[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dalarofili στις 14-02-2008 16:47 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dalarofili στις 15-02-2008 16:05 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dalarofili στις 19-02-2008 15:50 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dalarofili στις 19-02-2008 16:22 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dalarofili στις 24-02-2008 16:03 ]
Το αφιέρωμα επαναλαμβάνεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στις 10 και 11 Μαίου (αυτό το Σάββατο και την Κυριακή).
Υπάρχει ένα εισιτήριο διακεκριμένης ζώνης (75 Ευρώ) στη σειρά 4, θέση 26.
Αν ενδιαφέρεται κάποιος, ας στείλει ένα ΠΜ
Πριν από λίγο πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσ/νίκης η καθιερωμένη συνέντευξη τύπου για τις παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν στις 10 & 11 Μαίου στο Μέγαρο με τίτλο "Σαν τραγούδι μαγεμένο"
Για την παράσταση μίλησαν ο Γιώργος Νταλάρας, ο Παναγιώτης Κουνάδης, ο Σωτήρης Χατζάκης, ο Γιώργος Σκαμπαρδώνης , η Έρση Δρίνη και ο Γιάννης Μετζικώφ.
Ακολούθησε μια όμορφη συζήτηση με τους δημοσιογράφους.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η η αναφορά του Γιώργου Νταλάρα στη σχέση του ρεμπέτικου με τη νεολαία.Είναι χαρακτηριστικό επίσης, αυτό που τόνισε ο Παναγιώτης Κουνάδης πως τα ρεμπέτικα τραγούδια τα έγραψαν νέοι για νέους...Τόσο ο Τσιτσάνης όσο και ο Βαμβακάρης όταν έγραψαν τα πρώτα τους τραγούδια ήταν σε πολύ μικρή ηλικία.
Μετά από ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το αφιέρωμα στο Στέλιο Καζαντζίδη που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων, ο Γιώργος Νταλάρας απάντησε πως οι υποχρεώσεις αυτών των ημερών δεν του επέτρεψαν να παραστεί...Και όπως είπε, ίσως, αυτές οι εκδηλώσεις να επαναληφθούν του χρόνου...Και μακάρι να μεταφερθούν και στη Θεσσαλονίκη....
Απαντώντας επίσης σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το τραγούδι "Το Γουέστ" , είπε πως ούτε κι ο ίδιος γνώριζε το συγκεκριμένο τραγούδι, ενώ με αφορμή το συγκεκριμένο τραγούδι, ο Παναγιώτης Κουνάδης , αναφέρθηκε αναλυτικότατα στη σχέση των Ελλήνων της Αμερικής με το Ρεμπέτικο και στα ρεμπέτικα τραγούδια που γράφτηκαν εκεί...
Επίσης έμεινε ανοιχτό το ενδεχόμενο της κυκλοφορίας των συγκεκριμένων παραστάσεων στο μέλλον...
Ακουλουθεί το δελτίο τύπου με τα βιογραφικά και τους χαιρετισμούς των συντελεστών , ενώ πολύ σύντομα θα καταχωρηθούν και φωτογραφίες καθώς και το video από τη συνέντευξη τύπου.
http://rapidshare.com/files/113433661/Dala...gemeno.rar.html
Δυο εξαιρετικές παραστάσεις παρακολουθήσαμε, όσοι παραβρεθήκαμε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσ/νίκης.
Οι ερμηνείες όλων των συντελεστών , τραγουδιστών, ηθοποιών και μουσικών, ήταν μοναδικές.
Ο Γιώργος Νταλάρας σε μεγάλα κέφια , χάρισε μοναδικές ερμηνείες....Θα σταθώ σε τρία κομμάτια στα οποία , πραγματικά, νομίζω πως ξεπέρασε τον ίδιο του τον εαυτό...Το "Σμυρνέικο μινόρε" ,το "Κάθε βραδάκι με γελάς" ("Καημό μες στην καρδούλα μου") και το “Θέλω να είναι Κυριακή”…Είχα την τύχη να παρακολουθήσω τρεις παραστάσεις στην Αθήνα. Τέτοιες ερμηνείες δεν ξανάκουσα...
Αλλά και όλοι οι υπόλοιποι τραγουδιστές, όπως έγραψα και παραπάνω, ήταν υπέροχοι...Όλοι....
Το κοινό, και τις δυο μέρες, στην αρχή, ήταν κάπως "μουδιασμένο". Στη συνέχεια όμως , "ζεστάθηκε" και στο δεύτερο μέρος, με τα πιο γνωστά κομμάτια, στην κυριολεξία αποθέωσε τους καλλιτέχνες....
To πρόγραμμα των συναυλιών (ευχαριστώ το μέλος “Νταλαρόφιλη” για τη βοήθειά του):
A'MEΡΟΣ
ΕΝΑΡΞΗ
Ζεϊμπέκικο Δ. Σαββόπουλος (1972) - Σωτηρία Μπέλλου -- Νταλάρας, Στόκας
Εισαγωγή με ορχήστρα
Μινόρε της αυγής Μ. Μάτσας - Σπ. Περιστέρης (1946) - Νταλάρας, Στόκας, Παπάζογλου
Νταλάρας - Ζαχαρίας: Διάλογος / Ο Νταλάρας μιλάει για το ρεμπέτικο και περιγράφει ένα όνειρο με τον πατέρα του
Παράδεισος - Ρεμπέτες: Λουκάς Νταράλας - σκετσάκι με CD
τραγούδια που ακούγονται: Θα 'ρθω να σε ξυπνήσω, Το βουνό
ΣΜΥΡΝΗ - ΠΟΛΗ
ΧΩΡΟΣ: Σμύρνη - Πόλη
ΧΡΟΝΟΣ: πριν το 1922
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: βιολί, σαντούρι, κιθάρα, κρουστά
Σμυρναίικο μινόρε (Αμανές) Αγνώστου (1907) - Νταλάρας
Δεν σε θέλω πια Αγνώστου (1910) - Ασπασία, Β φωνή: Ζαχαρίας
Τικ τακ Αγνώστου (1910) - Ζαχαρίας
ΑΜΕΡΙΚΗ
ΧΩΡΟΣ: Νέα Υόρκη - Σικάγο
ΧΡΟΝΟΣ: 1920 - 1930
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: κλαρίνο, βιολί, σαντούρι, κιθάρα, κρουστά
Ελληνική απόλαυσις (Σαν πεθάνω στο καράβι) Παραδοσιακό (1920 ή 1927) - Στόκας, Νταλάρας
Το γουέστ Σπ. Στάμος (1920) - Νταλάρας, Ζαχαρίας, Β' φωνή: Ασπασία
Ρεμπέτες: Μάρκος: μιλάει για την Αμερική, Νίνου: μιλάει για την Αγγελική Παπάζογλου και τη Σμύρνη
ΣΜΥΡΝΗ - ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΧΩΡΟΣ: Σμύρνη - Πειραιάς
ΧΡΟΝΟΣ: 1922
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: βιολί, ούτι, σαντούρι
Και γιατί δε μας το λες Παραδοσιακό (1928) - Παπάζογλου, Νταλάρας, Ασπασία, Β: Ζαχαρίας, Στόκας
Έχε γεια Παναγιά Παραδοσιακό Παπάζογλου, Β: οι υπόλοιποι
Ρεμπέτες: Μάρκος: μιλάει για τη Μικρασιατική Καταστροφή, και τον Πειραιά όπου μετανάστευσε ο περισσότερος κόσμος
ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1922 - ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΧΩΡΟΣ: Πίκινος - Λεωφόρος Αλεξάνδρας - Μουρούζη, Δραπετσώνα: Σαραντόπουλου, Αθήνα - Πειραιάς
ΧΡΟΝΟΣ: 1922 - 1930, 1932 - 1936, 1935 - 1940
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: σμυρναίικη (σαντούρια, βιολιά, κιθάρα - κανονάκι, ούτι, βιολί, μπουζούκι, κιθάρα, μπαγλαμάς και βιολί)
Πασαλιμανιώτισσα Π. Τούντας (1928) - Παπάζογλου
Γιατί φουμάρω κοκαΐνη Π. Τούντας (1932) - Ασπασία
Νέοι χασικλήδες (Έμαθα πως είσαι μάγκας) Παραδοσιακό (1928) - Νταλάρας
Δημητρούλα μου Π. Τούντας (1936) - Παπάζογλου, Β: Νταλάρας, Ζαχαρίας, Ασπασία
Τι σου λέει η μάνα σου για μένα Κ. Σκαρβέλης (1936) - Νταλάρας
Λαχανάδες (Κάτω στα λεμονάδικα) Ευ. Παπάζογλου (1934) - Ζαχαρίας, Στόκας (Χόρεψε ο Ιγνάτιος Πιπίνης)
Ρεμπέτες: Τσιτσάνης - Μάρκος: περί τραγουδιών
Υπόγα Κ. Μπέζος (1930) - Νταλάρας
Οφ αμάν (Πίνω και μεθώ) Σπ. Περιστέρης (1936) - Ζαχαρίας
Αντιλαλούν οι φυλακές Μ. Βαμβακάρης (1935) - Νταλάρας (χορός Ζαχαρία)
Πέντε μάγκες Ι. Εϊτζιρίδης ή Γιοβάν Τσαούς (1936) - Στόκας
Η φωνή του αργιλέ (Πέντε χρόνια δικασμένος) Ευ. Παπάζογλου (1936) - Νταλάρας, Στόκας
Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά Μ. Βαμβακάρης (1935) - Νταλάρας, Στόκας, Β: Παπάζογλου
Φραγκοσυριανή Μ. Βαμβακάρης (1935) - Στόκας, Νταλάρας, Β: όλοι
Θα 'ρθω να σε ξυπνήσω Μ. Βαμβακάρης (1937) - Νταλάρας, Β: όλοι
Ρεμπέτες: Νίνου - Βαμβακάρης: για τραγούδια, Σκετσάκι με Ζαχαρία-Αστυνόμο
ΜΕΤΑΞΑΣ - ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
ΧΩΡΟΣ: Αθήνα - Πειραιάς
ΧΡΟΝΟΣ: 1936 - 1941
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: δύο μπουζούκια, κιθάρα, μπαγλαμάς
Μπουκάραν μάγκες στον τεκέ Γ. Ροβερτάκης (1937/1943) - Στόκας, Νταλάρας
Η Βαρβάρα Π. Τούντας (1936) - Νταλάρας, Ζαχαρίας
Διάλειμμα
B'MEΡΟΣ
Ρεμπέτες: Τραγουδούν, Κοροϊδεύουν τον Μεταξά, Συζητούν για τη λογοκρισία και τα τραγούδια του Παπάζογλου
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ
ΧΩΡΟΣ: Αθήνα - Πειραιάς
ΧΡΟΝΟΣ: 1937 - 1941
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: δύο μπουζούκια, κιθάρα, μπαγλαμάς και ακορντεόν
Το τραγούδι της αγάπης Δ. Αρμπατζόγλου - Δ. Γκόγκος (1940) - Νταλάρας, Β: Ζαχαρίας
Μ' έχεις μαγεμένο (Σαν μαγεμένο το μυαλό μου) Δ. Γκόγκος (Μπαγιαντέρας) (1937) - Νταλάρας, Β: Ζαχαρίας, Ασπασία, Παπάζογλου
Θα κλέψω μια μελαχρινή (Χατζηκυριάκειο) Δ Γκόγκος (Μπαγιαντέρας) (1937) - Ζαχαρίας, Β: όλοι
Κάθε βραδάκι με γελάς (Καημό μες στην καρδούλα μου) Κ. Σκαρβέλης (1938) - Νταλάρας
Η μάγισσα της Αραπιάς Β. Τσιτσάνης (1940) - Νταλάρας, Β: όλοι
Αραπίνες (Νύχτες μαγικές) Β. Τσιτσάνης (1940) - Παπάζογλου, Νταλάρας, Β: όλοι
Ρεμπέτες: Συζητούν για την κατοχή και τα τραγούδια που γράφτηκαν τότε (κυρίως Τσιτσάνης)
ΚΑΤΟΧΗ
ΧΩΡΟΣ: Αθήνα - Πειραιάς - Θεσσαλονίκη
ΧΡΟΝΟΣ: 1940 - 1945
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: μπουζούκια[/color]
Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του Γ. Θίσβιος - Θ. Σακελλαρίδης (1940) - Σοφία Βέμπο
Άκου Ντούτσε μου τα νέα Χ. Βασιλειάδης - Π. Τούντας (1941) - Παπάζογλου, Ασπασία
Σαλταδόροι (Σαλταδόρος) Μ. Γενίτσαρης (1945) - Νταλάρας, Β: όλοι (χόρεψε ο Ιγνάτιος Πιπίνης)
Στη σκλαβωμένη Ελλάδα μας Δ. Γκόγκος (Μπαγμαντέρας) (1943) - Νταλάρας, Β: Ασπασία, Παπάζογλου
Συννεφιασμένη Κυριακή Αλ. Γκούβερης - Β. Τσιτσάνης (1948) - Νταλάρας, Β: όλοι + κοινό
ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ '50
ΧΩΡΟΣ: Αθήνα - Πειραιάς
ΧΡΟΝΟΣ: 1945 - 1950
ΟΡΧΗΣΤΡΑ: δύο μπουζούκια, κιθάρα, μπαγλαμάς, ακορντεόν, πιάνο
Χατζή μπαξές (Μπαξέ-Τσιφλίκι) Β. Τσιτσάνης (1946) - Ζαχαρίας, Β: όλοι
Αχάριστη Β. Τσιτσάνης (1947) - Νταλάρας, Β: όλοι + κοινό
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Απ. Καλδάρας (1947) - Νταλάρας (με τους κομμένους στίχους!) + κοινό
Δεν με στεφανώνεσαι (Τι σε μέλει εσένα κι αν γυρνώ) Β. Τσιτσάνης (1946) - Ασπασία, Β: όλοι
Καπηλειό Γ. Μητσάκης (1947, 1948) - Παπάζογλου, Β: όλοι
Ναύτης Γ. Μητσάκης (1947, 1948) - Παπάζογλου, Β: όλοι
Ο καϊξής Γ. Φωτίδας - Απ. Χατζηχρήστος (1948) - Νταλάρας, Β: όλοι
Η πεντάμορφη Απ. Χατζηχρήστος (1948) - Ζαχαρίας, Νταλάρας
Ρεμπέτες: για μπουζουκτσήδες
Το βουνό Ευ. Πρέκας - Λ. Νταράλας (1953) - Νταλάρας
Σαν απόκληρος γυρίζω Β. Τσιτσάνης (1951) - Ζαχαρίας, Β: όλοι
Το τραμ το τελευταίο Αλ. Σακελλάριος / Χρ. Γιαννακόπουλος - Μ. Σουγιούλ (1948) - Τάνια Τρύπη
Ο πασατέμπος Μ. Χιώτης - Κ. Κοφινιώτης (1940) - Νταλάρας, Β: όλοι
Ήρθ' ο χειμώνας Π. Τούντας - Κ. Κοφινιώτης (1940) - Νταλάρας, Β: όλοι
Πριν το χάραμα μονάχος Χ. Βασιλειάδης - Ι. Παπαϊωάννου (1947) - Στόκας, Β: όλοι
Ρεμπέτες: για χορό (Μάρκος), "Τώρα που φεύγω απ' τη ζωή", "Η γκαρσόνα", αναφορά σε ρεμπέτες (συνθέτες και στιχουργούς)
ΦΙΝΑΛΕ
Στο Τούνεζι στη Μπαρμπαριά Β. Τσιτσάνης (1953) - Νταλάρας, Β: όλοι
Γειά σου καΐκι μου Άϊ Νικόλα Β. Τσιτσάνης (1949) - Όλοι
Για τα μάτια που αγαπώ (Ξημερώνει και βραδιάζει) (1949) - Νταλάρας, όλοι
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν Μ. Βαμβακάρης - Νταλάρας, Β: όλοι
Το μινόρε της αυγής Μ. Μάτσας - Σπ. Περιστέρης (1946) - Νταλάρας, όλοι
Τη δεύτερη μέρα το πρώτο μέρος ήταν ακριβώς το ίδιο.
Στο δεύτερο ακούστηκαν τα "Καρδιά παραπονιάρα" αντί για το "Κάθε βραδάκι με γελάς", το "Άσπρο πουκάμισο φορώ" αντί για το "Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι" (σ'αυτό το σημείο έχω την εντύπωση πως ο Νταλάρας ξεκίνησε την εισαγωγή από το "Το ξεκρέμασα κι απόψε", το οποίο είχε προβάρει, αλλά τελικά άλλαξε γνώμη), το "Θέλω να είναι Κυριακή" αντί για το "Βουνό" και το "Άλλα μου λεν τα μάτια σου" αντί για το "΄Ηρθ'ο χειμώνας". Να συμπληρώσω επίσης πως πιο ωραία και μάγκικη εκτέλεση του "Πασατέμπου" από τη χθεσινή βραδιά δεν έχω ξανακούσει....Στην πρώτη φράση του 2ου refrain μάλιστα, ο Γ.Νταλάρας είπε "Κι όταν θα σμίξεις με το μάπα π'αγαπάς"...
Από χθες λοιπόν , με διακατέχει μια "γλυκειά" μελαγχολία... Γιατί, πάει, πέρασε κι αυτό...Γράφτηκε στην ιστορία....Εύχομαι, σύντομα, να περάσει και στην ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας...
Πολύ απλά νιώθω, πως τέλειωσε μια μεγάλη γιορτή που ξεκίνησε από το μεσημέρι της Πέμπτης στο Μέγαρο με τη συνέντευξη τύπου...Ένα εορταστικό τετραήμερο....Και το λέω αυτό γιατί στη Θεσσαλονίκη, όταν γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις, ειδικά όταν δεν είναι για μια μέρα μόνο, ζούμε, εγώ προσωπικά έτσι το νιώθω , στους "ρυθμούς" των συναυλιών... Δεν είναι δηλαδή μόνο το δίωρο ή τρίωρο της παράστασης...
Η πόλη με τις αφίσες ,οι φίλοι που έρχονται απ'όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης , με ότι αυτό συνεπάγεται (καφέδες, κρασιά, ξενύχτια,συζητήσεις επί συζητήσεων κλπ), συγγενείς που έχεις να τους δεις χρόνια ολόκληρα και τους συναντάς , μέσα στο Μέγαρο, αλλά και οι φίλοι μας, οι μουσικοί που τους συναντάς τυχαία ή όχι σε διάφορα σημεία της πόλης...Κι όσο τους γνωρίζεις περισσότερο, διαπιστώνεις πως , είναι "και γαμώ" τα παιδιά...
Κι έρχεται μετά και το "Σμυρνέικο Μινόρε" και η "Καρδιά παραπονιάρα" και το "Κυριακή σε γνώρισα" κι όλα τ'άλλα και..........................
.....και μπαίνεις μετά στ'αμάξι και λες , "ε, ρε γαμώτο να γινόταν να είχε κυκλοφορήσει αμέσως μετά τη συναυλία το cd και να τ'άκουγα τώρα....Άντε περίμενε πάλι...."
Ακόμα και το πρωινό ξύπνημα της Δευτέρας για τη δουλειά….
...πετάγεσαι από τον ύπνο αλλά, τι περίεργο, χωρίς να βρίζεις...
Ε, δεν είναι "μαγικά" πράγματα αυτά; Πολύ θα ήθελα να είχα την ευκαιρία να ζω συνέχεια έτσι....Σ'αυτούς τους ρυθμούς...Και είμαι σίγουρος πως δεν θα βαριόμουνα καθόλου....Κι ας είναι ελάχιστες οι ώρες του ύπνου...Κι ας πηγαινοέρχεται ο πονοκέφαλος...Αυτές τις μέρες ένιωθα "ντοπαρισμένος" συνέχεια...Στην "πρίζα"...
Δε θέλω να γράψω τίποτα άλλο....
Και εις άλλα με υγεία....
-----------------
"Kαλαμαριά...Αν ήταν έτσι όλη η Ελλάδα δε θα είχαμε να φοβηθούμε τίποτα" (Γ.Νταλάρας- "Πολίτης Κ"- Σεπτέμβρης '07)
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanasis-Gioglou στις 13-05-2008 08:59 ]
|
Ολόκληρη η συνέντευξη τύπου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσ/νίκης , στις 8 Μαίου 2008 , με αφορμή τις παραστάσεις "Σαν τραγούδι μαγεμένο"
http://rapidshare.de/files/39518799/MMTH-P...essCon.avi.html
ξέρεις κάποιος μήπως αν η παράσταση "σαν τραγούδι μαγεμένο" εκτός από το Φεστιβάλ Βύρωνα θα παρουσιασθεί και αλλού στην Αθήνα?
Εκτός από τη συναυλία στο Βόλο στις 4 Ιουνίου, μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάτι.
http://entertainment.flash.gr//music/relea...09/3/5/26287id/
Το ρεμπέτικο «επιστρέφει» στο Μέγαρο. Στις 24, 25, 27, 28 και 29 Μαρτίου ο Γιώργος Νταλάρας επαναλαμβάνει την επιτυχημένη περσινή παραγωγή «Σαν τραγούδι μαγεμένο», ένα ιδιότυπο μουσικό θέαμα - βασισμένο σε μια ιδέα του σκηνοθέτη Σωτήρη Χατζάκη - που σκιαγραφεί τη μακρόχρονη ιστορία του (απ΄ τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι τις μέρες μας) αποτυπώνοντας τους σημαντικότερους σταθμούς της με ήχους και εικόνες... Η προπώληση των εισιτηρίων ξεκίνησε!
Η σύντομη όσο και περιεκτική Αναφορά στο Ρεμπέτικο παρουσιάζεται στη διάρκεια πέντε συναυλιών στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη μέσα από αντιπροσωπευτικά, πασίγνωστα - αλλά και λιγότερο δημοφιλή - μουσικά «διαμάντια» που θα ερμηνεύσει ο χαρισματικός τραγουδιστής σε σύμπραξη με τους Μπάμπη Στόκα, Σοφία Παπάζογλου, Ζαχαρία Καρούνη, Ασπασία Στρατηγού και 13μελή ορχήστρα.
Κομμάτια τα οποία διανθίζονται από οκτώ στιγμιότυπα-θεατρικές «ανάσες», σε μια κινηματογραφική περιρρέουσα ατμόσφαιρα, όπου μια ομάδα ηθοποιών (Τάνια Τρύπη, Αρτο Απαρτιάν, Αλέξανδρος Μούκανος, Έκτορας Καλούδης, Μανώλης Σειραγάκης, Ελίτα Κουνάδη) υποδύεται εμβληματικές μορφές του ρεμπέτικου (Μαρίκα Νίνου, Μάρκο Βαμβακάρη, Βασίλη Τσιτσάνη, Γιάννη Παπαϊωάννου, Λουκά Νταράλα). Χορεύει ο Ιγνάτιος Πιπίνης.
Για τη φιλόδοξη αυτή παραγωγή συνεργάστηκαν σημαντικοί καλλιτέχνες και μελετητές του είδους: ο Παναγιώτης Κουνάδης και ο Λευτέρης Παπαδόπουλος στην έρευνα και τις μουσικές επιλογές του υλικού της παράστασης, ο Κώστας Γανωσέλης στις ενορχηστρώσεις(μαζί με το Γ. Νταλάρα), ο Γιώργος Σκαμπαρδώνης στα κείμενα, ο Γρηγόρης Καραντινάκης στις προβαλλόμενες βίντεο-εικόνες, η Ερση Δρίνη στα σκηνικά, ο Γιάννης Μετζικώφ στα κοστούμια, ο Αντώνης Παναγιωτόπουλος στους φωτισμούς.
Οι παραστάσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της Σειράς Γέφυρες που πραγματοποιείται με την πολύτιμη χορηγία της Τράπεζα Πειραιώς
Υ.Γ: