ελληνική μουσική
    502 online   ·  210.821 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > Νέα

    Η ΑΕΠΙ για το κλείσιμο του gamato.info

    Η ΑΕΠΙ, φορέας προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας στην Ελλάδα, μας έστειλε επιστολή σχετικά με το κλείσιμο του Νο 1 torrent site της Ελλάδας.

    Η ΑΕΠΙ για το κλείσιμο του gamato.info

    Παρασκευή 02 Απρ 2010

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΕΠΙ

    Ανακοίνωση -  Απάντηση στα όσα ακολούθησαν την απαγόρευση λειτουργίας του gamato.info

    Παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και προσοχή τις τοποθετήσεις κοινού, μερίδας του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, πολιτικών και ειδημόνων περί των ισχυόντων στο διαδίκτυο, στο διάστημα που ακολούθησε την απαγόρευση λειτουργίας του παράνομου διαδικτυακού τόπου gamato.info και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.

    Η μονομερής άποψη περί των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και περί του ποιος δικαιούται να τα επικαλείται υπέρ του, παραμένει ένας σημαντικός προβληματισμός για τις ποιοτικές επιλογές, την άποψη περί ηθικής και δεοντολογίας στην οποία κατατείνει η περί δικαίου αντίληψη που διαμορφώνεται στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον και στους ανθρώπους που φέρονται να το γνωρίζουν και να καθοδηγούν τις απόψεις των χρηστών του.

    Η ελευθερία κάποιου όταν ξεπερνά τα όρια, καταδυναστεύει την ελευθερία του άλλου, γίνεται ασυδοσία και τυραννία. Αυτό συμβαίνει σήμερα εις βάρος των εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που περιμένουν να ζήσουν αυτοί και οι οικογένειές τους από την πνευματική τους ιδιοκτησία, την οποία κάποιοι εξυπηρετούνται να θεωρούν κοινό κτήμα και αδικοπραγούν κατάφωρα εις βάρος της, κερδοσκοπώντας και φτιάχνοντας περιουσίες εις βάρος των δικαίων των ολίγων. Η ελευθερία του διαδικτυακού χρήστη βαφτισμένη «επικοινωνία», «ελευθερία έκφρασης» και ό,τι άλλο ήθελε εφευρεθεί στο μέλλον ως πρόσχημα και επικάλυμμα παρανομίας, σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση και δεν μπορεί να επικαλύψει την συνταγματικά κατοχυρωμένη και προστατευόμενη από νόμους δημοκρατικής κοινωνίας, ιδιοκτησία, όποιας μορφής και αν είναι αυτή. Η προσβολή και παράνομη εκμετάλλευση προϊόντων διανοίας είναι προσβολή και παράνομη εκμετάλλευση προϊόντων ιδιοκτησίας πολιτών που δικαιούνται έννομης προστασίας. Κι αυτό συνέβη με το μεγαλύτερο στην Ελλάδα παράνομο διαδικτυακό παζάρι προϊόντων πολιτισμού που λειτουργούσε εις βάρος εκατοντάδων χιλιάδων δικαιούχων αμοιβής από την άνευ άδειας/παράνομη  χρήση και εκμετάλλευση της ιδιοκτησίας/εργασίας τους.

    Η ΑΕΠΙ  ως διαχειριστικός φορέας των πνευματικών δικαιωμάτων 2.000.000 πνευματικών δημιουργών από όλο τον κόσμο για την Ελλάδα και περισσότερων  από 11.000 Ελλήνων για όλο τον κόσμο, εκτελεί στο ακέραιο τόσο το περιεχόμενο και τις υποχρεώσεις της εκ του νόμου καταστατικής της υπόστασης, όσο και τις συμβατικά ανατεθείσες αρμοδιότητες των εντολέων της πνευματικών δημιουργών/δικαιούχων δικαιωμάτων από μουσικά έργα, να εκπροσωπεί, να προστατεύει και να διαχειρίζεται στο όνομά τους την ιδιοκτησία/έργα τους και να επεμβαίνει όπου αυτά προσβάλλονται ή αποτελούν προϊόντα παράνομης εκμετάλλευσης και κερδοσκοπίας, ερήμην τους.

    Και αυτό κάνει και θα συνεχίσει να το κάνει τηρώντας μέχρι κεραίας το νόμο, τη συμβατική εντολή των πνευματικών δημιουργών/δικαιούχων Ελλήνων και ξένων και τις διεθνείς συμβάσεις.

    Το gamato.info ήταν ένας από τους μεγαλύτερους παράνομους διαδικτυακούς τόπους,  όπου η παραβίαση των πνευματικών/ανθρωπίνων δικαιωμάτων συντελείτο κατ’ εξακολούθηση, κατά συρροή, με σκοπό το κέρδος από τους ιδιοκτήτες του και στερώντας ταυτόχρονα από χιλιάδες οικογένειες τα νόμιμα δικαιώματά τους, την αμοιβή από τη νόμιμη εργασία τους και εν τέλει τα προς το ζην.

    Σε ποια συνείδηση δικαίου, κοινού νου ακόμη και ψυχρού αντικειμενικού παρατηρητή αυτό είναι ηθικό;

    Πρόσωπα της κοινωνικής, πολιτικής ζωής, αλλά και κάποιοι «θεράποντες» του Τύπου, κυρίως του ψηφιακού, που συνήθως δηλώνουν διάφορα και που κατά περίπτωση τάσσονται υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έσπευσαν σ΄αυτήν την περίπτωση να ζητήσουν άμεσα και έμμεσα την καταδίκη μια ολόκληρης επαγγελματικής τάξης χιλιάδων εργαζόμενων στο χώρο του πολιτισμού, με προσχηματικές εκφράσεις και αναλύσεις αντιφάσκουσες με αυτό καθ’ αυτό το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Τάχθηκαν υπέρ της παράνομης χρήσης στο διαδίκτυο, αφορίζοντας και καταδικάζοντας σε αφανισμό, αυτή την ίδια την πνευματική έκφραση ,αυτό τον ίδιο τον Πολιτισμό, χωρίς να νοιάζονται αν κρίνονται από το ίδιο το κοινό περί δικαίου αίσθημα από την ίδια την κοινωνία, που μέλη της είναι και οι καταληστευόμενοι σήμερα και αφανιζόμενοι οικονομικά, κοινωνικά, καλλιτεχνικά πνευματικοί δημιουργοί/καλλιτέχνες, καθώς και ολόκληρη η αγορά της μουσικής και του πολιτισμού ευρύτερα…

    Η κοινωνία του διαδικτύου δεν μπορεί να έχει άλλους νόμους και κανόνες λειτουργίας από την καθημερινή κοινωνία, τη φυσική κοινωνία που ζούμε όλοι μας. Ο ανθρώπινος παράγοντας δεν αποδεσμεύεται από τις υποχρεώσεις που οφείλει να τηρεί, επειδή τον καλύπτει η ανωνυμία των νέων μέσων. Και αυτή η ανωνυμία δεν μπορεί να γίνεται κρησφύγετο παρανομίας. Κανείς δεν εξαιρείται απσ το νόμο σε μια ευνομούμενη και δημοκρατική κοινωνία. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να αδικεί κανένα, οιουδήποτε είδους αδικία και αν είναι αυτή. Και η παραβίαση πνευματικών/ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποτελεί αδικοπραξία κατά της ιδιοκτησίας, της εργασίας, του δικαιώματος αμοιβής του νόμιμα εργαζόμενου πολίτη πνευματικού δημιουργού, της έκφρασης, της ελευθερίας, του ίδιου εν τέλει του Πολιτισμού.

    155.000.000 μουσικά έργα «κατέβηκαν»,  μόνο μέσα στο 2008, σύμφωνα με έρευνες της ΑΕΠΙ.

    155.000.000 παράνομες καταφορτώσεις, 155.000.000 παραβιάσεις της ατομικής/πνευματικής ιδιοκτησίας κάποιων συνανθρώπων μας, που συνεπάγονται απώλειες  αμοιβών, μισθών, κοινωνικών εισφορών, φόρων στο κράτος. Κάποιοι θα γελάσουν. Κάποιοι θα το θεωρήσουν αμελητέα ποσότητα μπροστά στην ψυχαγωγία των πολλών, μπροστά στην «ελευθερία» των πολλών και στην ασυδοσία που βολεύει. Η ρωμαϊκή αρένα του διαδικτύου έχει τώρα άλλους πρωταγωνιστές και είναι σαφώς «λιγότερο βάρβαρη», πιο «πολιτισμένη», με θύματα, όμως, πια στις μέρες μας αυτή την ίδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, την ανθρώπινη ελευθερία, τον πολιτισμό, αυτήν την ίδια την ανθρώπινη ζωή…

    Κάποιοι μιλούν για πόλεμο. Η ειρηνική και αξιοπρεπής δήλωση στη Συνέντευξη Τύπου των χιλιάδων ανθρώπων που δημιουργούν και παράγουν προϊόντα Πολιτισμού δια των 14 Οργανισμών που τους εκπροσωπούν, το Νοέμβριο του 2009, κάθε άλλο παρά πόλεμο προμήνυε. Φωνή δικαίου και κάλεσμα συνεργασίας και σεβασμό του χρήστη στα δικαιώματά τους ζήτησαν. Παρ΄ όλα αυτά λίγοι ασχολήθηκαν. Σε αντίθεση με τη διακοπή λειτουργίας του gamato.info που ανέβηκαν σχεδόν υστερικά οι τόνοι της υπεράσπισής του, χωρίς ενδοιασμούς, χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς κανένα ενδιαφέρον για τα τόσα σπίτια που κλείνουν κάθε μέρα από την ανεργία, εξαιτίας και όλων αυτών των παράνομων εκμεταλλεύσεων μουσικών έργων και όχι μόνο. Θα ξένιζε σε άλλη εποχή αυτή η υποκριτική συμπεριφορά της ερμηνευμένης κατά το δοκούν ελευθερίας υπέρ κάποιων και της απόλυτης αδιαφορίας για την καταπίεση και αφανισμό που αυτή προκαλεί στους υπολοίπους. Στη σημερινή κοινωνία της ατομικότητας και του χάους δεν μπορεί παρά να αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο της, λίγο πριν την οριστική της κατάρρευση.

    Σε όσους ή έχουν ξεχάσει ή αποφεύγουν να θυμηθούν θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε το παρακάτω:

    «Αρθρο 27 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, που υιοθετήθηκε από την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 10 Δεκεμβρίου 1948.

    1.        Καθένας έχει το δικαίωμα να συμμετέχει ελεύθερα στην πνευματική ζωή της κοινότητας, να χαίρεται τις καλές τέχνες και να μετέχει στην επιστημονική πρόοδο και στα αγαθά της.
    2.        Καθένας έχει το δικαίωμα να προστατεύονται τα ηθικά και υλικά συμφέροντά του, που απορρέουν από κάθε είδους επιστημονική, λογοτεχνική ή καλλιτεχνική παραγωγή του»

    Ο πόλεμος δεν ωφέλησε κανέναν. Ο αλληλοσεβασμός και η τήρηση των ορίων ελευθερίας ορίζουν μία κοινωνία ισορροπημένη και ειρηνική. Η ΑΕΠΙ στο μέτρο της θεσμικής και κοινωνικής της ευθύνης ήταν, είναι και θα παραμένει δυναμικά παρούσα.

    Από το Γραφείο Τύπου της ΑΕΠΙ


    Tags
    Εταιρίες:ΑΕΠΙ



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #19881   /   02.04.2010, 13:41   /   Αναφορά
    Μου φαίνεται Και σεις του Musicheaven είστε πιόνια-και στρατιωτάκια της ΑΕΠΙ.



    ΘΑ κατεβάζω ΜΙΑ ΖΩΗ παράνομα τα τραγούδια!!! Δεν μπορεί να πληρώνω για ένα cd 25 και 30 ευρώ!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που δημοσιοποιείται μια τέτοια καφρίλα!!!!
    #19882   /   02.04.2010, 14:05
    Αισχος οταν για τη παραγωγη ενος cd το κοστος ειναι μηδεν κ ο καλλιτεχνης ουτε 10% δεν παιρνει απο το εκαστοτε cd , τα υπολοιπα που πανε? Στα γνωστα λαμογια μεσαζοντες. Ρε ποιον κοροιδευετε? Γι αυτο κ πλεον Ελληνες καλλιτεχνες κανουν συμβολαια με δισκογραφικες εξωτερικου, κλεφτοκοταδες.

    #19886   /   02.04.2010, 14:44
    Δεν θέλω να κατακρίνω όσα γράφεις γιατί πράγματι στις παρακάτω σκέψεις σου είσαι σωστός, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ οτι το κόστος μιας παραγωγής ενός Cd είναι μηδέν.



    Πρόκειται για ένα άτοπο στοιχείο καθώς οι ηχογραφήσεις κοστίζουν πολλά χρήματα και έχουν αφιερωθεί αρκετές ώρες.Σαφώς σε μια μεγάλη δισκογραφική δεν είναι όλα τόσα δύσκολα καθώς διαθέτουν ολοκληρωμένα στούντιος με αποτέλεσμα μια λιγότερη δαπανηρή παραγωγή.



    Ψάξε λίγο το θέμα και βρες ένας νέος καλλιτέχνης πόσα χρήματα απαιτείται να πληρώσει στους μουσικούς παραγωγούς για να βγάλει ένα cd και μετά να μου απαντήσεις απο πού θα λάβει πίσω το κέρδος του, αν όλοι κατεβάζουν αυθαίρετα τις δημιουργίες τους.






    Administrator
    #19887   /   02.04.2010, 15:58
    kiriakosgr, αυτά αλλού, όχι εδώ. Διάβασε τι έχουμε δημοσιεύσει κατά της ΑΕΠΙ και μετά μίλα. Την επιστολή του Τουλιάτου της έχεις διαβάσει; Κάνε μια αναζήτηση. Και την ΑΕΠΙ την πληρώνουμε, δεν μας πληρώνει για να υπάρχει η υπόνοια οτι είμαστε στρατιωτάκια της. Έλεος... Και το λογότυπο που έχουμε και ίσως σου δημιουργεί τη συγκεκριμένη άποψη, είμαστε υποχρεωμένοι να το έχουμε. Και αν ήμασταν στρατιωτάκια οποιουδήποτε, είτε δε θα επιτρέπαμε την αποστολή σχολίων, είτε θα διαγράφαμε το μήνυμά σου. Καλή Ανάσταση.

    #19883   /   02.04.2010, 14:15   /   Αναφορά
    Για τις υψηλές τιμές των cd, αναφορικά με το κόστος ζωής στη χώρα μας, ούτε συζήτηση. Για τους μισθούς των διευθυντών που δεν πέφτουν, κι ας είναι να απολυθεί κάποιος υπάλληλος, ούτε συζήτηση. Για τις μεγάλες κι αλόγιστες προκαταβολές σε αστέρες εις βάρος όλων των υπόλοιπων καλλιτεχνών που υποχρεούνται να έχουν τις ίδιες τιμές με τους πρώτους, για να εξαργυρώσουν όλοι μαζί τις σπατάλες, ούτε συζήτηση. Για την απόλυση υπαλλήλων που αναλαμβάνουν να κάνουν το σημαντικότερο κομμάτι της δουλειάς της δισκογραφικής (αυτό για το οποίο παίρνει το μεγάλο μερίδιο, κι ο καλλιτέχνης αρκείται στα ψίχουλα), αυτών δηλαδή που αναλαμβάνουν το promo, και μάλιστα χωρίς να αντικαθίστανται, ούτε συζήτηση. Για το γεγονός ότι αγοράζεις cd με copy control που σου επιτρέπει να το παίξεις μόνο από ένα άθλιο player στον υπολογιστή σου (αν τα καταφέρεις τελικά) ή δεν σου επιτρέπει να κάνεις αυτό που από το νόμο δικαιούσαι (να φτιάξεις δηλαδή ένα αντίγραφο για προσωπική χρήση, αλλά και γιατί μπορεί να πάθει κάτι με το πέρασμα του χρόνου), ούτε συζήτηση.



    Για το γεγονός ότι κάθε φορά που φέρνει απέξω το Μετρόπολις φθηνούς δίσκους κι ο κόσμος συρρέει και τους αποκτά εν ριπή οφθαλμού, ούτε συζήτηση για "παράδειγμα", για σαφή ένδειξη του ότι ο κόσμος δεν έφυγε από τη μουσική, ακούει αντίθετα περισσότερη από ποτέ, και ενημερώνεται από περισσότερες πηγές από ποτέ. Και θέλει να αγοράσει, αλλά κάτι που να ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του. Θέλει να είναι κοντά στη μουσική και κοντά στα αυθεντικά άλμπουμ των καλλιτεχνών που αγαπάει. Και μην ξεχνούμε ότι ένας συλλέκτης μουσικής είναι επένδυση για τη μουσική βιομηχανία, όσο 100 περιστασιακοί μαζί. Αυτόν τον συλλέκτη μουσικής που δεν είναι απλώς ένα αναλώσιμο προϊον, η εγχώρια μουσική βιομηχανία ποτέ δεν τον πρόσεξε. Ακόμα και τώρα τον αντιμετωπίζει ως περιστασιακό. Κοιτάζει να του τα φάει από το ένα cd κι έπειτα να τον οδηγήσει (λόγω έλλειψης χρημάτων) είτε έξω από τη διαδικασία της συνεχούς μουσικής ενημέρωσης (αφού δεν θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει), είτε στο να αντιγράψει, να κατεβάσει ή να αγοράσει από πλανόδιο. Και αντί να παραδειγματίζεται από την ανταπόκριση που έχουν τα φθηνά cd - προσφορές στο προαναφερθέν δισκοπωλείο της οδού Πανεπιστημίου, κοιτάζει πως θα εξαφανιστεί αυτή η "λαίλαπα" καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα κατά του δισκοπωλείου, γιατί τα ψώνισε από χώρα που δεν ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση.



    Κλείνουμε με μία αλήστου μνήμης δήλωση του προέδρου των δισκογραφικών εταιριών στη χώρα μας (ο οποίος μάλιστα πριν λίγους μήνες χαρακτήριζε και ανέφικτη την πτώση των τιμών στη χώρα μας, κατά τα πρότυπα των εξαγγελιών της Universal στην Αμερική, αλλά αυτό είναι ένα άλλο, ξεχωριστό, θέμα). Απολαύστε την:



    «Τι θα πει υψηλή τιμή;» αντιλέγει ο κ. Σταμπουλής (γενικός διευθυντής του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Ενωσης Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI)). «Ποιος μπορεί να προσδιορίσει πόσο κοστίζει κάθε μουσικό έργο; Μόνο η αξία του υλικού του δίσκου μπορεί να προσδιοριστεί. Αλλά είναι και κάτι ακόμα: τα τελευταία δύο χρόνια η μουσική αγορά που έχει περισσότερο αναπτυχθεί είναι αυτή των "ρίνγκτοουνς" για τα κινητά τηλέφωνα. Κάποιος που θέλει να "κατεβάσει" ένα ρίνγκτοουν, πληρώνει 1 ευρώ για να το αγοράσει, ενώ άλλα 5 ευρώ του στοιχίζει το τηλεφώνημα μέχρις αγοράς. Πληρώνει τελικά 6 ευρώ για ένα ρίνγκτοουν μερικών δευτερολέπτων. Και 20 ευρώ για ένα cd είναι πολλά;»
    #19884   /   02.04.2010, 14:23
    Οι δισκογραφικες διαμορφωνουν αυθαιρετα τις τιμες και λειτουργουν ως μονοπωλια, διοτι δε μπορεις να βρεις το ιδιο cd σε αλλη εταιρεια για να συγκρινεις τις τιμες οπως κανεις σ' ενα super-market, μας εξηγει.Μεσα σε μια δεκαετια απο το 1989 η τιμη του cd αυξηθηκε κατα 150% (απο 9 ευρω στα 22) και σταθεροποιθηκε στα δεκαοχτω με εικοσι ευρω απο το 2.000.Ο Πανελληνιος συλλογος δισκοπολων, στον οποιο ανηκε, αρχισε τις διαμαρτυριες για τις υψηλες τιμες.Οι δισκογραφικες απαντουσαν οτι η πτωση των πωλησεων σημαινει αυξηση των τιμων και οτι μονο ετσι μπορουν να ισοσκελισουν τον ισολογισμο της εταιρειας.Οι δισκοπωλες ελεγαν οτι με τοσο υψηλες τιμες χανουν πελατες αλλα οι ιθυνοντες δεν εκαναν καμια υποχωρηση.Οι αντιδρασεις συνεχιστηκαν με ομιλιες, συνεδριασεις, συνελευσεις, αλλα χωρις το επιθυμητο αποτελεσμα.Οι διευθυντες ηταν αδιαλλαχτοι.

    Μετα ερχεται το internet και το downloading και οι δισκογραφικες αντιδρουν σπασμωδικα κατα τη γνωμη του, με πωληση των cd στα εντυπα, με νεα σημεια πωλησης οπως σουπερ-μαρκετ, με πωληση τραγουδιων σε εταιρειες κινητης τηλεφωνιας, αυτα ομως δεν αποτρεπουν την πτωση και την κριση που αρχιζει και επικρατει στο χωρο.

    "Αρχίζουν οι απολύσεις προσωπικού, περικοπές μισθών, υπερωρίες δεν πληρώνονται πουθενά, μειώνουν τα κόστη της παραγωγής του προιόντος, πνευματικά δικαιώματα μόνο στα «πρώτα» ονόματα αποδίδονται, κλείνουν τις αποθήκες τους στις οποίες δούλευαν εκατοντάδες άνθρωποι, πουλάνε περιουσιακά τους στοιχεία μέχρι και τα αυτοκίνητα διανομής, διαλύουν τα δίκτυα διανομής τους, ξενοικιάζουν γραφεία μετακομίζοντας σε μικρότερα και τέλος συγχωνεύονται μεταξύ τους. Η ζημιά όμως έχει γίνει και είναι ανεπανόρθωτη", γραφει.

    Η λυση γι' αυτον, βρισκεται πλεον μονο στο internet και σε επιλεγμενα μικρα δισκοπωλεια.



    Κανεις δεν ξερει ποιο ειναι το μελλον του cd, αλλα μπορουν ακομα οι δισκογραφικες να μειωσουν τις τιμες.Φερθηκαν αλαζονικα στο παρελθον και δε σκεφτονταν μακροπροθεσμα, αλλα το cd δεν εχει πεθανει ακομα.Υπαρχουν ακομα πολλοι που πανε σε δισκοπωλεια και αγοραζουν cd.Εχει και μια συναισθηματικη αξια το cd.Ειναι κατι που σου ανηκει, κατι που μπορεις να το κρατησεις και να το ακουσουν μετα απο χρονια τα παιδια και τα εγγονια σου.Ειναι επιλογη πλεον του καθενα, ή να αγορασει το cd ή να το κατεβασει δωρεαν ή εστω με μικρο αντιτιμο απο το internet.Αλλα αν η τιμη του cd απο τα 20 ευρω πεσει στα 10 ευρω για παραδειγμα, θα αυξηθουν οι καταναλωτες του.

    #19888   /   02.04.2010, 17:50
    για εμενα η μουσικη ειναι τεχνη,εκφραση και δεν πρεπει να εμπορευματοποιηται.οποιος θελει να δημιουργησει μουσικη δεν πρεπει να εχει απαιτησεις να ανταμοιβεται οικονομικα γιατι ετσι δεν ειναι καλλιτεχνης αλλα διασκεδαστης.ενα απο τα επαναστατικα χαρακτηριστικα του ιντερνετ ειναι οτι εχει σχεδον εξαλειψει τον ρολο των δισκογραφικων και ο καθε πραγματικος καλλιτεχνης μπορει να απευθυνθει αμεσα στον αποδεκτη του.σιγουρα τα αυθεντικα cds ειναι ενα πολυ ωραιο προιον αλλα στους καιρους που ζουμε ειναι πολυτελεια για τους περισσοτερους η αποκτηση τους ακομα και σε χαμηλη τιμη.εξαλλου η αισθηση της απολαυσης της μουσικης στην υλικης της μορφη μεσω ενος cd ειναι ανωτερη απο ενα απλο mp3 γι αυτο και στην τελικη ο πραγματικος μουσικοφιλος που κατεβαζει απ το ιντερνετ οταν κρινει οτι ενας δισκος πραγματι αξιζει και τον εκφραζει θα τον αγορασει και κανονικα.

    #19889   /   02.04.2010, 18:29
    +1000 ... δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα...



    Επίσης, η μουσική "πειρατεία" σκοτώνει τις δισκογραφικές εταιρείες, όχι τους καλλιτέχνες. Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η κοροιδία... υποτιμάτε την νοημοσύνη μας.. (αλλά οκ, έχουμε συνηθίσει πλέον)

    #19939   /   15.04.2010, 10:41
    Αυτό είναι το πιο εμπνευσμένο από κάθε άλλο (όλα αναμφιβόλως αξιόλογα) σχόλιο!

    Εύγε σου!

    #19890   /   02.04.2010, 19:17   /   Αναφορά
    Σίγουρα κάποιος φταίει για τις τιμές των CD αλλά και για τις χαμηλές εισπράξεις των τραγουδιστών από το ίδιο τους το έργο που με πολύ κόπο δημιούργησαν. Παρόλα αυτά το κατέβασμα από το internet δεν βλέπω να βοηθάει ΠΟΥΘΕΝΑ, ιδίος τον καλλιτέχνη. Φίλε cat66 συμφωνώ με κάποια από αυτά που είπες αλλά εδώ δεν μιλάμε για "πραγματικούς μουσικόφιλους" αλλά για >, καθώς το λεγόμενο clopyright είναι εξίσου καταστροφικό για τον καλλιτέχνη όσο και οι συντάξεις στα βαθιά 70 που επιβάλει η κυβέρνηση. Είναι σαν να λες: Ας διαρρήξουμε ένα κατάστημα με χ είδη και ααααννν μας αρέσουν αυτά που θα πάρουμε του δίνουμε και τα λεφτά. Από την στιγμή που κατεβάζεις από το internet είσαι παράνομος.
    #19891   /   02.04.2010, 19:52
    μπορουν να ειπωθουν παρα πολλες αποψεις πανω στο θεμα αυτο ομως εκ των πραγματων η ''πειρατεια'' ειναι αναποφευκτη για τον απλο λογο οτι υπαρχουν απειρες μουσικες παλιες και νεες και δεν ειναι δυνατον να αγορασει κανεις τα παντα αυθεντικα..αν επρεπε να ειμασταν απολυτα νομιμοι θα επρεπε να ακουμε ενα cd τον μηνα το πολυ και τραγουδια απ το ραδιοφωνο,,δεν γινεται δουλεια ετσι ομως,,,η μουσικη ειναι ατελειωτη και το ιντερνετ δινει την δυνατοτητα να την μοιραζομαστε ελευθερα..

    #19892   /   02.04.2010, 22:22
    Το Internet είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟ και όσο θα είναι ελεύθερο, θα υπάρχουν και τα "πειρατικά".



    Όταν πάψει να είναι ελεύθερο (κάποια στιγμή θα εξαγοραστεί και θα παρακμάσει), τότε θα υπάρξει κάποιο εναλλακτικό ελεύθερο "Internet" όπου θα διακινούνται ελεύθερα όλα τα πνευματικά προϊόντα.



    ALEA JACTA EST... Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω, ούτε ανακόπτεται!



    και



    ...δε σκοτώνει η "πειρατεία" τη μουσική, αλλά η εκβιομηχάνιση-εκπόρνευση της!




    #19893   /   02.04.2010, 22:28   /   Αναφορά
    Βρε..... αι σιχτιρ
    CHE
    #19894   /   03.04.2010, 08:31   /   Αναφορά
    Απευθύνομαι στους κυρίους της ΑΕΠΙ:

    1. Σχεδόν σε όλες τις συνεντεύξεις που έχω πάρει από επώνυμους καλλιτέχνες, οι ίδιοι οι καλλιτέχνες είπανε ότι επί σειρά ετών οι δισκογραφικές εταιρίες θησαυρίζανε (άλλοι είπανε ''κατακλέβανε'') εις βάρος του κόσμου. Ποιος προστάτεψε τότε το φιλόμουσο κοινό; Λογικό δεν είναι για τον απλό κόσμο -και με τα στενά οικονομικά του- να ψάξει να βρει άλλο τρόπο να αποκτήσει τα τραγούδια ή τις ταινίες που θέλει;

    2. Μιλάτε για κάποια τεράστια ποσά ως διαφυγόντα κέρδη, θεωρώντας ότι όλοι αυτοί που κατεβάζανε τραγούδια ή ταινίες θα πηγαίνανε να τα αγοράζανε αν δεν υπήρχε η πειρατεία, πράγμα που δεν ισχύει ούτε 1 στο εκατομύριο!

    3. Μας είπατε εν ολίγοις, ότι εξαιτίας της πειρατείας οι καλλιτέχνες φυτοζωούν και δεν έχουν να ταΐσουν τις οικογένειές τους. Εγώ δεν είδα κανέναν τραγουδιστή να φυτοζωεί. Ακόμα και καλλιτέχνες με σχεδόν μηδαμινές καριέρες έχουν βίλες με πισίνες. Αν εννοείτε τους στιχουργούς και τους συνθέτες τότε να τους δίνετε μεγαλύτερα ποσοστά και όχι ψίχουλα.

    4. Θέτετε επιχειρήματα ηθικής ενώ η ''ηθική'' σας δεν σας παρεμπόδισε να κάνετε τα στραβά μάτια στη ληστρική επιδρομή που επιδόθηκαν επί σειρά ετών οι δισκογραφικές εταιρίες. Αντίθετα επιδίδεστε σε κυνήγι μαγισσών μόνο που ο εχθρός σας είναι ο απλός κόσμος, ο οποίος κατά βάση είναι φοιτητές και νέοι άνθρωποι χωρίς μεγάλη οικονομική επιφάνεια. Με λίγα λόγια -αν δεν το έχετε καταλάβει- πατώντας σε ψευτοηθικά επιχειρήματα παίζετε τον ρόλο της Ιεράς Εξέτασης στο δικό σας Μεσαίωνα. Προσωπικά δεν δέχομαι μαθήματα ηθικής από εσάς που παίρνετε χρήματα ακόμα κι από τον σουβλατζή που παίζει το κασετόφωνό του ραδιόφωνο. Είστε γελοίοι!

    5. Οι καιροί αλλάζουν. Εσείς μένετε στάσιμοι και οι εξελίξεις σάς προσπερνούν. Είναι προφανές ότι το πρόβλημα το έχετε εσείς και όχι οι άλλοι. Πειρατεία υπήρχε ανέκαθεν (θυμόσαστε τις κασέτες που γράφαμε τη δεκαετία του '80; Ε, λοιπόν απολύτως τίποτα δεν άλλαξε από τότε παρά μόνο το μέσο). Καιρός να βγείτε από το καβούκι σας και να μπείτε στη σημερινή εποχή.

    6. Έχω πολλά ακόμα ράμματα για τη γούνα των δισκογραφικών αλλά δεν θέλω να μακρυγορήσω (ήδη το έκανα). Η κοροϊδία έχει κι ένα όριο.



    Υ.Γ. Συμφωνώ ότι όλο αυτό το σκηνικό είναι άθλιο. Μόνο που αν δεν το ξέρετε, εσείς της ΑΕΠΙ παίζετε το ρόλο του Ιαβέρη και όχι του Γιάννη Αγιάννη. Περαστικά σας.

    #19895   /   03.04.2010, 14:50   /   Αναφορά
    φίλε jorge, θύμωσες με τους (όντως σκληρούς και αστήρικτους) χαρακτηρισμούς κάποιου, ωστόσο η αντικειμενική πραγματικότητα είναι ότι η διαχείριση του musicheaven παρέχει στην ΑΕΠΙ βήμα αναπαραγωγής-προβολής των θέσεων-συμφερόντων της με συστηματική αναδημοσίευση των δελτίων τύπου της, επιστολών μελών ΔΣ κλπ, αφήνοντας τους όποιους σχολιασμούς στα μέλη του φόρουμ και μόνο..

    τα παραπάνω, εύλογα μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι το musicheaven συμφωνεί με την ΑΕΠΙ, ή ότι εμπλέκεται με την ΑΕΠΙ, ή ότι υπόκειται σε κάποιες δεσμεύσεις, κλπ κλπ

    επί της ουσίας, αν το πακέτο "επιστολή ΑΕΠΙ vs σχόλια μελών" μπορεί να προσφέρει κάποια ενημέρωση, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω, για τον ίδιο λόγο που αν εγώ έκανα αντιπαράθεση με τον Κούγια σε οποιοδήποτε θέμα είναι βέβαιο ότι θα είμουν ο χαμένος..

    επειδή στην ενημέρωση περί ΑΕΠΙ τόχω πάρει αλλιώς, παιδιά έχω ψάξει αλλά δεν έχω βρεί τους ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ της ΑΕΠΙ των τελευταίων ετών, αν κανείς έχει κάποιο στοιχείο πού δημοσιεύθηκαν ας ρίξει ένα μήνυμα..
    Administrator
    #19902   /   03.04.2010, 23:04
    Athws, όποιος και να στείλει Δελτίο Τύπου ή κάποιο κείμενο, το δημοσιεύουμε. Κι εσύ αν στείλεις κάτι, θα το δημοσιεύσουμε. Θα ήθελες να λογοκρίνουμε και να μη δημοσιεύσουμε το δικό σου κείμενο, όπως προτείνεις να κάνουμε με αυτά της ΑΕΠΙ; Είναι δυνατόν να ζητάς από ένα μέσο να είναι ελεύθερο όταν ζητάς να λογοκρίνει;

    #19940   /   15.04.2010, 10:47
    Jorge, εγώ ότι γράφω εδώ είναι για το γούστο μου, δεν έχω να κερδίσω κάτι, ενώ ότι γράφει η ΑΕΠΙ είναι μέρος της λεπτομερώς σχεδιασμένης πολιτικής των συμφερόντων της, μη μας συγκρίνεις λοιπόν.. Ούτε ζήτησα να λογοκρίνεις τίποτα, μόνο που παρατήρησα ότι τα δημοσιεύεις ασχολίαστα (πράγμα που παραπέμπει στις γνωστές μας “ξένες δημοσιεύσεις” των εφημερίδων) ..

    #19897   /   03.04.2010, 21:36   /   Αναφορά
    Iσολογισμοί ΑΕΠΙ?

    Μοιάζει με ανέκδοτο.....

    Τέλος πάντων, ακούστε

    Εαν δεν σταματήσουν όλοι οι δημιουργοί αλλά και οι εκτελεστές να ζητούν χρήματα για το έργο τους ,δεν θα γίνει ποτέ τίποτα

    Άλλο να υποχρεώνται να αναγράφει το όνομά σου κάποιος που θέλει να επανεκτελέσει το έργο σου, κι άλλο να του ζητάς χρήματα



    Η μουσική ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ, δεν είναι ψωμί ,ούτε τυρί,ούτε μακαρόνια..

    Και μην ακούσω την χιλιοειπωμένη ερώτηση ''και πως θα ζήσουμε εμείς οι συνθέτες κι οι στιχουργοί ?''

    Αυτός που αξίζει και ξεχωρίζει ποτέ δεν χάνεται



    Αν γίνει λοιπόν αυτό που λέω, αυτόματα παύει να υπάρχει και η Τρισκατάρατη ΑΕΠΙ....Δεν θα έχουν πλέον οι Βδέλες αιματάκι να πιούν..

    Και θ'αλλάξουν δουλειά..

    Μπορεί και πατρίδα......

    γιατί κάποιοι απ' αυτούς θα πρέπει σίγουρα να ξεκουμπιστούν...

    Διότι είναι

    ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ
    #19898   /   03.04.2010, 21:49
    Το ξέρω ότι πολλά στη ζωή είναι υπερτιμημένα.

    Αλλά όταν κάνω αγορές για μένα κι αν πληρώσω κάτι παραπάνω είναι για μένα με τα λεφτά που βγάζω.

    Τα βάζω με την ΑΕΠΙ, γιατί είναι μια εταιρία καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα , με απώτερο σκοπό να αυξάνει τα δικά της κέρδη χωρίς να ενδιαφέρεται άμμεσα για τους παραγωγούς και τραγουδιστες.

    Να σου θυμίσω τι ανέφερε ο Παύλος Σιδηρόπουλος, διαβάζωντας ανοιχτή επιστολή το 1979 αν θυμάμαι καλά πρός τον τότε πρόεδρο της ΑΕΠΙ Μάνο Χατζηδάκη.



    "Θα έπερεπε να γνωρίζετε ότι ένα έργο ,όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του, αποκτά δική του προσωπικότητα, δική του ταυτότητα, σύμφωνα με τις οποίες χαράσεται η πορεία του.



    Και είναι αναφέρετο δικαίωμα του έργου, να ακολουθεί αυτόνομη καριέρα ,την οποία, στο όνομα οποιασδήποτε πατρότητας, δεν έχετε το δικαίωμα να ανακόψετε.



    Αλλοιώς το ίδιο δικαίωμα έχει και το κράτος εν οίδει λογοκρισίας."



    Από τότε και οι ίδιοι οι παραγωγοί και καλλιτέχνες ξέρανε τον εισπρακτικό χαρακτήρα της ΑΕΠΙ και ήταν σε κόντρα μαζί της.

    #19899   /   03.04.2010, 21:57   /   Αναφορά
    Απευθυνόμενος όχι τόσο στο πρώτο επάνω (άκυρο) σχόλιο, αλλά κυρίως στο φίλο Athws, έχω να πω ότι πολύ καλώς έγινε η "φιλοξενία" του δελτίου τύπου της ΑΕΠΙ στο MusicHeaven. Αν δεν είχε γίνει, δεν θα κατακλυζόταν η σελίδα με όλα αυτά τα σπουδαία σχόλια, που τους ακυρώνουν, καθιστούν αίολους τους ισχυρισμούς τους κι έτσι ακόμη κι οι ανυποψίαστοι να καταλαβαίνουν μερικά πραγματάκια... Γιατί το MusicHeaven δεν είναι ένα απλό site, είναι μια ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Αν δε δημοσιευόταν το κείμενο της ΑΕΠΙ πως π.χ. θα διαβάζαμε τέτοιες μεστές και εύστοχες απαντήσεις, όπως εκείνη του συμφορουμίτη CHE! Δε χρειάζεται να προσθέσει κανείς άλλος τίποτα...
    #19901   /   03.04.2010, 23:02   /   Αναφορά
    Κάποια στιγμή θα πρέπει και οι δισκογραφικές και οι κινηματογραφικές (φασόν πλέον οι περισσότερες) εταιρείες, να αναλάβουν τις ευθύνες τους.



    Θα πρέπει να ενεργούν αυτοδίκαια. "Αυτεπαγγέλτως".



    Να διεκδικούν το μόχθο που πουλάνε (για τον οποίο ούτως ή άλλως δεν αποδίδουν τίποτα πλέον στους δημιουργούς τους - οι περισσότερες εξ αυτών) και με δικά τους μέσα.



    Κάποιες φορές και η ΑΕΠΙ (ίσως) λειτουργεί με σύστημα "κατάχρησης εξουσίας". Αρκετές φορές οι απαιτήσεις της είναι περισσότερες του παραλλόγου.



    Κάτι ουσιαστικό πρέπει να βρεθεί για τα Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας.



    Η τεχνολογία μέρα με την ημέρα θα εξελίσσεται.



    Τα Δικαιώματα όλο και περισσότερο θα διαφεύγουν.



    Κάτι ουσιαστικότερο θα πρέπει να βρεθεί.



    Οι ίδιοι οι Δημιουργοί ας καθήσουν "χάμω" να συζητήσουν.



    Φαντασίας πάντως και Ιδεών δε στερούνται.



    Ίσως πάλι να πρέπει να κοιτάξουμε και την πλευρά του ακροατή.



    Όντως οι τιμές των cd's είναι παράλλογες. Δυσανάλογες του κόστους παραγωγής των. Ας ασκήσουν veto (είναι στο χέρι τους όμως;) οι Δημιουργοί, για πιο ευέλικτες αγοραστικές αξίες. Απαγορευτικές για τους "λαθραίους" (αφού η χαμηλή νόμιμη τιμή δε θα επιτρέπει την παράνομη αναπαραγωγή - κατ' επέκταση έλλειψη ενδιαφέροντος εκ μέρους τους), και ανοησία εκ μέρους των άμεσων καταφορτιστών, αφού με "κάτι" παραπάνω θα μπορεί να έχει το καλαίσθητο αυθεντικό cd στα χέρια του.



    Τώρα το πως θα βγαίνουν...;;;



    ...Η ΦΘΗΝΕΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑ...



    Μεγαλύτερο τιράζ, περισσότεροι αγοραστές, μικρότερη τιμή.







    Οι ίδιοι οι Δημιουργοί ας καθήσουν "χάμω" να συζητήσουν.



    Φαντασίας και Ιδεών δε στερούνται.



    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ !!!
    GL
    #19904   /   04.04.2010, 06:13   /   Αναφορά
    Φίλες και φίλοι Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!



    Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω κάποιες αντιδράσεις μελών μας σχετικά με το παρόν δελτίο τύπου…



    Αντί να γίνει σχολιασμός αποκλειστικά για το δελτίο τύπου γίνεται ολόκληρη κουβέντα για το αν έπρεπε να δημοσιευθεί αυτή η ανακοίνωση….Ή αν το MusicHeaven εξυπηρετεί συμφέροντα της ΑΕΠΙ ….Ρε φιλαράκια??? Πάτε καλά??



    ΠΡΩΤΟΝ

    Αν είστε νέοι στο site καλά θα κάνετε να ρίξετε μια ματιά γενικά στην ιστορία αυτής της κοινότητας και μετά να βγάζετε τα όποια συμπεράσματα σας…Αν είστε παλιοί και τα χώνετε στον Jorge τότε απλά καθίστε να το ξανασκεφτείτε μιας και δεν έχετε αντιληφθεί τη δύναμη της αληθινής φωνής που βγάζει το musicheaven στο χώρο του ελληνικού μουσικού ίντερνετ…..δίνοντας βήμα ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!



    Εγώ ξέρω ότι τα δελτία τύπου βγαίνουν για να δημοσιεύονται…. Δεν ξέρω όμως και τόσους πολλούς δικτυακούς τόπους στην Ελλάδα όπου τα δελτία τύπου μπορούν να σχολιάζονται κιόλας….Αν αυτό δεν αποτελεί ελευθερία έκφρασης εδώ μέσα…τότε τι είναι???



    Παιδιά κανένας Χόρχε δεν είναι εκπρόσωπος καμιάς ΑΕΠΙ εδώ μέσα…Κάποιοι πιστεύετε πως το Μ.Η και η ΑΕΠΙ είναι στενά δεμένα μεταξύ τους… ΛΑΘΟΣ!

    Ο Γιώργος σαν διαχειριστής του Μ.Η πρέπει να σέβεται και τους νόμους αυτού του κράτους και να πληρώνει εκ μέρους του site τα δικαιώματα που αναλογούν στην ΑΕΠΙ, για να μπορείτε άνετα και νόμιμα να παίζετε τα τραγούδια σας στο ραδιόφωνο, να ποστάρετε στίχους, να έχουμε όλοι μουσική φωνή, κλπ, κλπ(άσχετο, αλλά αυτός ο νόμος με βρίσκει κάθετα αντίθετο). Αυτό δεν έχει λοιπόν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ…..περί εκπροσώπου…Μην μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις ….χτένες!!!



    ΔΕΥΤΕΡΟ

    Τα ρίχνετε όλοι στην ΑΕΠΙ σχετικά με αυτή την ανακοίνωση και αντιδράτε με σθεναρό τρόπο κατηγορώντας το ποιόν της…..Φιλαράκια εσείς ξέρετε καλύτερα και η γνώμη σας είναι απόλυτα σεβαστή!



    Επιτρέψτε μου εμένα όμως να εκφράσω κάτι διαφορετικό. Διάβασα γραμμή προς γραμμή την ανακοίνωση μπροστά και πίσω από τις λέξεις. Στο φινάλε ξέρετε κάτι??



    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ



    Διαπίστωσα ότι εκεί μέσα στην ΑΕΠΙ έχουν αποδεχθεί την ήττα τους. Η ανακοίνωση αυτή μοιάζει πιο πολύ με ΑΠΟΛΟΓΙΑ παρά με δελτίου τύπου. Απολογούνται οι τύποι μπροστά στο δικαστήριο του Ελληνικού λαού και λένε ότι οι τακτικές τους όλα αυτά τα χρόνια δεν πέτυχαν μιας και δεν κατάφεραν να περισώσουν υποτίθεται 155.000.000 μουσικά έργα μέσα στο 2008, λες και αυτά τα δικαιώματα θα τα έπαιρναν οι καλλιτέχνες των παραπάνω έργων…..



    Οι τύποι εκεί μέσα δρουν σπασμωδικά αντιγράφοντας τις τακτικές των αντίστοιχων μεγάλων φορέων του εξωτερικού.



    Δεν μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος τα οποία έκαναν οι αντίστοιχοι γίγαντες του εξωτερικού…. Όταν αγαπητή ΑΕΠΙ έχεις αποδεχθεί ότι το παράνομο downloading είναι σαν μια λερναία ύδρα, δεν κόβεις τα πλοκάμια γιατί ξέρεις ότι κάτι άλλο θα γεννηθεί. Όταν ξέρεις ότι το δωρεάν διαμοίρασμα έχει σαρώσει, δεν χτυπάς απροκάλυπτα με το να βαράς τις τιμές. Ψάχνεις να γίνεις ανταγωνιστικός προς όφελος του καλλιτέχνη και του καταναλωτή και όχι της τσέπης σου αγαπητή ΑΕΠΙ.



    Τι μας είπε λοιπόν το παραπάνω δελτίο τύπου??? Ότι απλά εμείς οι ΑΕΠΙδες σαν “προστάτες” των καλλιτεχνών και έχοντας βαδίσει στο γράμμα του καταστατικού μας, απλά αποτύχαμε να υλοποιήσουμε τους σκοπούς μας. Μοιραία λοιπόν έπρεπε να δράσουμε κατασταλτικά…..



    Όλα τα υπόλοιπα που γράφει το δελτίο είναι απλά….μαλακίες!!! Είναι το αποτέλεσμα του φόβου τους για το άγνωστο που θα έρθει να καλύψει το κενό του κάθε gamato.



    Το θέμα δεν είναι απλά το κλείσιμο ενός gamato στην Ελλάδα ή κάποιων Napster, Kazaa, Piratebay στο εξωτερικό παλιότερα. Δεν λένε να το καταλάβουν εκεί στις γραφειάρες τους ότι ΑΛΛΟΙ είναι οι πρωταγωνιστές που βρίσκονται στη μέση ενός πολέμου…..Δεν είναι ούτε οι εταιρίες, ούτε οι παράνομοι τράκερς, ούτε ο λαός που ανεβοκατεβάζει δωρεάν υλικό……



    ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ! Και σιγά σιγά παίρνουν το παιχνίδι στα χέρια τους. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΞ’ ΑΡΧΗΣ δηλαδή……



    Έχετε παρατηρήσει ότι πάνω απ’ όλα έχει έρθει η πρώτη εκδίκηση των ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ??? Όταν οι ίδιοι οι καλλιτέχνες δίνουν ΔΩΡΕΑΝ τα τραγούδια τους όπως έκαναν οι Coldplay??



    Έχετε παρατηρήσει τι παίζει μέσα σε κάθε Youtube, Vimeo και αλλού σε συνεργασία με τους browsers??? Έχετε παρατηρήσει πόσο εύκολο είναι να κατεβάσει κάποιος βίντεο και μουσική ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ μέσω των παραπάνω υπηρεσιών???



    Έχετε παρατηρήσει πως όλο αυτό το σκηνικό το υποστηρίζουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ SITES ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ???



    Και μη μου πεις αγαπητή ΑΕΠΙ ότι θα πας τώρα εσύ και τα αδερφάκια σου του εξωτερικού να τα βάλετε με τη Google, τη Yahoo, τη Vimeo και τη Mozilla, γιατί θα πηδηχτώ από το παράθυρο κρατώντας για αερόστατο τη σαμπάνια της κυρά-Τζούλιας…..



    Το μέλλον έρχεται και είναι πολύ κοντά. Η ώρα που οι καλλιτέχνες θα φτιάξουν τον δικούς τους τράκερ για δωρεάν downloading δεν αργεί……Και μιλάμε για ΚΑΡΑΝΟΜΙΜΟ τράκερ τρίτης γενιάς τύπου Bitblinder!

    Τότε είναι που θα ψάχνουν αγοραστές για να πουλήσουν τα κτήρια τους οι κάθε λογής ΑΕΠΙδες.



    Και μη νομίζετε ότι λέω λόγια του αέρα…..Διαβάζω και ενημερώνομαι για το αντικείμενο της δουλειάς μου, της τέχνης μου και της τρέλας μου.

    Κάτι το οποίο θα έπρεπε να κάνετε και εσείς τόσα χρόνια εκεί στην ΑΕΠΙ. Αλλά κάνατε άλλα πράματα, ενημερωνόσασταν μόνο για τα εμβάσματα και το ρευστό σας εις βάρος όλων αυτών παγκοσμίως που δίνουν τη ψυχή μέσα από τις νότες τους, τις ερμηνείες τους και τα κείμενα τους.





    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ λοιπόν για αυτή σας την ανακοίνωση φίλτατοι ΑΕΠΙδες μιας και δεν λέτε να βάλετε μυαλό….Συνεχίστε με τις ίδιες τακτικές…Καλά πάτε!

    Μόνο που δεν υπολογίσατε την πιθανότητα καταστροφής σας μέσα από τα ίδια σας τα σπλάχνα σας.........



    Τα μουσικά μου σέβη



    G

    #19905   /   04.04.2010, 18:58   /   Αναφορά
    Αν και εβρισκόμενος ακόμα εκτός "τοιχών", βρήκα πι-σι και μπήκα, κατά το... είδα φώς και μπήκα ;-)

    Κατ'αρχάς, καλά έκανε ο Jorge και δημοσίευσε το κείμενο της αεπι με μικρά ρε ναι έτσι, γιατί μου δίνει την ευκαιρία να γράψω οτι είναι ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ να τους πω οτι σας φτύνω στη μάπα, οτι είστε μια κλίκα που δεν εκπροσωπείτε τίποτα και τέλος για να μην αρχίσω τα βρισίδια συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψε ο φίλος CHE.

    .

    Oäzst lamogiaß-:P



    #19932   /   14.04.2010, 10:30   /   Αναφορά
    Η ΑΕΠΙ έχει καταδικαστεί στο παρελθόν σε δικαστήριο της Αθήνας επειδή δεν κατάφερε να αποδείξει ότι αποδίδει τις εισπράξεις της (ή έστω μέρος αυτών) στους καλλιτέχνες! Ας βγουν οι κύριοι της ΑΕΠΙ να με διαψεύσουν...

    Η ΑΕΠΙ εισπράττει για λογαριασμό των εταιριών και των διευθυντάδων τους και όχι για τους καλλιτέχνες! Οι ίδιοι οι καλλιτέχνες δηλώνουν ότι αν δεν υπήρχαν οι ζωντανές εμφανίσεις, τα έσοδά τους από δικαιώματα (τα οποία υποτίθεται ότι εισπράττει για λογαριασμό τους η ΑΕΠΙ) θα ήταν μηδαμινά (και αυτό πολύ προ-internet)!...

    Το κόστος των CD;... Να σας αναφέρω ότι η παραγωγή CD συμφωνικής μουσικής με όλα τα δικαιώματα (και συγγενικά) πληρωμένα και μόλις 1.500 αντίτυπα, εκτυπώσεις κλπ. ήταν κάτω από 0,60 λεπτά! Άντε, τώρα να προσθέσουμε όλους τους εισπράκτορες, να δούμε πώς φτάνουμε στα 18 ευρώ!!!

    Κύριοι, της ΑΕΠΙ, αλλού τις αρλούμπες σας!

    Σεβόμενος την δουλειά που μου δίνει να φάω, αλλά και λόγω της ιδιαιτερότητας της μουσικής σκηνής με την οποία ασχολούμαι (η οποία δεν είναι και η πιο δημοφιλής στα ελληνικά δισκοπωλεία), ακόμη αγοράζω την μουσική που παίζω από το iTunes, το Dada, το 7Digital ή άλλα νόμιμα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά ασφαλώς και θα κατεβάσω ο,τιδήποτε καταφέρω να βρω στην ελεύθερη διακίνηση!...
    #19937   /   15.04.2010, 09:59   /   Αναφορά
    ΩΡΕ ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΝ !

    ΤΡΩΝΕ ΤΟ ΓΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΑΙΝΟΥΝ !

    #19938   /   15.04.2010, 10:36   /   Αναφορά
    Θα συμφωνήσω σε όλα με το φίλο GL !!!

    και επειδή "ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ" ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:



    "Το μέλλον έρχεται και είναι πολύ κοντά. Η ώρα που οι καλλιτέχνες θα φτιάξουν τον δικούς τους τράκερ για δωρεάν downloading δεν αργεί……Και μιλάμε για ΚΑΡΑΝΟΜΙΜΟ τράκερ τρίτης γενιάς τύπου Bitblinder!"



    "Τότε είναι που θα ψάχνουν αγοραστές για να πουλήσουν τα κτήρια τους οι κάθε λογής ΑΕΠΙδες."

    επιβεβαιώνει δε αυτό:

    "Και μη νομίζετε ότι λέω λόγια του αέρα…..Διαβάζω και ενημερώνομαι για το αντικείμενο της δουλειάς μου, της τέχνης μου και της τρέλας μου."



    Ας είναι αυτή η αρχή ή ας είναι ένα πρώτο βήμα.



    Σε καιρούς χαλεπούς και απίστευτα υψηλού κινδύνου ο Στέλιος Καζαντζίδης άρχισε πόλεμο με Τέρατα. Ας μην τελειώσει άσχημα όλο αυτό τώρα που τα πράγματα είναι "ελεύθερα".



    ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΡΟΛΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ...
    #19941   /   15.04.2010, 10:49   /   Αναφορά
    Jorge, εγώ ότι γράφω εδώ είναι για το γούστο μου, δεν έχω να κερδίσω κάτι, ενώ ότι γράφει η ΑΕΠΙ είναι μέρος της λεπτομερώς σχεδιασμένης πολιτικής των συμφερόντων της, μη μας συγκρίνεις λοιπόν.. Ούτε ζήτησα να λογοκρίνεις τίποτα, μόνο που παρατήρησα ότι τα δημοσιεύεις ασχολίαστα (πράγμα που παραπέμπει στις γνωστές μας “ξένες δημοσιεύσεις” των εφημερίδων) ..
    #19944   /   16.04.2010, 00:47   /   Αναφορά
    αυτα είναι βλακίες για το κόστος του CD.εξαρτάται και το είδος φυσικά, α΄΄α γιο πείτε ,μου, πως μια ηχογράφηση απο μια συμφωνική ορχήστρα (παρα πολλοι μουσικοί που χρειάζονται μεγάλο στούντιο) που παίζει κλασσική μουσική στοιχίζει το ίδιο με ενα κολοδισκάκι με 12 κομμάτια γραμενα εξολοκλήρου με pc?

    Το εχουνε χαίσει με τις τιμές, πρεπει να το πάρουνε χαμπάρι. Ας τα πουλήσουνε οι τραγουδιστές μονοι τους μεσω ιντερνετ 5 ευρώ το σιντι. Ολο το κερδος δικό τους, και τιμή που σου επιτρέπει να ακουσεις ΝΟΜΙΜΑ μουσική χωρις να μείνεις στην ψάθα.

    Αλλωστε, αν ακούγαμε μονο νομιμα μουσική, ποσα σιντί θα ακούγαμε? Μου κατσε πχ να ακουσω όλη τη δισκογραφία του Bob marley. θα σκασω καμια 200αρα να παρω τα σιντι.δε μας γαματε λέω εγώ
    #19945   /   16.04.2010, 22:24
    ΑΕΠΙ . η μεγαλύτερη κοροϊδία. Μιλάμε για μεγάλα λαμόγια. Τα παίρνουν από όπου μπορούν και όσο μπορούν. Για του λόγου το αληθές κοιτάξτε τον τιμοκατάλογο στην επίσημη ιστοσελίδα. Μέχρι και μαγαζί για ρούχα να έχεις και να αναπαράγεις μουσική , θεωρείσαι παράνομος αν δεν έχεις πάρει άδεια από την ΑΕΠΙ. Εχεις ανοίξει π.χ. "τυροπιτάδικο" και βάζεις μουσικούλα να περάσεις την ώρα σου αυτό θεωρείται αναπαραγωγή μουσικού έργου και πρέπει να πληρώσεις την ΑΕΠΙ. Ακόμη όμως και αν δεν ακούς πραγματικά μουσική , μπορεί να σκάσει ο τάδε (ψευδο)μάρτυρας και να σε στείλει στα δικαστήρια επειδή και καλά άκουσε την ώρα που ήταν στο μαγαζί σου μουσική (μου το χουν πει , αληθινή ιστορία). Εντέλει σκοτώστε την ΑΕΠΙ επειδή αυτή σκοτώνει τη μουσική.

    #19953   /   18.04.2010, 18:46   /   Αναφορά
    εγω το βλεπω καπως αλλιως.. αν αγορασω σημερα ενα cd και παω στο σπιτι ενος φιλου μου και το αντιγραψη ειμαι παρανομος? να σταματησουν τοτε την εισαγωγη αντιγραφικων μηχανηματων. εγω μοιραζομουν μουσικη με φιλους.. εχει σημασια αν μεσω του διαδυκτιου οι φιλοι μου γιναν χιλιαδες? και εδω μεσα εγω βλεπω φιλους που μου τους εδωσε το διαδυκτιο. θα μας απαγορεψουν να εχουμε φιλους? λενε για κερδη... 4 χρονια στο γαματο εγω δεν πληρωσα κανεναν, για πια κερδη μιλανε? απο 5 διαφημησεις? και, τα μηχανηματα που συντηρουσαν? απο που? εγω αυτα τα παιδια τα ειχα φιλους και ανταλασαμε την μουσικη μας..

    και το συμαντικοτερο?

    1.απο την ημερα που εκλεισε το γαματο δεν εχω ακουσει καινουρια μουσικη την βγαζω με τα παλια, ασ κανουν cd οι τραγουδιστες να τα ακουνε οι ιδιοι τους εγω σημερα με την κριση δεν εχω φαει κρεας εδω και μια εβδομαδα cd θα ονειρευομαι?αν οι καλιτεχνες βγαζουν cd μονο για την υψηλη κοινωνια που εχει λεφτα με γεια τους με χαρα τους. εγω εχω την παλια μου δισκοθηκη την βγαζω καμμια πενταετια.

    2.ρωτησα εναν υπαλληλο τις α.ε.π.ι. που ηρθε να τον πληρωσω που πανε τα λεφτα και με ειπε αληθεια δεν ξερω, και αυτο που με ειπε ο ιδιος ειναι οτι και εγω θα τα παρατησω γιατι με δινουν πολυ λιγα και δεν την βγαζω με τιποτα. σε περιοδο οικονομικης κρισης ολοι ψαχνουμε διαφανια ας μας δειξουν λοιπον που πανε τα λεφτα μας

    3.εγω μεχρι σημερα δεν ειδα κανεναν τραγουδιστη, ηθοποιο, συνθετη να κανει δηλωση υπερ αεπι. και ειμα ανθρωπος που τουλαχιστον παρακολουθω και διαβαζω, μπορει να κανω λαθος αλλα τοσα χρονια αεπι δεν το ειδα.



    και για τους τραγουδιστες? φιλαρακια μην βγαζετε αλλα cd μονοι σας θα τα ακουτε. εμεις που σας ακουγαμε χρεοκοπησαμε αυτοι που τα εχουν ετσι και αλλιως δεν ακουνε μουσικη δεν εχουν χρονο
    #19965   /   20.04.2010, 17:12   /   Αναφορά
    Αν η μουσική είναι πολιτισμός, τότε με το κλείσιμο του gamato, εκατομμύρια Ελληνόπουλα από όλο τον κόσμο (απόδημοι και ντόπιοι) στερήθηκαν την πρόσβαση στη γνώση και στον Ελληνικό πολιτισμό.

    Μήπως άλλωστε έπαψε να υφίσταται η διακίνηση αρχείων μέσω ίντερνετ, με το κλείσιμο του gamato; Και βέβαια όχι. Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν server, διάφορων άλλων χωρών (ΗΠΑ, Καναδάς, Γαλλία, Ιταλία, Αγγλία κ.λπ) , μέσω των οποίων διακινούνται τα τραγούδια αυτών των χωρών και γίνονται γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο! Προβάλλεται έτσι και διαφημίζεται (και έμμεσα μας επιβάλλεται) ο πολιτισμός των χωρών αυτών με τον καλύτερο τρόπο.

    Με το να αναγκάζονται τα Ελληνόπουλα να έχουν άμεση και δωρεάν πρόσβαση μόνο σε ξένους καλλιτέχνες, τους επιβάλλεται έμμεσα ο ξένος πολιτισμός.

    Πρόκειται λοιπόν για έναν πόλεμο των πολιτισμών, στον οποίο η Ελλάδα παραδόθηκε αμαχητί και όχι για πειρατική διακίνηση αρχείων.

    Τo Ελληνικό κράτος όχι μόνο δε θα έπρεπε να κλείσει το gamato.info, αλλά αντίθετα θα έπρεπε να το επιδοτήσει ως μέσο διάδοσης του Ελληνικού πολιτισμού!