Σωστό, αλλά όσοι συμμετέχουμε σ' αυτή την κουβέντα μάλλον τα έχουμε ξεπεράσει αυτά... ;)
Κατ'αρχάς πολύ καλησπέρα σε όλο το Forum.
Σε δεύτερο χρόνο...Όσον αφορά την δήλωση του αγαπητού φίλου μας INKVE :
ουτε νταλαρα...
ουτε αγγελακα ακουω...
αλλα θα πω τα εξης..
χωρις να παιρνω το μερος κανενος...
ποιος εχει τα <κοτσια>να σταθει διπλα στον al di meola?
στην ελλαδα τουλαχιστον μονο ο νταλαρας...
Θα ήθελα να ρωτήσω άν γνωρίζει ότι ο Al di Meola παρέδιδε μαθήματα στον εν λόγο καλλιτέχνη, τον οποίο και εκτιμώ ώς πρός την καλλιτεχνική του δράση και φωνητική ικανότητα, εξερουμένων κάποιων άστοχων κατ'εμέ επιλογών του...?
guitarteacher, δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς τις μουσικές/φωνητικές ικανότητες του Νταλάρα. Για το ήθος/συμπεριφορά του ως καλλιτέχνης είναι το ζήτημα.
|
[OFF TOPIC MODE ON]
Θά διαφωνήσω ελαφρά...συμφωνώντας όμως.Καί αυτό επειδή γιά έναν μουσικό που ζεί απ΄την μουσική,ακόμα και η πρόβα είναι εργασία,απασχόληση δηλαδή που πρέπει να αμείβεται.Οπως όλοι ξέρουμε,οι πρόβες αυτές είναι καί καθημερινές καί πολύωρες καί εξαντλητικές καί μέ χρονικές δεσμεύσεις-δέν είναι τόσο χαλαρά τά πράγματα όπως στίς πρόβες ενός ερασιτεχνικού συγκροτήματος.
Οταν,λοιπόν,προκειμένου να ετοιμαστή μιά συναυλία,οι μουσικοί που θα παίξουν σ'αυτήν κάνουν πρόβες καθημερινά επί πέντε,έξι,ακόμα και οκτώ ώρες επί ένα ή καί δύο μήνες ακόμα,αυτό ισοδυναμει μέ τό να παίζουν σέ κάποιο μαγαζί γιά το διάστημα αυτό.Επομένως δέν μπορεί να απασχολούνται χωρίς αμοιβή.Αυτό λοιπόν θά έπρεπε να εφαρμόζεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ γιά όλους τους επαγγελματίες μουσικούς.
Το οτι το κάνει μόνο ο Νταλάρας (άν όντως έτσι είναι) σημαίνει απλά οτι ο άνθρωπος κάνει τη δουλειά αυτή μέ τον σωστό τρόπο καί όχι οτι κάνει χάρη στους μουσικούς του μέ το να τους πληρώνη γιά να κάνουν πρόβα (να αναφέρω εδώ οτι και ο Χατζηδάκις το ίδιο έκανε).
[OFF TOPIC MODE OFF]
|
Καλά ντέ,μήν φωνάζεις .Ενα λάθος έκανα (που λέει και το γνωστό άσμα).Απλά δέν πρόσεξα τά στοιχεία δίπλα στην απάντησή σου.
|
Σέ κάθε δουλειά καί γιά κάθε επιλογή,υπάρχουν και τά ανάλογα ρίσκα.Δέν ξέρουμε τί είχε στο μυαλό του ο Νταλάρας όταν έκανε αυτή τη συνεργασία,σίγουρα όμως άν ήξερε εξ αρχής οτι δέν τού ταιριάζει,δέν θα την έκανε.Βλάκας δέν είναι,ούτε αυτοκαταστροφικός.Καί εν πάσει περιπτώσει,δέν επέλεξε να συνεργαστή ούτε μέ τόν Ρουβά,ούτε μέ τόν "βάς-βάς" Παρασκευά,αλλά μέ κάποιον που,στό δικό του μουσικό πεδίο,θεωρείται μιά αξιοπρεπής παρουσία.
Δημόσιες σχέσεις κάνουν όλοι όσοι βρίσκονται στο χώρο τής τέχνης,στόν βαθμό που μπορούν.Καί ο Αγγελάκας επίσης κάνει δημόσιες σχέσεις.Δέν κάθεται απλώς να γράφη τραγούδια και μετά περιμένει να τόν ακούσουν οι περίοικοι καί από στόμα σέ στόμα να μάθουν τά τραγούδια του.Καί το οτι έδωσε αυτή την "επίμαχη" συνέντευξη,δημόσιες σχέσεις είναι.Δέν μπορεί συνεπώς να λέη γιά τόν Νταλάρα (καί τον κάθε Νταλάρα) οτι είναι διαρκώς στίς τηλεοράσεις καί τά ραδιόφωνα και τά ΜΜΕ καί οτι δέν ασχολείται μέ την μουσική.Ούτε οτι έχει κάνει κακό στήν Ελληνική μουσική,όταν είναι γνωστή η καλλιτεχνική δράση τού Νταλάρα καθώς και ποιούς συνθέτες έχει ερμηνεύσει (καί τών οποίων τά τραγούδια ενδεχομένως να μήν γινόντουσαν τόσο γνωστά άν δέν τά έλεγε μέ το δικό του ύφος).Αλλωστε,μέ άλλο τρόπο δρά ο καθένας τους-ο Αγγελάκας είναι δημιουργός τραγουδιών,ο Νταλάρας είναι δημιουργός ερμηνειών.Καί ο καθένας τους μέ το δικό του τρόπο συμβάλλει στην εξέλιξη τής μουσικής ζωής στη χώρα.
Ένα πράγμα μου κάνει εντύπωση .....
Τον Αγγελάκα ομολογώ πως δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά όπως άλλα μέλη έτσι ώστε να έχω τεκμηριωμένη άποψη.
Τον Νταλάρα έτυχε να τον γνωρίσω τόσο απο κοντά όσο και να παρακολουθώ το έργο του τα τελευταία χρόνια. Το ότι γνωρίζεις βέβαια έναν καλλιτέχνη δεν σημαίνει και ότι τον ξέρεις....Αυτό όμως που πραγματικά μου κάνει εντύπωση και με προβληματίζει είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις βλέπω ότι όπου μπει το όνομα του ξεσηκώνει θύελλες αντιδράσεων..... και ο λαός μας λέει «καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει....»
Αλλά ειλικρινά σας το λέω και χωρίς καμία διάθεση υπεράσπισης κανενός, δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί? Δεν έχω ακούσει ή διαβάσει τόσα χρόνια μια τεκμηριωμένη άποψη που να με πείσει. Το «άκουσα αυτό....» ή «μου είπε ένας γνωστός το άλλο....»ή «λέγεται εκείνο...» συγγνώμη αλλά δεν αποδεικνύουν τίποτα!!!!
Αντίθετα τόσα χρόνια βλέπω έναν καλλιτέχνη που έχει το θάρρος της γνώμης του, κάθε άλλο παρά απο την ασφάλεια του δερμάτινο καναπέ του μιλάει, ασχολείται με την δουλειά του !!! Και λάθη (κατά την γνώμη μου πάντα) έχει κάνει, ουδείς αναμάρτητος και ουδείς αλάνθαστος, αλλά αυτή η εμπάθεια που υπάρχει απο μια μερίδα κόσμου ποτέ δεν την κατάλαβα ..... Ειλικρινά αναρωτιέμαι .....ούτε μ’αρέσουν οι παρωπίδες ....
Απο την άλλη όσους συνεργάτες του έχει τύχει να γνωρίσω απο κοντά τα καλύτερα έχω ακούσει να λένε .....
Δεν προσπαθώ να φτιάξω την αγιογραφία κανενός, αλλά όταν έχω δει με τα μάτια μου και έχω ακούσει με τ’αυτιά μου κάποια πράγματα, ε δεν μπορώ να δω το άσπρο μαύρο πως να το κάνουμε ? και πόσο μάλλον όταν δεν έχω δει ή διαβάσει καμία απόδειξη παρά μόνο φήμες, για αυτόν τον τόσο «κακό χαρακτήρα» όπως θέλουν κάποιοι να λένε ....
Τι να πω ??? Τόσο αφελής είμαι τελικά ???
-----------------
"για την αγάπη όσα κι αν δίνεις είναι λίγα..."
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : spypal στις 05-11-2008 12:05 ]
Παράθεση:
|
φιλε θαναση σκοπος δεν ειναι να πουλαει. Κ η μαντονα πουλαει δεν σημαινει κατι. Το οτι δεν γνωριζεις τον αγγελακα και το τι εχει προσφερει κ πως εχεισ συμβαλει στην αναπτυξη της μουσικης δεν σημαινει οτι δε συνεβαλλε. Αν ακουσεις ποτε θα δεις οτι μιλαμε για εναν ηχο που δεν ακουει καποιος αν δεν ακουει ροκδεν προκειται να κατσει να το ακουσει ισως για αυτο να μην το ξερεις
Ανεξάρτητα αν έχει δίκο ο Αγγελάκας,προσωπικά δε μπορεί να με πείσει ο Νταλάρας όταν τραγουδάει στα πιο πρόσφατα τραγούδια του στίχους τύπου:Όπου κι αν πάω θα έχω πάντα ένα σακίδιο κρυμένο...........Κι απ'την άλλη να ξέρω ότι μένει σε μια σπιταρόνα όπου θα μου ανοίξει η Φιλιππινέζα του.
Μάλλον θα έχει και την Φιλιππινέζα μαζί του για να του κουβαλάει το σακίδιο.
Η όλοι τεράστια συζήτηση μου θυμίζει πολιτικές συζητήσεις ακροαριστερών με ακροδεξιούς. Τι άκρη μπορείτε να βγάλετε συζητώντας και συγκρίνοντας τον Νταλάρα που είναι το μεγαθήριο της λαϊκής ελληνικής μουσικής με το Αγγελάκα που είναι το μεγαθήριο της ελληνικής ρόκ μουσικής. Είναι δυο τελείως διαφορετικά άτομα με τελείως διαφορετικές μουσικές απόψεις και τελείως διαφορετική στάση ζωής. Μπορεί ποτέ ο ακροαριστερός να συμπαθήσει τον ακροδεξιό ή το ανάποδο? Πως είναι δυνατών λοιπόν ο Αγγελάκας να συμπαθήσει τον Νταλάρα ή το ανάποδο?
Και οι δυο τους πράττουν βάση των απόψεων που ακολουθούν μια ζωή τώρα. Ο Αγγελάκας θα κράζει μια ζωή ότι δεν είναι ροκ (με όλη την έννοια της λέξεως) και ο Νταλάρας θα τραγουδάει για την Ελλάδα και την Κύπρο και τα δάση και και και ότι άλλο θεωρεί πως απασχολεί τον λαό και θα διώχνει κόσμο από το σχήμα αν δεν παίζει αυστηρός αυτά που ορίζει ο μαέστρος και θα τραγουδά με ορχήστρες και μπουζούκια. Που είναι το περίεργο σε όλα αυτά?
Τέλος ο Νταλάρας πάντα θα είναι ο κυριλέ και εμπορικός καλλιτέχνης και ο Αγγελάκας θα είναι πάντα ρεμάλι και αντιεμπορικός. Αυτό έχουν επιλέξει σαν μουσική συμπεριφορά με αποτέλεσμα, λόγο του ότι και για τους δύο η μουσική είναι όλη η ζωή τους να είναι και στάση ζωής.
Ξεκαθαρίστε αν θέλετε να συζητάμε για μουσική ή για συμπεριφορές και στάση ζωής κάποιου.
Στο θέμα “προσφορά στη μουσική”, καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας, ότι η ποσότητα είναι διάφορη της ποιότητας, αλλά εννοείται ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο.
Όσο για τη συμπεριφορά κάποιου στο μουσικό κύκλωμα, νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο να μάθει κανείς, καθώς ούτε τα καλά, ούτε τα άσχημα μένουν ποτέ κρυφά. Λεπτομέρειες μη ψάχνετε να βρείτε όμως. Τουλάχιστον όχι όσοι δεν είναι μέσα σ' αυτό, έτσι ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν πληροφορίες από παντού. Το “Μου είπε κάποιος φίλος που...” είναι εκ των πραγμάτων λάθος αντιμετώπιση.
Παράθεση:
|
----------------------------------
Πλάκα κάνεις; ε;
Παράθεση:
|
Το ότι δεν ξέρεις φιλέ μου τον Αγγελάκα σίγουρα καθιστά αδύναμη την απάντηση σου χωρίς αυτό να περιέχει οποιαδήποτε μορφή μομφής προς εσένα. Καλό θα είναι κατά την γνώμη μου να διαβάσεις αν δεν αντέχεις να τα ακούσεις μελοποιημένα κάποια από τα ποιήματα που έχει γράψει ο Αγγελάκας και έχουν παιχθεί είτε από τις Τρύπες είτε από τις μετέπειτα συνεργασίες που έκανε μετά την διάλυση του συγκροτήματος και στη συνέχεια να εκφέρεις γνώμη έτσι ώστε να έχεις ολοκληρωμένη άποψη. Όσο αφορά τις δηλώσεις ο καθένας κρίνετε για αυτά που λέει κάτι το οποίο άλλωστε είναι πολύ υγιές.
Όσο αφορά τους στίχους που κλείνεις είναι όντως κατ εμέ πολύ αξιόλογοι, απλά αν θυμάμαι καλά πέρα από αυτούς και παρά πολλούς άλλους ο Νταλάρας δεν είναι που έχει πει και εκείνο το τραγούδι που έλεγε
Με λένε Πόπη
Σα τη γιαγιά μου την Καλλιόπη
Παράθεση:
|
οχι δεν γνωριζα οτι ο meola παρεδιδε μαθηματα στον νταλαρα....
βεβαια δεν ξερω τι σημασια εχει αυτο στην ολη κουβεντα αλλα μπραβο του που επαιρνε μαθηματα απο μια μουσικαρα οπως ο al di meola
δεν κακολογησα ουτε τον αγγελακα ουτε τον νταλαρα στο προηγουμενο μηνυμα μου...
το μονο που αφησα να εννοηθει ειναι οτι χωρις να ακουω κανεναν απο τους δυο τον νταλαρα τον θεωρω καλυτερο μουσικο και τον αγγελακα καλυτερο στιχουργο
Παράθεση:
|
Για να μην ξεχνιόμαστε και επειδή κάποιος έγραψε πως δεν κανει να λεμε τζούφια λόγια αν δεν τους ξέρουμε κιόλας...λοιπόν:
Επειδή έχω γνωρίσει και τους δυο από κοντά και έχω μιλήσει και με τους δυο, τον ένα σε συνέντευξη που του πήρα πριν 6-7 περιπου χρόνια και τον άλλον τελείως τυχαία στο στούντιο του στην Μεσογείων (αντιπρόπερσι πλέον) θα σας πω ένα πράγμα:
Ο ένας ενδιαφέρεται για το image που βγάζει προς τα έξω ενώ ο άλλος αδιαφορεί πλήρως. Δεν χρειάζεται να πω ποιός είναι ο πρώτος και ποιός είναι ο δεύτερος. Τα ευκόλως εννονούμενα παραλείπονται.
Και έχω απαξιώσει και τους δυο. Για τον έναν έχω γράψει τους λόγους σε σχετικά topic.
Για τον άλλον δεν χρειάζεται να γράψει και πολλά κάποιος. Αν δεν υπάρχουν αποστειρωμένα μυαλά που θεοποιούν και μυθοποιούν τον οποιονδήποτε "μουσικοπατέρα", τότε μπορούμε να συνεννοηθούμε.
Αλλά αυτή είναι η Ελλάδα. Αποστειρωμένη σκεψη. Να μας χαιρόμαστε.
Παράθεση:
|
Σε ορισμένα πράγματα έχει δίκιο ο Αγγελάκας,αλλά όχι απόλυτο...
κι εμένα δε μου πολυαρέσει ο Νταλάρας αλλά μπορώ να βρω πράγματα στα οποία του βγάζω το καπέλο.
Όμως παιδιά,δε χρειάζεται να παίρνουμε θέσεις (και πολλές φορές ακραία) υπέρ του ενός ή του άλλου.
Πότε Αγγελάκας-Νταλάρας,πότε Χατζηγιάννης-Κατσιμίχας κλπ
τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαύρο.