ελληνική μουσική
    506 online   ·  210.843 μέλη

    Πoιο πιστεύετε πως είναι το καλύτερο αρμόνιο της Korg;

    anestis1992
    11.06.2008, 20:55

    Πιο πιστεύετε είναι το καλύτερο αρμόνιο της Korg;

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 11-06-2008 22:46 ]


    alekoudis
    11.06.2008, 21:11

    Για αρμόνιο-arranger το PA2XPRO!

    Αλλα για synth δεν θέλει κ ερώτημα! OASSYS(ναυαρχίδα) - WAVESTATION - M1


    Sokratis121974
    12.06.2008, 00:36

    Η KORG εχει βγαλει αρκετα πρωτοποριακα οργανα....

    Μην ξεχναμε οτι ηταν η πρωτη εταιρια που επινοησε το workstation με το M 1...

    Και εγω θα πω το Oasys, οχι τοσο για τον ντορο που εχει ξεσπασει, οσο οτι  περιλαμβανει ολες τις τεχνικες συνθεσης ηχων, και ολες τις πατεντες της εταιριας πχ KARMA Wave sequence (αν και αυτη η τεχνικη ανηκει στον  γκουρου Dave Smith με την γνωστη Vector Synthesis απο το Prophet VS)...

    Oσον αφορα τα τυπου arranger styles προσωπικα εχω αλλαξει εταιρια!!!!!...Εγω τουλαχιστον δεν εμεινα ικανοποιημενος, (αν και σε δυνατοτητες η σειρα PA σκιζει)...Ομως ο ηχος και η εκφραστικοτητα που θελω, δεν το βρηκα σε κανενα οργανο της σειρας  PA..Ειχα μαλιστα και το    PA 1X και το πουλησα.....Γουστα ειναι αυτα!!!....με εχει ικονοποιησει απολυτα οργανο αλλης εταιριας!!!!


    noizreduction
    12.06.2008, 14:12

    Αν και πρεπει να δηλωσω αντι-korgακιας, νομιζω πως πρεπει να αναφερω τα:

     

    1) Μ1 ( το synth που αλλαξε την αποψη του ηχου για τη δεκαετια του 90 ). Και σαν και αυτο αποκλειεται να ξαναβγει ( και μην ακουσω τιποτα για το M3, γιατι ολοι ξερουμε τι πατατα ηταν ).

    2) Wavestation. Μονο το ονομα του Dave Smith ( δημιουργου του Prophet ) αρκει για να εξηγησει κανεις τι μπορει να κανει αυτο το εκπληκτικο οργανο ( αλλο ενα οργανο που αποκλειεται να βγαλει ξανα η Korg ).

    3) Trinity: Μπορει να θεωρειται ο μπαμπας της σειρας triton και tr, ομως το trinity δεν ειναι σαν και "αυτα". Ισως το μονο workstation που στα μεσα της δεκαετιας 90 ηταν απλο, βολικο, με εκπληκτικους ηχους και ετοιμο για ολα.

    4) OASYS...με μια παρατηρηση..Οσα χρονια σπαταλησε η Korg για να βγαλει αυτο το μηχανημα ( οσο και χρηματα για τη κατασκευη και μελετη του ), η Kurzweil τα ειχε ηδη καλυψει με τη VAST ( Κ2660 και K2661 ) απο το 1996. Ισως, εαν η kurzweil τοσα χρονια ειχε την οικονομικη δυνατοτητα ( να θυμισω πως ειχε παρακμασει μετα το 1998 περιπου ) να αναπτυξει κι αλλο τη τεχνολογια της, σημερα το OASYS να ηταν ενα σχεδιο σε ενα ντουλαπι. Τωρα που βρηκε χρηματοδοτηση να δουμε εαν το OASYS θα αντεξει το συναγωνισμο μιας κλασσικης και πολυ καλυτερης εταιριας...


    piterpiano
    15.06.2008, 21:25

    niwthw oti to trinity itan to rizospastikotero..

     k to m1 sigoura..


    lawrence-gr
    20.06.2008, 17:15

    αρμονιο σιγουρα το pa2x πλεον.to pa1x τζαμπα λεφτα.καλυτερα να αγοραζες το 800..απο εκει και υστερα,ολες οι σειρες ειχαν κατι να παρουσιασουν και να επειδηξουν.για το m3 να λεμε οτι ειναι πατατα ειναι λιγο χαζο ,γιατι δεν εχει καιρο στην αγορα και ακομη δεν ξερουμε τις δυνατοτητες του.επειδη το εχω αγορασει και εχω και τριτον ,δεν θα πω οτι εχει μεγαλη διαφορα γιατι δεν εχει αλλα ειναι πιο βολικο στην χρηση,πιο πολλες δυνατοτητες, με πιο δυνατο επεξεργαστη και φυσικα καλυτερη ποιοτητα δειγματολειψιας που σημαινει ηχος λιιιγο πιο κοντα στην αληθεια.προσωπικα ακουσα γκαιντα και νει απο το συγκεκρημενο οργανο που δεν τα εχω ακουσει αλλου αλλα επρεπε να τα αγορασω για να τα εχω.και αυτο δεν το λεω μονο σαν πληκτρας αλλα και σαν ηχοληπτης.πολυ φυσικος ογκος.και να αναφερω και το καταπληκτικο κλαβιε του και το καταπληκτικο του after touch .οσοι ειναι πληκτραδες απο αυτους που εχουν γραψει εδω μεσα και το εχουν δοκιμασει μπορουν να το επιβεβαιωσουν.βεβαια γουστα ειναι αυτα αλλα με οσους μιλησα το ιδιο ειπαν.το μονο που μετανιωσα ειναι οτι δεν πηρα το 88αρι να καρφωσω και το radias επανω.βεβαιως ας μην ξεχναμε το καρμα και το σιγμα.θρυλοι.το καρμα δε,εχει πιο γλυκο ηχο απο το τριτον.οσοι τα εχουν θα καταλαβουν.το τρινιτι πηγε την φαση σε αλλο επιπεδο με το ο1w να ακολουθει..ειδικα το σιγμα ομως...κλαιει μονο του, για αυτους που παιζουν λαικα...το οασις ειναι αλλο ευαγγελιο αλλα εχει και οσο ενα μικρο αυτοκινητακι χωρις να χωραει και μεσα σε αυτο.οπωτε αν παρετε οασις παρτε μεγαλυτερο αυτοκινητακι.στις σειρες pa αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι δεν συναντησα μεγαλες διαφορες απο οργανο σε οργανο.σαν ακουσματα εννοω.λιγες διαφορες στο 2χ και πως να μην εχει ,αφου εχει και τοσα φραγκα.παντως ειναι οπως μαθεις αλλα για να μαθεις πρεπει πρωτα να ασχοληθεις.ειναι κακο να υοθετουμε και να εκφραζουμε αποψεις που ακουσαμε τριγυρω χωρις να εχουμε την πειρα να τις αξιολογησουμε πρωτα.αλλα και πειρα να μην εχουμε νομιζω πως ο,τι κ αν ακουμε πρεπει να το "μασαμε" και μονοι μας και μετα να το καταπινουμε.γιατι τιποτα δεν υπαρχει καλυτερο για ολους.παντα υπαρχει το καλυτερο για μας.και παντα θα βρεθει και κατι καλυτερο να μας βαλει σε σκεψεις..


    -----------------
    πληκτρα αγγιζω και σ'αυτα γαυγιζω!!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : lawrence-gr στις 20-06-2008 17:21 ]


    noizreduction
    20.06.2008, 17:23

    Lawrence να τονισω πως το m3 ( μαζι με το tr ) ειναι απο τα μονα μηχανηματα που μετα απο τοσους μηνες που εχει "λανσαριστει" πουλιεται "σαν τρελο" μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι ενα σημαδι πως πολλοι το αγορασαν, αλλα λιγοι εμειναν απολυτως ικανοποιημενοι απο αυτο, με αποτελεσμα να το δινουν για να στραφουν προς αλλες αγορες.

    Και το μονο πραγμα που καταλογιζω στην Korg ειναι οτι ενω θα μπορουσε να το ονομασει αλλιως, προτιμησε να του δωσει εμπορικη ονομασια M3, ενω στην ουσια δεν εφερε καμια επανασταση, ουτε αλλαξε κατι, οπως το M1. Αρα, αδοκιμη η εμπορικη προσπαθεια της Korg. Ελπιζω στο μελλον να μαθει να κινειται πιο εξυπνα εμπορικα ( ή να αρχισει να σκεφτεται αλλαγη στα "κεφαλια" του development της )


    lawrence-gr
    21.06.2008, 10:48

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-06-2008 στις 17:23 έγραψε...

    Lawrence να τονισω πως το m3 ( μαζι με το tr ) ειναι απο τα μονα μηχανηματα που μετα απο τοσους μηνες που εχει "λανσαριστει" πουλιεται "σαν τρελο" μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι ενα σημαδι πως πολλοι το αγορασαν, αλλα λιγοι εμειναν απολυτως ικανοποιημενοι απο αυτο, με αποτελεσμα να το δινουν για να στραφουν προς αλλες αγορες.

    Και το μονο πραγμα που καταλογιζω στην Korg ειναι οτι ενω θα μπορουσε να το ονομασει αλλιως, προτιμησε να του δωσει εμπορικη ονομασια M3, ενω στην ουσια δεν εφερε καμια επανασταση, ουτε αλλαξε κατι, οπως το M1. Αρα, αδοκιμη η εμπορικη προσπαθεια της Korg. Ελπιζω στο μελλον να μαθει να κινειται πιο εξυπνα εμπορικα ( ή να αρχισει να σκεφτεται αλλαγη στα "κεφαλια" του development της )



    η korg να μαθει να κινειται??ελα ρε φιλε μου τωρα.νομιζω τα παραλεμε.εγω συμφωνω με αυτο που λες στο οτι πωλειται σαν τρελο μεταχειρησμενο αλλα οχι για τους λογους που λες.οπως φανταζομαι και εσυ ετσι και εγω εχω γνωστους στο χωρο και μιλαω μαζι τους.σιγουρα θα σου ειπαν για τον λαικο τομεα του οργανου που ειναι πολυ πισω ακομη και πρεπει να ασχοληθεις με το οργανο για να το πετηχεις και το αλλο αρνητικο που κανει τους πληκτραδες να μην το θελουν ακομη τοσο ειναι οτι δεν συνεργαζεται με τα τριτον.μακακια,δεν λεω.απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν ασχοληθουν με το οργανο,αφου βρουν χρονο πρωτα,θα δουν οτι ειναι εκπληκτικο.δεν το λεω επειδη το εχω.θα μπορουσα να το πουλησω,ομως πιστευω αξιζει.


    noizreduction
    21.06.2008, 12:43

    Lawrence, χωρις να θελω να προσβαλλω ενα χωρο που μεγαλωσε και εθρεψε πολλους μουσικους, πρεπει να καταλαβουμε ολοι πως περα απο το λαϊκο υπαρχουν και παρα πολλα αλλα ειδη μουσικης.

    Γνωριζω πως το 60-70% των πληκτραδων της Ελλαδας κρινει ενα οργανο με βαση την ικανοτητα του να σταθει στο λαϊκο ρεπερτοριο, ομως υπαρχουν και πολλοι πληκτραδες ( δηλαδη το υπολοιπο 30% ) που αξιολογουν το οργανο και σε αλλα ειδη.

    Και το m3 εχει απογοητευσει εμφανως τους ροκαδες και τους funkαδες. Μαλιστα, γνωστο μου ατομο ( και ενορχηστρωτης σε πολλες παραγωγες ), απορουσε "πως στο καλο η korg επετρεψε να βγαλει ενα τετοιο μηχανημα εξω απο τα ερευνητικα της κεντρα, χωρις να δει συμβατοτητα και ευκολια".

    Καταννοω πως μερικοι δενομαστε με τις εταιριες που παιζουμε, ομως δεν ειναι αναγκη να τις κανουμε και τροπο ζωης. Και ιδιαιτερα η Korg, αξιζει κατι παρα πολυ καλυτερο. Εκτος εαν οι διευθυνοντες δεν θελουν να αναβιωσουν στιγμες των 80s και 90s και περιμενουν μονο απο τη ναυαρχιδα OASYS να κανουν δουλεια. Τοτε παω "πασο".

     

    Αλλα δεν γινεται η ιδια εταιρια που βγαζει το radias ( τρομερο οργανο και παρα πολυ ωραιο το εξτρα κλαβιε του ), να βγαζει και το M3. Ειναι παραξενο, μην πω ανεξηγητο!


    lawrence-gr
    21.06.2008, 12:54

    δεν ξερω ρε κολλητε ,τι να σου πω.παντως φυσικα και δεν υπαρχει μονο το λαικο.εγω μιλαω για αυτα που παιζω.αλλα οπως και να εχει ,το εχετε ισοπεδωσει το μηχανημα.ειπαμε,δεν ειναι και τοσο ακυρο μωρε...απλα πρεπει να ασχοληθεις.αυτο


    noizreduction
    21.06.2008, 12:59

    Προσωπικα το εχω "ισοπεδωσει" συγκριτικα με αλλα μοντελα της ιδιας της εταιριας. Νομιζω πως εχει βγαλει πολυ καλυτερα μηχανηματα απο το Μ3 και ισως και αυτο να ηταν καλο, εαν δεν "βιαζοταν" να το παρουσιασει στα NAMM.

    Ο,τι επαθε η ALESIS με τα Fusion, τα οποια ηταν τρομερα μηχανηματα, ομως η βιασυνη τους να τα παρουσιασουν ( και μαλιστα με αντι-εμπορικο τροπο τελικα ), τα "εθαψε".


    lawrence-gr
    21.06.2008, 13:13

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 21-06-2008 στις 12:59 έγραψε...

    Προσωπικα το εχω "ισοπεδωσει" συγκριτικα με αλλα μοντελα της ιδιας της εταιριας. Νομιζω πως εχει βγαλει πολυ καλυτερα μηχανηματα απο το Μ3 και ισως και αυτο να ηταν καλο, εαν δεν "βιαζοταν" να το παρουσιασει στα NAMM.

    Ο,τι επαθε η ALESIS με τα Fusion, τα οποια ηταν τρομερα μηχανηματα, ομως η βιασυνη τους να τα παρουσιασουν ( και μαλιστα με αντι-εμπορικο τροπο τελικα ), τα "εθαψε".



    θα συμφωνησω για την περιοδο παρουσιασης.εχεις δικαιο.επρεπε να περιμενει λιγο ακομη.απο εκει και υστερα νομιζω πως το μηχανημα δεν θα μενει στα ιδια .συνεχως το δουλευουν και θα το βελτιωσουν.


    Sokratis121974
    21.06.2008, 13:14

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 21-06-2008 στις 12:43 έγραψε...

    Και το m3 εχει απογοητευσει εμφανως τους ροκαδες και τους funkαδες.

     



    Αγαπητε φιλε noizreduction δεν εχω δουλεψει το M3 ομως δεν καταλαβαινω γιατι να εχει απογοϊτευσει τους παραπανω φιλους!!!!!....Υπο ποια εννοια; Των ηχων; Γιατι με το Triton studio (τουλαχιστον που εχω, και φανταζομαι κατι παρομοιο απο την αποψη τω samples θα ειναι και το M3 και μαλιστα εχει και καποια δειγματα απο το Oasys, αλλα και τι με αυτο εεεε;) απο τετοιου ειδους ηχους (δηλαδη πχ Rhodes, organ,brass,clavinet,pads,wurlitzer, κτλ) νομιζω οτι τα παει αρκετα καλα η Korg...Ισως ομως να μην καταλαβα υπο ποια εννοια μιλας!!!

    Εχω ομως την εντυπωση οτι για live τουλαχιστον, σε μια τετοιου ειδους μουσικη, η γνωμη μου ειναι οτι δεν θα λειπει κατι!!!!

    Τουλαχιστον αυτο νομιζω......επειδη και εγω ασχολουμε με τετοιου ειδους μουσικη!!!!....οχι απολυτα ομως......Βεβαια ενταξει!!!!!...και η Roland, σε κατι τετοια ειναι (επειδη διαθετω και το εξαιρετικο Roland XV 5080, και το εκπληκτικο V synth,) ισως σε καποιες περιπτωσεις να ειναι καλυτερη.....ισως.....Αν και νομιζω οτι η Roland εχει γενικα καλυτερη ποιοτητα ηχου οσον αφορα τα workstation, γιατι στα synth και οι δυο εταιριες ειναι εξισου καλες, οπως πολυ σωστα αναφερεις το Radias το οποιο ειναι οντως ενα εκπληκτικο οργανο!!!!

    Βεβαια υπαρχουν και αλλες λυσεις οπως το Nord lead Stage ας πουμε που ομως ειναι λιγο ποιο εξιδεικευμενα, ομως οσον αφορα το live (αλλα και σε καποιο βαθμο, και σε studio) νομιζω οτι κανεις δουλεια και με ενα workstation....


    noizreduction
    21.06.2008, 13:55

    Δυστυχως, θα γινω ο αιρετικος που θα πει πως η Korg απεχει παρα πολυ απο αλλες εταιριες στο θεμα των ακουστικων ηχων της. Ιδιαιτερα τα πιανα της ( ηλεκτρικα και ακουστικα ) εχουν παρα πολυ "δρομο" ακομα για να συγκριθουν με εταιριες οπως Roland, Kurzweil, Yamaha.

    Βεβαια, στο θεμα των pads, synths και leads, η Korg ειναι οχι μονο μεσα στο συναγωνισμο, αλλα υπερεχει παρα πολλες φορες των αλλων εταιριων.

    Θα συμφωνησω πως το interface του M3 ειναι βολικο για live, ομως περα απο αυτο, ενα οργανο πρεπει να εχει και την ικανοτητα να ανταπεξλεθει στις απαιτησεις του μουσικου ( ακουστικες και παικτικες ).

    Ειναι καθαρα θεμα γουστου βεβαια.

     


    Sokratis121974
    21.06.2008, 14:38

    Φιλε μου συμφωνω απολυτα μαζι σου οτι η Korg ειναι ακομα πολυ πισω στα οργανα που αναφερεις....αν και στα ηλεκτρικα πιανα επειδη εχω και ενα Rhodes mark αυθεντικο ενως φιλου μου και ετσι εχω αμεση συγκριση, νομιζω οτι ειναι παρα πολυ καλα!!!!!...

    Δεν μιλησα για interface....Μιλησα ακριβως για τους ηχους.....

    Παντως η αποψη μου ειναι οτι ολα τα οργανα σημερα λιγο πολυ, εχουν παρα πολυ καλες δυνατοτητες, και πολυ καλο επιπεδο ποιοτητας απο ποτέ, ωστε με λιγη ικανοτητα του εκαστοτε μουσικου, αυτο να παιρνει, ψυχη !!!!! Νομιζω οτι (και εσυ πιστευω να εχεις την ιδια αποψη) το πρωτο που εχει σημασια ειναι......ο παιχτης!!!!!!!! Σιγουρα και η ποιοτητα του ηχου βοηθαει.....Και οντως η Roland ας πουμε σε πιανα για παραδειγμα, (προπαντως με τις SRX καρτες της) ειναι απαιχτη ...

    Σαφως και η Kurzweil με την Υamaha εχουν και αυτες τον δικο τους ξεχωριστο χαρακτηρα...

    Ναι απο κει και περα εχεις απολυτο δικιο οτι ειναι θεμα γουστου!!!!!


    lawrence-gr
    21.06.2008, 17:34

    ειναι οντως πισω η korg σε θεματα κυριως για πιανο και βιολιοων αλλα οχι τοσο οσο αρεσκεσε να λες.τα πιανα των αλλων ειναι σαφως καλυτερα ,χωρις να ακους κατι ξενο και παιδικο ομως,αλλα δεν θα παρω και ενα πληκτρο μονο επειδη εχει ενα καλο πιανο η 2 καλα βιολια.ειναι και αλλα πραγματα που μετρανε.οσο για το παικτικο μερος ,ρε συ noiz το μ3 ειναι αριστο.το πληκτρο του ειναι ημιβαρυκεντρισμενο και εχει καταπληκτικη αισθηση και aftertouch.χωρια που εχει και ribbon controller που ειναι πολυ βολικο για να βγαζεις φυσικοτητα ειδικα σε πνευστα και εγχορδα.επισης θα ξερεις φανταζομαι οτι τα πιτσ των roland δεν κινουντε και στους 4 αξονες για να μην πω για των υπολοιπων εταιριων που εχουν 2 τελειως αβολες ροδελλες.αν επαιζες θα το καταλαβαινες ισως.συμφωνω με τον σοκρατις οσον αφορα τα υπολοιπα.δεν νομιζω να απεχει τοσο απο την πραγματικοτητα στους ηχους.εχει καλους ηχους που στεκονται ανετα και σε παραγωγη και σε live.και να σε ενημερωσω πως το μ3 δεν ειναι και πολυ βολικο σε live σε μερικους τομεις.o σοκρατις θα καταλαβει τι εννοω.αν θελω να βαλω μορια και δεν εχω φτιαξει custom scale πιο πριν για να την αποθηκευσω, ειναι ολοκληρη διαδικασια.ολοκληρη εννοω γυρω στο λεπτο αλλα ειναι πολυ για ενα live.οπωτε αν σου ζητηθει να παιξεις ενα κομματι απο λα και εσυ πιο πριν δεν εχεις μορια σι και στη φα διεση για παραδειγμα τρεχα να προλαβεις.επισης δεν σε ειδα να εξεταζεις την δειγματοληψια του μ3 και την δυνατοτητα edit του δειγματος.η την ποιοτητα των εφε που χρησιμοποιει η εν λογω εταιρια.ειναι ενα απο τα δυνατα του σημεια.η roland δεν εχει καν δυνατοτητα δειγματοληψιας σε αρκετα μοντελα της.τα αδυνατα ειναι αλλα ,και οχι η ποιοτητα ηχων.δεν μπορει να θεωρηθει ενα οργανο κακο επειδη οι αντιπαλοι του σε μερικα οργανα και το τονιζω το μερικα εχουν με αριστα το 20 ,18 και αυτο περνει 17,5...και επισης σημαντικος ειναι ο παιχτης.θα σου πω τρανταχτο παραδειγμα για να το καταλαβεις.εσενα που δεν ξερεις να παιζεις (η κανω λαθος?νομιζω δεν αναφερθηκε ποτε κατι τετοιο),θα σε βαλουμε να παιξεις με το πιο τελειο δειγμα βιολιου που υπαρχει και μετα θα βαλουμε και εναν επαγγελματια να παιζει σε ενα κατωτερο.ξερεις πιο θα ακουστει πιο φυσικο φανταζομαι....μπες και ψαξε στο youtube τον σπυρο κοττι και ακου τι παιζει με ενα καζιο.πολυς κατωτερης ποιοτητας το δειγμα αλλα αντιπροσωπευτικο σε αυτο που σου λεω.ειναι ενα θεμα και το πως μιμησε τα οργανα που παιζεις και πολυ σημαντικο μαλιστα...η σκεψου να βαλουμε την μαμα μου να στησει συναυλια με cadac και εσενα με behringer.:).σαφως και το αποτελεσμα το δικο σου με το κατωτερης ποιοτητας μηχανημα θα ειναι καλυττερο.εγω προτεινω να αφησετε λιγο τον χρονο να κυλησει και μετα να βγαλετε συμπερασματα.και οκ στο ειπε φιλος σου που ειναι ενορχηστρωτης.δεν του αρεσε.και εγω ενορχηστρωνω αλλα μου αρεσε.εσυ μην το δεχεσαι οτι και να πω εγω ,οτι και να πει και ο φιλος.ψαξου λιγο παραπανω.βεβαια το να ψαχτεις απαιτει χρονο και δεν ξερω αν στο επιτρεπουν οι δουλειες σου .ισως να μην αξιζει κιολας.απλα μου κανει εντυπωση η γνωμη που εκφραζεις χωρις ο ιδιος να σπασεις το κεφαλι σου πανω απο το οργανο και να συγκρηνεις με βαση τα αλλα οργανα που ειχες σπασει το κεφαλι σου πριν απο αυτο.με μια κουβεντουλα στον καφε,η με ολοκληρη συζητηση 1-2 εβδομαδων δεν αρκει για να καταλαβεις ορισμενα πραγματα ,αν οπως εχω πει ,δεν τα μασησεις ο ιδιος.δεν θελω να προσβαλω κανεναν ,ισως παρανοησα εγω,απλα εκφραζω εναν προβληματισμο μου.και αν ισχυουν ολα αυτα που λενε για την συγκεκριμενη εταιρια και τα χαλια της τοτε να ανοιξουμε εμεις μια ρε παιδια .να χεστουμε και στο ταληρο να πουμε οτι ξεπερασαμε και την korg που τοσα χρονια κυνηγιεται με την roland...


    -----------------
    πληκτρα αγγιζω και σ'αυτα γαυγιζω!!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : lawrence-gr στις 21-06-2008 17:53 ]


    noizreduction
    21.06.2008, 20:56

    Lawrence, εδω και 18 χρονια παιζω πληκτρα. Μαλιστα, στα 14 απο αυτα, σπουδαζα πιανο, οποτε εχω μια τελειως διαφορετικη αισθηση του πιανου απ'ο,τι ενας απλος πληκτρας ( αν και βεβαια το παλιο μου Belarus ειναι μακραν το βαρυτερο πληκτρο απ'ολα ).

    Καταλαβαινω πως οι μουσικοι δενονται με τα οργανα και τις εταιριες που προτιμουν, ομως προσπαθω να βλεπω τα πραγματα οσο το δυνατον πιο αντικειμενικα.

    Και οριστε ενα απλο τεστ:

    Το Kurzweil K2660 εχει πολυ καλυτερους ηχους απο το M3.

    Το M3 ειναι μοντελο που βγηκε μετα το 2005..Το K2660 ειναι μοντελο που βγηκε περιπου το 1996.

    Μπορει κανεις να αντιληφθει τη διαφορα μιας εταιριας που πριν μια δεκαετια ορισε τον ηχο ( kurwzeil ), με μια εταιρια που μια δεκαετια μετα δεν εχει καταφερει να επιδειξει κατι αξιολογο στον τομεα αυτο ( ακουστικοι ηχοι );

    Και επαναλαμβανω πως η Korg εχει γαλουχησει γενιες σκυλαδων, ομως δεν ειναι μονο το σκυλαδικο μουσικη.

    Ενα οργανο εχει multi χρησεις, εκτος εαν απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο ( οπως ορισμενα oriental μοντελα εταιριων ).

     

    Παρολο που εισαι μεγαλυτερος μου 2 χρονια lawrence ( αρα και πιο εμπειρος ), θα σου προτεινα να στηριχτεις περισσοτερο στο "αυτι" σου, παρα στα χαρακτηριστικα των εταιριων.

    Ειμαι κατοχος του S80 της Yamaha ( οπως και αλλων μοντελων της Yamaha, Roland και Kawai ) και μπορω να σου πω, πως εαν και το οργανο βγηκε το 1999, βαζει ανετα "κατω" τα πιανα ( ακουστικα και ηλεκτρικα ) του M3.

    Επισης, ribbon ειχε η Kurzweil πριν καν αναφερθει στα εργαστηρια της Korg ο,τι υπαρχει, ενω να θυμισω πως ακομα κι η Roland ειχε βγαλει υπερυθρο αισθητηρα στα οργανα της.

    Οσον αφορα το pitch και το mod controller, δεν θα πω τιποτα, μιας και η ιδια η Korg βγαζει μοντελα με το "παραδοσιακο" 2πλο επιλογεα ( 2 controllers ξεχωριστοι ). Και ιδου η αληθεια. Και απορω, γιατι τοσο καιρο επεμενε στο κλασσικο της controller και τωρα ξαφνικα "αλλαξε" πορεια!

    Τελος, να υπενθυμισω πως η Korg βρισκεται με την πλατη στον τοιχο, γιατι μεσα σε ενα χρονο περιπου η Kurwzeil θα λανσαρει το νεο της workstation, που υποσχεται παρα πολλα πραγματα. Φανταστειτε πως το K2660 ηταν κορυφαιο..και θα καταλαβετε τι ετοιμαζει η εταιρια, με βαση και το PC3 το οποιο εθεσε νεα ορια ( και τωρα ειναι που οι αλλες εταιριες κυνηγανε την Kurzweil ).

    Κι ενω η Kurzweil στηριζει ολο της το συστημα σε DSP τσιπακια, η Korg προτιμησε τη λυση του PC πυρηνα, με αποτελεσμα το OASYS να εχει ορια στη χρηση του.

    Εννοειται βεβαια πως ειναι οργανο με αντοχη στο χρονο, ομως εαν μια αντιπαλη εταιρια προσφερει κατι καλυτερο, πιο μοντερνο και σε λιγοτερη τιμη, τοτε μαλλον θα εχουμε να κανουμε με μεγαλο "καζο" της Korg.

     

    Και τελοσπαντων, μηπως θα επρεπε να πει καποιος στους κυριους της Korg πως εχει υπερεκτιμησει κοστολογικα παρα πολυ τα προϊοντα της; ( δεν αναφερομαι στο OASYS, μιας και ο αγοραστης πληρωνει και τα 7 χρονια ερευνων του )

     

    Δεν ξερω..Εχω την εντυπωση πως η Korg θα μπορουσε μετα τα M1 και Wavestation να γινει η νουμερο 1 εταιρια των 90s, ομως παντα επελεγε εμπορικα μονοπατια που τη "χαντακωναν". Και ειναι κριμα που η εταιρια των Sigma, Karma, M1, Wavestation, Trinity, δεν εχει καλυτερη μοιρα.

     


    lawrence-gr
    23.06.2008, 11:34

    καλημερα καταρχην και καλη εβδομαδα.δεν ηξερα οτι παιζεις.παρολα αυτα, πιανο κανω και εγω αλλα ασχετο.οσο για την πειρα,ασχετο με την ηλικια και ασχετο και με τις σπουδες.σημασια εχει το ποσο ασχολεισε με κατι.να υποθεσω οπωτε,οτι ασχολεισε με τα πληκτρα και δεν εμεινες μονο στις σπουδες πιανου γιατι δεν ειναι αυτες που σε κανουν να εχεις γνωμη για κατι οπως καταλαβαινεις.οπωτε με γνωμονα το οτι δεν τα παρατησες και ασχολεισε ακομη με το ειδος και μεσα σε συνθηκες που μπορουν να κρινουν ενα μηχανημα, και παιζεις,δεχομαι κατα ενα ποσοστο τις αποψεις σου.παντως,εσυ απο οτι καταλαβα εξεταζεις τα οργανα ,οχι για τις δυνατοτητες που φτανουν αλλα για τις δυνατοτητες που με αυτες φευγουν απο την εταιρια.επισης,αν εδινες βαση στον τομεα της δειγματοληψιας που ανεφερα θα καταλαβαινες.για να μην πω για τον τομεα του σικουενσινκ και πολυφωνιας συγκριτικα.πλεον ,ολα τα μηχανηματα που εχουν δυνατοτητα καλης δειγατοληψιας,μπορουν να εχουν φυσικους ηχους.αυτος ειναι και ενας απο τους σκοπους φυσικα.αλλα μην ακουω οτι δεν ειχε και τιποτα να επειδηξει η κοργκ για μια 10ετια...οσο για τους επεξεργαστες,ειναι αλλο κεφαλαιο.καθε μια εταιρια επιλεγει τον τροπο της.επισης για το πιτσ να σου πω οτι στη κοργκ δεν χρησιμοποιητai διπλη ροδελα σε κανενα απο τα μεγαλα συνθ της ,ουτε καν στο μ1 που ανεφερες,και το παραδειγμα που εδειξες ειναι ακυρο τελειως.μιλας για κανα 2 περιπτωσεις ροδελας.αυτο δεν το κανει και κλασικο ετων αυτο...και το υπερυθρο της ρολαντ αστο....για αλλα πραγματα ειναι.και δεν σου ειπα καν για το ριμπον της κουρσβαιλ...οσο για τους ηχους του 2660...μιλας για ενα μηχανημα που ειχε την πιστωση χρονου που χρειαζοταν..εγω ξαναλεω.χαλαρα.εχεις δοκιμασει να ενορχηστρωσεις με μ3?η εστω με ρολαντ..σου λεω ξανα,δεν θα παρω ενα οργανο μονο για 2 πιανα και ενα βιολι.οσο για ηχο πιανου.ακου πιανο απο δειγμα στο μ3,και απο καποια πνευστα,και βρες διαφορες απο ρολαντ και κουρζβαιλ που εχουν πιαναρες και εχουν ορησει τον ηχο οπως λες.παντως ,οντως...τι πιαναρες εχουν και οι δυο...!!!


    pliktras1234
    23.06.2008, 12:06

    Όλα καλά είναι ρε παιδιά, να υπάρχουν δάχτυλα.

    Τα αρμόνια από μόνα τους δεν παίζουν θέλουν καλλιτέχνες.

    Αυτά φιλικά pliktras1234.


    noizreduction
    23.06.2008, 12:20

    Lawrence, δεν εκρινα το οργανο με τα χαρακτηριστικα που εφυγε απο την εταιρια, μιας και εαν προσεξες δεν ειμαι εγω αυτος που κρινει τη δειγματοληψια, αλλα εσυ.

    Επισης, ειναι ξεκαθαρο πως σε τετοιες συζητησεις δεν προκειται να πεισει κανεις κανεναν, ειτε γιατι ο καθενας υπερασπιζεται μια εταιρια ( παραξενο, μιας και η εταιρια δεν υπερασπιζεται τη τσεπη μας ), ειτε γιατι λογω εγωισμου αποφευγουμε να παραδεχτουμε καποια πραγματα.

     

    Προσωπικη αποψη ( και το εχω πει πολλες φορες αυτο ), ειναι πως η Korg εχει βγαλει 4 μοντελα που ειναι κορυφαια ( M1, Trinity, Karma, Sigma ) στην μεση κατηγορια τιμων και 1 μοντελο που ειναι κορυφαιο ( ισως και μοναδικο ) στην υψηλη κατηγορια ( OASYS ).

    Απο εκει και περα, βγαζει πολυ mainstream οργανα ( σειρα PA πχ ) που απευθυνονται σε μια μεγαλη μεριδα κοσμου που δεν εχει τη διαθεση να προχωρησει στο καθαροαιμο synth ή δεν εχει το χρονο να προγραμματιζει παρα πολλες παραμετρους.

    Εννοειται πως ολες οι εταιριες το κανουν αυτο και σε καμια δεν δινω το "συγχωροχαρτι". Και στο κατω κατω, καλα κανουν, γιατι εταιριες ειναι, σκοπο το κερδος εχουν και με αυτον τον τροπο πιανουν ολες τις κατηγοριες αγοραστων.

    Απο εκει και περα ομως, η KORG εχει βγαλει παρα πολλα μοντελα ολα αυτα τα χρονια τα οποια ηταν κατω του μετριου σε συγκριση με τα 4 που προανεφερα. Ιδιαιτερα κατι LE που εβγαλε ( Triton, TR ) ηταν απαραδεκτα και απορω πως υπερεκτιμηθηκαν τοσο, απο τη στιγμη που προσφερεαν "ψιχουλα" ( και σε συγκριση με αλλα μοντελα, αλλα και σε συγκριση με τα ιδια της σειρας Extreme, κλπ )

    Εχω ακουσει αρκετα οργανα, ειτε σαν δοκιμη, ειτε και σε καλυψεις live. Εχω δει αρκετους πληκτραδες να εχουν στο gig τους korg, roland, yamaha και πιο σπανια kurzweil. Και αρκετοι απο αυτους ηξεραν πραγματικα να χειριζονται τα οργανα αυτα, ειτε σαν παικτες, ειτε και σαν προγραμματιστες τους. Και αν οχι ολοι, αλλα παραπανω απο τους μισους, παραδεχονταν πως τα korg δεν εχουν καλους φυσικους ηχους, ομως αντισταθμιζεται αυτο απο τους synth ηχους που εχουν.

    Και ερωτω τωρα:

    Εγω, σαν μουσικος που προτιμαει το ακουστικο set ( κιθαρα, percussion και πληκτρα ) ή το Rock gig, θα προτιμησω korg? Και εαν το προστιμησω, με ποιο θα ειμαι καλυμμενος; Με το M3 που εχει μετρια organs και πιανα; Ή καποιο roland/yamaha που σε αυτη την κατηγορια "βαζουν" κατω την Korg? Και βεβαια, δεν θα παω να αγορασω αποκλειστικα το organ module που βγαζει η Korg, γιατι δεν εχω τοσα χρηματα.

    Απο την αλλη, οταν θα παιξω με μια funky/disco μπαντα, τι θα προτιμησω;

    Ενα οργανο με brasses και 80s ηχους, οπως τα korg και τα roland, ή ενα οργανο με ουδετερους ηχους για την εποχη ( yamaha, ασχετα και η fm synthesis ηταν το ατου της στα 80s ).

    Ειναι καθαρα θεμα προσανατολισμου του μουσικου, ο οποιος περα απο τα τεχνικα στοιχεια πρεπει να βαλει και κατω το αυτι του και να ακουσει οργανα.

    Μην ξεχναμε πως καποια outsiders, οπως η ALESIS, εχουν ακομα πιο καλυτερα μοντελα, αλλα κακοδιαφημισμενα και σχετικα ανυπαρκτα στην ελληνικη αγορα ( αν και το Andromeda ειναι κρυφο ονειρο πολλων μουσικων ).

    Οσον αφορα τη συγκριση K2660 και M3, νομιζω πως αδικεις το K2660, γιατι οπως σου ειπα προκειται για οργανο που δημιουργηθηκε το 1996 και οχι μονο συγκρινεται με οργανο του 2006, αλλα τα τα ξεπερναει σε πολλους τομεις ( μην αναφερω και την τρομερη VAST συνθεση ). Και μην ξεχνας επισης πως η Kurzweil σταματησε ουσιαστικα την υποστηριξη του μοντελου απο το 1996 και μετα, λογω οικονομικων προβληματων της εταιριας. Αρα, ειναι ακυρο να λες πως ειχε περισσοτερο βαθος χρονου και πιστωση απο τους χρηστες του. Το οργανο απο τη μανα του ειχε τα καλυτερα dsp effects και τους καλυτερους ηχους που ειχαν ακουστει και θα ακουγονται.

    Μια απλη συγκριση. Ακουσε το PC3 της Kurzweil και το M3. Θα διαπιστωσεις πως οι 2 εταιριες παιζουν σε αλλες κατηγοριες απο αποψη σοβαροτητας και ηχων. Απλως το PC3 δεν εχει την ικανοτητα sampling. Αλλα ποιος ειπε πως τη χρειαζεται?

    Εχω Roland και το εχω χρησιμοποιησει αρκετες φορες σε ενορχηστρωσεις ( ακομα κι εαν προκειται για το παλιο Super Jv 1080 με τις expansions καρτες ). Αντιθετως εχω δει σε στουντιο ηχοληπτη να "πεταει" triton extreme και να ηχογραφει με GEM και ENSONIQ. Ειναι καθαρα θεμα γουστου βεβαια, αλλα νομιζω πως η Korg θα μπορουσε να βελτιωσει αρκετα τις επιδοσεις της στο sampling ( απο τη μαμα εταιρια ) των ακουστικων της οργανων.

     

    Αν και δηλωνω Yamahaκιας, υπαρχουν πολλα μοντελα που θα ηθελα να ειχα και απο αλλες εταιριες ( αν και περισσοτερο εστιαζομαι σε μοντελα πριν το 1996 για προσωπικο ηχο ), κυριως γιατι ενα gig πληκτρα πρεπει να ειναι "πολυπληθυσμικο", λογω της διαφορας ηχων καθε εταιριας. Και ενω ψαχνω σαν τρελος καποιο Μ1 ή Wavestation, διαπιστωνω πως η θεληση μου να ξεπερασω και αλλα μοντελα της Korg ειναι ανυπαρκτη, κυριως για τους λογους που εχω αναφερει πιο πανω.

    Και το ξαναλεω:

    Η Korg οριοθετησε πολλες φορες τη δεκαετια του 90 και θα μπορουσε να δωσει πολλα παραπανω ( πχ ο Dave Smith θα μπορουσε να παραμεινει στην Korg, ομως η πολιτικη της εταιριας για τελειως εμπορικα μοντελα, τον απομακρυνε, μιας και ο ανθρωπος ηταν τοσο ποιοτικος, ωστε δημιουργησε το εκπληκτικο PRophet ). Ομως παρεμεινε σε ενα τελειως εμπορικο μοντελο, απομακρυνοντας πολλους σχεδιαστες ( οπως του Karma, περα απο τον Dave Smith ) απο το πλανο της. Με τετοια, μια εταιρια πως θα μπορεσει να ξεχωρισει; Ιδιαιτερα οταν οι αντιπαλες εταιριες εχουν ορθοποδησει για τα καλα!

    Kurzweil: Βρηκε τελικα εναν "γερο" χρηματοδοτη και λειτουργει αυτοδυναμα πλεον. Ηδη με το PC3 "χτυπησε" την αγορα. Φανταστειτε τι θα γινει με το νεο της workstation.

    Yamaha: Ειναι μια απο τις 5 πιο δυνατες οικονομικα εταιριες στον κοσμο. Συντηρει πολλες μπαντες ( επιχορηγει ) και διαφημιζει εξυπνα τα προϊοντα της, ενω τα συνδυαζει με την κλασσικη ποιοτητα Yamaha.

    Roland: Ειναι η πρωτη επιλογη επαγγελματιων πληκτραδων του εξωτερικου στο θεμα πιανων ( ηλεκτρικων ).

    Kawai: Εχει σταματησει την παραγωγη synth απο το 1997 περιπου, γιατι κατασκευαζει τα πιο αληθοφανη ηλεκτρικα πιανα.

    Alesis: Μονο με το Andromeda εκανε hit η αμερικανικη εταιρια. Και τωρα που υποστηριζει το Fusion ( που απο επαγγελματιες θεωρειται "μικρο Oasys" και εαν το εχεις ακουσει θα καταλαβεις τι εννοουν ) αρχιζει και παιρνει κεφαλι στη διεθνη αγορα.


    Korg: Βγαζει το OASYS και το Radias που ειναι μηχανηματαρες και αναμεσα τους πεταει τα TR και M3...Η μερα με τη νυχτα ακομα και μεσα στα ιδια τα μοντελα της.

     

    Καταλαβαινω πως εχεις παρει το M3 και θα το υποστηριξεις μεχρι τελικης πτωσης, ομως εχοντας ακουσει 3 πληκτραδες με m3 ( και μαλιστα οι 2 το πουλησαν μετα απο 4-5 lives, κυριως λογω των ηχων του και οχι τοσο της ευκολιας του στο programming και στα live. Ο 3ος μονο εχει παρει την εκδοση σε rack ), νομιζω πως μπορω να αντλησω αρκετες εμπειριες για να κρινω.

    Και παλι ειναι θεμα γουστου.

     

    ΥΓ: Lawrence θα ηταν αρκετα πιο βολικο εαν μπορουσες να χωριζεις λιγο τις προτασεις σου, γιατι πολλες φορες δυσκολευομαι να βγαλω νοημα {#emotions_dlg.helpsmilie}