Παράθεση:
Το μέλος Nadie στις 02-04-2008 στις 18:15 έγραψε...
Καλησπέρα μουσική οικογένεια :) !
Έχω κάνει λίγο μοντέρνο τραγούδι αλλά θέλω να κάνω κάτι το οποίο να διευρύνει τις φωνητικές μου ικανόητες όσο δυνατόν καλύτερα καθώς και να αποκτήσω καλή άποψη στο θέμα, γιατί μελλοντικά σκέφτομαι πως θα μου άρεσε να διδάξω.
Οπότε σκέφτομαι να σπουδάσω κλασσικό, τι πιστεύετε? Ψάχνω καθηγητές εν τω μεταξύ και οι περισσότεροι κάνουν και απο τα δύο είδη, πιστεύετε οτι το καλύτερο θα ήταν ένας καθηγητής που να κάνει αποκλειστικά κλασικό? Και αν ναί πρεπει να βρώ οπωσδήποτε σοπράνο (επειδη σοπράνο είμαι και αναρωτιέμαι εαν ο καθένας πρέπει να βρίσκει δάσκαλο που να είναι το ίδιο).
Είχε περάσει απο το μυαλό μου και η τζάζ αλλα έχει άλλη θεωρία ε? Ας μάθουμε κλασσική αρμονία πρώτα και περνάμε και σε τζάζ μετα? Σωστά το σκέφτομαι?
Ευχαριστώ πολυ, όποιος ξέρει κάτι ας απαντήσει και αν γνωρίζετε κάποιον καλό δάσκαλο σε ωδείο, πείτε μου! Ευχαριστω!!!!
Life is pure Art..
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 03-04-2008 23:51 ]
|
|
Λοιπόν Nadie εγώ πιστεύω τα εξής. Πρέπει να βρεις πρώτα τι σου αρέσει ως τώρα, τι θα ταίριαζε ενδεχομένως στα γούστα σου και στο άτομο σου.Εμένα για παράδειγμα (εσένα δεν σε ξέρω για να μπορέσω να πω τίποτε επ αυτού) δεν μου ταιριάζει το κλασσικό με τίποτα και λόγω γούστων και λόγω χαρακτήρα. Αυτό δεν αναιρεί βέβαια το γεγονός ότι στην πορεία (αν έκανα) θα μπορούσε να άρχιζε να μου αρέσει.Πάλι όμως δεν θα είχα το "μικρόβιο" διότι το "μικρόβιο" μου βρίσκεται στο μέταλ.
Οι αποφάσεις σου πρέπει να λαμβάνονται με βάση το τι θες,το τι ΔΕΝ θες(αυτό καμιά φορά ξεφεύγει από το μυαλό μας και τότε βρισκόμαστε σε καταστάσεις αγγαρείας) και τι σου αρέσει. Επίσης τέτοιες αποφάσεις δεν πρέπει να λαμβάνονται με βάση τα "απωθημένα" που έχει ο καθένας, που συνήθως μοιάζουν με τα "θέλω" και τα "μου αρέσει" αλλά δεν είναι.
Αν πάλι θες να διδάξεις στο μέλλον πρέπει να ψάξεις να βρείς τι προϋποθέσεις(τυπικές δηλαδή διπλώματα κ.τ.λ. και μη τυπικές) έχει κάτι τέτοιο και από εκεί και πέρα πρέπει να αποφασίσεις αν είσαι διατεθειμένη και θες να κάνεις αυτά που χρειάζεται.
Αν από την άλλη σου φαίνονται Γολγοθάς όλα αυτά και θα σε αγχώσουν, η σε αναγκάσει ένας τέτοιος στόχος να το πάρεις "πολύ στα σοβαρά" που είναι κατάσταση επικίνδυνη για μερικούς χαρακτήρες(για εμένα πάντως είναι), τότε ξεκίνα κάτι και βλέπεις στην πορεία τι θα κάνεις.
Οσον αφορά τώρα το "τεχνικό" της υπόθεσης.
Καταρχήν το κλασσικό είναι πολύ μακρύς δρόμος.Χρειάζεται πολύ χρόνο και πολύ αφοσίωση. Τα άλλα είδη είναι πιο εύκολα από άποψης χρόνου.
Στο ζήτημα της δασκάλας τώρα, άμα ο καθηγητής γνωρίζει πως να εκπαιδεύσει μια λυρική σοπράνο δεν πάει να είναι και μπάσος!!!!ΑΔΙΑΦΟΡΟ!!!!Αν πάλι μια σοπράνο δεν έχει την απαραίτητη μεταδοτικότητα ας πούμε, θα υπάρχει πρόβλημα.
Μπορείς να κάνεις κλασικό και ταυτόχρονα να εξασκηθείς στο πως να αλλάζεις την τοποθέτηση της φωνής σου σε διαφορετική "λειτουργία" και να την κάνεις κατάλληλη για άλλα είδη όποτε το θελήσεις,δηλαδή να μάθεις να αλλάζεις τα vocal modes τους "διακόπτες" ας το πούμε της φωνής. Μεταβάλλοντας τις εντάσεις, την θέση του λάρυγγα, το σχήμα του στόματος και άλλες παραμέτρους μπορείς να αλλάζεις δραματικά και τον ήχο της φωνής σου όταν θα θες. Κάτι τέτοιο ΣΙΓΟΥΡΑ γίνεται αλλά δεν ξέρω αν θα στο ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ να το κάνεις.Ισως να σε αποσυντονίσει, ίσως να σε κουράζει φωνητικά κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σου πάνω σε αυτά.....
Από δασκάλους εγώ μόνο τον Ονούφριο Σώχο έχω ακουστά(έχω διαβάσει το βιβλίο του)...
Γιατί δεν πας μια βόλτα από τη σχολή του? (είναι κάπου στο κέντρο της Αθήνας, "ύδραυλος" λέγεται ) Κάπου εδώ στο φόρουμ τον αναφέρουν....
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 14-04-2008 17:35 ]