ελληνική μουσική
    888 online   ·  210.833 μέλη

    Αγορά μικρόφωνου για υπολογιστή

    zenonas
    04.07.2008, 17:07

    Καλησπέρα σας.

    Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μικρόφωνο για ηχογραφήσεις στο σπίτι.Το μόνο που έχω είναι ένα laptop. Δηλαδή δεν έχω κάποια κάρτα ήχου με υποδοχές, πέραν την υποδοχή που έχει ο υπολογιστής για το μικρόφωνο. Επειδή είμαι άσχετος με αυτά, τα μικρόφωνα που υπάρχουν σε στούντιο παραδείγματος χάρην, ενώνονται σ' αυτή την υποδοχή; Ή θα χρειαστεί να αγοράσω και κάποια εξωτερικά κάρτα ήχου;

    Βασικά δεν θέλω να δώσω πολλά χρήματα. Θέλω να αγοράσω απλώς ένα μέτριο σχετικά μικρόφωνο για να κάνω τη δουλειά μου.

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

     

    Με εκτίμηση,

    Ζήνωνας


    rWmS
    04.07.2008, 22:10

    Τι ηχογραφιση? Φωνη, Κιθαρα, Τυμπανα, και τα τρια ?

    Δυσκολο ειναι να το καταφερεις χωρις να ξοδεψεις αρκετα λεφτα.

    Καταρχην θελεις μια καρτα ηχου τετοια.

    Υστερα θελεις ενα προγραμμα για να κανεις τις ηχογραφησεις που ειναι αρκετα ακριβα (100 - 300 Euro)

    Μικροφωνο/α θα παρεις αναλογα με το τι θελεις να ηχογραφησεις. ΜΙα ενδειχτικη τιμη ειναι 50-70 Ευρω για ενα μετριο ως καλο μικροφωνο.

    Εκτος και αν εννοεις κατι τετοιο

    Αν δωσεις περισσοτερες πληροφοριες ειμαι σιγουρος οτι σε λιγο θα εμφανιστει ο noizreduction και θα σε κατατοπισει καταλληλα !!!{#emotions_dlg.thumbup}


    zenonas
    04.07.2008, 22:38

    Παράθεση:

    Το μέλος rWmS στις 04-07-2008 στις 22:10 έγραψε...

    Τι ηχογραφιση? Φωνη, Κιθαρα, Τυμπανα, και τα τρια ?

    Δυσκολο ειναι να το καταφερεις χωρις να ξοδεψεις αρκετα λεφτα.

    Καταρχην θελεις μια καρτα ηχου τετοια.

    Υστερα θελεις ενα προγραμμα για να κανεις τις ηχογραφησεις που ειναι αρκετα ακριβα (100 - 300 Euro)

    Μικροφωνο/α θα παρεις αναλογα με το τι θελεις να ηχογραφησεις. ΜΙα ενδειχτικη τιμη ειναι 50-70 Ευρω για ενα μετριο ως καλο μικροφωνο.

    Εκτος και αν εννοεις κατι τετοιο