ελληνική μουσική
    664 online   ·  210.851 μέλη

    ηχοκαλυψη σε σετ κρουστων

    darbukaboy
    24.05.2008, 23:45

    Καλησπεριζω τους φιλους μουσικους και ηχοληπτες!Λοιπον για να μην μακρυγορω μπαινω κατευθειαν στο ψητο...

    σετακι κρουστων:

    cajon/bongos/κουδουνες/κουρτινα/1 splash κ' 1 crash/shaker/πηλινο τουμπελεκι (με δερμα)/μπεντιρ (με δερμα)/ντεφια(με δερμα και πλαστικο)/νταουλι(με δερμα)

    Πως ηχοκαλυπτουμε ολα αυτα για Live εμφανιση παντα!;;;

    Το budget ειναι 600-800Ε


    noizreduction
    24.05.2008, 23:55

    Δεδομενου πως πολλα απο αυτα που αναφερεις παιζονται στο "χερι", θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις σαν κυριο μικροφωνο ενα Shure 57αρι πανω σε μια βαση γερανο ( οπου θα την αλλαζεις οπως θες ).

    Εαν θες βεβαια εναν πιο συνολικο ηχο, τοτε θα πας σε πολλα overheads μικροφωνα. Εκει ομως θα χρειαστεις και εναν δικο σου ανθρωπο στον ηχο, που θα μπορει να ανταποκριθει στις συχνοτητες και στις απαιτησεις των κρουστων.


    darbukaboy
    25.05.2008, 00:34

    Φιλε noizreduction να σου εκθεσω τη συνολικοτερη αποψη μου επι του θεματος:Σκεφτηκα να βαλω ενα shure57 στο cajon,ενα ιδιο για τα bongos,ενα AKG D22 ή shure beta56A για το τουμπελεκι,τα μπεντιρ και τα ντεφια(εχω εξακριβωσει οτι το sm57 δε ''μιλαει'' καλα στα δερματα) και ενα ΑKG C1000 για τα πιατινια και την κουρτινα.Απ'οτι υπολογιζω προχειρα το budget βγαινει γυρω στα 450Ε.

    Τι αλλο θα μπορουσες να προτεινεις;


    noizreduction
    25.05.2008, 00:48

    Θα μπορουσα να ελεγα και αλλα 200Ε για εναν καλο ηχοληπτη, που δεν θα μπερδεψει γραμμες και ηχους {#emotions_dlg.biggrin}

    Επειδη δεν ξερω ακριβως πως θα ειναι το στησιμο σου, δεν μπορω να σου πω εαν με 1 C1000 μπορεις να καλυψεις ολο το φασμα των πιατινιων και της κουρτινας. Ομως σιγουρα το C1000 ειναι μια καλη επιλογη για Overhead και επειδη εχει μια ταση να δινει "ογκο" στα πριμα του,νομιζω πως θα ειναι ο,τι το καλυτερο σε αυτα τα λεφτα.

    Απο την αλλη, το D22 θα σου μπουκωσει τα μπασα των οργανων που θελεις να καλυψεις. Nομιζω πως το 56αρι ειναι μια καλυτερη επιλογη ( αφου εχεις παρατηρησει πως το 57αρι δεν τα πιανει σωστα ).

    Σιγουρα ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη, αλλα νομιζω πως ηδη αναφερεις μικροφωνα και μαρκες που εχουν μια αριστη ποιοτητα στο χωρο.


    darbukaboy
    25.05.2008, 01:53

    Λοιπον για να δωσω μια πιο σαφη εικονα:

    Καθομαι πανω στο cajon(1 sm57 γι'αυτο σταθερο),εχω μπροστα μου τα bongos(αλλο ενα sm57 σταθερο εκει),στα δεξια μου εχω ολα τα υπολοιπα που μπορουν να παιχτουν συγχρονως,δλδ κουρτινα και κουδουνες και πανω απο αυτα τα δυο πιατινια(η κουρτινα και οι κουδουνες βρισκονται στο υψος του cajon).Επομενως για κουρτινα,κουδουνες και πιατινια η σκεψη ειναι ή ενα ή δυο C1000(εκει θελω τη βοηθεια σου βασικα).Και για τα υπολοιπα ενα beta 56A.

    Y.Γ:Αφου λυσουμε ολ'αυτα θα ηθελα να βρουμε ενα τροπο ωστε να μπορω να στελνω ετοιμο σημα του καθε μικροφωνου μεσω καποιου μηχανηματος στην εκαστοτε κονσολα(λογικα μεσω καποιου μεικτη mic σωστα;)


    noizreduction
    25.05.2008, 02:10

    Κοιτα, ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης:

     

    1) Με 1 C1000, μπορεις να καλυψεις και τα πιατινια και την κουρτινα επαρκως;

    2) Εαν βαλουμε παραπανω απο 1 C1000, το σημα θα γινει πιο πολυπλοκο ( απο τον κανονα, οσο πιο πολλα βαζεις, τοσο πιο πολυ προσοχη χρειαζεσαι ) και ισως να εχουμε προβληματα feedback, φασης κλπ.

    Εγω θα σου προτεινα για αρχη να δουλεψεις με ενα C1000. Εξαλλου αυτο το μικροφωνο ειναι all around και θα αποδοσει τελεια τον πριματο ηχο των κρουστων που θελεις να καλυψεις με αυτο. Επισης ειναι αδυνατον να παιζεις 800 πραγματα συγχρονως ( η αρχη "μονο 2 χερια εχεις ρε φιλε" :D ), οποτε το C1000 θα εχει "ευκολο" εργο να ξεχωρισει ηχους και συχνοτητες.

    Οσον αφορα τα υπολοιπα, συμφωνω για την τοποθετηση και την επιλογη.

    Για το τελευταιο σου προβληματισμο, θα προτεινα μια μετρια προς καλη κονσολα που θα μπορει να σηκωσει ολα αυτα τα μικροφωνα. Εαν μετραω καλα, χρειαζεσαι μια κονσολα με 3 ή 4 XLR ( αναλογα με το εαν εχεις 1 ή 2 C1000 ). Καλο ειναι να αποφυγεις εταιριες οπως Behringer και να επικεντρωθεις σε Yamaha, Mackie ή και Tascam. Κριμα ειναι να εχεις τοσο καλο εξοπλισμο απο mics και η "μοναδα διανομης" να ειναι μετρια.

    Επισης, μην βγαλεις απο το νου σου τα καλωδια. Δωσε ενα καλο ποσο και γι'αυτα!


    darbukaboy
    25.05.2008, 10:23

    Σχετικα με την αποδοση του C1000,ειχα δει σε ενα live οπου ο κρουστος ειχε τρια splash τα οποια με ενα πυκνωτικο εβγαιναν τελεια!!(δεν ξερω βεβαια αν αυτο το mic ηταν το C1000 απλα σου λεω οτι ακομα και με ενα mic εβγαιναν μια χαρα).Οποτε μαλλον θα παιξουμε με ενα πυκνωτικο.Επομενως εχουμε και λεμε:

    -1 sm57 για cajon

    -1 sm57 για bongos

    -1 beta 56A για ολα τα μεμβρανοειδη(νταουλι,ντεφια,μπεντιρ και τουμπελεκι)

    -1 C1000 για πιατινια,κουρτινα και κουδουνες(οι κουδουνες και ψιλομακρια να ειναι ακουγονται αρκετα-ξεκαρισμενο)

    Συνολικο λοιπον κοστος ολων των παραπανω:470Ε + 50E χοντρικα για πεντε καλωδια(4 για τα mics και ενα για να συνδεθει η κονσολα με την main κονσολα) = 520Ε

    Και τωρα ερχομαστε στο θεμα της κονσολας.Δεδομενου οτι το συνολικο budget δεν θα πρεπει να ξεπερνα τα 800Ε(βια τα 850)λογικα προκυπτει οτι η τιμη της κονσολας δεν θα πρεπει να ξεπερνα τα 330Ε.

    Για δες αυτες εδω

    http://www.thomann.de/gr/yamaha_mg_102_c.htm

    http://www.thomann.de/gr/yamaha_mw10c.htm

    http://www.thomann.de/gr/mackie_1202_vlz3.htm

     

     

     

     

    Aπ'οτι ειδα αυτο που σου ειπα για το ετοιμο σημα στεκει και μπορει να γινει οποτε αν ειναι να εχω το ηχο που θελω για μια κονσολα ενα ποσο της ταξης των 300-350Ε ειναι καλο;

     


    noizreduction
    25.05.2008, 12:20

    Το C1000 θα καλυψει ανετα παντως το σταθερο σου set κρουστων, οποτε δεν υπαρχει λογος να το κανουμε πιο πολυπλοκο. Cool

    Η MW της Yamaha ειναι παρομοια με την MG, μονο που παρεχει και USB συνδεση στην περιπτωση που θελεις να τη συνδεσεις με καποιον υπολογιστη για ηχογραφηση. Εαν δεν σε "καιει", τοτε δεν υπαρχει λογος να την εχεις στη λιστα σου.

    Πιστευω πως η 1202 της Mackie ειναι μια καλη επιλογη. Την εχω ακουσει σε συνθηκες ηχογραφησης και πραγματικα εχει χαμηλο θορυβο, καλη προενισχυση και στιβαρο σασι ( οχι, δεν ειναι αυτοκινητο, αλλα ειναι σημαντικο να εχεις ενα μηχανημα που αντεχει στη μεταφορα και στα χτυπηματα ενος live ).

    Η επιλογη ειναι δικη σου.


    darbukaboy
    25.05.2008, 13:53

    Λοιπον μια ερωτηση τεχνικης φυσεως:

    Εφοσον εχουμε αποφασισει να στειλουμε ενα ομογενοποιημενο και ετοιμο σημα στην κονσολα,μου γενιεται το εξης ερωτημα:Πως θα συνδεσουμε την κονσολα με την κεντρικη κονσολα απ'οπου θα βγουν και τα υπολοιπα οργανα;Λογικα σκεπτομενος εγω συμπεραινω οτι θα μπει σε ενα κανονικο καναλι της κονσολας.Ωστοσο θα ηθελα τη δικη σου γνωμη γιατι εχω την αμυδρα εντυπωση πως καποιος αλλος τροπος θα υπαρχει...


    noizreduction
    25.05.2008, 14:48

    Η διαδικασια θα ειναι απλη.

    Ολα τα μικροφωνα σου θα καταληγουν στη κονσολα σου. Απο εκει θα ρυθμισεις το υψος της εντασης και το EQ που θελεις σε καθε καναλι/μικροφωνο.

    Απο εκει, ο ηχοληπτης θα παρει το main output της κονσολας και σε συννενοηση με σενα θα ορισει μια σταθμη σηματος σε ενα δικο του καναλι. Η αληθεια ειναι πως ενω απο τη μια του γλυτωνεις κοπο και καναλια, απο την αλλη θα πρεπει να ειναι απολυτα συννενοησιμος, ωστε να βγαλετε μια ακρη μεταξυ σας.

    Τα υπολοιπα οργανα δεν αφορουν εσενα, αφου θα συνδεθουν μεσω της δικης του κονσολας!

    Η μεθοδος που θα χρησιμοποιησεις εχει και αλλο ενα πλεονεκτημα. Μπορεις να κανεις monitoring των οργανων σου απο τη δικη σου κονσολα, οποτε δεν θα εχεις το προβλημα "δεν με ακουω" ;)


    darbukaboy
    25.05.2008, 15:31

    Η συνδεση της δικης μου κονσολας με του ηχοληπτη με τι καλωδιο θα γινει;

    Α!και κατι αλλο σχετικα με το monitoring.Λες οτι δεν θα εχω το προβλημα του ''δεν με ακουω''.Μιλας για τον ηχο που θα βγαινει εξω ή για τον ηχο των monitor;

    Εξηγησε λιγο για να καταλαβω...


    -----------------
    αν θες να μαθεις που θα πας και να σωθεις γυρευεις παιδι να γινεις ματια μου στο μυθο να πιστευεις

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : darbukaboy στις 25-05-2008 15:33 ]


    noizreduction
    26.05.2008, 01:29

    H MG κονσολα της Yamaha εχει εξοδο με balanced καρφι ( δεξι-αριστερο καναλι ), ενω η Mackie εχει εξοδο ή XLR ( δεξι αριστερο καναλι ) ή balanced καρφι ( ομοιως ).

    Ειναι καθαρα θεμα ηχοληπτη η συνδεση. Εαν μπλεξεις με καποιον "ασχετο" του επαγγελματος, τοτε μαλλον θα πρεπει να του εξηγησεις απο την αρχη τι ειναι ηχος και τι ειδους βυσματα εννοεις {#emotions_dlg.smartass}

     

    Μπορεις απο το monitor out της κονσολας να βαλεις δικα σου ακουστικα και να ακους τι παιζεις. Βεβαια στα κρουστα παντα ακους τι παιζεις, αλλα σε περιπτωσεις πληκτραδων ειναι ωραια να εχεις το σημα των οργανων σου μεσα απο τη δικη σου κονσολα

     


    darbukaboy
    26.05.2008, 09:42

    A!καταλαβα!βαζεις ενα ζευγαρακι ακουστικα στο monitor out και εχεις κατευθειαν στ'αυτια σου τον ηχο των οργανων σου το οποιο αυξομοιωνεις οσο θελεις εσυ μεσω της εντασης του monitor out!Κι ετσι γλιτωνεις και τα μεγαλα monitor εμπομενως και χωρο!!!

    Ευχαριστω πολυ για ολα και ελπιζω να ''κουτουλησουμε'' σε καποια συναυλια για να βγει κατι καλο...


    noizreduction
    26.05.2008, 10:39

    Ο τροπος που σου ανελυσα πιο πανω αφορα καθαρα το δικο σου set. Προφανως, εαν θελεις να ακους τα αλλα οργανα ( που σιγουρα θα θελεις να τα ακους ), καθως και τη φωνη, θα πρεπει να στηριχθεις στα monitor που θα σου δωσει ο ηχοληπτης.

    Οσο για συναντηση, αφου μενεις Πειραια, τοτε μαλλον καπου θα συναντηθουμε. {#emotions_dlg.rockon}