ελληνική μουσική
    637 online   ·  210.830 μέλη

    Στα 40 πλέον όνειρο....

    NikFrance
    18.06.2008, 18:20

    Καλησπέρα καλός σας βρήκα!

    λοιπόν θα σας ζαλίσω λίγο ελπίζω να με αντέξετε...

    Στα 40 πλέον όνειρο από παιδί να ασχοληθώ με τα τύμπανα, όπως ξέρετε όμως δύσκολο,

    θέλεις χώρο θέλεις μονοκατοικία αν είναι δυνατόν κτλ...

    Mέχρι τώρα ήταν απίθανο να μπω στον "χορό" λόγο τον παραπάνω προβλημάτων,

    πράγμα που λύθηκε απέκτησα επιτέλους μια μονοκατοικία και άφθονο χώρο και πλέον ΔΕΝ με σταματάει τίποτα!!!

    Είμαι ΆΣΧΕΤΟΣ θέλω μερικές τοποθετήσεις δικες σας ώστε να βγάλω κάποια χρήσιμα συμπεράσματα, για το πως ξεκινάω τι χρειάζομαι κτλ κτλ..

    Είμαι κάτοικος Γαλλίας έχω έρθει σε επαφή με ένα δάσκαλο drums και ξεκινάω τα μαθήματα από σεπτέμβρη..

    Αρχικά μου λέει θα κάνω μάθημα σε group(2 άτομα) 1ώρα την βδομάδα κτλ μην σας κουράζω με λεπτομέρειες...

    Ένα άλλο καλο για τον πρώτο καιρό δεν θα χρειαστεί να πάρω drums γιατί εκεί που δουλεύω υπάρχει μια αποθήκη με μια drums μέσα, που ο ιδιοκτητης (άσχετος την αγόρασε και δεν έμαθε ποτε)μου πρότεινε να πηγαίνω οποτε θέλω να κάνω εξάσκηση!!

    Λοιπόν έχετε τον λόγο...

    Ευχαριστώ εκ των προτερων για τις απαντήσεις σας και τον χρόνο που θα διαθέσετε για μένα!

    Νίκος


    PHILIPPOSSM
    18.06.2008, 20:39

    Φιλε καλος ηρθες κοντα μας.

    Σκεφτηκα πολυ τα δεδομενα που μας εθεσες....και βρηκα λυση, το μονο που χρειαζεσαι ειναι ενα MP3 player,τα αγαπημενα σου τραγουδια και βαρα οσο δυνατα μπορεις...

    Τα τυμπανα που βρηκες ειναι σε καλη κατασταση;       {#emotions_dlg.rockon}


    NikFrance
    18.06.2008, 21:02

    Φιλε μου είναι μια Deep GC54 σε ΆΨΟΓΗ κατάσταση...

    σκέφτομαι να του κάνω και πρόταση να την αγοράσω αφού δεν την θέλει προφανώς...

    έκανα και μια ερευνα 340euro έχει αν κρίνω από την τιμή δεν θα είναι και κάνα εργαλείο σοβαρό...αλλα για μένα που ξεκινάω σίγουρα θα μου φανεί "Ferrari"!!!

    Να βάλω το mp3 στα αφτιά και να αρχίσω να κοπανάω???