ελληνική μουσική
499 online   ·  208.889 μέλη

Σωστή επιλογή δασκάλου φωνητικής...

Nadie
Περαστική Νότα
Chat
02.04.2008, 18:15
Καλησπέρα μουσική οικογένεια :) !

Έχω κάνει λίγο μοντέρνο τραγούδι αλλά θέλω να κάνω κάτι το οποίο να διευρύνει τις φωνητικές μου ικανόητες όσο δυνατόν καλύτερα καθώς και να αποκτήσω καλή άποψη στο θέμα, γιατί μελλοντικά σκέφτομαι πως θα μου άρεσε να διδάξω.
Οπότε σκέφτομαι να σπουδάσω κλασσικό, τι πιστεύετε? Ψάχνω καθηγητές εν τω μεταξύ και οι περισσότεροι κάνουν και απο τα δύο είδη, πιστεύετε οτι το καλύτερο θα ήταν ένας καθηγητής που να κάνει αποκλειστικά κλασικό? Και αν ναί πρεπει να βρώ οπωσδήποτε σοπράνο (επειδη σοπράνο είμαι και αναρωτιέμαι εαν ο καθένας πρέπει να βρίσκει δάσκαλο που να είναι το ίδιο).
Είχε περάσει απο το μυαλό μου και η τζάζ αλλα έχει άλλη θεωρία ε? Ας μάθουμε κλασσική αρμονία πρώτα και περνάμε και σε τζάζ μετα? Σωστά το σκέφτομαι?
Ευχαριστώ πολυ, όποιος ξέρει κάτι ας απαντήσει και αν γνωρίζετε κάποιον καλό δάσκαλο σε ωδείο, πείτε μου! Ευχαριστω!!!!

Life is pure Art..

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 03-04-2008 23:51 ]


#1   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
02.04.2008, 22:31
Mικρη μου φιλη,αν σου αρεσει το κλασσικο ,φυσικα και θα σπουδασειs αυτο,αν ομωs θελεis συχγρονο,δηλαδη(JAZZ.POP.ROCK,KLP)τοτε θα βρειs εναν-μια δασκαλα-ο ,για το συγκεκριμενο ειδοs.Mη μπερδευουμε κλασσικο με συχγρονο.
#2   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
03.04.2008, 16:59
ευχαριστω.
αλλά γιατί όλοι οι καθηγητές λένε οτι η τεχνική είναι μια και δεν έχει διαφορά?
Και μάλιστα και οι καθηγητές του μοντέρνου λένε οτι χρησιμοποιούν τις ίδες βάσεις?
#3   
Vocalist
Περαστική Νότα
Chat
03.04.2008, 22:10
Η γνωμη μου ειναι να αποφυγεις καθηγητες που θα προσπαθησουν να σε περιορισουν.
Ειναι ελαχιστοι οι καθηγητες που εχουν την τεχνικη καταρτιση να διδαξουν μοντερνο.Οπως λες οι περισσοτεροι υιοθετουν την κλασσικη προσεγγιση και προσπαθουν να διδαξουν τα παντα. Εγω ειχα 2 καθηγητες που και οι 2 ειναι ειδικευμενοι στο συγχρονο τραγουδι και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος, γιατι δεν μου ειπαν ποτε να κατεβασω τονο σε κανενα κομματι, αντιθετα μου διδαξαν την τεχνικη να ερμηνευω τα κομματια στους τονους που εχουν γραφει.
#4   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
04.04.2008, 12:30
ΑSXETO Κ ιαν η εκταση σου φιλε δεν φτανει ?ολα τα σφαζουμε? τι να πω?μενω αφωνη....Οσο για το αν υπαρχουν δασκαλοι για συγχρονο και βεβαια υπαρχουν,αρκει να ψαξειs να τουs βρειs....
#5   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
04.04.2008, 15:54
exw vrei mia daskala pou einia alto enw egw eimai soprano, 8a boresw na kanw douleia mazi ths h prepei na einai to idio me emena gia na apodwsw?
#6   
sakisarabatzis
Σολίστ
Chat
04.04.2008, 18:06
Καθε ειδος εχει και το δασκαλο του.
#7   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
10.04.2008, 18:11
Φιλη Ναντια καλησπερα καταρχην!!!Θελω να τοποθετηθω πανω στο θεμα σου ως εξης:1)Η καταταξη μιας φωνης δεν ειναι ευκολη υποθεση....το οτι μπορει να εχεις νοτες σοπρανο δεν σημαινεια απαραιτητα οτι εισαι και σοπρανο...Αν την καταατξη στην εκανε καποιος ΕΜΠΕΙΡΟΣ καθηγητης αποδεδειγμενου κυρους η καποιος καλος φωνιατρος,τοτε παω πασο....Αλλα να ξερεις πως ειναι λαθος να τραγουδας στα ανωτερα σου ορια οπως και στον 'τονο του κομματιου'=στον τονο που βολεψε τον εκαστοτε καλλιτεχνη να τραγουδησει το συγκεκριμμενο τραγουδι...Ο φιλος πιο πανω που λεει οτι εχει δασκαλο που τον βαζει να τα λεει απο τον τονο τους τα κομματια κατα την ταπεινη μου γνωμη κανει ΤΡΑΓΙΚΟ λαθος....Γιατι ντε μου και καλα να τραγουδησει πχ εκει που τραγουδα ο Νταλαρας η ο Παπακωνσταντινου?...Οσο για την τεχνικη,ακομη και αρτια να διδασκεται,δεν υπαρχει καλυτερος τροπος απο το να την μαθεις στα χαμηλα,εκει κοντα τονικα που μιλας και σιγα σιγα να ανεβεις...Χρειαζεται χρονο πολυ για να τραγουδησεις καλα στην ψηλη περιοχη...Εγω πχ αν και φτανω μεχρι ΣΙ 'νατουραλε'(Β4)τραγουδαω μεχρι F4...μου εχουν πει οτι ειμαι τενορος καποιοι καποιοι αλλοι βαρυτονος...ε,κι εγω απλα γιατι ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να 'κρεμασω'το λαρυγγα μου τραγουδαω σα βαρυτονος...μου φτανουν 2 οκταβες εκταση,δε με νοιαζει να φτασω πιο ψηλα...Με νοιζει στην εκταση αυτη να δουλεψω με ανεση εκφορας ηχου,με παραγωγη forte και pianissimo ηχων,με θεματα ερμηνειας,κοκ...Σκεψου καλα αυτα που σου λεω μια και ξερω οτι σε αλλο σου ποστ ειχες γραψει για καλους στις φωνητικες σου χορδες...Τραγουδα σαν αλτο η σαν μετζο σοπρανο(σε αυτη την εκταση)και ασε τις ακροβασιες για οταν θα γινεις πεπειραμενη τραγουδιστρια....
2)Για το θεμα με το κλασσικο και το μοντερνο τραγουδι:Νομιζω οτι ειδικα στη γυναικια φωνη,η συγκριση μεταξυ μιας σοπρανο και μιας μοντερνας τραγουδιστριας,φερνει τη δευτερη σε πολυ πλεονεκτικοτερη θεση...Κατ αρχην διατηρει ατοφια τη χροια της και δεν χρησιμοποιει αυτο το κατα τη γνωμη μου ισοπεδωτικο registro που κανει τη φωνη να μοιαζει με 'ψευτικη'...Οποτε ΑΝ σου αρεσει να τραγουδας με αυτη την ΙΔΙΑΖΟΥΣΑ χροια σοπρανο κλασσικου τραγουδιου η αν αγαπας το ρεπερτοριο στο κλασσικο τραγουδι,τοτε ναι να το ακολουθησεις...αν ομως θες να αποκτησεις μια οκταβα επιπλεον 'ψευτικης' φωνης ποηγαινε στο κλασσικο....Αν τωρα πχ φτανεις μεχρι F5 η G5 αλλα με full voice,με το κλασσικο μπορεις να φτασεις και Β5,C6 αλλα you know...με τη γνωστη falseto τσιριδα αλλα σοπρανο,που ισοπεδωνει την προσωπικη σου χροια και ταυτοτητα...Να αναφερω κλεινοντας οτι ειχα παει σε μια παρασταση οπου τραγουδουσαν 3-4 σοπρανο και ειλικρινα ΟΛΕΣ μου ακουγονταν το ιδιο....λες και την ιδια φωνη τη μοιραζοντουσαν 3-4 διαφορετικα ατομα...και μονο αν εδινες ιδιαιτερη προσοχη στο ακουσμα τους καταλαβαινες καποιες μικροδιαφορες....

LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 10-04-2008 18:14 ]


#8   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
11.04.2008, 15:49
ΣΥΜΦΩΝΩ Με τον FREDDIEKRUGER!
#9   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
11.04.2008, 21:05
Agaphte mou file Freddie :D
Efxaristw poooolu gia to xrono pou mou afierwses na mou apanthseis stis apories mou :D!
To oti eimai soprano mou to exoun pei ka8hghtires kai wrilla. Lene oti eimai lurikh soprano.. Egw de 3erw apo afta na sou pw...
Oso gia tous kallous, to exei grapsei allh kopela pou mallon exei thn idia eikonitsa me emena , to eixa diavasei ki egw kapou

Protimw na kanw klasiko giati pistevw oti energopoiei ola ta hxeia kai se kanei na anakalupseis th fwnh sou kaluteera. H alh8eia einai oti ki egw anarwtiomoun mhpws "xalasei" o tropos pou tragoudaw ta moderna, alla efoson eimai hdh sth banda mou kai "proponw" to moderno ekei xwris vibrata h xroia tupou gallikou "u" , nomizw oti de 8a pa8w kati tetoio.

Twra to na vrw dasklala einai polu duskolo... 8umamai ena epeisodio twn singles pou paromoiaze tous an8rwpous me pizzes... Pote de boreis mia pizza pou na exei ola ta ulika pou 8es mazi. Vrhka mia daskala h opoia fanhke elastikh (ennow gnwrizontas texnikes kai hdh) kai pro8imi na dwsei paaaaaara polla kai i3ere kai mou tekmhriwne to ka8e ti polu kala enw parallhla gnwrizei kala kai th moderna texnikh, alla teleiwnontas to ma8hma mazi ths ponouse o laimos mou, eixe g8ar8ei. Meta vrhka mia allh pou mou arese to oti h askhsh mazi ths mou anoi3e ton laimo fovera alla fanhke na einai h klasikh sudiritikh daskala klasikou kolhmmenh sth texnikh ths kai tipota parapanw , kati pou polu pi8ano na me kanei na vare8w
Einai polu duskolo na vreis daskalo...

Cheers! :D
#10   
Vocalist
Περαστική Νότα
Chat
11.04.2008, 21:28
Freddie και voice"teacher" αν διαβαζατε προσεκτικα το μηνυμα μου θα διαβαζατε οτι ειπα
πως οι δασκαλοι μου,μου ΔΙΔΑΞΑΝ την ΤΕΧΝΙΚΗ να λεω τα κομματια στους τονους που ειναι, δεν μου ειπαν απο το πρωτο μαθημα να τα τραγουδησω.Προηγηθηκε μια διαδικασια
μαθηματων, μελετης και εξασκησης μεχρι να αποκτησω την απαιτουμενη τεχνικη. Απορω αν γνωριζετε την σημασια του ορου "τεχνικη"...Τενχικη στο τραγουδι σημαινει να τραγουδας ανετα και χωρις πιεση.Οποιοσδηποτε τραγουδιστης, στο συγχρονο τραγουδι, θα πρεπει να εχει 3 οκταβες εκταση και οχι να περιοριζεται σε 2 με τη δικαιολογια οτι θα κρεμασει το λαρυγγα του. Φιλε μου, ο τροπος υπαρχει εσυ δεν θελεις να τον βρεις, γι'αυτο περιορισου σε 2 οκταβες, μαζι με τις προσδοκιες σου. Δεν μπορω να καταλαβω ολη αυτη τη δυσπιστια σχετικα με την εκταση της φωνης? Σας φαινετε αδιανοητο voiceteacher το γεγονος να εχει καποιος 3 και 4 οκταβες εκταση? Γιατι? Μπορειτε να διδαξετε τους μαθητες σας πως να αποκτησουν αυτη την επιπλεον εκταση? Αν ενας μαθητης σας θελει να τραγουδησει queensryche, δεν θα τον αναλαβετε? Η μηπως θα του δειξετε πως να πει το walking in the shadows 3 τονους κατω?! Ενας λογος που το τραγουδι στην ελλαδα εχει μεινει τοσο πισω ειναι γιατι υπαρχουν ατομα σαν και εσας και σπερνουν ολους αυτους τους μυθους.
#11   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
11.04.2008, 21:45
Χαρα μου ηταν αγαπητη φιλη Nadia!!!!Καλα,με τη φωτο του αβαταρ την πατησα σα μαθητουδι...

Αυτο που θελω να πω ειναι πως κακοι μαθητες δεν υαπαρχουν,μονο κακο δασκαλοι...ο δασκαλος λεει,ο μαθητης εκτελει...αυτη ειναι η σχεση τους...Τωρα αυτο που λες οτι σε ποναγε ο λαιμος σου με την καθηγητρια του μοντερνου,δε νομιζω οτι ειχε να κανει τοσο με το ειδος που διδασκε,αλλα απ οτι καταλαβαινω ισως να μη μπορουσε να σε διδαξει σωστα,ν αμην ειχε την καταλληλη μεθοδο,η η μεθοδος της να μην ηταν ευπεπτη απο σενα...καθε μαθητης απ οτι εχω καταλαβει βολευται με διαφορετικου ειδους ασκησεις...πολλες απο αυτες ειναι ανιαρες,σιγουρα...αλλα τι να κανουμε που τα αγαθα κοποις κτωνται...
Συνεπως αν ο λογος της στροφης σου προς το κλασσικο ειναι η αρνητικη εμπειρια που αποκομισες απο τη δασκαλα του μαντερνου,αυτο απο μονο του δεν
αποτελει λογο για να ακολουθησεις την κλασσικη παιδεια...Τη φωνη σου πολυ ωραια μπορεις και με ενα σωστο δασκαλο μοντερνου να τη δουλεψεις και να τη γνωρισεις καλυτερα...και πιστεψε με μετα απο αρκετη σοβαρη δουλεια,θα φτανεις και απιστευτες νοτες-στο θεο που λενε-χωρις αυτη τη χροια φαλσετο αλα σοπρανο....
Η παρομοιωση με την πιτσα(που ειναι απο τα αγαπημενα μου σνακ)ειναι οντως πολυ καλη...σιγουρα δε μπορεις να τα βαλεις ολα στην πιτσα σου για να βγει ενα νοστιμο αποτελεσμα...Ποια 'υλικα' ειναι αυτα που θες?Που δινεις προτερεοτητα?Να εχεις μεγαλη εκταση φωνης?Να εισαι ταλαντουχα ερμηνευτρια?Να εχεις ΥΓΙΗ φωνη?Ενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ασκησεολογιο απο καποιον δασκαλο που να σου δινει τα περιθωρια να βοηθηθεις(και οχι γενικολογιες που μιλουν για τη φωνη σα να ειναι...αερικο...φαντασμα...'πηγαινε'την εκει τη φωνη σου ,καντην ετσι,ρανε την ετσι, 'στηριξε την με διαφραγμα' 'μην βαζεις λαιμο'κοκ...) και να βελτιωθεις φωνητικα?Κρινεις και αποφασιζεις...
#12   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
11.04.2008, 22:05
Παράθεση:

Το μέλος Vocalist στις 11-04-2008 στις 21:28 έγραψε...

Freddie και voice"teacher" αν διαβαζατε προσεκτικα το μηνυμα μου θα διαβαζατε οτι ειπα
πως οι δασκαλοι μου,μου ΔΙΔΑΞΑΝ την ΤΕΧΝΙΚΗ να λεω τα κομματια στους τονους που ειναι, δεν μου ειπαν απο το πρωτο μαθημα να τα τραγουδησω.Προηγηθηκε μια διαδικασια
μαθηματων, μελετης και εξασκησης μεχρι να αποκτησω την απαιτουμενη τεχνικη. Απορω αν γνωριζετε την σημασια του ορου "τεχνικη"...Τενχικη στο τραγουδι σημαινει να τραγουδας ανετα και χωρις πιεση.Οποιοσδηποτε τραγουδιστης, στο συγχρονο τραγουδι, θα πρεπει να εχει 3 οκταβες εκταση και οχι να περιοριζεται σε 2 με τη δικαιολογια οτι θα κρεμασει το λαρυγγα του. Φιλε μου, ο τροπος υπαρχει εσυ δεν θελεις να τον βρεις, γι'αυτο περιορισου σε 2 οκταβες, μαζι με τις προσδοκιες σου. Δεν μπορω να καταλαβω ολη αυτη τη δυσπιστια σχετικα με την εκταση της φωνης? Σας φαινετε αδιανοητο voiceteacher το γεγονος να εχει καποιος 3 και 4 οκταβες εκταση? Γιατι? Μπορειτε να διδαξετε τους μαθητες σας πως να αποκτησουν αυτη την επιπλεον εκταση? Αν ενας μαθητης σας θελει να τραγουδησει queensryche, δεν θα τον αναλαβετε? Η μηπως θα του δειξετε πως να πει το walking in the shadows 3 τονους κατω?! Ενας λογος που το τραγουδι στην ελλαδα εχει μεινει τοσο πισω ειναι γιατι υπαρχουν ατομα σαν και εσας και σπερνουν ολους αυτους τους μυθους.

Αυτο που θα κανω εγω ειναι στα αρχικα σταδια να το πω χαμηλα και ανετα,παραλληλα με την καλλιεργεια της τεχνικης μου...δεν ειναι οτι προετοιμαζεσαι και με το που εισαι κυριος της τεχνικης σου,ΤΣΟΥΠ λες και το κομματι στον τονο του τραγουδιστη...
Ξεκινας να τραγουδας χαμηλα και μετα ανεβαινεις σιγα σιγα και με υπομονη....Εγω δεν εχω...οκταβες για προσδοκιες...ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι η φωνη μου θα διευρυνθει κι αλλο θελοντας και μη(οσο γινεσαι κυριος της φωνης σου και την ελεγχεις καλυτερα απο forte σε πιανο και αντιστροφα,τοσο ανεβαινεις...Αλλα το να κυνηγας τις...οκταβες σαν αυτοσκοπο,ειναι λαθος...Και βρηκες και τραγουδι να μου φερεις παραδειγμα...στο walk in the shadows,ο Vocalist φτανει μεχρι...C#5 με αληθινη φωνη και F#5 με ψευτικη...Μακαρι να το ελεγες και 3 τονους κατω!!!...Και ειναι σκληρος ο τροπος τραγουδιου(μεταλ γαρ,ενα απο τα πιο δυσκολα ειδη τραγουδιου)Ειναι σα να με ρωτας:Κι αν εγω θελω να σηκωσω 300 κιλα ενω ειμαι ακομη σχετικα αρχαριος αρσιβαριστας,τι θα κανω?Δε θα με αναλαβει προπονητης?Εσυ για αυτο πηγες στο δασκαλο?Για να πεις πανδυσκολα τραγουδια?....Τα ενδιαμεσα σταδια τα κατεχεις τελεια,δηλαδη?Κοιτα φιλε,αν τραγουδας απο τα 5 σου και εισαι 30 και κατοχος ΤΕΛΕΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ,παω πασο...αλλωστε δε μπορω να σε κρινω αφου δε σε εχω ακουσει...το μονο που σου λεω,ειναι πως 3 η 4 οκταβες ειναι...υπερβολη φιλε μου!!!!!ΔΕΝ ΤΙΣ χρειζεσαι...αλλα ουτε και καποιος δασκαλος μπορει να στις...βγαλει μεσα σε λιγο καιρο!!!!


LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 11-04-2008 22:08 ]


[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 11-04-2008 23:06 ]


#13   
Nadie
Περαστική Νότα
Chat
11.04.2008, 22:36
filoi mou giati tsakwneste ?

Ean o enas apo esas einai pshloteros (fwnthika apo ton allon) einai logiko na ton voleuoun ta pshla transporta enw ean o allos einai pio xamhlos einai logika na volevetai kalutera sta xamhla
#14   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
11.04.2008, 22:55
Δεν τσακωνομαστε φιλη Ναντια...καταρχην δε μιλαμε για ψηλοτερη η χαμηλοτερη τονικα φωνη...μιλαμε για...3 η 4 οκταβες....Απο το διαβολο στο θεο δηλαδη...απο τη χαμηλοτερη νοτα του Βarry White μεχρι την ψηλοτερη των Crimson Glory!!!(και βαλε)....Αλλα διαβασα καποια αλλα ποστ του μελους Vocalist(δεν εχω 5 λεπτα που το εκανα)που λεει οτι...προσφατα πηρε 1,5 οκταβα επιπεον εκταση!!!!Φιλε μου,χωρις να θελω να σε θιξω,νομιζω ομως οτι υπερβαλλεις πολυ...προσεχε τη φωνη σου μονο και την υγεια σου και να σαι καλα....Δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω...Παρα μονο Εις Υγειαν!!!!!

LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 11-04-2008 22:57 ]


#15   
VOICETEACHER
Φθασμένος
Chat
12.04.2008, 18:38
Καλα ο φιλοs Vocalist ειναι απο αλλον πλανητη......εχω παθει πλακα.....
#16   
ATROMITOS
Περαστική Νότα
Chat
12.04.2008, 19:35
Θα συμφωνήσω με τον FRED 2 οκτάβες και καλά δουλεμένες είναι το ιδανικόΠάντα μιλώντας για full voice όχι για falsetto.Προφανώς ο vocalist μιλάει για 5 oκτάβες με ις μισές σε ψεύτικη φωνή.Οι ψεύτικες χρειαζονται σε συγκεκριμένα είδη τραγουδιού.Για ελληνικά τραγούδια ας πούμε δεν υπάρχει ελληνικό τραγούδι με full voice πάνω απο A4,οπότε δε χρειάζεται μια μεγάλη έκταση.Γνώμη μου είναι ότι οι τραγουδιστές φαίνονται στη μεσαία φωνή γιατί εκεί ακούς τη χροιά τους αλλά και γιατί η μεσαία φωνή συνδυάζει και τα 2 ηχεία πάνω και κάτω.Μια C6 ας πούμε είναι ακραία νότα καθώς δεν δείχνει την κανονική σου φωνή όπως επίσης γιατί ακούγεται σαν γυναικεία σα να τσιρίζεις.Μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα οι τραγουδιστές που κάνουν καριέρα είναι αυτοί που έχουν μια κανονική σε έκταση αλλά γεμάτη φωνή και ζεστή χροιά.
#17   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
12.04.2008, 20:17
Καλησπερα φιλε ΑΤΡΟΜΗΤΕ!!!!Πολυ σωστος!!!Για να κανει καποιος καριερα,δε χρειαζεται παραπανω απο 2 οκταβες και ουτε μεταξυ δυο τραγουδιστων ειναι καλυτερος αυτος που εχει μεγαλυτερη εκταση...Αλλωστε δεν παιζει ρολο μονο η τονικοτητα,οπω ςπολυ σωστα λες...παιζει και η χροια(και ειδικα να ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ και να σε χαρακτηριζει σαν το δακτυλικο σου αποτυπωμα-ξερεις τι κριμα ειναι να εχεις μια κατα τ αλλα φωναρα και να μοιαζεις πολυ πχ με το Στελιο Καζαντζιδη?Μεγαλη καντεμια...Τρομερο εμποδιο εαν θες να κανεις κατι στο μουσικο στερεωμα)ο ογκος της φωνης(φαντασου καποιον να βγαζει ενα γεματο και ογκωδες F#4 και καποιον αλλο που εχοντας 'ισοπεδωσει' τη φωνη του για να εχει +2 οκταβες,εχει ογκο που ισα διακρινεται και ακουγεται η φωνη του....τι να το κανω να βγαζω νοτες σαν και αυτες http://www.youtube.com/watch?v=zI8iWFxUUf4
Τραγουδι το λετε αυτο?Εκταση φωνης ειναι αυτο το φαλσετο?Περα απο το οτι νομιζω οτι θελει τρομερη δουλεια για να τα πετυχεις και δε το βγαει αυτα ο καθενας με practice...ενος χρονου.....μονο....
#18   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
12.04.2008, 21:44

Νομίζω ότι κάνετε μια αντιπαράθεση που δεν έχει ουσία γιατί την κάνετε για ανόμοια πράγματα!!!!!!Ο ένας λέει για ελληνικά τραγούδια, ο άλλος μάλλον μιλάει για τραγούδια metal, hard rock και progressive.Βάζει και ο freddieKrueger μερικά ζητήματα που έχουν να κάνουν περισσότερο με την αισθητική, γίνεται και κάπως απόλυτος ο Vocalist......
και αρχίζουν τα "δεν ξέρεις τι σου γίνεται" και τέτοια....
Οσο για αυτό που λέει ο freddieKrueger αμέσως παραπάνω με τον τύπο στο βίντεο, Πρόκειται για belt με την head voice και κάτι τέτοιο έχει πάντα όγκο,δεν έχει καμία σχέση με το φαλσέτο που ακούγεται σαν πολύ κακή μίμηση αυτού του ήχου.Επίσης στο μιξάρισμα αυτό έχει "πνιγεί" αρκετά από το compression και το delay. Από εκεί και πέρα το αν είναι ωραίο, αν είναι χάλια, είναι θέμα γούστου και σε κανένα δεν μπορούμε να πούμε τίποτα....

Ο καθένας στο είδος του, στον τομέα του,στις αντίστοιχες τεχνικές και απαιτήσεις κάθε είδους, και πάνω από όλα Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥ!!!
Να μην μπλέκονται όλα αυτά γιατί αλλιώς δεν γίνεται καμία συνεννόηση, μόνο αλληλοκράξιμο θα γίνεται...



#19   
freddieKrueger
Βετεράνος
Chat
12.04.2008, 22:22
Φιλε BAGRATION δεν αντιλεγω οτι ειναι θεμα γουστου οι μουσικες προτιμησεις και ισως κακως το εθεσα πιο πανω...αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι αυτο το belting στη head voice ειναι δυσκολο να γινει και πως καποιος που θελει να τραγουδησει δεν πρεπει να ξεκινησει την εκπαιδευση του με αυτο τον τρπο...Τωρα το οτι μου φαινεται αντιαισθητικο το αποτελεσμα και οι νοτες γυναικιζουσας χροιας ισως ειναι μια προσωπικη εκτιμηση...
Αυτο το οποιο συμβαινει εδω και το οποιο δεν κραζω,απλα διαφωνω μαζι του,ειναι το γεγονος οτι βγαινει καποιος (ο vocalist)και παραλληλιζει την ποιοτητα και το επιπεδο του τραγουδιου με την εκταση της φωνης του...κανει ενα χρονο φωνητικα και θελει αμεσως να χτυπησει ψευτικες του θεου(γιατι μου φαινεται αδιανοητο καποιος με μικρο χρονο ασχολιας και μικρη πειρα να κανει αληθινο belting στη headvoice)...Γενικα εχει εξαπλωθει σαν επιδημια η καστα των καθηγητων φωνητικης που υποσχονται 'διευρυνση εκτασης της φωνης στις 4 οκταβες'και εχουν παραμυθιασει τον κοσμακι οτι μπορουν να γινουν μεγαλοι τραγουδιστες....

LIFE IS A MISERY ONLY FOR MISERABLE

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freddieKrueger στις 12-04-2008 22:24 ]


#20   


Αυτά τα διάβασες;