ελληνική μουσική
    613 online   ·  210.830 μέλη

    Απορία άσχετης

    xifomaxos
    24.04.2007, 07:41
    Είμαι ακόμα μια άσχετη που επιθυμεί να μάθει κιθάρα, συγκεκριμένα ηλεκτρική. Μέχρι τώρα δεν έχω καμία, μα καμία σχέση με νότες, παρτιτούρες και μουσικά όργανα. Αποφάσισα λοιπόν στα 27 να μάθω ηλεκτρική κιθάρα καθαρά για τον εαυτό μου, αλλά θέλω να μάθω σωστά
    Ρώτησα μια καθηγήτρια μουσικής για ηλεκτρική κιθάρα και μου είπε ότι για να μάθω πρέπει να προηγηθεί εκμάθηση κλασσικής κιθάρας κάτι που εγώ δεν θέλω (για πολλούς και διαφορους λόγους).
    Εσείς τι λέτε; Είναι απαραίτητες κάποιες γνώσεις σε κλασσική κιθάρα ή μπορώ να μάθω απευθείας ηλεκτρική;
    moufidis
    24.04.2007, 07:49
    Παράθεση:

    Το μέλος xifomaxos στις 24-04-2007 στις 07:41 έγραψε...

    Είμαι ακόμα μια άσχετη που επιθυμεί να μάθει κιθάρα, συγκεκριμένα ηλεκτρική. Μέχρι τώρα δεν έχω καμία, μα καμία σχέση με νότες, παρτιτούρες και μουσικά όργανα. Αποφάσισα λοιπόν στα 27 να μάθω ηλεκτρική κιθάρα καθαρά για τον εαυτό μου, αλλά θέλω να μάθω σωστά
    Ρώτησα μια καθηγήτρια μουσικής για ηλεκτρική κιθάρα και μου είπε ότι για να μάθω πρέπει να προηγηθεί εκμάθηση κλασσικής κιθάρας κάτι που εγώ δεν θέλω (για πολλούς και διαφορους λόγους).
    Εσείς τι λέτε; Είναι απαραίτητες κάποιες γνώσεις σε κλασσική κιθάρα ή μπορώ να μάθω απευθείας ηλεκτρική;



    Δε νομίζω ότι είναι "απαραίτητο" να μάθεις κλασική πρώτα, αφού ούτως ή άλλως πρόκειται "καθαρά για τον εαυτό σου", όπως λες. Πιο πολύ να σε απωθήσει μπορεί μια τέτοια διαδικασία.

    Τις νότες τις μαθαίνεις και στην ηλεκτρική.

    Όρεξη να'χεις και χρόνο, είναι αυτά τα πράγματα.

    Με το καλό.
    GiannisTsimperidis
    24.04.2007, 13:31