ελληνική μουσική
141 online   ·  208.880 μέλη

Ασκήσεις διαφράγματος

ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
30.03.2008, 19:37
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς ασκήσεις που γυμνάζουν το διάφραγμα.Ασχολούμαι με φωνητική εδώ και κάτι μήνες και νιώθω ότι δε με στηρίζει καλά το διάφραγμα όταν τραγουδάω με αποτέλεσμα να κουράζομαι.Η δασκάλα μου χει πει να βάζω βιβλία πάνω στην κοιλιά μου αλλά αυτή η άσκηση μου φαίνεται κουραστική και τη βαριέμαι.Ξέρετε ασκήσεις που να χουν γρήγορα αποτελέσματα?
#1   
AglaiaialgA
Περαστική Νότα
Chat
30.03.2008, 22:35
Και μενα αυτην την ασκηση μου λεει και την βαριεμαι και εγω..και για αυτον τον λογο το μεγαλυτερο προβλημα που εχω μεχρι στιγμης ειναι η αναπνοη
#2   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
30.03.2008, 23:47
Αν βαριέσαι μπορείς να προσέχεις την αναπνοή σου την ώρα που εκτελείς τις συνηθισμένες ασκήσεις φωνητικής. Σχεδόν όλες περιλαμβάνουν πάρα πολλές αναπνοές στο ενδιάμεσο.Σε αυτές μπορείς να δώσεις προσοχή.

Να έχεις υπόψιν ότι η κούραση υπάρχει πιθανότητα να μην προέρχεται από την κακή αναπνευστική υποστήριξη αλλά από τη "διαρροή" του αέρα από τη γλωττιδική σχισμή (είναι όταν οι χορδές δεν πλησιάζουν όσο πρέπει μεταξύ τους και αφήνουν μεγάλη "χαραμάδα" με αποτέλεσμα ολόκληρος ο αέρας να χάνεται σε δυο-τρία δευτερόλεπτα). Πολλοί τραγουδιστές ακολουθούν τέτοιους τρόπους τραγουδιού για ερμηνευτικούς, και αισθητικούς λόγους (όταν ο ήχος έχει "αχνάδα", όταν "φέρνει" κάτι από ψίθυρο, η όταν "βαθαίνουν" πολύ την χροιά της φωνής τους) .
Αν τραγουδάς με αυτό τον τρόπο η άποψη μου είναι καλύτερα να μην κάνεις καμία άσκηση αναπνοής . Το να μάθει να ελέγχει κάποιος τον αέρα που θα χάσει στα επόμενα τρία δευτερόλεπτα είναι τσάμπα κόπος....

Τώρα αν δεν τραγουδάς με τον παραπάνω τρόπο μπορείς να κάνεις την εξής εύκολη άσκηση.
Πάρε μια κανονική διαφραγματική αναπνοή (όχι πολύ βαθιά) και άσε τον αέρα λέγοντας ταυτόχρονα "σσσσσσσσσσσσ" παρατεταμένα (10-15 δευτερόλεπτα) . Πειραματίσου με εντάσεις και διάρκειες όσο θες.Είναι άσκηση ελέγχου και μπορεί να γίνει όπου θες και ότι ώρα θες.
Αν δεν ξέρεις διαφραγματική αναπνοή μην κάνεις καμιά άσκηση αναπνοής γιατί τότε υπάρχει κίνδυνος για στηθικά νοσήματα!!!!
Ελπίζω να βοήθησα....
#3   
kithara-woman
Φθασμένος
Chat
31.03.2008, 00:51
Άν και δεν έχω κάνει μαθήματα φωνητικής,στο ωδείο μερικές φορές κάναμε μια άσκηση με τη δασκάλα μου,επειδή τραγουδούσα παίζοντας κιθάρα.Την εξης άσκηση:
Βαθιά εισπνοή,κρατάμε για λίγα δευτερόλεπτα τον αέρα,και εκπνέουμε σταθερά τον αέρα,να αισθανόμαστε ότι βγαίνει από χαμηλά,την κοιλιά,όχι από το λαιμό,αλλά σε σταθερό χρόνο.Δέκα επαναλήψεις.
Πολλές φορές και σπίτι την κάνω πριν τραγουδήσω,και έχω παρατηρήσει ότι με βοηθάει,μου βγαίνει το τραγούδι με τη μια,αβίαστα,σε σχέση με άλλες φορές που δεν την κάνω.

#4   
ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
31.03.2008, 02:31
BAGRATION πολύ σωστά αυτά που λες.Το πρόβλημα με μένα είναι όταν τραγουδάω ακόμα και πριν τελειώσω τη φράση νιώθω να πνίγομαι σα να μην έχω περίσευμα αέρα.Επίσης ο ήχος μου δεν έχει βάθος και αντήχηση όπως έχουν οι φωνές των κλασικών τραγουδιστών.Φοβάμαι οτί γιαυτό μπορεί να φταίει το διάφραγμα μου.Θέλω πολύ να αποκτήσω αυτό τον ήχο τον βαθύ με βιμπράτο που κάνει αντήχηση.Νομίζω ότι θέλει να χεις καλό ηχείο αλλά υποθέτω ότι στο ηχείο βοηθάει το διάφραγμα.Την άσκηση με τα σσσσσ και ζζζζ την κάνω κάθε μέρα αλλά δεν έχω δει αποτέλεσμα.
#5   
ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
31.03.2008, 02:31
BAGRATION πολύ σωστά αυτά που λες.Το πρόβλημα με μένα είναι όταν τραγουδάω ακόμα και πριν τελειώσω τη φράση νιώθω να πνίγομαι σα να μην έχω περίσευμα αέρα.Επίσης ο ήχος μου δεν έχει βάθος και αντήχηση όπως έχουν οι φωνές των κλασικών τραγουδιστών.Φοβάμαι οτί γιαυτό μπορεί να φταίει το διάφραγμα μου.Θέλω πολύ να αποκτήσω αυτό τον ήχο τον βαθύ με βιμπράτο που κάνει αντήχηση.Νομίζω ότι θέλει να χεις καλό ηχείο αλλά υποθέτω ότι στο ηχείο βοηθάει το διάφραγμα.Την άσκηση με τα σσσσσ και ζζζζ την κάνω κάθε μέρα αλλά δεν έχω δει αποτέλεσμα.
#6   
GregLi
Βασική Νότα
Chat
31.03.2008, 03:30
Καλησπέρα και από μένα... Είναι η πρώτη φορα που γράφω στο forum οπότε θέλω ένα γερό χειροκρότημα...
Αστειεύομαι φυσικά... anyway... η δική μου η άποψη είναι πως πρέπει να έχεις υπομονή και να ξεκινήσεις σιγά σιγά να μιλάς παίρνοντας σωστές ανάσες από το διάφραγμα... αν το κάνεις αυτό συνειδητά για λίγες μέρες μετά θα δεις πως θα μιλάς αργά, ξεκούραστα και σωστά. Θα σε βοηθήσει πάρα πολύ όταν ξεκινήσεις να τραγουδάς, θα έχει αλλάξει ο τρόπος ερμηνείας και τεχνικής της φωνής σου... Ελπίζω να βοήθησα και να κατάλαβες τι εννοώ. Καλή συνέχεια και καλή προσπάθεια!
#7   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
31.03.2008, 20:41
Παράθεση:

Το μέλος ATROMITOS στις 31-03-2008 στις 02:31 έγραψε...

BAGRATION πολύ σωστά αυτά που λες.Το πρόβλημα με μένα είναι όταν τραγουδάω ακόμα και πριν τελειώσω τη φράση νιώθω να πνίγομαι σα να μην έχω περίσευμα αέρα.Επίσης ο ήχος μου δεν έχει βάθος και αντήχηση όπως έχουν οι φωνές των κλασικών τραγουδιστών.Φοβάμαι ότι γιαυτό μπορεί να φταίει το διάφραγμα μου.Θέλω πολύ να αποκτήσω αυτό τον ήχο τον βαθύ με βιμπράτο που κάνει αντήχηση.Νομίζω ότι θέλει να χεις καλό ηχείο αλλά υποθέτω ότι στο ηχείο βοηθάει το διάφραγμα.Την άσκηση με τα σσσσσ και ζζζζ την κάνω κάθε μέρα αλλά δεν έχω δει αποτέλεσμα.



Λοιπόν μάλλον αυτό που σου είπα στην αρχή είναι....
Η έλλειψη βιμπράτο και αντήχησης είναι συχνά συνέπεια αυτού του προβλήματος.
Αν ένα "α" το κρατάς με το ζόρι π.χ. γύρω στα δέκα δευτερόλεπτα δεν φταίει το διάφραγμα, αλλά η μεγάλη σχισμή που αφήνουν οι χορδές σου όταν τραγουδάς με αποτέλεσμα χάνεται ολόκληρος ο αέρας.
Για δες αν συμβαίνει κάτι τέτοιο? Μαλλον το πρόβλημά σου δεν έχει να κάνει με την αναπνοή, αλλά με την πολύ μικρή αντίσταση που συναντά ο αέρας καθώς περνά από τις φωνητικές χορδές, με αποτέλεσμα να "αδειάζεις" αμέσως (όπως όταν τραγουδάς ψιθυριστά,η αχνά για παράδειγμα )

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 31-03-2008 20:50 ]


#8   
ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
31.03.2008, 21:49
Εχεις δίκιο αυτό ακριβώς συμβαίνει.Τραγουδάω λίγο αχνιστά και ψεύτικα σε σχέση με την κανονική μου φωνή.Βέβαια εξαρτάται και από το είδος που τραγουδάω κάθε φορά.Έχω αρκετά ψιλή φωνή (είμαι τενόρος) και σκέφτομαι μήπως φταίει η ποιότητα της φωνής που δεν έχει βάθος και αντήχηση.Δηλαδή ότι και να κάνω η φωνή μου θα είναι επίπεδη και ξερή.Το θέμα είναι τουλάχιστον να βρω τα ηχεία μου ώστε να ξέρω ποια ειναι η πραγματική μου φωνή και μέχρι που μπορει να φτάσει.
#9   
sakisarabatzis
Σολίστ
Chat
31.03.2008, 22:07
΄Δεν μπορει απο τη μια στιγμή στην αλλη να λειτουργήσουν οι μύες του διαφράγματος και της μάσκας.Χρειάζεται χρόνο.Εφόσον εχεις την καθηγήτρια σου που εχει αμεση επαφή μαζί σου ειναι η μόνη αρμόδια να σου δώσει σωστές κατευθύνσεις.
#10   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
01.04.2008, 00:31
Καταρχην συγχαρητηρια για το θεμα που ανοιξες φιλε ΑΤΡΟΜΗΤΕ...ειναι ενα μειζον θεμα που απασχολει πολλους ταργουδιστες και μη το θεμα της στηριξης της φωνης...Η ασκηση με τα βιβλια στην κοιλια που μας λες ειναι οντως πολυ κλασσικη αλλα συναμα και ωφελιμη ΑΝ τη χρησιμοποιεις σωστα...Δε μας λες ομως τι ακριβως κανεις με τα βιβλια στην κοιλια σου...ανασαινεις ελευθερα?Αργα?Γρηγορα?Εισπνεεις και εκπνεεις ισοχρονα?(χρονος εισπνοης=εκπνοης)η κανεις παραταση εκπνοης?Δοκιμαζεις να βαλεις και ηχο με την ανασα σου?Αν ναι ΤΙ ηχο?Δυνατο?Σιγανο?Που νοιωθεις να 'χτυπα' ο ηχος που παραγεις?Βαζεις πολλα βιβλια η λιγα στην κοιλια?....Να συμπληρωσω πως αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω,για το χασιμο της ανασας αν τραγουδα καποιος 'ψυθιριστα'ειναι λαθος...ισα ισα που τοτε ειναι που βγαζεις πολυ λιγι αερα και τοτε ειναι που οι φωνητικες χορδες και μαλιστα τα οπισθια τριτημορια τους ερχονται πολυ πολυ κοντα και πλησιαζουν παρα πολυ...αρα δε χανεται αερας...το αποτελεσμα της ανικανοητας να κρατηθει η νοτα η η σκετη εκπνοη ειναι ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ανεπαρκειας των συναγωνιστων μυων του διαφραγματος και του ιδιου αυτου,να λειτουργησουν κοντρα στο αδειασμα των πνευμονων...Αυτο βεβαια δε σημαινει πως και ο ψυθιριστος η με βαθος τροπος τραγουδιου ειναι ο σωστος...αν δεν εχεις τηνκαταλληλη στηριξη για την οποιαμλαμε ωστε να 'φρεναρεις'την ενταση του ηχου χωρις να φθειρεις το λαιμο σου,τοτε ειναι ενας λαθεμενος τροπος...Οπω ςτο ισιο λαθεμενος ειναι καιμο τροπος να ξεφωνιζεις δυνατα...Αληθεια ποια ειναι η τωρινη εκταση της φωνης σου τσην οπια τραγουδας?Αναγκαζεσαι τις ψηλες σου να τις' σπρωξεις 'λιο παραπανω?
#11   
ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
01.04.2008, 04:28
Φίλε Fredd καλωσήρθες χαίρομαι που σε ενδιαφέρει το θέμα.Θα σου πω τα εξής.Καταρχάς είμαι καινούργιος στο τραγούδι και προφανώς δεν γνωρίζω καλά σχετικά με ορολογίες.Προσπαθώντας να τραγουδήσω παρατηρώ ότι κουράζομαι εύκολα και ενώ έχω πάρει βαθιά ανάσα διαφραγματική ο ήχος μου είναι ρηχός πολύ και δεν έχει αυτό που είπες εσύ στήριξη.Δε γνωριζω αν γιαυτό ευθύνεται το διάφραγμα ή ότι δεν ενεργοποιώ καλά τα ηχεία της κάθε φωνής με αποτέλεσμα να μην αντηχεί καλά ο ήχος.Πιθανολογώ οτι ειναι το δευτερο ίσως.Ο δάσκαλος κύριος Αραμπατζής θα μπορούσε να μας βοηθήσει μαυτή την απορία.Επιπλέον κάτι πολύ βασικό που ξέχασα είναι οτι όταν τραγουδάω αναγκάζομαι να φωνάξω και να βάλω ένταση οταν ανεβαίνει το κομμάτι με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι απογοητευτικός και να κουράζομαι.Η ερώτησή μου είναι τι χρειάζεται ώστε να μπορώ να τραγουδήσω άνετα σε όλες τις περιοχές κυρίως ψηλές χωρίς να κουράζομαι αλλά άνετα.Υπόψη είμαι τενόρος φτάνω απο G2 εως Β4 στις ασκήσεις αν και μόνος μου με καθαρή head φτάνω πιο ψηλά κάποιες φορές.
#12   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
01.04.2008, 14:51
Παράθεση:

Το μέλος freddieKrueger στις 01-04-2008 στις 00:31 έγραψε...

Καταρχην συγχαρητηρια για το θεμα που ανοιξες φιλε ΑΤΡΟΜΗΤΕ...ειναι ενα μειζον θεμα που απασχολει πολλους ταργουδιστες και μη το θεμα της στηριξης της φωνης...Η ασκηση με τα βιβλια στην κοιλια που μας λες ειναι οντως πολυ κλασσικη αλλα συναμα και ωφελιμη ΑΝ τη χρησιμοποιεις σωστα...Δε μας λες ομως τι ακριβως κανεις με τα βιβλια στην κοιλια σου...ανασαινεις ελευθερα?Αργα?Γρηγορα?Εισπνεεις και εκπνεεις ισοχρονα?(χρονος εισπνοης=εκπνοης)η κανεις παραταση εκπνοης?Δοκιμαζεις να βαλεις και ηχο με την ανασα σου?Αν ναι ΤΙ ηχο?Δυνατο?Σιγανο?Που νοιωθεις να 'χτυπα' ο ηχος που παραγεις?Βαζεις πολλα βιβλια η λιγα στην κοιλια?....Νασυμπληρωσω πως αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω,για το χασιμο της ανασας αν τραγουδα καποιος 'ψυθιριστα'ειναι λαθος...ισα ισα που τοτε ειναι που βγαζεις πολυ λιγι αερα και τοτε ειναι που οι φωνητικες χορδες και μαλιστα τα οπισθια τριτημορια τους ερχονται πολυ πολυ κοντα και πλησιαζουν παρα πολυ...αρα δε χανεται αερας...το αποτελεσμα της ανικανοητας να κρατηθει η νοτα η η σκετη εκπνοη ειναι ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ανεπαρκειας των συναγωνιστων μυων του διαφραγματος και του ιδιου αυτου,να λειτουργησουν κοντρα στο αδειασμα των πνευμονων...Αυτο βεβαια δε σημαινει πως και ο ψυθιριστος η με βαθος τροπος τραγουδιου ειναι ο σωστος...αν δεν εχεις τηνκαταλληλη στηριξη για την οποιαμλαμε ωστε να 'φρεναρεις'την ενταση του ηχου χωρις να φθειρεις το λαιμο σου,τοτε ειναι ενας λαθεμενος τροπος...Οπω ςτο ισιο λαθεμενος ειναι καιμο τροπος να ξεφωνιζεις δυνατα...Αληθεια ποια ειναι η τωρινη εκταση της φωνης σου τσην οπια τραγουδας?Αναγκαζεσαι τις ψηλες σου να τις' σπρωξεις 'λιο παραπανω?



Αυτό με την διαρροή αέρα που είπα παραπάνω είναι ένα λάθος που συμβαίνει,ορισμένοι έχουν τη τάση να τραγουδάνε με αυτό το τρόπο.
Μιλώ για το λεγόμενο "breathy singing" όπου η φωνή ακούγεται σαν "φωνή και ανάσα(εκπνοή) μαζί" (αυτή είναι μια από τις περιπτώσεις breathiness στον ήχο γιατί υπάρχουν κ άλλες).
Αυτοί που το κάνουν στην ουσία έχουν έναν τρόπο(λανθασμένο) να τραγουδούν, με το να "ξεφουσκώνουν" από αέρα, ο οποίος περνάει από τις φωνητικές χορδές που δεν έχουν πλησιάσει με αποτέλεσμα να χάνεται όλος ο αέρας και το άτομο ταυτόχρονα να έχει την εντύπωση ότι "τραγουδά χαλαρά"

Χρησιμοποίησα τις λέξεις "αχνή" και "άνευρη" φωνή για να περιγράψω το "breathy singing" στη ουσία
Το γεγονός τώρα ότι μπορεί μια "αχνή" και "άνευρη" φωνή να παράγεται (χωρίς "διαρροή" αέρα όπως αναφέρεις), δεν σημαίνει ότι αυτό που αναφέρω δε συμβαίνει. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Εγινα σαφής τώρα νομίζω.....

Εγώ το ανέφερα γιατί υπάρχει πιθανότητα να είναι η αιτία για τα προβλήματα που λέει ο φίλος μας, όπως υπάρχει και η πιθανότητα να μην είναι η αιτία για τα προβλήματα που λέει ο φίλος μας .
#13   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
01.04.2008, 16:30
Φιλε ΑΤΡΟΜΗΤΕ η εκταση φωνης που αναφερεις δηλαδη απο G2 μεχρι Β4 ειναι εκταση που για να τη δουλεψεις καλα πρεπει να εισαι εμπειρος τραγουδιστης...Τωρα που εισαι στην αρχη φροντισε να εισαι ΠΟΛΥ φειδωλος στη χρηση της φωνης σου...Εχει γινει το λαθος απο πολλες σχολες τραγουδιου αλλα και απο επιδοξους τραγουδιστες να ταυτιζουν το σωστο τεχνικα τραγουδι με το τραγουδι που ειναι τοποθετημενο 'ψηλα',δηλ να ξεκιναει απο Ε3 και να φτανει εως και G4-A4...Αρκει να σου πω πως ακομα και η νοτα Ε4 ειναι μια δυσκολη νοτα για να βγει σωστα ακομη και για ενα 'φυση'τενορο τραγουδιστη!Ακουγεται ισως λιγο υπερβολικο αυτο που λεω αλλα για να φτασεις τον τονο αυτο ΑΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΣΗ ΛΑΙΜΟΥ χρειζεται να εχεις ενεργεια στηριξης απο το διαφραγμα ιση με τα 2/3 της ιδιας ενεργειας για να πιασεις τη νοτα C5!!Τραγουδας ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ για αρχη φιλε μου....ξεικινα με τους βασικους σου τονους και με μικρη εκταση αρχικα,εκει που τραγουδας πολυ ανετα...μπορει αυτο να ειναι πχ απο τη νοτα Α2 μεχρι τη C4...'Ξενερωτικο'?Κι ομως ειναι νοτες που θελουν πολυ δουλεμα για να καλλιεργηθει η φωνη σωστα...τις πολυ ψηλες σου νοτες αστες για ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ οταν θα εισαι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΣΟΥ...Τενορος μπορει να εισαι αλλα αυτο ασε το να εκδηλωθει στο χρονο...Κανεις δεν γεννιεται τενορος...οταν προχωρησεις μονο αρκετα στη μελετη σου θα καθορισεις τη φωνητικη σου εκταση...Τελος να μη τραγουδας ΠΟΤΕ στον τονο που τραγουδα ο καλλιτεχνης το κομματι του...πχ ενα κομματι με εκταση απο Ε3-F4 πες το στην Α2-Βb3 εκταση...Σε ξενερωσα και παλι?...Το ξερω κι εγω εφαγα τετοιες 'φρικες'(αφου μπορω και ψηλοτερα γιατι να μη το κανω?)Απαντηση:Για να αλλαξω ριζικα τον τροπο εκφορας του ηχου μου,που μεχρι τωρα ηταν λανθασμενος...γιατι το στηριγμα της ανασας και η σωστη αντηχηση πρεπει να γινει ΚΑΙ στις ΧΑΜΗΛΕΣ νοτες ΚΑΙ στις μεσαιες ΚΑΙ στις ψηλες....

LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 01-04-2008 20:10 ]


#14   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
01.04.2008, 16:39
Παράθεση:
Αυτό με την διαρροή αέρα που είπα παραπάνω είναι ένα λάθος που συμβαίνει,ορισμένοι έχουν τη τάση να τραγουδάνε με αυτό το τρόπο.
Μιλώ για το λεγόμενο "breathy singing" όπου η φωνή ακούγεται σαν "φωνή και ανάσα(εκπνοή) μαζί" (αυτή είναι μια από τις περιπτώσεις breathiness στον ήχο γιατί υπάρχουν κ άλλες).
Αυτοί που το κάνουν στην ουσία έχουν έναν τρόπο(λανθασμένο) να τραγουδούν, με το να "ξεφουσκώνουν" από αέρα, ο οποίος περνάει από τις φωνητικές χορδές που δεν έχουν πλησιάσει με αποτέλεσμα να χάνεται όλος ο αέρας και το άτομο ταυτόχρονα να έχει την εντύπωση ότι "τραγουδά χαλαρά"

Χρησιμοποίησα τις λέξεις "αχνή" και "άνευρη" φωνή για να περιγράψω το "breathy singing" στη ουσία
Το γεγονός τώρα ότι μπορεί μια "αχνή" και "άνευρη" φωνή να παράγεται (χωρίς "διαρροή" αέρα όπως αναφέρεις), δεν σημαίνει ότι αυτό που αναφέρω δε συμβαίνει. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Εγινα σαφής τώρα νομίζω.....

Εγώ το ανέφερα γιατί υπάρχει πιθανότητα να είναι η αιτία για τα προβλήματα που λέει ο φίλος μας, όπως υπάρχει και η πιθανότητα να μην είναι η αιτία για τα προβλήματα που λέει ο φίλος μας .

Καταλαβα φιλε μου για ποιο ειδος τραγοθδιου μιλας...εμπειρια τετοιου τραγουδισματος μπορει να εχουμε μερικες φορες που ειμαστε βραχνιασμενοι και οι φωνητικες χορδες μας δεν ερχονται σε πληρη επαφη λογω του πρηξιματος τους παο τη φλεγμονη....Εκει ακους ηχο και αερα που διαφευγει και δε μετατρεπεται σε ηχο,δηλαδη μια 'αερωδη'φωνη...οντως πολυ βλαβερος τροπος εκφορας ηχου,αλλα και καθολου οικονομικος απο αποψη καταναλωσης αερα....Εγω αναφερθηκα βασικα στην εκφορα ηχου σε ενταση pianissimo...παρερμηνευοντας αυτα που ελεγες...
#15   
OurFarewell
Περαστική Νότα
Chat
03.07.2012, 21:33
Να ρωτησω κι εγω κατι, που το εχω απορια εδω και καιρο.. Γυμναζοντας το διαφραγμα, υπαρχει περιπτωση το βιμπρατο να βγαινει πιο φυσικα? Γιατι απ' οσο ξερω, ειναι διαφραγματικο (διορθωστε με αν κανω λαθος απλα εχω μπερδευτει γιατι δεν καταφερνω ποτε να το πετυχω, ενω εχω σχετικα καλο διαφραγμα :P )
#16   
elen7
Περαστική Νότα
Chat
03.07.2012, 22:05

γεια σου OurfarewellSmile ασχολουμαι λιγο καιρο με το τραγουδι, ωστοσο η δασκαλα μου μου εχει πει οτι εχω απο φυσικου μου καλο βιμπρατο το οποιο βεβαια βελτιωνεται με τον καιρο. μου λεει λοιπον οτι πρωτα απο ολα για να βγαινει σωστο θελει σαφως διαφραγμα αλλα και σωστη τοποθετηση. δηλαδη μου εχει πει οτι αν κανεις βιμπρατο και τρεμει το πιγουι σου ειναι λαθος. για να ειναι σωστο πρεπει να κινητοποιεις τη σταφυλη σου και να τεντωνεις το ουραισκο σου. τοτε ειναι που δεν αισθανεσαι να πιεζεις το σαγονι και να σου βγαινει φυσικο.. βεβαια ολα αυτα ακουγονατι καπως στεγνα οταν δεν στα λεει ο ιδιος ο δασκαλος και δεν τα ακους να τα κανει εμενα τουλαχιστον με βοηθαει πολυ πρωτα να μου τα λεει και μετα να το ακουω γιατι ετσι το καταλαβαινω.. αν κατι απο την παραπανω μεθοδο ειναι λαθος παρακαλω διορθωστε με και πειτε το και σε εμενα γιατι κανω λιγο καιρο οπως ειπα και με ενδιαφερει να ξερω. ελπιζω να βοηθησαSmile


#17   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
05.07.2012, 23:43

Παράθεση:

Το μέλος OurFarewell στις 03-07-2012 στις 21:33 έγραψε...

Να ρωτησω κι εγω κατι, που το εχω απορια εδω και καιρο.. Γυμναζοντας το διαφραγμα, υπαρχει περιπτωση το βιμπρατο να βγαινει πιο φυσικα? Γιατι απ' οσο ξερω, ειναι διαφραγματικο (διορθωστε με αν κανω λαθος απλα εχω μπερδευτει γιατι δεν καταφερνω ποτε να το πετυχω, ενω εχω σχετικα καλο διαφραγμα :P )


Οχι δεν υπάρχει περίπτωση. Εάν δεν σου βγαίνει εξ αρχής φυσικό δεν γίνεται να γίνει φυσικό με "ασκησεις διαφράγματος" όπως τις λές. Μια σταθερή πίεση αέρα θέλει απλώς, η διαφορά θα είναι ότι στον "αγύμναστο" το βιμπράτο θα κρατήσει λιγότερη ώρα.   


#18   


Αυτά τα διάβασες;