντικείμενο χρήσης.

Το «παράδοξο» είναι πως πολλοί/πολλές, που εγκλωβίζονται στον ιστό μιας ναρκισσιστικής σχέσης, παραμένουν σ΄αυτήν, παρά την οδύνη και τον εξευτελισμό που αυτό συνεπάγεται. Οι λόγοι γνωστοί, αλλά δεν είναι της παρούσης. Στον καθένα μας μπορεί να συμβεί να γνωρίσει ένα τέτοιο άτομο. Η συναισθηματική ωριμότητα ή τα συναισθηματικά κενά του καθενός φαίνονται από το εάν παραμένει ή εάν αρνείται να συνεχίσει να συμμετέχει σε μια σχέση που τον/την αποδομεί ως άνθρωπο και ως προσωπικότητα καθολικά...

12 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

freddieKrueger (13.05.2019)
Μήπως είναι εγωιστικό να ζητάς μια αγκαλιά?
Μήπως πρέπει να αρκεστείς στην σεξουαλική μαγεία της ικανοποίησης των σφιγκτήρων σου?
Λίγα είναι αυτά?
Έλα και στη θέση της άλλης πλευράς.
Μήπως είναι κουραστικό να ζητάς πιστοποιητικό γνησιότητας συναισθημάτων για να δώσεις το κορμί σου?
Γιατί είναι εξευτελιστικό να ικανοποιείς τις σωματικές ανάγκες κάποιου και τις δικές σου παράλληλα?
Αν ζητάς άλλου είδους κάλυψη ή ΚΑΙ άλλου είδους κάλυψη λυπάμαι που στο λέω αλλά εσύ είσαι ο απατεώνας.

Αλλά βέβαια.Γύρω από την κάλυψη σε συναισθηματικό επίπεδο,την τρυφερότητα,την επικοινωνια της καρδιας κτλ δεν εχει ο κοσμος κρεμασει ενα σωρο ταμπου.

Ρώτα και τον άλλο.Μπορεί να νοιώθει εξευτελισμό να μοιράζεται πνευματικά και συναισθηματικά αγαθά μαζί σου.

Γιατί αυτη η δικτατορια γυρω απο το σεξ?
Αν δεν σ αρεσει φυγε.
Απλα τα πραγματα.

Ελεος ρε παιδια.

Το ωμό σεξ είναι ότι πιο νόστιμο και για τις δύο πλευρές.
Αν νοιώθεις εξυτελιστικά όμως φύγε.
Δε ταιριάζεις στην εξίσωση.
sven (13.05.2019)
Freddie, καλησπέρα!

Η αντίδρασή σου μοιάζει λες και το αρθράκι γράφηκε για σένα, με σκοπό να σε επιπλήξει για αυτό που είσαι και για τον τρόπο που λειτουργείς. Καταρχήν, δεν βρίσκομαι εδώ για να κρίνω, πολύ περισσότερο δε για να επικρίνω όσους με τις απόψεις και τη στάση ζωής των οποίων δεν συμφωνώ, επειδή δεν μου ταιριάζουν και όχι επειδή είναι διαφορετικές.

Για να συνεννοηθούμε. Από τη στιγμή που υπάρχει κοινή συναίνεση σε αυτό που γίνεται, είτε πρόκειται για «ωμό σεξ» είτε για ευκαιριακό σεξ είτε για οτιδήποτε άλλο που αφορά στις ανθρώπινες σχέσεις, ΔΕΝ υπάρχει , για μένα, καμία απολύτως ένσταση ή πρόβλημα.

Αν διαβάσεις προσεκτικά και ψύχραιμα το κείμενο, θα διαπιστώσεις πως μιλώ για περιπτώσεις στις οποίες η κοινή πρόθεση δηλώνεται πως είναι η δημιουργία μιας ερωτικής συναισθηματικής σχέσης αμοιβαιότητας. Σε αυτήν την προοπτική, συμμετέχει ενεργά ο/η σεξουαλικός ναρκισσιστής, αποπλανώντας, παραπλανώντας και καλλιεργώντας ψευδαισθήσεις στον Άλλον, γνωρίζοντας συνειδητά εκ των προτέρων πως ΔΕΝ πρόκειται να ανταποκριθεί στο ελάχιστο σε κάτι τέτοιο. Σε μία τέτοιου είδους σχέση, το σεξ χρησιμοποιείται ως μέσο χειραγώγησης, αποπλάνησης, άσκησης εξουσίας ή τιμωρίας του Άλλου, και κάθε άλλο παρά μέσο κοινής ευχαρίστησης, ακόμα και δίχως καθόλου συναισθήματα...

Δεν υπάρχει καμία δικτατορία του σεξ σε όσα αναφέρονται στο κειμενάκι, κάθε άλλο. ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ και Μονοκρατορία γίνεται το σεξ όταν είναι η μόνη κυρίαρχη δύναμη που διαφεντεύει προθέσεις, ανάγκες, επιλογές και γίνεται συνειδητά μέσο άσκησης εξουσίας επάνω στον Άλλον. Εάν κάποιος ξεκαθαρίζει εξαρχής τις προθέσεις του, δεν εξαπατά συνειδητά και δεν επιζητά παρά μόνο την ηδονή, στην οποία συναινεί και ο Άλλος, τότε καλά να περάσουν τα παιδιά, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ για το οποίο χρειάζεται να απολογούνται και Δεν πέφτει σε κανέναν Άλλον λόγος.

Κάτι ανάλογο ισχύει και για τις συναισθηματικές σχέσεις. Τα συναισθήματα ΔΕΝ επιβάλλονται ούτε εκμαιεύονται. Όπου υπάρχει εκφρασμένη συναίνεση, δεν δημιουργείται συνήθως, πρόβλημα.

Τέλος, το τι «είναι πιο νόστιμο», άσε να μιλήσει ο καθένας για τον εαυτό του...

Καλή σου συνέχεια!
STEFANOS604 (13.05.2019)
. Θα πρόσθετα ούτε χαρίζονται, μόνο εκφράζονται! Καλόν είναι τα θετικά να εκφράζονται με χαρά!
sven (13.05.2019)

Ξαναπές το, Στέφανε!!!!!!
freddieKrueger (14.05.2019)
Καλημέρα sven

Πράγματι ο τόνος της γραφής μου ήταν υψηλός.

Καμμια σχεση με αίσθηση επίπληξης...

Απλά στόχευσα σε αυτή την δικατορία της κοινωνίας να μην αποδέχεται το ωμό σεξ.
Τις πιο πολλές φορές η σωματική ένωση δύο ανθρώπων θα πρέπει να συνοδεύεται από κάτι άλλο.Από συναισθηματικές ή πνευματικές γέφυρες.
Το ωμό σεξ παραμένει ταμπού και κατακρινεται.
Λίγοι άνθρωποι είναι τόσο συνειδητοποιημένοι.
Και αυτοί κατακρίνονται ειδικά μάλιστα αν είναι γυναίκες.
Ενώ η αγάπη ο έρωτας ο ρομαντισμός χαίρουν ευρείας αποδοχής.
Η φράση "σ αγαπώ" έχει μεγαλύτερη αξία από την "με ερεθίζεις σεξουαλικά".
Αυτό ειναι δικτατορια.
Να προσθέσω τέλος πως το για το τι είναι πιο νόστιμο μπορώ να έχω άποψη και να την καταθέτω.
Μου λες "ασε να μιλησει ο καθενας".
Δεν αφαιρεσαι κανενος το δικαιωμα να μιλησει.
Γραφεις τα συναισθηματα ΔΕΝ επιβαλλονται.
Κι ομως.
Στην ουσια τις πιο πολλες φορες αυτο που συμβαινει ειναι ενας αμοιβαιος αλληλοεκβιασμος μεταξυ ανδρα και γυναικας.
Ο ανδρας ποθει τη σαρκα αρχικα και υστερα ολα τ αλλα και η γυναικα του βαζει στοπ και τον εξαναγκαζει εμμεσα να μπει σε μια ανεπιθυμητη σειρα ενεργειων.

Αρα δε φταιει μονο ο "ναρκισσιστης" που χτιζει ψευτικους συναισθηματικους παραδεισους.Φταιει και η αλλη πλευρα που τους θετει ως προυποθεση για προσβαση στην "ταπεινη" σαρκα.
sven (14.05.2019)
Freddie, καλημέρα!

Ο οποιαδήποτε σεξουαλικός προσανατολισμός ή τρόπος ερωτικής λειτουργίας δεν είναι θέμα συνειδητοποίησης, αλλά αποδοχής αυτού που ταιριάζει στον καθένα μας ως το μοναδικό άτομο που είναι και, ταυτόχρονα, συνάρτηση του τι αναζητά τη συγκεκριμένη φάση της ζωής του.

Τα συναισθήματα, πράγματι, ΔΕΝ επιβάλλονται, όπως και οτιδήποτε άλλο, σε μια υγιή και ισότιμη διαπροσωπική σχέση. Ο αμοιβαίος εκβιασμός, όπως αναφέρεις, όποτε και εφόσον υπάρχει, είναι και αυτός μια νοσηρή κατάσταση, ασχέτως αν αφορά σε συναισθήματα. Το ότι πρόκειται για συναισθήματα αυτό δεν τα καθαγιάζει αφ΄εαυτού.

Ο άνδρας που ποθεί μια γυναίκα έχει δικαίωμα να νιώθει κάτι τέτοιο. Το ΙΔΙΟ δικαίωμα έχει, όμως, και η οποιαδήποτε γυναίκα που θέλει κάτι περισσότερο από «ωμό σεξ» και δεν δέχεται να συμμετάσχει σε μια τέτοιου είδους συνεύρεση. Γιατί αυτό να θεωρείται εξαναγκασμός του άνδρα; Στο προηγούμενό σου σχόλιο, αναφέρεις πως η γυναίκα, εάν δεν της αρέσει κάτι τέτοιο, ας φύγει. Γιατί δεν λες το ίδιο και για τον άνδρα και τον παρουσιάζεις ως το «θύμα» που εξαναγκάζεται να «πουλήσει» συναίσθημα προκειμένου να πηδήξει, γιατί για απλό πήδημα, ένας τέτοιος άνδρας, λες πως ενδιαφέρεται. Είναι το «αντίτιμο» που επιλέγει να πληρώσει. Σε μια πόρνη θα πλήρωνε με χρήματα...

Ο «ναρκισσιστής» που «χτίζει ψεύτικους συναισθηματικούς παραδείσους» ΔΕΝ φταίει. Αυτό μπορεί να κάνει, αυτό κάνει. Έως εκεί μπορεί να φθάσει η ικανότητά του για διαπροσωπικές σχέσεις γιατί πρόκειται για μια παθολογική κατάσταση. Εξίσου παθολογική είναι, όμως και η απαίτηση μιας γυναίκας ή ενός άνδρα για συναισθήματα που ο Άλλος αδυνατεί να νιώσει. Εάν, παρόλ΄αυτά, ο Άλλος παραμένει στη σχέση, χωρίς να τρέφει κάποια συναισθήματα, γιατί αδυνατεί να φύγει, τότε πρόκειται για μια ΣΥΝΕΞΑΡΤΗΣΗ, δηλαδή, για μια γάγγραινα της ψυχής...

Εάν ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις κάτι περισσότερο και πιο εξειδικευμένο για αυτό σε παραπέμπω στον εξής σύνδεσμο: http://www.i-psyxologos.gr/sinexartisi/

Καλή συνέχεια!
freddieKrueger (14.05.2019)
ο εξαναγκασμός που αναφέρω δεν είναι άμεσος.

Διατυπώνεται έμμεσα με τον εκφοβισμό της γυναίκας πως αν δεν καλυφθεί συναισθηματικά θα αποχωρήσει.Αν πρόκειται περί ωμού σεξ θα νοιώσει φτηνή...μα γιατί...για την ευγενέστερη των ηδονών...φτηνη...

Φυσικά και εξυπακούεται πως ο καθενας ειναι ελευθερος να αποχωρησει.Τοσο η γυναικα οσο και ο ανδρας.

Απλα...δεν ειναι κριμα...γνωριζοντας ολη αυτη την κοινωνικη μη αποδοχη ενος ωμου σεξ...αρκετοι να υφαινουν ενα ''παραμυθι'' για να επιτυχουν συνουσια?

Πολλές φορές δε,να πιστεψουν και...οι ιδιοι το ψεμμα τους?

Συμφωνω στην ειλικρινη ισοτιμη σχεση.
Διαφωνω στο πετροβολημα του ωμου σεξ και στην αποδοχη μονο ευγενων ορων ''αγαπη'' ΄΄ερωτας'' ''επικοινωνια'' κτλ

Τα παρουσιάζεις εξιδανικευμένα sven

Ο κόσμος δεν ειναι αγγελικά πλασμένος.Οι απαιτήσεις είναι μόνο αγγελικές.

Εγω πλεον επειδη εχω χασει την υπομονη μου και δεν εχω ορεξη για ψεμματα,εκθετω ακριβως τα κινητρα μου.

Οχι για να προστατεψω τον αλλο.Δεκαρα δε δινω.Αλλα για να ανακουφισω τον εαυτο μου απο μια διαδικασια που δεν θα επιθυμουσα να εμπλακω.

Σημειωση:Ακομη κι εσυ εμμεσα πετροβολησες το ωμο σεξ:Ειπες πως η εναλλακτικη ενος ανδρα ειναι να ''πληρωσει'' μια αμοιβη σε μια ''πορνη''

Ο ανδρας αυτος φυσικα και θα φυγει αν διαπιστωσει οτι τα θελω του δεν συμβαδιζουν με τα θελω της γυναικας που εχει απεναντι του.
Αν καποιοι μενουν ειναι γιατι η υποσχεση για λαγνο σεξ τους κανει λιγο ακομη πιο υπομονετικους και πιο συγκαταβατικους με τις απαιτησεις της εκβιαστριας τους...
sven (14.05.2019)

Freddie,

κανείς -αφού μόνον εγώ κι εσύ συζητάμε(!)- δεν σε κατηγόρησε. Πράξε, λοιπόν, όπως νομίζεις. Ο καθένας μας άλλωστε εισπράττει, συνηθέστατα, το ανάλογο που καταθέτει.

ΔΕΝ πετροβολώ, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα το "ωμό σεξ". Απλά, δεν με αντιπροσωπεύει, έτσι τουλάχιστον όπως, κατά την κρίση μου, εννοείς. Το να πάει κάποιος σε πόρνη δεν είναι αυτό, φαντάζομαι, πως εννοούσες, λέγοντας "ωμό σεξ". Η επίσκεψη σε πόρνη είναι ΕΞΑΓΟΡΑ σεξ και όχι το ωμό σεξ που εννοείς. Η πόρνη μπορεί να σε συχαίνεται αλλά να κάνει έρωτα μαζί σου γιατί θα πληρωθεί. Καμία κοπέλα δεν θα κάνει ωμό σεξ με έναν άνδρα, αν τον συχαίνεται, αντίθετα θα τον ποθεί, και μέχρι εκεί...

Και τώρα να έρθω σε μία αναφορά προηγούμενού σου σχολίου όπου γράφεις: "Η φράση "σ αγαπώ" έχει μεγαλύτερη αξία (εννοείς για την κοινωνία) από την "με ερεθίζεις σεξουαλικά", και το οποίο άφησα σκοπίμως ασχολίαστο γιατί η συζήτηση θα ξέφευγε σε άλλα μονοπάτια. Θα κάνω, όμως, ένα σύντομο σχόλιο εδώ. Στο τελευταίο σχόλιό σου αναφέρεις: "Εγω πλεον επειδη εχω χασει την υπομονη μου και δεν εχω ορεξη για ψεμματα, εκθετω ακριβως τα κινητρα μου. Οχι για να προστατεψω τον αλλο. Δεκαρα δε δινω. Αλλα για να ανακουφισω τον εαυτο μου απο μια διαδικασια που δεν θα επιθυμουσα να εμπλακω".

Ε, ναι, λοιπόν, το "Σ΄αγαπώ" έχει απείρως μεγαλύτερη αξία από το "Με ερεθίζεις σεξουαλικά". Το πρώτο βλέπει τον Άλλον ως υποκείμενο, το δε δεύτερο ως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ χρήσης, ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται από την προσθήκη "Όχι για να προστατέψω τον άλλον. Δεκάρα δεν δίνω"...

Αν, τώρα, εσύ θεωρείς αυτές τις δύο συνθήκες ως ισότιμες, δικαίωμά σου και το αντίτιμο όλο δικό σου. Το δικό μου μότο, όσον αφορά στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ήταν από πάντα και εξακολουθεί να είναι: "Ο καθένας μας έχει και εισπράττει αυτό που του αξίζει, δηλαδή, αυτό που μπορεί"...

Καλή συνέχεια!
freddieKrueger (15.05.2019)
Καλημερα sven.

Εμείς οι δύο μιλάμε απ ότι φαίνεται αλλά σ ένα διάλογο που δεν νοιώθω ότι με κατηγορούν.

Δεν με.κατηγορείς.Υφαίνεις έναν υγιή αντίλογο.Κι έτσι είναι.

Χαίρομαι που μπόρεσα να σου δώσω να καταλάβεις ακριβώς αυτό που εννοούσα.

Ξέρεις,όπως κι εσύ,αντιστοίχως κι εγώ μιλώ για μένα και μόνο.

Για τις δικές μου εμπειρίες.

Διαπίστωσα λοιπον μετα απο αυτοκριτικη τα αληθινα γυμνα μου κινητρα.Ταξιδεψα πισω στον πονο που προκαλουσε η ωμη διατυπωση τους,ενω αντιθετα αν τα εντυνα και με.λιγη "σαλτσα" συναισθηματων,στην γευση της "ανταμοιβης".

Τα εβαλα κατω και διαπιστωσα λοιπον πωςειχα αποκλινει κατα πολυ απο τον εαυτο μου.
Μοναδικη ηδονη να λες αυτο που αισθανεσαι και εστω να απορριπτεσαι γι αυτο.Αισθηση ελευθεριας.Αναπνοης.

Η φραση "σ αγαπω" ακουγεται πολυ ομορφη.Σημαιμει νοιαζομαι,δενομαι,μοιραζομαι.Συνδεομαι πολυ διαφορετικα απο οτι μια σαρκικη επαφη.
Και ειμαι μαλλον αδικος εδω γιατι μεραφερω τα κοινως αποδεκτα για την αγαπη.
Απο την αλλη στο ωμο σεξ δε θα ελεγα πως συμφωνω με τον ορο "Αντικειμενο χρησης".
Καμμια ψευτικη κουκλα ρομποτ δε θα σου προσφερει την αισθηση της αληθινης ζωντανης ανθρωπινης σαρκας.Το ηχοχρωμα των.κραυγων ηδονης,τους σεξυ μορφασμους κατα την πραξη η την ποικιλια ρολων και στασεων οπως οριζει η μαγικη ιδιοτητα της φαντασιας.

Κι αν πραγματι η αξια της λεξης σ αγαπω ειναι τοσο πολυ μργαλυτερη,τοτε γιατι ο πιο πολυς κοσμος δηλωνει οτι την αναζητα αλλα διψα σαν τρελος για λιγο σαρκα?(δες απλα ποσο θησαυριζει ο αγοραιος ερωτας.Η τι γινεται στα κλαμπ.Ποσα κοκκορια ψαχνονται για να "πηδηξουν".)

Να ξεκαθαρισω προς αποφυγη παρερμηνειας πως δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα,αναφερομαι στην γενικη εικονα που εισπραττω.
Εσυ ισως εχεις αλλα βιωματα κι ισως εχεις πλεον απομυθοποιησει τη σαρκα.
Ουτως η αλλως σεβομαι την αποψη σου.
Κι ο λογος ειναι η διαφορετικη οπτικη μου γωνια.
sven (15.05.2019)
Freddie, καλημέρα!

Θα ξεκινήσω από το τέλος. Καθόλου δεν έχω απομυθοποιήσει τη σάρκα και ούτε εννοώ πως για να κάνει κάποιος έρωτα θα πρέπει, απαραίτητα, να αγαπάει τον Άλλον. Όλοι έχουν κάνει έρωτα -ιδιαίτερα στα νεανικά τους χρόνια- μόνο από πόθο. Πολλοί, όμως, δεν παραμένουν σ΄αυτό αλλά αφήνουν ανοιχτό και το ενδεχόμενο μιας οποιασδήποτε συνέχειας, εάν βεβαίως υπάρξουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις. Η ένστασή μου είναι ακριβώς στο σημείο αυτό, όταν υπάρχει, δηλαδή, μία μονομανία, ένας μόνιμος καταναγκασμός που συνίσταται στην αποκλειστική αναζήτηση του «ωμού σεξ». Είναι απαράβατος κανόνας: όπου υπάρχει καταναγκασμός και εμμονή, υποκρύπτεται και κάποιο βαθύτερο πρόβλημα.

Στο κρεβάτι τους, όλοι οι άνθρωποι που νιώθουν άνετα με τη/τον σύντροφό τους και μπορούν να αφεθούν, θέλουν κάποιες φορές να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό, κάτι πιο «πικάντικο», όπως να υποδυθούν κάποιους ρόλους, να μοιρασθούν μια φαντασίωση κ.ά. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όταν, όμως, αυτό αποτελεί προϋπόθεση για να μπορεί κάποιος να χαρεί τον έρωτα/σεξ, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα (παραφιλία, σεξουαλική διαστροφή, ανικανότητα κ.τ.λ.). Για παράδειγμα, φαντάσου μία γυναίκα που για να μπορεί να χαρεί το σεξ και να ολοκληρώσει, θα πρέπει απαραίτητα ο ερωτικός της σύντροφος να της φέρεται πολύ βίαια. Αντίστοιχα, ένας άνδρας να πρέπει απαραίτητα να χαϊδεύει ένα ψηλοτάκουνο γυναικείο παπούτσι ή να τον εξευτελίζει η ερωτική του σύντροφος. Αυτά τα έχω συναντήσει πολλές φορές...

Τώρα, όσον αφορά στο «αντικείμενο χρήσης». Ο όρος δεν χρησιμοποιείται μόνο για άψυχα, αλλά και για έμψυχα που χρησιμοποιούνται ως άψυχα. Στην προκειμένη περίπτωση, μια γυναίκα ή ένας άνδρας που το μόνο που αποζητά είναι το «ωμό σεξ» ή ακόμα και οτιδήποτε άλλο, χωρίς να «δίνει δεκάρα» (όπως γράφεις) για τον άλλον, δηλαδή, ότι κάνει ή δεν κάνει είναι για να νιώσει αυτός/αυτή καλά και όχι ο/η ερωτικός του/της σύντροφος.

Αναρωτιέσαι γιατί όλοι αναζητούν να κάνουν έρωτα, από τη στιγμή που η αγάπη είναι κάτι σημαντικότερο. Η απάντηση είναι απλή. Γιατί το να θέλεις να κάνεις έρωτα είναι κάτι απόλυτα συνυφασμένο με την ανθρώπινη φύση μας. Θέμα υπάρχει, όταν κάποιος/κάποια επιθυμεί ΜΟΝΟΝ αυτό και ποτέ το ενδεχόμενο να νιώσει και συναισθήματα αγάπης, τη στιγμή που κι αυτό είναι απόλυτα συνυφασμένο με την ανθρώπινη φύση.

Και κάτι ακόμα. Το να μη θέλεις, για κάποιους λόγους, να δεσμευθείςσυναισθηματικά δεν σημαίνει απαραίτητα και παντελή αδιαφορία για τον άλλον και το πως νιώθει. Η εναισθησία, δηλαδή, να μπαίνεις στα ρούχα του άλλου, να τον συναισθάνεσαι είναι μια έμφυτη ικανότητα του ανθρώπινου, και όχι μόνον είδους. Βλέπεις πως ακόμα και μωράκια 1-2 ετών αρχίζουν να κλαίνε και τα ίδια ή προσπαθούν να παρηγορήσουν κάποιο άλλο παιδάκι που, για κάποιον λόγο, αρχίσει να κλαίει. Η αυθεντική απουσία εναισθησίας, και όχι η δήθεν ή αμυντική, αποτελεί το κυριότερο σύμπτωμα ψυχοπαθητικής προσωπικότητας, δηλαδή, της σοβαρότερης διαταραχής προσωπικότητας που περιλαμβάνει πληρωμένους δολοφόνους, serial killers κ.τ.λ.

Καλή συνέχεια!
freddieKrueger (15.05.2019)
Ας μου επιτραπεί να τοποθετηθώ σε αυτά που γράφεις παράγραφο-παράγραφο:

-Δεν διαφωνώ με το να αφήνει κάποιος ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας οποιασδήποτε συνέχειας και επέκτασης κάποιας σχέσης που ξεκινά σαρκικά.
Είμαι απλά αντίθετος σε όσους(κυρίως όσες)κρατούν κλειστό το ενδεχόμενο της ωμής σεξουαλικής επαφής,αν δεν εισπράξουν συναισθήματα.Ένα αυτό

-στις δύο επόμενες παραγράφους σου:Δεν ήθελα τόσο να περιγράψω τις διάφορες πικάντικες προτιμήσεις στο σεξ ή ακόμη και τις ακραίες ''διαστροφές''.Ήθελα απλά να τονίσω πως ακόμη και στο ωμό σεξ ''βγαίνει'' ψυχή,φαντασία και συναίσθημα.Έτσι επιχειρώ να αναιρέσω τον όρο ΄΄αντικείμενο χρήσης'' ή χρησιμοποίησης ενός έμψυχου ανθρώπου ως άψυχου,μια και αυτά δεν αποτελούν ιδιότητες άψυχης ύλης ή ρομπότ.
-με την ανθρώπινη φύση είναι πολλές ιδιότητες συνυφασμένες.Θα αποφύγω τον όρο ''κάνω έρωτα''μόνο και μόνο για να τον ξεγυμνώσω και να τον ξεκαθαρίσω από την αγάπη.Είναι φυσικό να θες να πηδήξεις και να αγαπηθείς.Το ίδιο κι εγώ θέλω.
Θέλω τη γεύση α ,θέλω και τη γεύση β.
Την υποχρέωση και τον εξαναγκασμό έστω έμμεσα δεν επιθυμώ.
-η εναισθησία που λες...συμφωνώ.όλοι οι νορμαλ άνθρωποι την έχουν.Απλά στην τελική έκφρασή της μπαίνει εμπόδιο το ατομικό συμφέρον.
Κοινώς μπορώ να σε καταλάβω,αρκεί να μην μου κοστίσει.Αρκεί να μη θυσιαστώ.

Εκεί δυσκολέυουν τα πράγματα και κυριαρχεί ο εγωισμός.''εγω θα επιβιωσω,εγω θα ωφεληθω''...

Σε ευχαριστώ για τον όμορφο αντίλογο.

Καλή συνέχεια!
freddieKrueger (15.05.2019)
*Διόρθωση κειμένου:''Θέλω τη γεύση α ,θέλω και τη γεύση β.
Την υποχρέωση και τον εξαναγκασμό για ΑΝΑΜΕΙΞΗ γεύσεων, έστω έμμεσα δεν επιθυμώ.''

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
sven
από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/sven



Επίσημοι αναγνώστες (39)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links