ελληνική μουσική
    720 online   ·  210.832 μέλη
    pluton
    20.05.2007, 13:11
    Χθές ένας φίλος μου γνωστοποίησε την εξής παρατήρηση. Έχετε προσέξει ότι σε όλα τα περιοδικά, τις αφίσες, τις διαφημίσεις, τα διαφημιζόμενα ρολόγια δίχνουν ακριβώς ( άλλες φορές) δέκα και δέκα?
    Ξέρει κανείς το λόγο?
    Fler
    20.05.2007, 13:33
    Νομίζω ότι είναι θέμα αισθητικής και συμμετρίας..Φαντάζομαι ότι γίνεται για λόγους οπτικούς και μόνο. Μάλιστα έχω ακούσει ότι η συγκεκριμένη θέση είναι ίσως η πιο ευχάριστη στο μάτι, αφού μοιάζει να σχηματίζεται ένα..χαμόγελο! Διαφορετικά θα χρησιμοποιούσαν και την ώρα 8 και είκοσι..Στις διαφημίσεις , άλλωστε, τα πάντα παίζουν ρόλο...
    (Μήπως έχει σχέση και το γράμμα V από τη λέξη Victory??)

    Hey you, would you help me to carry the stone..?

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Fler στις 20-05-2007 13:34 ]


    Tren
    20.05.2007, 13:54
    Ισχυει η αποψη του/ης Fler αυτος και μονο ειναι ο λογος!!!!!!!!!!!!
    pluton
    20.05.2007, 15:41
    Thanx
    edelweiss
    20.05.2007, 17:00
    Εγώ πιστεύω πως έχει να κάνει με το σύμβολο της νίκης
    gogere17
    20.05.2007, 17:08
    πρωτη φορα το ακουω..!τωρα που το σκεφτομαι...Fler πιστευω οτι ετσι ειναι
    loussi
    20.05.2007, 19:13
    ακομα και τουσ δεικτες του ρολογιου προσεχουν σε μια διαφημιση..φαντασου..
    αλλα ειναι λιγο υπερβολη..δηλαδη αν ηταν 2 και τεταρτο δε θα μας επειθαν για το προιον?

    When you try your best, but you don't succeed
    When you get what you want but not what you need
    When you feel so tired but you can't sleep
    Stuck in reverse

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : loussi στις 20-05-2007 19:15 ]


    zw
    20.05.2007, 19:22
    Παράθεση:

    Το μέλος loussi στις 20-05-2007 στις 19:13 έγραψε...

    ακομα και τουσ δεικτες του ρολογιου προσεχουν σε μια διαφημιση..φαντασου..
    αλλα ειναι λιγο υπερβολη..δηλαδη αν ηταν 2 και τεταρτο δε θα μας επειθαν για το προιον?

    When you try your best, but you don't succeed
    When you get what you want but not what you need
    When you feel so tired but you can't sleep
    Stuck in reverse

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : loussi στις 20-05-2007 19:15 ]




    μια απτα ιδια...
    rigas
    21.05.2007, 00:05
    Παράθεση:

    Το μέλος mnk στις 20-05-2007 στις 13:43 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος pluton στις 20-05-2007 στις 13:11 έγραψε...

    Χθές ένας φίλος μου γνωστοποίησε την εξής παρατήρηση. Έχετε προσέξει ότι σε όλα τα περιοδικά, τις αφίσες, τις διαφημίσεις, τα διαφημιζόμενα ρολόγια δίχνουν ακριβώς ( άλλες φορές) δέκα και δέκα?
    Ξέρει κανείς το λόγο?



    Το εχω ξαναδιαβασει αυτο.
    Το 10 και 10, στα ρολογια με δεικτες, σχηματιζει καθετη γωνια, σα βελος που δειχνει προς τα κατω.Υποθετω θα εχει να κανει με υποσυνειδητα μηνυματα και νευρογλωσικο προγραμματισμο που χρησιμοποιηται κατα κορον στις διαφημισεις.
    Νομιζω εχουμε και μελη που ασχολουνται με διαφημιστικες εταιριες εδω. Ας το ψαξουν να μας πουν κι εμας.



    ---------------------------------

    "κάθετη γωνία" ...το δέκα & δέκα;;
    augoustos
    21.05.2007, 00:15
    Έτσι όπως πρέπει να είναι και τα χέρια στο τιμόνι. Δέκα και δέκα. Δύο παρά δέκα.

    v V v V v VICTORY!

    uNick
    21.05.2007, 09:38
    Η απάντηση είναι η παρακάτω:

    Παράθεση:
    Το μέλος mnk στις 20-05-2007 στις 13:43 έγραψε...

    ...θα εχει να κανει με υποσυνειδητα μηνυματα και νευρογλωσικο προγραμματισμο που χρησιμοποιηται κατα κορον στις διαφημισεις.


    Υπάρχουν απίστευτες λεπτομέρειες που το μάτι δεν τις "πιάνει" εύκολα, αλλά ο εγκέφαλος τις "βλέπει" και τις αποθηκεύει στο υποσυνείδητο. Αυτές οι λεπτομέρειες παίζουν τις πιο πολλές φορές σημαντικό ρόλο στην λήψη του μηνύματος από τον στόχο, και εν πολλοίς συμβάλλουν στην επιτυχία της διαφήμισης (και όχι μόνο).

    Kerato
    21.05.2007, 16:01
    Επίσης, στα περισσότερα ρολόγια εκεί ανάμεσα στους δείκτες, όταν είναι στη συγκεκριμένη θέση, υπάρχει το λογότυπο της φίρμας που τα κατασκευάζει...
    Με τη συγκεκριμένη θέση των δεικτών το μάτι κεντράρει στο όνομα της φίρμας.
    pluton
    21.05.2007, 16:26
    Ρε τους κερατάδες τους διαφημιστές... Τι άλλο θα σκεφτούν ακόμα...
    loussi
    21.05.2007, 17:48
    ela nte!!!mas exoun katasterepsei!!
    MyNameIsDo
    22.05.2007, 09:05
    Ε καλά ρε παιδιά, η διαφήμιση είναι ο μόνος τρόπος προσέλκυσης του αγοραστικού κοινού. Άν δεν φρόντιζαν οι επαγγελματίες διαφημιστές για όλες αυτές τις λεπτομέρειες, τότε δεν θα προσέλκυαν κανέναν. Γιατί σας ξενίζει αυτό, δεν καταλαβαίνω?????
    rompa
    22.05.2007, 09:09
    Καλόοοοο... Δεν το είχα προσέξει
    loussi
    22.05.2007, 14:03
    Παράθεση:

    Το μέλος mnk στις 22-05-2007 στις 00:20 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος loussi στις 21-05-2007 στις 17:48 έγραψε...

    ela nte!!!mas exoun katasterepsei!!



    Εμ και σεις ρε παιδακι μου καθολου αντιστασεις δεν εχετε;
    Εξυπνα παιδια, δε καταλαβαινετε ποτε σας δουλευουν;

    Εγραφε καποτε ο Μπαροουζ οτι το βαπορακι δεν πουλαει την πρεζα στον χρηστη, αλλα τον χρηστη στην πρεζα.
    Μαλλον και οι διαφημιστες το ιδιο κανουν: πουλανε τον καταναλωτη στην εταιρια παραγωγης του προϊοντος και οχι το προϊον στον καταναλωτη.
    Καταναλωτης εισαι εσυ φιλε μου. Οχι πολιτης, οχι ανθρωπος.

    Κ-α-τ-α-ν-α-λ-ω-τ-η-ς

    Να καταλανωνεται το προϊον, να τρεχει το χρημα.
    Απο τη δικια σου τσεπη στις δικιες τους βεβαιως, βεβαιως.
    Ε, και μετα θα βγει το καινουργιο μοντελο ε, και να μην εισαι in;....





    fusika kai prepei na exoume antistaseis de diafwnw alla auto pou les eidika shmera den einai panta kai gia olous efikto..
    ena paidaki gia paradeigma,alla kai oxi mono, pou vlepei th mish mera thleorash
    einai apithano na mhn epireastei apo tis diafhmhseis..kai de milaw mono gia na agorasei ena proion.oi diafhmiseis provaloun protupa katanalwshs kai telika protupa zwhs.geloiopoioei tis anthrwpines sxeseis k ta sunaisthhmata, wraiopoiei ta panta,parousiazei tonn anthrwpo ekswpragmatiko,idaniko..esu ti les den mas exoun katasrtepsei?

    loussi
    22.05.2007, 20:59
    exeis dikio se ola osa les..etsi einai..
    alloste egw den eipa oti auto pou sumvainei einai swsto h logiko alla oti isxuei!
    den exw na pw kati allo auta eipes polu swsta!..
    ..a, 'Ευδαίμον το ελεύθερον, ελεύθερον δε το εύψυχον' thoukididhs!
    renabill
    23.05.2007, 09:50
    Παράθεση:

    Το μέλος Kerato στις 21-05-2007 στις 16:01 έγραψε...

    Επίσης, στα περισσότερα ρολόγια εκεί ανάμεσα στους δείκτες, όταν είναι στη συγκεκριμένη θέση, υπάρχει το λογότυπο της φίρμας που τα κατασκευάζει...
    Με τη συγκεκριμένη θέση των δεικτών το μάτι κεντράρει στο όνομα της φίρμας.



    Πράγματι το μάτι πέφτει αυτόματα στο όνομα της διαφημιζόμενης εταιρίας και ο καταναλωτής το θυμάται όταν κάνει τις αγορές του, ενώ σε άλλη περίπτωση η επωνυμία περνάει σχεδόν απαρατήρητη.Δεν ισχύει ότι περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν τα καλοδιαφημιζόμενα πράγματα?
    JaNick
    10.06.2007, 22:29
    Και ρολόι τοίχου να αγοράσεις εκεί θα είναι σταματημένο!!