αρχική σελίδα MusicHeaven κεντρική σελίδα του blog περισσότερα Blogs
Home
Απέλπιδα προσπάθεια αυτογνωσίας
Ας μάς θυμίσουν τα λουλούδια, γιατί η βροχή είναι απαραίτητη
28 Φεβρουαρίου 2021, 18:06
Επιστολή στην υπουργό "Παιδείας"


Σε παρένθεση βρίσκονται όλα όσα θα ήθελα πραγματικά να πω, αλλά είπα να διατηρήσω ένα ύφος υποτυπώδους ευγένειας...

Αξιότιμη κ. Κεραμέως (νεοφασίζον κομματόσκυλο),

βρισκόμενη στο τέλος της Γ' Λυκείου και έχοντας "διανύσει" μια πορεία δώδεκα κοπιαστικών χρόνων, αντί να νιώθω έτοιμη για την πρώτη μεγάλη πρόκληση της ζωής μου προς διεκδίκηση (ούτε καν εκπλήρωση) των ονείρων μου, νιώθω μάλλον καταπονημένη και εξαντλημένη. Και δυστυχώς δεν είμαι η μοναδική... Εδώ και χρόνια η πλειοψηφία των μαθητών του Ελληνικού Σχολείου δεν παιδεύεται απλά, αλλά ταλαιπωρείται από την ανεπάρκεια του εκάτοστε εκπαιδευτικού συστήματος. 

  Δεν θα αναφερθώ στις χρόνιες αδυναμίες του, διότι θα γίνω γραφική και δεν το επιθυμώ. Ωστόσο, φέτος, που οι χειρίσμοι σας, κυρία Κεραμέως, θα έπρεπε αναντίρρητα να χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερη ευαισθησία και προσοχή, κάνετε τα αδύνατα δυνατά για να συνθλίψετε κάθε μαθητική ύπαρξη. Webex και ξερό ψωμί, ενώ τα απογεύματά μας αναλώνονται στο διαδικτυακό zoom ή skype, γιατί δεν γίνεται να περάσεις χωρίς φροντιστήριο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (άξιες, αλλά πολλές φορές και τυχερές οι εξαιρέσεις αγαπητή, μην πάρεις θάρρος). Σταθερά 8 με 10 ώρες μπροστά απο έναν υπολογιστή, ενώ πολλοί άτυχοι βρίσκονται μπροστά από ένα κινητό οθόνης πέντε ιντσών. Λυπάμαι το σώμα και τη ψυχή μας που την ποδοπατάτε καθημερινά... Εν τω μεταξύ, νομίζω πως η εναλλαγή των τριών πλατφόρμων είναι η μοναδική εναλλαγή στη ζωή μου τους τελευταίους μήνες. Θλιβερή διαπίστωση για μια έφηβη... Και έστω ότι  περάσω στη σχολή που θέλω, λογικά θα "φάω" ξύλο αν τολμήσω να υπερασπιστώ τα δικαιώματά μου, οπότε μήπως να κάτσω στην μικρή μου πόλη, Νίκη μου και να μην εχω ιδιαίτερες επιδιώξεις? Σώφρον μου φαίνεται... Αλλά ο "σωφρωνισμός" δεν είναι του χαρακτήρα μου. Ψηφίσατε αλλαγές στο μέσο της χρονιάς που θα ισχύσουν και για την φετινή Γ' Λυκείου ( τι παίρνουν οι σύμβουλοί σου Νίκη μου και δεν μάς δίνουν??), επαναφέρατε την εξοντωτική και άδικη Τράπεζα Θεμάτων για την Α' και Β' Λυκείου, τα σχολεία από την αρχή της σχολικής χρονιάς βρίσκονται πανελλαδικώς σε μια κατάσταση "άνοιξε-κλείσε", ας μην αγγίξουμε το ζήτημα των εντελώς αποκλεισμένων από την εκπαίδευση. Και φυσικά δεν εκλείπουν αυτοί που μάς κατηγορούν για ανούσια παράπονα και μάς χαρακτηρίζουν "ευνοημένη" γενιά. Φαντάζομαι, υπουργέ, ανήκετε και εσείς σε αυτή τη μερίδα.

 Σε τι ακριβώς είμαστε "ευνοημένοι" ? Που ξοδεύουμε τη μέρα μας μπροστά από μια συσκευή γεμάτη ακτινοβολία, που δεν βλέπουμε τους φίλους μας, που αδυνατούμε να πάμε στο αγαπημένο μας μαγαζί να εκτονωθούμε, σωματικά έστω, που δεν μάς απομένει ελεύθερος χρόνος ούτε για δείγμα, που αποκτάμε μυοσκελετικά προβλήματα και πονοκεφάλους από τα 18, που πίνουμε καφέδες και χάπια με συγκλονιστική συχνότητα, που αποκτάμε ψυχικές διαταραχές, που νιώθουμε τύψεις απέναντι στους άνεργους πλέον γονείς μας για την υπερπροσπάθεια που καταβάλλουν για να καλύψουν τα δίδακτρά μας, που υπακούμε στους κανονισμούς μιας κυβέρνησης που μάς υποτιμά??? 

Και η ειρωνεία έγκειται στο γεγονός ότι σύντομα θα "γιορτάσουμε" την εθνική απελευθέρωσή μας! Εγώ αρνούμαι να συμμετάσχω σε αυτό το "θέατρο του παραλόγου" , αρνούμαι να "γιορτάσω", γιατί πολύ απλά δεν νιώθω διόλου ελεύθερη. Πάψτε, επιτέλους, να αντιμετωπίζετε τη ζωή μας σαν να είναι ένα σύνολο από "πτώματα σκοτωμένων ωρών", δώστε μας την παιδεία και την εκπαίδευση που χρειαζόμαστε. Εύχομαι στο μέλλον να μη χάσω τη μαχητικότητά μου, αξιότιμη Κεραμέως, καθώς απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι θα έρθουν κι άλλα, χειρότερα...

                                                                                                     Με εκτίμηση (ούτε καν), 

                                                                                      ένα από τα εξαντλημένα σου πειραματόζωα.


41 σχόλια - Στείλε Σχόλιο





Σχόλιο από sven (28.02.2021)
Χαίρομαι πολύ, διαπιστώνοντας πως υπάρχουν ακόμα τόσο νέοι άνθρωποι με αυτού του είδους την κριτική σκέψη, το αγωνιστικό πνεύμα και την ανατρεπτική διάθεση, αρνούμενοι να αποδεχθούν αγόγγυστα το οτιδήποτε τους σερβίρεται χωρίς τη στοιχειώδη συγκατάθεσή τους...

Την εκτίμησή μου!


Σχόλιο από loukas76gr (02.03.2021)
Δεν καταλαβαίνεις πόσο σε νιώθω. Όπως νιώθω και τους μαθητές μου που βρίσκονται στην ίδια θέση, όντας ο ίδιος εκπαιδευτικός. Δυστυχώς, το υπουργείο σκέφτηκε μέχρι και για παράταση σχολικού έτους για λόγους ...ψυχολογικούς, λέει, αλλά δεν μας είπε πως ακριβώς την εννοεί αυτή την παράταση.
Μέσα σε αυτό το διάστημα της τηλεκπαίδευσης στερηθήκατε/στερείστε πολλά. Από δράσεις, εκδρομές ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές, μέχρι και το χαβαλέ στην ώρα του μαθήματος και του διαλλείματος. Τη γυμναστική, που τώρα αναγνωρίζεται η αξία της! Και φυσικά το κοινό χρόνο με τους φίλους σας. Όλα αυτά που χρειάζεστε για την κοινωνικοποίηση, για να νιώσετε ότι ζείτε σε αυτό που λέμε σχολική κοινότητα. Το λίγο ελεύθερο χρόνο για το χόμπι σας, έστω και για να ξεδώσετε χωρίς να κάνετε κάτι ουσιαστικό (που όμως αυτή η ξεκούραση είναι ευεργετική για την ψυχολογία σας).
Αντί αυτών πήρατε τόση τηλεκπαίδευση, ξερό μάθημα και όσα ανέφερες με όλες τις συνέπειες.
Και από πάνω, το υπουργείο να απαιτεί να βαθμολογηθείτε για τη συμμετοχή σας στην "ηλεκτρονική τάξη", χωρίς φυσικά να κρίνει τις δικές του αστοχίες στο όλο εγχείρημα, που σας έχει πάντα σαν τελικό αποδέκτη.
Ανάθεμα και αν η υπουργός Κεραμέως και η υφυπουργός Μακρή είχαν ποτέ σχέση με τη σχολική πραγματικότητα. Έχουν να πατήσουν σε τάξη από τότε που τέλειωσαν το σχολείο. Πόσο μάλλον δεν έχουν σχέση με την εικονική πραγματικότητα της ψηφιακής τάξης. Τέτοια πρόσωπα, σε τέτοιες θέσεις, δρουν συνήθως άκρως κομματικά. Οπότε δεν περιμένω και την καλύτερη ενσυναίσθηση στην κατάστασή σας.
Διατάξεις, εγκύκλιοι στο πόδι και οι μαθητές και καθηγητές στρατιώτες της τηλεκπαίδευσης, για να φανερώνουν τι; Την επιτυχία, ότι όλα "δούλεψαν" με το μικρότερο δυνατό κόστος. Αλλά ποια είναι η πραγματικότητα που ξέρετε οι μαθητές και ξέρουμε οι εκπαιδευτικοί;
Ρωτήθηκαν ποτέ οι μαθητές για τα προβλήματά τους και την "υπέροχη" ψηφιακή εμπειρία τους; Έγιναν κάποιες αξιόλογες σφυγμομετρήσεις, όπου συμμετείχαν οι μαθητές;
Θέλω να ελπίζω ότι για όλους αυτό το πράγμα θα λάβει ένα τέλος σύντομα. Κυρίως για σας όμως, γιατί χάνετε τα καλύτερά σας χρόνια με ένα άγχος που διαρκώς αυξάνει μέσα από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αντί αυτό να φροντίσει να το εξαλείψει, με ουσιαστικές παρεμβάσεις σε σχολικά προγράμματα και όχι μόνο με τη βοήθεια των σχολικών ψυχολόγων (ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί, αν και όχι σε όλα τα σχολεία).
Για το τέλος, να αναφέρω ότι πρόσφατα, μια ανηψιά μου στη Β' δημοτικού έγραψε ένα μήνυμα προς τον πρωθυπουργό, με την παράκληση να ανοίξουν το σχολείο της. Το παράπονό της μεγάλο. Θεωρήσαμε σωστό να το αποστείλουμε στον ίδιο, με ένα μήνυμα στα δημόσια προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μιας και ήταν η επιθυμία της.
Θα σε προέτρεπα να κάνεις το ίδιο, να αποστείλεις δηλαδή το παρόν μήνυμά σου εκεί που πρέπει, στους παραλήπτες που πρέπει να το διαβάσουν και ας μην αλλάξουν κάτι.
Γιατί η δική σου φωνή, μαζί και όλων των μαθητών που αντιμετωπίζουν τις ίδιες δυσκολίες, προβληματισμούς και απογοητεύσεις, πρέπει να βρουν διέξοδο και να ακουστούν. Εκεί που πρέπει όμως. Το αν θα το δημοσιοποιήσεις, επώνυμα ή ανώνυμα, σε εκπαιδευτικές σελίδες, είναι επίσης μια καλή επιλογή, μιας και αυτές διαβάζονται επίσης από τον εκπαιδευτικό κόσμο.
Σου εύχομαι καλή δύναμη, με μυαλό καθαρό και να βρίσκεις τον απαραίτητο χρόνο για τη δική σου ξεκούραση, πχ για ελαφριά φυσική άσκηση, περίπατος κά. Δεν είστε μόνοι σας σε αυτό, μαζί σας είμαστε και η μεγαλύτερη μερίδα (θέλω να ελπίζω) των εκπαιδευτικών και γονέων.
Με φιλικούς χαιρετισμούς.


Σχόλιο από sven (02.03.2021)
Λουκά,
μακάρι να σκέφτονταν και να ήταν η μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών, όπως σκέφτεσαι και είσαι εσύ. Δεν το πιστεύω όμως και είμαι απόλυτα σίγουρος για αυτό που γράφω. Τα σχεδόν 30 χρόνια εμπειρίας μου από το μεγαλύτερο και αρτιότερο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα της Β. Ελλάδος, αυτό του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, άλλα μου έχουν δείξει. Σπάνια εκπαιδευτικός ανταποκρίνονταν στην έκκλησή μας για ενημέρωση και συνεργασία επί συγκεκριμένων εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, περιστατικών. Μετά το βασικό ωράριο, φυγή για το σπίτι, την αγορά ή για τσίπουρα...


Σχόλιο από CRAZYFORGUITARS (02.03.2021)
Κύριε Λουκά, αρχικά χαίρομαι για την θετικότητα και την στήριξή σας. ΣΚέφτηκα την προτροπή σας και αποφάσισα ότι δεν θα προβώ σε δημοσιοποίηση του παρόντος (ή παρόμοιου κειμένου) σε εκπαιδευτικές σελίδες, διότι πιστεύω ότι σε τέτοιου είδους κείμενα απαιτείται επάρκεια στοιχείων, μεγάλη ακρίβεια και σαφήνεια, καθώς πάντα η παρανόηση και η παραπληροφόρηση είναι δυνατή. Και φυσικά δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις/συμπληρώσεις, ώστε να φτάσω σε ένα τέτοιο κείμενο. Βέβαια, ακολούθησα το παράδειγμα της ανηψιάς σας και πράγματι έστειλα προσωπικό μήνυμα στο προφίλ της υπουργού, καθώς και εγώ πιστεύω ότι είναι σημαντικό να προβαίνουμε σε πράξεις διεκδίκησης και να μην αρκούμαστε σε ένα μπλογκ "διαμαρτυρίας". Έστειλα το παραπάνω κείμενο ελαφρώς παραλλαγμένο, με ύφος πιο διαλεκτικό και ευγενές, καθώς η πρόθεση μου δεν είναι να "διαξιφιστώ" με την υπουργό. Ωστόσο, πιστεύω ότι το να στείλω ένα μήνυμα στην υπουργό (το οποίο αμφιβάλλω αν θα μπει στον κόπο να το διαβάσει) είναι ανούσιο, όταν δεν υπάρχει απόκριση(έστω αρνητική). Θέλω να σημειωθεί το παρακάτω. Υπάρχει μια ανεξάρτητη οργάνωση της νεολαίας, ίσως και να τη γνωρίζετε, ονομάζεται Πρωτοβουλία Νέων, της οποίας βέβαια δεν είμαι μέλος, λόγω πρακτικών δυσκολιών. Αυτή η οργάνωση, που πραγματικά δεν είναι κομματικοποιημένη, έχει φέρει σε πέρας σημαντικές δράσεις, οι οποίες δεν περιορίζονται μόνο στο εκπαιδευτικό κομμάτι, αλλά επεκτείνονται και στην υπεράσπιση και άλλων τομέων, π.χ το περιβάλλον. Τέλος πάντων για να μη μακρηγορώ, πλήθος μαθητών συμμετείχαν στις δράσεις της και σε μία από αυτές εξέφρασαν μαζικά, με επιχειρήματα και επικοινωνιακότητα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν με την τηλεκπαίδευση. Βασικό τους σύνθημα " Η ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΨΟΓΑ... ΝΑΙ, ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ?" Το αυτί της υπουργού δεν ίδρωσε ούτε κατά το ελάχιστο... Θέλω να καταλήξω στο εξής. Όταν το κάθε υπουργείο και η κυβέρνηση συνολικά δεν λαμβάνουν καν υπ' όψιν τις διαμαρτυρίες ενός εξαιρετικά μεγάλου συνόλου, θα ασχοληθεί με το προσωπικό μου μήνυμα?? Και εν τέλει ποιο το νόημα?


Σχόλιο από freddieKrueger (19.04.2021)
Εγώ αδυνατώ να συμπαθήσω τη γραφή σου αγαπητή μου.Στα 18 σου κάνεις χρήση της λέξης "κομματόσκυλο".
Στο κείμενό σου υπάρχουν αρκετά σημεία αγενούς λόγου.
Θα μπορούσες να περάσεις το ίδιο περιεχόμενο πιο εύστοχα και πιο ευγενικά.
Διαμαρτύρεσαι για το ότι δε μπορείς να εκτονωθείς στο αγαπημένο σου μαγαζί.Συνειδητοποιείς ότι πάσχει ολόκληρη η κοινωνία εξαιτίας μιας πολύ σοβαρής πανδημίας;
Η ανήκεις στους αρνητές της;
Κοντινός μου άνθρωπος αγαπητός χάθηκε από τη ζωή εξαιτίας του κορωνοιού και η απώλειά του σκόρπισε θλίψη και πένθος.
Οπότε ναι,συμφωνώ,πολύ κουραστικό και δυσλειτουργικό το σύστημα εκπαίδευσης ναι σε πολλά έχεις τα δίκια σου

Όμως αντί να "γκρινιάζεις" και να χρησιμοποιείς χαρακτηρισνούς καφενέ(κομματόσκυλο) βάλε τη φαντασία και τη λογική σου να συνεργαστούν,μελέτησε σοβαρά το θέμα της παιδείας και κάνε λογικές προτάσεις στην Κα Κεραμέως που πιστεύεις ότι θα βελτιώσουν αυτή την εικόνα.


Σχόλιο από CRAZYFORGUITARS (21.04.2021)
Προφανώς και ο λόγος μου είναι αγενής. Επίτηδες έχω επιλέξει αυτό το ύφος και αυτές τις εκφράσεις. Οι λέξεις είναι για να τις χρησιμοποιούμε. Είναι αυτονόητο ότι σε μια πραγματική επιστολή προς την υπουργό δεν θα επέλεγα αυτό το ύφος και θα "αγγιζα" το θέμα πιο πρακτικά, με προτάσεις για μείωση του μέγιστου αριθμού των μαθητών στην αίθουσα, την εγκατάσταση λυόμενων, τη διενέργεια τεστ απο ειδικούς, κλπ..
Δεν με ενδιαφέρει, όμως, να περάσω το περιεχόμενό μου πιο ευγενικά ούτε και πιο εύστοχα. Αυτό το προσπαθώ στις εκθέσεις μου. Εδώ παραθέτω ένα κείμενο, εκφράζω αυτά που με ενοχλούν σε προσωπικό επίπεδο και φυσικά δεν προσπαθώ να κάνω κάποιον να ασπαστεί την άποψή μου.
Έχετε παρανοήσει πολλά από αυτά που γράφω. Φυσικά και αντιλαμβάνομαι την τραγικότητα της κατάστασης στην οποία βρίσκεται όλη η κοινωνία και δεν ανήκω στους αρνητές της πανδημίας. Λυπάμαι για την απώλειά σας.

Αντιμετωπίζετε, όμως, το ζήτημα που θέτω, επιτρέψτε μου να πω, πολύ επιφανειακά. Δεν θίγω την έλλειψη διασκέδασης, αυτό που θέλω να περάσω είναι το ψυχολογικό αντίκτυπο της καραντίνας στους εφήβους και τους νέους λόγω της έλλειψης επαφής και επικοινωνίας, της συναισθηματικής υπανάπτυξης, της απομόνωσης, του φόβου για το μέλλον, της απογοήτευσης, της μειωμένης αποδοτικότητας, του περιορισμού των διεξόδων, την απαγόρευση της έστω προσωρινής διαφυγής από ένα νοσηρό οικογενειακό περιβάλλον. Πίσω από την εκτόνωση που αναφέρω, υπάρχουν πολλά περισσότερα από μια 18χρονη που χορεύει με blast μουσικές και που φλερτάρει μεθυσμένη ασυστόλως. Άλλωστε η διασκέδαση πρόκειται για μια ανταλλαγή, όπως και κάθε επιχειρηματική ενέργεια φυσικά. Πιστεύω θα είχατε ακούσει την είδηση της αυτοκτονίας ενός επιχειρηματία εστίασης λόγω των μέτρων της καραντίνας. Ας μην αντιμετωπίζουμε το ζήτημα μονοδιάστατα. Αν θέλουμε να ζούμε σε μια όμορφη κοινωνία, πρέπει να αναγνωρίζουμε ότι όλα είναι απαραίτητα, από ένα λειτουργικό σύστημα υγείας μέχρι τη λειτουργία μιας μικρής καφετέριας, κατά τη γνώμη μου.

Και φυσικά να μην υποβιβάζεται η ψυχική υγεία έναντι της σωματικής. Το γεγονός ότι ζούμε μέσα σε μια πανδημία δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραδοθούμε σε κάθε μέτρο "προστασίας", καταδικάζοντας την ψυχική μας ευστάθεια (δεν εννοώ να κάνουμε κορωνοπαρτι, ούτε να μη προστατευόμαστε).

Ωστόσο, αν και φαίνεται ούτε έχουμε θεμελιώδεις διαφορές ως προς τον τρόπο που σκεφτόμαστε, σας ευχαριστώ για την κριτική σας και θα τη χρησιμοποιήσω όσο πιο εποικοδομητικά μπορώ.


Σχόλιο από sven (21.04.2021)
CRAZYFORGUITARS,

η γραφή σου εύστοχη, μεστή και σαφής. Μου προκαλεί ιδιαίτερη χαρά που ένα τόσο νέο άτομο, όπως εσύ, διαθέτεις ωριμότητα, ήθος, κρίση, πολιτική σκέψη και αυτοσυγκρότηση απείρως μεγαλύτερη ακόμα και από άτομα που έχουν ηλικία διπλάσια, τριπλάσια ή και ακόμα και τετραπλάσια από τη δική σου. Αυτό με γεμίζει με αισιοδοξία και ένα αίσθημα ελπίδας πως, πράγματι, υπάρχουν ακόμα βλασταράκια που ξεπροβάλουν εύρωστα ανάμεσα στα τόσα αποκαΐδια και σκουπίδια...

Το σεβασμό μου!


Σχόλιο από freddieKrueger (21.04.2021)
Crazyforguitars
Κι όμως επί της ουσίας γράφω.
Διαμαρτύρεσαι για τις ψυχολογικές επιπτώσεις της απομόνωσης
Δεν αφορούν μόνο τους μαθητές και την εκπαίδευση.
Δυστυχώς η επιδημία έχει αντίκτυπο σε όλους μας.
Αυτός που αυτοκτόνησε δε σημαίνει πως καλώς έπραξε.
Δηλαδη τι θα επρεπε να κρατηθουν ανοιχτές οι επιχειρήσεις της εστίασης για να μην έχουμε 1 η και 2 αυτοκτονίες αλλά εκατοντάδες θανάτους από τη διασπορά της επιδημίας;
Το κείμενό σου έπρεπε να είναι το ίδιο τόσο εδώ όσο και προς την Κεραμέως.
Τα όσα λες τα έχω ακούσει από αρκετά στόματα.Δεν έχουν κάτι το ξεχωριστό.

Στο κείμενό σου αντί να παραπονιέσαι και να κατηγορείς την εξουσία που δεν πήρε τα βέλτιστα μέτρα ας πρότεινες με σεβασμό και επιχειρήματα ορισμένα μέτρα που κατα τη γνωμη σου θα αλλαζαν την ποιοτητα της εκπαιδευσης που λαμβανεις
Κι αυτη ειναι η ουσια που θα πρεπε να.σε ενδιαφερει.
Οσο για το sven κριμα που εισαι τοσο δηθεν και ενθαρρυνεις στο λαθος ενα νεαρο κοριτσι.
Περιορισε τη δηθενια σου στα ωραια αλλα ψευτικα κειμενα σου.



Σχόλιο από freddieKrueger (21.04.2021)
Υγ:Οταν η σωματικη υγεια απειλειται τοσο αμεσα η ψυχικη ερχεται σε δευτερη μοιρα.

Τα μετρα απομονωσης τα προτειναν ειδικοι επιστημονες και αν τα εφαρμοζαμε πιστα απο την.αρχη θα ειμασταν σε πολυ καλυτερη μοιρα.

Δυστυχως γεμισαμε "αρνητες" και δηθεν "ιδεολογους" που εψαχαν αφορμη να ριξουν ευθυνες στην εξουσια ενω την ιδια στιγμη δε φοραγαν σωστα τη μασκα τους και δε σεβοταν αποστασεις και αλλα μετρα.

Μια τετοια κατασταση απαιτει ωριμοτητα,αληθινη αντιληψη του κινδυνου και στωικοτητα.

Δε μπορει διπλα σου να κλεινουν σπιτια κι εσυ να φωναζεις οτι σε κουρασε η τηλεκπαιδευση.

Στο ιδιο καραβι ειμαστε ολοι και παλευουμε να επιβιωσουμε δοκιμαζοντας τις αντοχες μας

Αυτα τα "λιγα" απο μενα.

Εχεις την ανωριμη αντιδραστικοτητα της ηλικιας σου για αυτο βλεπεις την ουσια στα ανουσια.

Καλη συνεχεια απο μενα


Σχόλιο από iereas (18.07.2021)
Άσε το διάβασμα και μάθε να γλείφεις, αν θέλεις να προκόψεις!


Σχόλιο από freddieKrueger (27.08.2021)
Are you robots guys?
Nice to meet you all!
What is your favorite drink?
Super unleaded with cola or petrol on the rocks?


Σχόλιο από STEFANOS604 (30.09.2021)
..έκανα ban καμιά δεκαριά.... robots!!!!


Σχόλιο από freddieKrueger (30.09.2021)
Καιρός ήταν Κε Στέφανε!!Μας είχαν ρημάξει!!


Σχόλιο από STEFANOS604 (01.10.2021)
Να μ' ενημερώνετε!


Σχόλιο από freddieKrueger (01.10.2021)
Εντάξει Κε Στέφανε,ευχαριστούμε!


Σχόλιο από RedAvocado (15.10.2021)
Interesting! Thanks for this wonderful content.

Ben | travail en transport


Σχόλιο από millsjoan (28.10.2021)
Incredibly good post. Please keep us updated soonest. credit repair dothan al


Σχόλιο από millsjoan (03.11.2021)
Impeccable writing. Hope you continue to update this blog. roofing brunswick hills, stay safe.



Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συγγραφέας
crazyforguitars


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/crazyforguitars






Tags

Γίνε επίσημος αναγνώστης!


Πρόσφατα...


Δημοφιλέστερα...




Αρχείο...


Φιλικά Blogs


    Links







    Ανάπτυξη MusicHeaven.gr, Hosting interTEN
    Όροι Χρήσης

    template design: Jorge