Παράθεση:
|
Πραγματικά, πολύ χαίρομαι που ξαναβλέπω ποστ σου εδώ στο musicheaven !!! καλώς ήρθες και πάλι freakhood !!!
Παράθεση:
|
Ακριβως. Αυτη ειναι η Ελληνικη πραγματικοτητα ομως.
Και τι ωραιοι οι στιχοι της Σαννυ Μπαλτζη...
ΞΕΡΝΑΩ
Σαν δημιουργό μόνο δε μπορούμε να την δούμε;Προσωπικά τη βρίσκω πολύ αξιόλογη παρουσία, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει τώρα να την κρίνουμε και για κάποιες επιλογές της- πέραν του αν έχει ή όχι ταλέντο. Δε με ενδιαφέρουν τα όποια "κίτρινα σχόλια" γράφονται κατά καιρούς για τους καλλιτέχνες, ποτέ δε με ενδιέφεραν...Και κάποιες λάθος επιλογές να κάνει, εσείς ποτέ δεν κάνατε;ποτέ δεν κάνατε κινήσεις για τις οποίες αργότερα μετανιώσατε;Αν ναι, μπράβο σας...Ε, εγώ δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία και τα βλέπω λίγο πιο..."ανθρώπινα" το όλο θέμα
Σαν δημιουργο? Παντως σιγουρα οχι σαν καλλιτεχνη.
Ειπα να μην ασχοληθω μα η αφελεια καμια φορα σε βγαζει απο τα ρουχα σου
Καταρχας θα συμφωνησω σε κατι. Προσωπικα κι εγω σκοτιστηκα αν φωτογραφιζεται στη Μυκονο η αν τα εχει με γνωστο επιχειρηματια διοτι αυτες ειναι οι αναζητησεις των περ/τερων ατομων που την εκτιμουν τα προσφατα ετη...
Ωραια δημιουργος! Ψαγμενη! Σε σωστα περιοδικα βαλμενη! Σε λιγο και στον Θεμο (αυτο θα γινει αν δεν εχει ηδη γινει).
Παμε τωρα στην ουσια.
Το αν κανει κανεις λαθος κινηση??
Δηλαδη το να γινει συμπαρουσιαστης της Τατιανας συντροφια με την Χρυσπα (...) ειναι λαθος κινηση!!!????
Τα συμπερασματα δικα σας.
Ειναι επιλογες συνειδητες ενος προσωπου που θελει να γινει TV περσονα, δηλαδη κοινως μαιντανος.
Τα υπολοιπα περιττεύουν.
Κατα τα αλλα πολυ underground στιχουργικη βρε παιδι μου. Σαντα Φιλα και ξερο ψωμι.
Και αντε να τρωει τοσα χρονια στην μαπα το αμοιρο κοινο τις φοβερες underground κομματαρες που ειναι μεσ'την αυθεντικοτητα μολονοτι το ατομο δεν εχει ιχνος αυθεντικοτητας ουτε για αστειο. Και αντε να υμνουμε τους ανυπαρκτους παλι.
Οταν τα εγραφα πιο παλια για την Μπαλτζη καποιοι στραβωναν.
Σημερα βλεπουν που καταντα η ανυπαρξια και ευτυχως αρκετοι καταλαβαινουν τι ρολο βαραει το εν λογω ψωνιο της showbiz.
Κυλησε και ο τεντζερης και βρηκε το καπακι στην συνεργασια και με την αλλη, την κορη του διασκεδαστη. Τυχαιο? ποιοτητα!
Αλλα ας μην ξεχνιομαστε. Πιο παλια ειχε γραψει στιχους τον αλλο ροκα, τον Δαντη!
Μια φορα ετυχε να την γνωρισω τοτε που το επαιζε δηθεν και underground (με φοβερες δηλωσεις...)
Σε συνεντευξη. Μου ηταν αρκετη. Ευτυχως ηταν η πρωτη και η τελευταια. Συνειδητα εννοειται γιατι απο τοτε μου καθησε στο στομαχι. Δεν θα αντεχα αλλο καρβουνο.
Για την Τατιανα μια χαρα ειναι. Κολλα απολυτως.
Τελικά, εδώ στην Ελλάδα, οι ... "ταμπέλες" θα μας φάνε ...Ποιός πάει πού, κ.λπ...Καλή χρονιά να έχουμε φίλοι μου!
1. Σαν τα φύλλα , 2. Αυλή ψυχιατρείου, 3. Τις νύχτες σκέφτομαι ό,τι δεν πρέπει [με τη φωνή της Ειρήνης Δασκαλάκη], 4/ Το πορφυρό βιολί, 5/ Ανεμώνα του Σικάγου, 6. Τσίχλα δίχως ζάχαρη, 7. Τα μικρά μπαλκόνια [με τη φωνή της Αρλέτα], 8. Το παλιό μου παλτό, 9. Αν τα Εξάρχεια ήταν λιμάνι [με τη φωνή της Αρλέτα], 10. Θέλω να με σκέφτεσαι λιγάκι [με τη φωνή του Μανώλη Μητσιά] .....
Αυτές είναι 10 περιπτώσεις στίχων της Σάννυ Μπαλτζή, οι οποίες, όταν υπέπεσαν στην αντίληψή μου, μού ξέφυγε, εντελώς αυθόρμητα, το : "πω πωωω, τι στίχοι είναι αυτοί, πόσο θα ήθελα να τους έχω γράψει εγώ" !!!! Και, σημειωτέον, η σκέψη αυτή μού "ξέφυγε" χωρίς καν να γνωρίζω την κοπέλα !!!! Σίγουρα, θα υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις "δυνατών" στίχων εκ μέρους της Σάννυς Μπαλτζή αλλά είτε δεν μού έρχονται στο μυαλό, είτε δεν έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου ....
Φυσικά δεν συμφωνώ με τις επιλογές της τα τελευταία χρόνια : Δεν συμφωνώ με τους "πολύ κάτω του μετρίου" στίχους της, που ακούμε σε διάφορα καινούρια τραγούδια της [τα οποία μεταδίδονται κατά κόρον απ' τα "playlistάδικα" ραδιόφωνα] !!! Με στεναχωρεί που ένας τόσο χαρισματικός άνθρωπος κάνει "εκπτώσεις" στο ταλέντο του .... Και, φυσικά, δεν συμφωνώ με την επιλογή της να γίνει "συμπαρουσιάστρια" της Τατιάνας σε "μεσημεριανάδικο" !!! Έτσι, την εν λόγω εκπομπή δεν την έχω δει, ούτε και πρόκειται να τη δω, μιας και δεν με αφορά καθόλου ....
Έτσι, από τη Σάννυ Μπαλτζή κρατάω τους στίχους από τα τραγούδια που προανέφερα !!! Αυτοί είναι αρκετοί για να τη θεωρήσω "αξιόλογο άτομο" !!! Όσο για τις "ατυχείς" επιλογές της .... δεν συμφωνώ, δεν με αφορούν και, πολύ απλά, δεν ασχολούμαι !!! Εξάλλου ... ποιος είμαι εγώ που θα πω στους άλλους "τι θα κάνουν και τι όχι" ????
-----------------
How can we Dance when our earth is turning / How do we sleep while our beds are burning ??? [Midnight Oil - Beds Are Burning]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kwstasagas στις 20-01-2012 13:47 ]
Παράθεση:
|
Κι εγώ αυτό λέω...μας έφαγε η κριτική, για όλους και για όλα...
Αμ δε μας εφαγε αυτο. Η ελλειψη κριτικης στασης μας εφαγε.
Και ασε την Τατιανα και την Μπαλτζη να βασιλευουν, να κατινο-αγορευουν και να διαμορφωνουν ανυπαρκτες συνειδησεις.
Δεν αναφερομαι σε αφορισμους, απαγορευεσεις η φανατικους "εξορκισμους" (βλεπε περιπτωση Μουσχουρη).
Ουτε αναφερομαι σε αυθαιρετους με το καλαθι σχολιασμους του στυλ παρε να'χεις χωρις επιχειρηματα.
Αναφερομαι στην ελευθερη γνωμη.
Η πραξη δειχνει πως οποιος τολμα να ανοιξει το στομα του εναντια σε "καθεστωτικες" τροπο τινα αντιληψεις, τον τρωει η μαρμαγκα. Και παλι δεν αναφερομαι σε γαργαλιστικες κατινιστικες λεπτομερειες του ποιος τα εχει με ποια κλπ
Το αποτελεσμα?
Να φοβομαστε να λεμε την αποψη μας αβιαστα γιατι πρεπει να κραταμε τις "ισορροπιες" (μη ξερασω), ή μπορει να ξενισουμε ή μπορει να μας παρεξηγησουν ή μπορει να γινουμε το μαυρο προβατο κλπ.
Ξερετε που οδηγει αυτη η φοβικοτητα? Στην προληπτικη κατα κορον λογοκρισια.
θετικο να λεμε την αποψη μας ελευθερα και χωρις προσχηματισμους.
Να δωσω ενα παραδειγμα? Εγω ο ιδιος εφαγα ban απο το musicheaven επειδη τολμησα να εκφραστω ελευθερα.
Αυτο θελετε? Την μη αμφισβήτηση? (αν κι εδω που τα λεμε αυτο ισχυει στην πραξη και εδω ...χούντα).
Και μιας και το ανεφερα, τωρα θα ξαναφαω για δευτερη φορα ban στο thread περι λογοκρισιας! Τι ειρωνικο αληθεια! Να λογοκριθω στο thread περι λογοκρισιας! Παρεπιπτοντως ριξτε μια ματια για να καταλαβετε τι σημαινει λογοκρισια επι τω πρακτεω. Με μια φασιστικού τυπου απειλη αποσαφηνιζεται πληρως τι ακριβως σημαινει λογοκρισια. Απαγορευση εκφρασης δηλαδη.
Αν λοιπον ανατρεξετε στην ιστορια της τεχνης θα δειτε πως οι πραγματικοι καλλιτεχνες (δεν αναφερομαι αποκλειστικα και μονο στους αμφισβητιες), οι συνειδητοι αυθεντικοι ανθρωποι της τεχνης, αυτοι που δημιουργησαν μεσα απο την ψυχη τους χωρις να περιμενουν κανενα αντικρυσμα, αυτοι συνηθως εμειναν στην ψαθα ή στην οικονομικη δυσπραγια ή κατεληξαν "αφανεις" με τον εναν η με τον αλλον τροπο. Οι εξαιρεσεις ειναι ελαχιστες. Για την περιπτωση Μπαλτζη δεν τιθεται τετοιο θεμα ουτε κατα διανοια βεβαια. Ευτυχως που υπαρχουν καποιοι αλλοι (εστω λιγοι) που καλα κρατουν (διοτι τα λογακια ωραια ειναι αλλα το θεμα ειναι στην πραξη τι γινεται). Πολλοι "καλλιτεχνες" άλλα λενε στα στιχακια και αλλα εφαρμοζουν στην πραξη. Και δεν ειναι μοναχα η περιπτωση της παντα ανυπαρκτης Μπαλτζη που αναδειχθηκε μεσω ισχυρων "γνωριμιων", πετυχημενου marketing και καλων δημοσιων σχεσεων. Υπαρχουν και πιο τρανταχτα παραδειγματα. Μα για αλλη μια φορα αποδυκνειεται πως οι φελλοι ζουν και βασιλευουν.
ΥΓ: Και στην τελικη τι να κανω δηλαδη? Να φοβαμαι να ανοιξω το στοματακι μου να πω ολα αυτα που μολις εγραψα για την Μπαλτζη μα και για αλλα που θελω να πω εδω μεσα επειδη θα ξαναφαω ban απο το musicheaven? Καλυτερα στο περιθωριο παρα μεσα στην ισοπεδωση. Μη θυμηθω και το ΔΙΦΩΝΟ τωρα γιατι ειχα φαει κραξιμο και απο εκει επειδη τολμησα να αμοιξω το στομα μου για τον Διονυσακο οπως εγραψα και αλλου. Οταν ομως μετα απο καποια χρονακια βγηκε αγκαλιτσα ο Διονυσακος με την Κα[κ]ομοιρα ο εν λογω συντακτης το βουλωσε. Και για να μην παρεξηγηθω δεν πιστευω πως η γνωμη μου εχει καμια ιδιαιτερη βαρυτητα κλπ (ουτε καν) και με περιση ταπεινοτητα προσπαθει η ασημαντοτητα μου να διατυπωσει οτι διατυπωνει. Ωστοσο καλο ειναι να κοιταμε και πισω απο την επιφανεια καμια φορα (αν μας επιτρεπουν να το κανουμε κι αυτο διοτι οπως βλεπετε και στην πραξη απειλουμαι και μαλιστα με τροπο που δειχνει αν μη τι αλλο ελλειψη καλλιεργειας).
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freak στις 11-01-2012 09:58 ]
Παράθεση:
|
Αυτά, freak, της προέκυψαν στην πορεία !!! Όταν, όμως, ξεκίνησε, λίγο πριν τα μισά των 90, ο ... "οπλισμός" της δεν ήταν ούτε οι δημόσιες σχέσεις, ούτε οι "υψηλές γνωριμίες" !!! Ο "οπλισμός" της ήταν οι περιεκτικοί, ουσιώδεις στίχοι, που έδινε στον Λάκη Παπαδόπουλο, και ένα συγκροτηματάκι που .... "γκάζωνε αγρίως" όπου έδινε συναυλίες !!! Θυμάμαι ότι στη συναυλία των Santa Fila στο "Μπαρ των Ασωμάτων" γύρω στο 1996, ζήτημα να ήμασταν ... μόλις 30 άτομα !!! Παρόλο που ο ήχος εκείνης της συναυλίας ήταν πολύ κακός, η σκηνική παρουσία της - πολύ μικρής τότε - Σάννυ με είχε εντυπωσιάσει !!! Αυτήν τη "φάση" από την πορεία της θέλω να κρατήσω, από το ξεκίνημά της !!! Όπως έγραψα και παραπάνω, όλα όσα κάνει τα τελευταία χρόνια πολύ απλά δεν με ενδιαφέρουν και δεν ασχολούμαι .......
Τουλάχιστον η Σάννυ Μπαλτζή είχε μια "καλλιτεχνική περίοδο", που κράτησε, έστω, το πολύ 7-8 χρονάκια, η οποία μου "δίνει το δικαίωμα" να τη χαρακτηρίσω πολύ αξιόλογη και σαν καλλιτέχνη, και σαν άνθρωπο !!! Ενώ σε άλλους ομότεχνούς της που κάνουν καριέρα στο τραγούδι .... ψάχνω, ψάχνω και δεν βρίσκω τίποτα .....
Κωστα φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για την ορθοτητα των πραγματων στην οποια αναφερεσαι σχετικα με την Μπαλτζη. Πιστεψε με ειμαι στην σκηνη απο πολυ παλια και ενδεχεται να ημουν και στο εν λογω live (δεν φανταζεσαι σε ποσα live εχω βρεθει) αλλα δεν μπορω να θυμαμαι τα παντα αφου τρεχω σε συναυλιες απο τα 80s.
Και μενα μου αρεσαν οι Santa Fila κι εχω παιξει μπολικες φορες το Αμστερνταμ, το αυλη ψυχιατρειου και το ομοτιτλο κομματι στις εκπομπες μου.
Σκεψου το εξης ομως:
Αν εχεις παρακολουθησει την πορεια των Santa Fila για ενα μικρο διαστημα εστω, οι λεξεις που θα ξεχωριζες οταν η τυπισα ανοιγε το στοματακι της, ηταν: ungreground (αυτο κυριως) και ανεξαρτητη σκηνη σε σημειο που να ειχα αρχισει να νομιζω πως ανακαλυψα τον θηλυκο τσε γκεβαρα της εγχωριας σκηνης. Τοσο πολυ.
Αμ δε!
Με τον πρωτο συνωστισμο, για να στο πω ετσι ωμα, στο καπακι αρχισαν οι δηλωσεις του στυλ:"στην Πνυκα ηρθαν 2000 ατομα για να δουν εμας". Τα υπολοιπα φιλε μου περριτευουν.
Εξαλλου η πορεια με την Τατιανα απεδειξε τι ειχε εξαρχης το ατομο στο μυαλο του διοτι και αλλα ατομα του χωρου ειχαν τετοιες ευκαιριες αλλα ουτε καν περασε απο το μυαλο τους να ξεφτιλιστουν. Εχω να σου πω ιστοριες για αυθεντικους καλλιτεχνες που ηταν και παραμενουν άποροι (στην κυριολεξια, μαλιστα ενας ειναι και αστεγος) που οταν τους εκαναν κρουση για τετοιου ειδους ξεπεσμο (μετα αξιολογων χρηματικων απολαβων βεβαια) αρνηθηκαν μετα βδελυγμιας. Οχι ολοι. Καποιοι αλλοι ακολουθησαν την πεπατημενη. Οι πραξεις ειναι που καθοριζουν το ατομο φιλε μου Κωστα. Καταλαβες γιατι εχω την συγκεκριμενη αποψη για τους ανυπαρκτους που το παιζουν και καλλιτεχνες?
Επειδη ψαχνεσαι εχω να σου προτεινω αξιολογους που ξεκινησαν την ιδια περιοδο. Θα σου στειλω σχετικο pm αν θες.
Περι γνωριμιων, επετρεψε μου να σου πω οτι γνωριζω καποια πραγματα παραπανω. Ας μην μπουμε σε προσωπικα χωραφια ομως...
Και σκεψου και κατι αλλο:
Γιατι η συγκεκριμενη εταιρια κυκλοφορησε το πρωτο τους αλμπουμ? Αλλα ας τους αφησουμε αυτους τους γριφους. Η τυπισα ειχε κονε και καλως η κακως εκανε αυτο που εκανε. Η πορεια της ομως εδειξε την ουσια αυτων που λεω. Και πιστεψε με δεν την εκραζα τυχαια πριν φτασει στο καταντημα αυτο και μαλιστα πολυ πριν αρχισει να βγαινει στα μεσημεριαναδικα με την καθε Λαμπιρη και να ασχολειται με την eurovison. Κατι ηξερα βλεπεις.
Και ειχα πει να μην ασχοληθω ξανα μαζι της. Αλλα ρε συ Κωστα τρελαινομαι οταν οι ανυπαρκτοι βγαινουν και ποιοτικοι απο πανω. Και ενταξει η μαζα που τρωει στην μαπα οτι της πλασσαρουν. Αλλα και οι αλλοι που υποτιθεται πως εχουν καποιο "ψαγμενο" γουστο? Μα ειπαμε. Τατιανα ειναι αυτη. Μαζι με την Κορομηλα, την Μενεγακη και κανα δυο αλλες διαμορφωσαν και διαμορφωνουν συνειδησεις. Μηδενικες. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα την οποια δυστυχως επικροτουμε.
Οσο για τον Λακη Παπαδοπουλο ας μην το ανοιξουμε το ζητημα τωρα. Ισως σε καποιο σχετικο thread.
ΥΓ: Αγαπητε μου Κωστα, παντως σε ευχαριστω που κρατας ενα επιπεδο οταν μου απευθυνεις τον λογο γιατι καποιοι "αλλοι" γραφουν λες και απευθυνονται σε κανα δεκαπενταχρονο (που και δεκαπενταχρονο να ημουν δεν θα επρεπε να απευθυνονται ετσι αλλα απο οτι φαινεται εχουν απομεινει στην περιοδο των τσιφλικαδων οπου ο καθενας εχει το τσιφλικι του και αποφασιζει να μιλα οπως του γουσταρει χωρις να υπολογιζει πως απεναντι του εχει εναν σκεπτομενο ανθρωπο). Και εγω εχω "παρεκτραπει" κατα περιοδους αλλα το εκανα οταν μου εριξαν το γαντι και σε εστω ελαχιστες περιπτωσεις οπου καταλαβα πως ειχα αδικο (ακομα και εν μερει) ζητησα συγνωμη μα αυτα ειναι ψιλα γραμματα για "μερικους".
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freak στις 12-01-2012 02:40 ]
Παράθεση:
|
Αααα, εδώ, freak, ανοίγεις ένα τεράαααστιο θέμα .... Εδώ στην Ελλάδα αν είσαι καλλιτέχνης με ταλέντο, μπορείς να σταδιοδρομήσεις καλλιτεχνικά χωρίς να κάνεις συμβιβασμούς, υποχωρήσεις, "εκπτώσεις" και όλα τα συναφή ??? Προσοχή : όχι για να βγάλεις "μπόλικο χρήμα", αλλά για να ζήσεις αξιοπρεπώς !!! Βλέπεις π.χ. τον [πολυαγαπημένο μου] Peter Hammill : Εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες βγάζει τους δικούς του, ανεξάρτητους δίσκους, όποτε γουστάρει, με τον τρόπο που ο ίδιος γουστάρει, κάνει τα λαϊβάκια του με τον τρόπο που ο ίδιος γουστάρει κλπ, χωρίς να έχει κανέναν πάνω απ' το κεφάλι του !!! Και, παρόλα αυτά, ζει αξιοπρεπώς από τη μουσική, ούτε άστεγος είναι, ούτε άπορος ....
Αυτό, όμως, συμβαίνει στην Αγγλία !!! Εδώ στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί, να "πορεύεται" ένας καλλιτέχνης με "100%" ανεξαρτησία, χωρίς κανέναν πάνω απ' το κεφάλι του, χωρίς συμβιβασμούς και υποχωρήσεις κλπ και, παρόλα αυτά, να ζει αξιοπρεπώς από τη μουσική ??? Δυστυχώς, νομίζω πως "όχι" .....
Κι αυτός είναι, τελικά, ο λόγος που την περίπτωση της Σάννυς Μπαλτζή τη βλέπω με "κατανόηση" .... Δεν συμφωνώ με την πορεία της, δεν συμφωνώ με τις "εκπτώσεις" που έκανε στο ταλέντο της τα τελευταία χρόνια .... Όμως ... δυστυχώς τής έτυχε να γεννηθεί στην Ελλάδα [νομίζω είναι Καβαλιώτισσα] .... αν είχε γεννηθεί π.χ. σε κάποια πόλη της Αγγλίας, ίσως να μπορούσε να επιβιώσει αξιοπρεπώς με τον τρόπο που ξεκίνησε και όπως μάς συστήθηκε : ως "underground ροκ ποιήτρια του δρόμου" [προσωπικά έτσι την "εξέλαβα"] !!! Εδώ στην Ελλάδα, όμως, αναγκάζεσαι να ρίξεις νερό στο κρασί σου .... μιλάμε για πολύυυ νερό ......
Τέλος, για τη συναυλία των Santa Fila στην Πνύκα που γράφεις ... μπορεί να μαζεύτηκαν 2000 άτομα, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Σάννυ, όμως .... δυστυχώς δεν ήμουνα εκεί .... Και μπορώ να πω ότι αυτό είναι ένα "ψιλο-απωθημένο" μου : Η συναυλία αυτή συζητήθηκε πολύ σε διάφορες παρέες, σε μια μικρή στήλη σε άρθρο εφημερίδας διάβασα "για εκείνο το απίθανο κορίτσι με τα ράστα μαλλιά που ξεσήκωσε τον κόσμο" και ..... μονολογούσα : "Όχι ρε συυυ ... κοίτα τι έχασα !!!" !!! Τουλάχιστον, πρόλαβα και τους είδα 2 φορές πριν διαλυθούν, μία φορά στο Μπαρ των Ασωμάτων και μία φορά στο La Rocka στην Καστέλλα .....
-----------------
How can we Dance when our earth is turning / How do we sleep while our beds are burning ??? [Midnight Oil - Beds Are Burning]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kwstasagas στις 11-01-2012 20:07 ]
Η λαϊκή σοφία λέει πως "τα στερνά τιμούν τα πρώτα".
Οποιος κάνει τέχνη γιά να εκφράση τα βιώματά του,να ταρακουνήση συνειδήσεις,να καυτηριάση καταστάσεις κλπ δέν αποβλέπει στην μάσα.Αυτήν την ικανοποιεί με πεζούς τρόπους,όπως και όποτε μπορεί.Παραδείγματα άπειρα,και εδώ ανάμεσά μας μάλιστα.
Μπορεί η Μπαλτζή να ξεκίνησε με έναν υπέροχο ιδεαλιστικό τρόπο-δέν την ξέρω την κοπέλα,δέν την παρακολούθησα στίς αρχ΄ς τής καριέρας της.Από την στιγμή που "τής προέκυψαν" τα μεσημεριανάδικα και οι Τατιανοχρύσπες και έσπευσε να τα εκμεταλλευτή,η όποια καλή έναρξη τής καλλιτεχνικής της πορείας αμαυρώθηκε.
Και να πώ και κάτι άλλο:"κατανόηση" γιά την Μπαλτζή που βγαίνει με την Τατιάνα,"κατανόηση" γιά τον Νιόνιο που βάζει την Κακομοίρα στο Ηρώδειο,"κατανόηση" απ'εδώ και απ'εκεί,στο τέλος αυτή η "κατανόηση" μάς έφαγε.Κι'έτσι "έσβησαν" και "σβήνουν" αξιόλογοι καλλιτέχνες με ταλέντο και μετατρέπονται σε γλάστρες και μαϊνδανούς κι'εμείς τους χάφτουμε γιατί "ήταν καλοί στο ξεκίνημά τους".
Και τέλος,άν κανείς από τους "αναγκαζόμενους" να βάλουν νερό στο κρασί τους δέν δεχόταν να κάνη εκπτώσεις στην τέχνη και στίς αξίες του,οι "αναγκάζοντες" δέν θα είχαν ποιόν να "αναγκάσουν" και είτε θα έμεναν "άνεργοι" είτε θα αναγκαζόντουσαν και οι ίδιοι να παίξουν το παιχνίδι έντιμα και με ποιότητα.Βρίσκουν και τα κάνουν....
ΥΓ 1.Ο στίχος στο συγκεκριμένο κομμάτι που παραθέτει ο jorge δέν είναι βεβαίως αντάξιος ενός Γκάτσου ή ενός Ελύτη,αλλά δέν είναι και ο "χειρότερος" τής χρονιάς.Ψιλο-συμπαθητικός μάλλον,άν και τετριμμένος ώς θεματολογία,μού φάνηκε.
ΥΓ 2.Freak,ξέρω κι'εγώ έναν αυθεντικό καλλιτέχνη που είναι άστεγος-έχω συνεργαστεί μάλιστα μαζί του πολλές φορές στο παρελθόν.Μπάς και μιλάμε γιά τον ίδιο;
Κύριε freakhood, πρώτον ότι το πρόβλημά σου σε όλα τα μουσικά πράγματα είναι η Sunny Μπαλτζή είναι κάπως ύποπτο και όπως φαίνεται πρόκειται μάλλον για εμμονή, γιατί φαντάζομαι αποκτάει νόημα η άδεια σου ζωή κράζοντάς την. Λυπάμαι δεν έχεις και δεν μπορείς να της καταλογίσεις τίποτα για την πορεία της στη μουσική. Η Sunny Μπαλτζή πέρα από τους θρυλικούς Santa Fila είναι αποδεδειγμένα από τις σημαντικότερες και πιο επιτυχημένες με διάρκεια τραγουδοποιούς της τελευταίας 20ετίας, με διαχρονικές επιτυχίες ("Η Ανεμώνα του Σικάγου", "Τσίχλα δίχως ζάχαρη"), αξιοζήλευτες συνεργασίες με Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Dirk Polak των MECANO, support στους Archive και Madrugada, ραδ. παραγωγός σε μια από τις ιστορικότερες ραδιοφωνικές εκπομπές της κρατικής ραδιοφωνίας που άφησε εποχή, εκτός αυτού έχει και πάντα είχε την εκτίμηση από τα σημαντικότερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου όπως Αρλέτα, Λάκη Παπαδόπουλο, Δημήτρη Πουλικάκο, Πάνο & Χάρη Κατσιμίχα, Μάνο Ξυδούς, Θύμιο Παπαδόπουλο, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Γιάννη Αγγελάκα και πολλούς άλλους, ειλικρινά πιστεύεις πως όλα αυτά είναι συμπτωματικά αν ήταν "ασήμαντη" όπως τόσο υποτιμιτικά ισχυρίζεσαι; έτσι είναι αστείο να μιλάς με ακατάσχετη μπουρδολογία εναντίον της και πως ξαφνικά μετά τα όσα έχει πετύχει να είναι για σένα προσωπικά απλά μαιντανός της tv. Δεν είναι έτσι και το ξέρεις. Θα μπορούσε εδώ και χρόνια να απασχολεί την showbiz αν το ήθελε, επειδή δέχτηκε μια πρόταση για δουλειά σε ένα κανάλι αυτό δεν αναιρεί την πορεία της ως καλλιτέχνη. Επιτέλους κάντε κάτι χρήσιμο στη ζωή σας από το να κατακρίνετε σημαντικούς ανθρώπους!
-----------------
Καταλαβαίνοντας και δέχοντας το θάνατο, τότε μόνο εκτιμάς τη ζωή
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : JimmyRotten στις 11-01-2012 21:44 ]
Κι εμένα αυτή η εμμονή του freak μόνο εμπάθεια μου βγάζει... Ειλικρινά, γιατί τόση μανία με τη συγκεκριμένη (πολύ αξιόλογη για μένα); Τόσα και τόσα.."νούμερα" έχει να επιδείξει η ελληνική μουσική σκηνή
Παιδιά δεν είναι καινούριος ο freak(hood), απλά τώρα ξεκίνησε με τον λογαριασμό και έτυχε μέχρι στιγμής μόνο με αυτό το θέμα να έχει καταπιαστεί. Σε καμιά περίπτωση εμμονή, καμία απολύτως.
ΥΓ1. Freak πρέπει να σου πω ότι απολαμβάνω πολύ περισσότερο να βλέπω τις απόψεις σου σε "σεντόνια" παρά στο στυλ που είχες παλιότερα, των 5-6 σειρών. Συνέχισε έτσι αν θες!
ΥΓ2. Σόρρυ για την σφήνα παίδες.
@gkou και @JimmyRotten
Το θέμα μας είναι γνώμες για Sunny Μπαλτζή και εκεί επάνω κινείται ο Freak, αρνητικά μεν αλλά αυτή είναι η γνώμη του και την υποστηρίζει σθεναρά. Μπορείτε ελεύθερα να επιχειρήσετε την ανατροπή της, αν η δική σας είναι διαφορετική, χωρίς αναφορές περί εμμονών.
Λυπάμαι αλλά αυτή η "επίθεση" προς το πρόσωπο της Σάννυ Μπαλτζή γίνεται συστηματικά από τον freak και σε άλλα φόρουμ οπότε γι' αυτό αναφερόμαστε περι εμμονής. Το τι λέει ή γράφει μας είναι απολύτως αδιάφορο.
Παράθεση:
|
JimmyRotten είναι δυνατόν να θεωρείς σημαντικό άνθρωπο ή καλλιτέχνη τη στιχουργό που έχει γράψει στίχους σαν τους παρακάτω; (για τη μουσική που έχει γράψει, δεν το συζητάω, παιδική τουλάχιστον)
Κάνε κι εσύ το 1/3 της πορείας της Sunny Μπαλτζή κι έλα να το συζητήσουμε μετά. Τα επιχειρήματά σου είναι τουλάχιστον αστεία, αλλά δεν έχει σημασία τι πιστεύεις εσύ. Το ότι βρίσκεται στο προσκήνιο τόσα χρόνια και στην εκτίμηση των μεγαλύτερων ονομάτων της ροκ και έντεχνης μουσικής σκηνής τα λέει όλα.
Παράθεση:
|