ελληνική μουσική
    613 online   ·  210.830 μέλη
    GiorgosM
    29.07.2008, 21:17

    Θα ηθελα καποιος να μου προτεινει ένα αρμονιο το οποι να εχει πολυ καλο ήχο πιανου. Θα με ενδιεφερε και synth αρκει να μου απαντησει καποιος εδώ www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=16057&gotolast=1.

    200-450Ε. Όσο πιο οικονομικό γίνεται βέβαια!

    edit:Τελικά ενδιαφέρομαι περισσότερο για synth με καλό ήχο πιανου και ροκ ώστε να φτιάξω τραγούδια στο mixcraft. To ξέρω οτι τα 450Ε είναι λίγα γι'αυτό γύρω στα 650Ε το πολύ

    Υπ'οψιν οτι είμαι αρχάριος

    Βρηκα το roland SH 201(490) και το Juno-D Limited edition(510-δεν θυμαμαι πολυ καλα). Τι λέτε?

     

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GiorgosM στις 30-07-2008 09:44 ]


    noizreduction
    30.07.2008, 11:00

    Πολυ φοβαμαι πως και τα 2 μοντελα που αναφερεις ειναι μεν καλα, αλλα στον τομεα τους. Το SH ειναι ενα καθαροαιμο synth που σκοπο εχει πανω σε digital λογικη να σε μαθει πως δουλευε η αναλογικη συνθεση ηχων.

    Αντιθετως το Juno D δεν θα σε ικανοποιησει πληρως, μιας και δεν ειναι το must οργανο που εχει βγαλει η εταιρια. Παρολαυτα, στην τιμη που ψαχνεις, πιθανον να ειναι και μια καλη λυση

     

    Επειδη ο προυπολογισμος σου ειναι αρκετα χαμηλος ( οταν ζητας καλο δειγμα πιανου, δεν κινεισαι σε τετοιες τιμες ) σου συνιστω να κοιταξεις λιγο το KORG XP50 . Αν και δηλωνω αντι-korg νομιζω πως το οργανο αυτο αξιζει λιγο την προσοχη σου.

     

    Ενδεικτικα, απο Yamaha, κυκλφορει και το MM6 που αξιζει να του ριξεις μια ματια.