ελληνική μουσική
    418 online   ·  210.819 μέλη

    Μαθήματα ακουστικής κιθάρας

    mallias87
    25.10.2007, 00:54
    Καλησπέρα παιδιά. Αρχίζω μαθήματα κιθάρας (ακουστικής). Μου είπε ο δάσκαλος ότι θα μπορώ να παίξω μια παρτιτούρα καλά μετά απο 8 μήνες, σε αντίθεση με 1-2 γνωστούς που είχαν κάποτε ασχοληθεί και μου είχαν πεί ότι τα κατάφερναν καλά σε 3 μήνες. Εγώ είμαι άσχετος και δεν ξέρω τι να πιστέψω, ο δάσκαλος επειδή είναι ιδιαίτερο ίσως θέλει να πάρει πολλές ώρες. Ξέρει κάποιος να με βοηθήσει;;;
    deathminor88
    25.10.2007, 02:00
    miso... klassikh h akoustikh ma8aineis? kai ti akrivs kaneis? dld pws ma8aineis na diavazeis partitures? kaneis solfege klp? dieukrinhse ligo kalutera ti akrivws kaneis...
    delta66
    25.10.2007, 08:53
    Λοιπον το αν θα παιξεις καλα και σε ποσο χρονικο διαστημα, εξαρταται απο το ποσο μελετας, ποσο ταλεντο εχεις (αν τα παιρνεις τα γραμματα που λεμε ) και αν ειναι καλος ο δασκαλος σου.
    Τωρα, το κομματι που μελετας απο την παρτιτουρα ποιο ειναι?
    Γιατι, παιζει ρολο και ο βαθμος δυσκολιας του κομματιου.
    Μπορει και να μη το παιξεις ποτε καλα.
    Μπορει και σε 1 εβδομαδα
    Ποσα μαθηματα εχεις κανει, ποσο διαρκει το μαθημα, τι αλλο σε εχει μαθει (κλιμακες? συγχορδιες? θεωρια? ασκησεις? κατευθειαν κομματι κανατε?)

    http://www.myspace.com/spyrosdelta

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : delta66 στις 25-10-2007 08:56 ]


    mallias87
    25.10.2007, 23:33