εκ των έσω
Η ζωή, οι παραξενιές και τα χούγια του admin
21 Μαΐου 2007, 21:31
Εμπρόοοος... Μαρς!
Army

Το νέο μου σπίτι ονομάζεται 2ος ή "Πέτρινος" Λόχος και σήμερα κλείνουν 2 εβδομάδες από τη μέρα που εγκαταστάθηκα εκεί. Το κρεβάτι μου είναι αρκετά άνετο αν και μικρό, ενώ δεν με πειράζει που για να κάνω μπάνιο περπατάω 200 μέτρα, μια και τα ντουζ και οι τουαλέτες είναι εκτός λόχου.

Ένιωσα άνετα από την πρώτη στιγμή, αν εξαιρέσουμε τον πανικό που επικράτησε όταν βρέθηκα ξαφνικά με 2 σακ-βουαγιάζ και το "λουκάνικο", χωρίς να ξέρω που βρίσκεται το καθετί. Κλειδιά, λουκέτα, σαμπουάν, παραλλαγές, κινητό, κάλτσες, γυαλιά, αρβύλες... όλα ήταν κάπου, αλλά που;

Την επόμενη, είπα "οκ, θα οργανωθούμε", αλλά όπως όλοι οι "ψάρακες", έπρεπε να ανέβουμε Αθήνα στο 401 για εξετάσεις. Εγώ τελείωσα σε 5', μια και στο ΩΡΛ δεν είχε κίνηση, σε αντίθεση με το ακτινολογικό που είχε 100-200 ψαροουρά... Έτσι η υπόλοιπη μέρα πέρασε στον κήπο του 401, ξάπλα στο γρασίδι, με συντροφιά Ελευθεροτυπία και καφεδάκι. Χάρμα.

Τις επόμενες μέρες με έκαναν "γραφιά" του λοχαγού και έβγαλα τις πρώτες υπηρεσίες του λόχου. "Εσύ θαλαμοφύλακας, εσύ μαγειρία, εγώ γραφείο κλπ". Έκανα και το πρώτο μου 6ωρο θαλαμοφυλίκι, 16.00-18.00, 00.00-02.00 & 8.00-10.00. Κατα τ' άλλα, απόλαυσα μεσημεριανό υπνάκο και όμορφα-όμορφα έφθασε το επισκεπτήριο της Κυριακής... Μια αξέχαστη μέρα για κάθε φαντάρο και για κάθε επισκέπτη.

Στο επισκεπτήριο εμφανίστηκε και ο νέος μου μπαγλαμάς (βλ. φωτογραφία σε προηγούμενο post) και ήδη από το απόγευμα της Κυριακής ξεκινήσαμε πρόβες για την Βραδιά Οπλίτη. Οκτώ μουσικοί (;), στην αρχή ένα ατελείωτο χάος. Στην πορεία όμως τα βρήκαμε και φτιάξαμε ένα 1,5ωρο πρόγραμμα με παλιά λαϊκά, ρεμπέτικα, δημοτικά (είχαμε και κλαρίνο ω ναι!). GL; Είχες πει κάτι αγόρι μου; Για Πέγκυ Ζήνα; Μπαααααα!

Την Τρίτη το βράδυ λοιπόν, μπροστά σε όλο το στρατόπεδο, οπλίτες, αξιωματικούς και κάτι αδέσποτα, το σχήμα "Stone" (μια και έδρα μας ήταν ο "Πέτρινος" λόχος, βλ. παραπάνω) έκανε πρεμιέρα. Μπουζούκι, κλαρίνο, μπαγλαμάς, ακκορντεόν, μπάσο, κιθάρα, αρμόνιο (ναι, ένα παιδικό, νομίζω casio ήταν!) και τουμπελέκι. Μόνιτορ δεν υπήρχαν, η μακρόστενη αίθουσα των μαγειρίων προκαλούσε τρελή αντανάκλαση του ήχου, το ακκορντεόν ήταν δίπλα στο αυτί μου, το ηγετικό σε τέτοιες περιπτώσεις μπουζούκι δεν ακουγόταν καθόλου. Παρόλ' αυτά οι 500 φαντάροι είπαν πως πέρασαν μια χαρά.

(συνεχίζεται...)

3 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

audioslave (22.05.2007)
re su...kavatzothikes grafeio kiolas?

kala to pas to thema...

na pernas kala re... :)
StaSiS (22.05.2007)
Μια χαρά βλέπω και μαθαίνω, είσαι κι εσύ!
Κάναμε μία καλή αρχή. Μακάρι να σου έρθουν ακόμα καλύτερα και στο μέλλον!
Άντε και σε καμία έξοδο θα τα πούμε κι από κοντά! ;)

Αρκετά χαλαρώσαμε.. Για πάμε...
Λόχος! Προοοσχή! Εμπρόοοος... Μαρς!

Dimitrios_En_MH (22.05.2007)
22-5-2007 --- 12:21

Γιώργο,

Θα περιμένουμε τα νέας.

Όλα να πάνε καλά.
xxx

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog

blogs.musicheaven.gr/jorge

πες το και editorial...

Tags

Army Internet Αντίο Ταξίδι Τεχνολογία dan brown βιβλία Funny Games giselle σκυλιά πλαταιές Inside MusicHeaven inside MusicHeaven έκθεση Τότε χιούμορ Μουσική Life radio ραδιόφωνο software τεχνολογία rock μουσική ταξίδι Roger Waters PinkFloyd DVD Scorpions συναυλία the wall roger waters dvd Websites Αrmy αντίο απόκριες αυτοκίνητο κοινωνία seat ibiza γρίπη διαγωνισμός τραγουδιού musicheaven διακοπές διάστημα αστροφυσική επιστήμονες έλληνες διαφήμιση internet online marketing εκλογές ΠΑΣΟΚ AdSense Google δικαστήριο κόμματα mprizas ψήφος δημιουργία ξανά Ζιζέλ border collie ζιζέλ θάνατος αρρώστια ιανός συνέντευξη ιστιοπλοΐα κάμπινγκ κατασκήνωση καλοκαίρι παραλία Αγία Άννα Αχλάδι κιθάρα κινηματογράφος ταινία life Κοινωνία projects νησιά εφορία μισθωτήριο συμβόλαιο ΔΟΥ ΜΜΕ οικονομία πολιτική κώφωση ποίηση Eurovision queen φυλακή πνευματικά δικαιώματα νταλάρας Ολυμπιακός champions league Κόκκαλης ποδόσφαιρο παιδεία σχολείο παραλίες Παράξενα radio musicheaven σίριαλ τηλεόραση αδέσποτα messi στατιστικά περί MusicHeaven Σφηνοπότηρα Παρίσι τραγούδια φωτιά καταστροφή

Επίσημοι αναγνώστες (41)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!