ελληνική μουσική
    324 online   ·  210.844 μέλη

    Επιστροφή σε μελέτη μετά από τραυματισμό.

    paradisefox
    01.02.2009, 10:57

    Υπάρχει κάποιος που να έπαθε τραυματισμό από  μουσική μελέτη?

    Πως το ξεπεράσατε?

    Πως επιστρέψατε στην μελέτη ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΥΛΗΣΕΤΕ?


    noizreduction
    01.02.2009, 11:49

    Αν και η λεξη τραυματισμος μπορει να περιεχει πολλες παραμετρους, νομιζω πως και η τενοντιτιδα ή καποιο αλλο μυικο/νευρολογικο προβλημα αποτελει τραυματισμο για εναν μουσικο.

    Πριν 5 χρονια που δουλευα βραδινομαγαζο ειχα παθει ζημια στο δεξι ωμο ( μυικο και νευρικο προβλημα στην ωμοπλατη ). Πονουσε εντονα το χερι μου, ενω πολλες φορες δε μπορουσα να το κουνησω ή να το ελεγξω ( σηκωνα ποτηρι κι επεφτε μεσα απο τα δαχτυλα μου ).

    Αρχικα εψαξα και βρηκα ενα γιατρο που να εχει εμπειρια απο μουσικους. Ευτυχως βρηκα αμεσα μεσω γνωστου που ειχε το ιδιο προβλημα, οποτε δνε χρειαστηκε να γινω πειραματοζωο κανενος ορθοπεδικου.

    Η θεραπευτικη αγωγη ηταν μηδενικη ( κανενα φαρμακο ) και ολη η δουλεια εγινε με ατομικη φυσιοθεραπεια ( ασκησεις με βαρακια ), ξεκουραση 2 μηνων και στη συνεχεια επανοδο με συγκεκριμενες ασκησεις ( για τις οποιες συμβουλευθηκα τη καθηγητρια μου στο πιανο ).

    Μετα απο 1.5 μηνα το χερι μου ηταν στο 90% της αποδοσης του κι απο τοτε μεχρι σημερα παραμενει εκει. Δεν ειναι δυνατον να φτασεις στο 100% της προηγουμενης καταστασης διοτι ο μυικος ή νευρικος τραυματισμος δεν επουλωνεται 100%. Απλως μπορεις με παραλληλη προστασια ( σωστη τοποθετηση του σωματος οταν παιζεις, προσοχη οταν σηκωνεις βαρη, κλπ ) να διατηρεις τα ακρα σε μια καλη κατασταση για να μην κυλησεις.

    Αυτο που λεω σε οσους φιλους μου επαθαν κατι παρομοιο ειναι να ακουνε τις συμβουλες του γιατρου και να μην το παιζουν "μαγκες", διοτι μονο στις ταινιες ο ηρωας σπαει 40 πλευρα, 15 χερια και στο επομενο καρε κραταει οπλο με το στομα. Κι εμας το οπλο μας ειναι το μουσικο μας οργανο!

    Ευχομαι ο,τι καλυτερο.


    NikosRoman
    01.02.2009, 13:51

    Παράθεση:

    Το μέλος paradisefox στις 01-02-2009 στις 10:57 έγραψε...

    Υπάρχει κάποιος που να έπαθε τραυματισμό από  μουσική μελέτη?

    Πως το ξεπεράσατε?

    Πως επιστρέψατε στην μελέτη ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΥΛΗΣΕΤΕ?



    Ολοι οι μουσικοι αργα η γρηγορα υποφερουν απο μυικους τραυματισμους.Αναλογως την σοβαροτητα αντιμετωπιζονται ολοι.Πιστευω οτι η ενταση (μελετη,δουλεια σε μαγαζι κλπ)καθοριζει και αλλα πραγματα.Ξεκουραση,χαλαρωση,καλη διατροφη και καλη φυσικη κατασταση.Συμφωνω με τον φιλο νοιζ.


    darbukaboy
    01.02.2009, 15:31

    Προσωπικα εχω παθει δυο ειδων τραυματισμους.Τοσο νευρομυϊκου χαρακτηρα οσο και επιφανειακου δερματικου χαρακτηρα.Τοσο το ενα οσο και το αλλο εγιναν μετα απο επανελημενα Live.Την πρωτη φορα τελειωσε το live,κοιταω το χερι μου και ο παραμεσος ειχε ανοιξει απο το νυχι εως τη βαση του δαχτυλου.Η βλακεια ηταν οτι η χαρακια ηταν βαθεια αν και εκ πρωτης οψεως αυτο δεν ηταν αντιληπτο.Τελοσπαντων αυτο ξεπεραστηκε ευκολα.Η αλλη περιπτωση ειναι η σοβαρη που μετα απο live παω να σηκωθω και ενιωσα ενα εντονο τραβηγμα στη μεση.Αυτο ειναι σε παραβολη με την αποψη του φιλου noiz για τη σωστη σταση του σωματος.Γενικα παντως θεωρω οτι σημαντικο ρολο παιζει εκτος απο τη σωστη τοποθετηση του σωματος αναλογα με το οργανο και μερικες ασκησεις οι οποιες ωφελουν και με το παραπανω μαλιστα το ''ζεσταμα'' των χεριων.Ενδεικτικα αναφερω μια:

    Κλεινουμε τα δαχτυλα του ενος χεριου εχωντας ομως τον αντιχειρα τεντωμενο και στραμμενο προς τα επανω.Εχωντας τεντωμενο το χερι μας προσπαθουμε με το αλλο χερι πιανωντας τα κλειστα δαχτυλα να τα φερουμε προς τα μεσα τεινωντας αυτα να κανουν μια γωνια(αν γινεται ορθη)με το υπολοιπο κομματι του χεριου.Εννοειται οτι ολο αυτο το κανουμε προοδευτικα...


    paradisefox
    08.02.2009, 10:13

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 01-02-2009 στις 11:49 έγραψε...

    Αρχικα εψαξα και βρηκα ενα γιατρο που να εχει εμπειρια απο μουσικους. Ευτυχως βρηκα αμεσα μεσω γνωστου που ειχε το ιδιο προβλημα, οποτε δνε χρειαστηκε να γινω πειραματοζωο κανενος ορθοπεδικου.



    Ποιος έναι αυτός ο γιατρός και που τον βρισκει κανείς?Αν υπάρχει πρόβλημα με δημοσίευση στοιχείων στείλε μου π.μ.Νόμιζα ότι ΔΕΝ υπάρχουν ειδικευμένοι γιατροί στα θέματα μουσικών..

    Εγώ έχω πάει σε 2 ορθοπεδικούς.Ο πρώτος μου είπε ότι είναι τενοντίτιδα , να το ξεκουράσω και να βάζω πάγο.Από τότε όποτε προσπαθήσω να ξαναγυρίσω σε σοβαρή μελέτη μετά από 2-3 μήνες ξανακυλάει.Ο δεύτερος γιατρός μου είπε ότι είναι μάλλον πρόβλημα νευρικής φύσεως(με την καλή έννοιαSmile). αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα σίγουρος..

    Τώρα προσπαθώ να επανέλθω μετά από 6 μήνες ξεκούρασης.Ξεκίνησα με 5 λεπτά μελέτης και έχω φτάσει μέχρι στιγμής  στα 2 σαρανταπεντάλεπτα ημερησίως.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : paradisefox στις 22-02-2009 12:04 ]


    johnnyguitar
    16.03.2009, 18:35

    Εγω ευτυχως,ισως επειδη επαιζα παντα σωστα ή επειδη απλα ειμαι τυχερος,δεν εχω παθει κατι με τενοντες ή ιστους.Ειχα ομως ενα ατυχημα που μου εκανε θρυψαλλα κατι κοκκαλα του καρπου μου.Πηγα στο κατ,στο Δ/ντη της μικροχειρουργικης-αψογος γιατρος,απιθανος ανθρωπος-και μου ξαναγεννησε κοκκαλο!Εχω ανακτησει σχεδον ολη την κινητικοτητα μου και φυσικα προσεχω διπλα:καλο ζεσταμα-κιθαριστικο κ μυικο-καθολου ζορι κλπ.Εκει γνωρισα ενα παιδι με συνδρομο καρπιαιου σωληνα και πηγαινε για εγχειρηση.Μου ειπε οτι αρχικα ειχε το συνδρομο του πιανιστα-τραυματιζεται η μεμβρανη που περιβαλλει τους μυες-αλλα επειδη πηγε σε αλμπανη γιατρο,του εδωσε λαθος αγωγη με δυνατα μυοχαλαρωτικα κ εντονες ασκησεις και τελικα εβγαλε και καρπιαιο σωληνα.Τα λεω ολα αυτα για να τονισω το"μην επαναπαυεσαι".Δες το Rock discipline του Petrucci.Αν και λιγο ξυλινη η γλωσσα του,εχει φοβερες συμβουλες για ζεσταμα και σωστο παιξιμο-ανεξαρτητα απο το ειδος της μουσικης.Απο δικη μου εμπειρια σου λεω να αποφευγεις να λυγιζεις πολυ τους καρπους σου.Το χερι της πενας,συνηθως τα παιδια που παιζουν ρυθμους μονο και αυτους για να μπορουν να τραγουδανε απο πανω,χρησιμοποιουν την τεχνικη"το χερι μου ειναι σαν πινελο,βαραω ολες τις χορδες μαζι και τα 4/4 ειναι ο μοναδικος ρυθμος που υπαρχει"με αποτελεσμα να ταλαιπωρουν τον καρπο τους καθως και το χερι της ταστιερας,αν εχεις μια μανια να κοιτας τι παιζεις και λυγιζεις τον καρπο σου τοσο οσο να κοντευει να ξυσει το σαγονι σου,εκτος οτι ειναι λαθος και αλλαξε το γρηγορα,κοιταξου σε εναν καθρεπτη να δεις και ποσο λαθος αισθητικα φαινεται!Αρα ισιοι καρποι,χαλαροι ομοι,στο ορθιο η κιθαρα δε φτανει στα γονατα και καλη επανοδο!


    paradisefox
    16.03.2009, 21:17

    Παράθεση:

    Το μέλος johnnyguitar στις 16-03-2009 στις 18:35 έγραψε...

    Εγω ευτυχως,ισως επειδη επαιζα παντα σωστα ή επειδη απλα ειμαι τυχερος,δεν εχω παθει κατι με τενοντες ή ιστους.Ειχα ομως ενα ατυχημα που μου εκανε θρυψαλλα κατι κοκκαλα του καρπου μου.Πηγα στο κατ,στο Δ/ντη της μικροχειρουργικης-αψογος γιατρος,απιθανος ανθρωπος-και μου ξαναγεννησε κοκκαλο!Εχω ανακτησει σχεδον ολη την κινητικοτητα μου και φυσικα προσεχω διπλα:καλο ζεσταμα-κιθαριστικο κ μυικο-καθολου ζορι κλπ.Εκει γνωρισα ενα παιδι με συνδρομο καρπιαιου σωληνα και πηγαινε για εγχειρηση.Μου ειπε οτι αρχικα ειχε το συνδρομο του πιανιστα-τραυματιζεται η μεμβρανη που περιβαλλει τους μυες-αλλα επειδη πηγε σε αλμπανη γιατρο,του εδωσε λαθος αγωγη με δυνατα μυοχαλαρωτικα κ εντονες ασκησεις και τελικα εβγαλε και καρπιαιο σωληνα.Τα λεω ολα αυτα για να τονισω το"μην επαναπαυεσαι".Δες το Rock discipline του Petrucci.Αν και λιγο ξυλινη η γλωσσα του,εχει φοβερες συμβουλες για ζεσταμα και σωστο παιξιμο-ανεξαρτητα απο το ειδος της μουσικης.Απο δικη μου εμπειρια σου λεω να αποφευγεις να λυγιζεις πολυ τους καρπους σου.Το χερι της πενας,συνηθως τα παιδια που παιζουν ρυθμους μονο και αυτους για να μπορουν να τραγουδανε απο πανω,χρησιμοποιουν την τεχνικη"το χερι μου ειναι σαν πινελο,βαραω ολες τις χορδες μαζι και τα 4/4 ειναι ο μοναδικος ρυθμος που υπαρχει"με αποτελεσμα να ταλαιπωρουν τον καρπο τους καθως και το χερι της ταστιερας,αν εχεις μια μανια να κοιτας τι παιζεις και λυγιζεις τον καρπο σου τοσο οσο να κοντευει να ξυσει το σαγονι σου,εκτος οτι ειναι λαθος και αλλαξε το γρηγορα,κοιταξου σε εναν καθρεπτη να δεις και ποσο λαθος αισθητικα φαινεται!Αρα ισιοι καρποι,χαλαροι ομοι,στο ορθιο η κιθαρα δε φτανει στα γονατα και καλη επανοδο!



    Ευχαριστώ πολύ για το μηνυμά σου.SmileΑν και βιολί μου την έκανε, επειδή παίζω και ηλεκτρική κιθάρα θα κοιτάξω και αυτά που μου είπες.Βασικά με πίεσε ένας καθηγητής να περάσω γρήγορα τάξεις και η πίεση έφερε αντίθετα αποτελέσματα.Το αριστερό χέρι κυρίως.Δυστυχώς στο βιολί ο καρπός λυγίζει αναγκαστικά πολύ για να παίξεις τις ψηλές νότες...Εσύ τι ζέσταμα κάνεις?

     


    -----------------
    ...KAI KΑΛΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : paradisefox στις 16-03-2009 21:25 ]


    guitarteacher
    17.03.2009, 12:12

    Καλημερίζω όλα τα καλά παιδιά του Forum...

    Αγαπητέ φίλε paradisefox,

    Είναι τεραστίων διαστάσεων το θέμα που έθιξες...Στο θέμα "ζέσταμα", (άν και υπάρχουν βασικοί κανόνες Απαράβατοι), παίζει σημαντικό ρόλο ο σωματότυπος και κατ' επέκταση οι φυσικές δυνατότητες του κάθε μαθητή...Το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα...είμαι καί παθόν...3 φορές έχω ξεκινήσει από το 0...Η Ανάγκη είναι η Μάνα της Δημιουργίας...και ο Στόχος δημιουργεί την Ανάγκη της Μεθοδικότητας...

    Δέν θα επεκταθώ...προς το παρόν...

    2 βασικές συμβουλές :

    • Να ξεκινάς μελέτη πάντα με την άσκηση Αρ. Χεριού :1 2 3 4 & 4 3 2 1, κάθετα λιγυσμένα Δάχτυλα, Αργά & Σταθερά, και πάντοτε με Μετρονόμο...
    • Όταν κουραζόμαστε κάνουμε διάλημα...δέν περιμένουμε να τελειώσει το κομμάτι...

    Φιλικά,

    Π.Σ.

     


    paradisefox
    17.03.2009, 12:22

    Παράθεση:

    Το μέλος guitarteacher στις 17-03-2009 στις 12:12 έγραψε...

    Καλημερίζω όλα τα καλά παιδιά του Forum...

    Αγαπητέ φίλε paradisefox,

    Είναι τεραστίων διαστάσεων το θέμα που έθιξες...Στο θέμα "ζέσταμα", (άν και υπάρχουν βασικοί κανόνες Απαράβατοι), παίζει σημαντικό ρόλο ο σωματότυπος και κατ' επέκταση οι φυσικές δυνατότητες του κάθε μαθητή...Το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα...είμαι καί παθόν...3 φορές έχω ξεκινήσει από το 0...Η Ανάγκη είναι η Μάνα της Δημιουργίας...και ο Στόχος δημιουργεί την Ανάγκη της Μεθοδικότητας...

    Δέν θα επεκταθώ...προς το παρόν...

    2 βασικές συμβουλές :

    • Να ξεκινάς μελέτη πάντα με την άσκηση Αρ. Χεριού :1 2 3 4 & 4 3 2 1, κάθετα λιγυσμένα Δάχτυλα, Αργά & Σταθερά, και πάντοτε με Μετρονόμο...
    • Όταν κουραζόμαστε κάνουμε διάλημα...δέν περιμένουμε να τελειώσει το κομμάτι...

    Φιλικά,

    Π.Σ.

     



    Ευχαριστώ για τις συμβουλές!Smile


    guitarteacher
    17.03.2009, 13:07

    Να είσαι καλά φίλε paradisefox...και γρήγορη ανάρωση{#emotions_dlg.thumbup}

    Φιλικά,

    Π.Σ.


    paradisefox
    18.03.2009, 17:21

    Υπάρχει κάποιος σωστός τρόπος για αύξηση ωρών μελέτης ή αύξηση ταχύτητας?Σίγουρα αλλάζει από άτομο σε άτομο και θα πρέπει να γίνεται σταδιακά αλλά υπάρχουν γενικές συμβουλές?


    taksidiwths
    18.03.2009, 17:33

    εγω ξεκινησα κιθαρα πριν εναμιση χρονο και κατα καποιον τροπο "επιτεθηκα" στο οργανο με αποτελεσμα να παθω τενοντιτιδα.ειχα βαλει ενα ναρθηκακι,ειχα παρει και καποια φαρμακα και περασε.μετα απο καποιο διαστημα παλι τα ιδια..ειναι υπουλη η τενοντιτιδα,εκει που δεν το περιμενεις σε πιανει...εγω τωρα ξεκινησα και πιανο και κατι μερες πριν το πρωτο μαθημα με επιασε παλι το χερι μου.αυτχια αλλα τι να κανουμε..




    οσο για αυτο που ρωτησες paradisefox αν κανεις με δασκαλο θα σου πει αυτος τον τροπο,αν παλι οχι σε συμβουλευω να βρεις καποιον και αν παλι δεν γινεται ξεκινα σιγα σιγα.οταν βλεπεις οτι την ταδε ταχυτητα την καταφερνεις αριστα την αυξανεις σταδιακα.γενικως για να ξεκινησειςκατι παντα θα ξεκινας απο σιγα και σταδιακα θα αυξανεις ταχυτητα.οσο για τις ωρες παλι το ιδιο.αν πχ κανεις 2 ωρες την μερα συνεχισε για καμια βδομαδα και απο την επομενη ανεβασε μιση ωρα η κατι τετιο.αν δεις οτι το χερι σου σε πιανει,σταματας μαεσως!


    paradisefox
    19.03.2009, 09:27

    Ευχαριστώ φίλε ταξιδιώτη για το μήνυμά σου.Smile

    Τα ξέρω αυτά που λες για τους καθηγητές και έχεις απόλυτο δίκιο...Δυστυχώς με τον συγκεκριμένο καθηγητή δεν έχουμε την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.Όταν τον ρώταγα τι να κάνω  για ζέσταμα,σωστή αντιμετώπιση στον τρόπο μελέτης,περισσότερα παραδείγματα προκειμένου να διορθώσω τα λάθη της τεχνικής μου, απέφευγε να απαντήσει στις ερωτήσεις μου.Έχει και ο ίδιος πρόβλημα στο δικό του χέρι, παρ΄ολα αυτά δεν ενδιαφέρθηκε να  φροντίσει να μην πάθω τα ίδια.Εφ΄όσον μένω σε επαρχία και είναι ο μοναδικός καθηγητής που υπάρχει κάποια στιγμή θα αναγκαστώ να ξαναπάω για μάθημα υποθέτω...


    guitarteacher
    19.03.2009, 11:40

    Καλημερίζω όλα τα καλά παιδιά του Forum{#emotions_dlg.biggrin}

    Φίλτατε paradisefox,

    Αυτό που αναφέρεις μου ακούγετε τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...Είναι δυνατόν ο Καθηγητής να μήν Πρόστατεύσει τον μαθητή..?Είναι Υποχρέωσή του...και λυπάμε πολύ εάν ο συνάδελφος αδιαφόρησε, έστω και ακούσια...

    Το Α και το Ω στην εκμάθηση οποιοδήποτε Μουσικου Οργάνου είναι η σωστή Θέση Μελέτης, η σωστή Μελέτη με Μεθοδικότητα και Πρόγραμμα και φυσικά πάντοτε η σωστή Προθέρμανση πρίν το ξεκίνημα της μελέτης, (το ζέσταμα που λέμε), και πάντοτε ο Βαθμός Δυσκολίας να έχει κλιμακωτή αύξηση...ποτέ Απότομα...

    Βέβαια, για να τα πετύχεις όλα τα ανωτέρω, χρειάζονται Γνώσεις...

    Φυσικά, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος...Ο Καθηγητής να επισυμαίνει συνεχώς κατά την διάρκεια του μαθήματος τον Σωστό τρόπο Μελέτης, και ο μαθητής, όταν μελετάει να μήν εφαρμόζει τα λεγόμενα του Δασκάλου του...

    Και κάτι πολύ Σημαντικό:Όπως δεν θα αφήνατε έναν Μάγειρα να σας δώσει Ιατρική Συμβουλή και Φάρμακα, Μήν αφήνετε Μή Ειδικούς, να το πώ ευγενικά, να σας Υποδείξουν πώς θα μάθετε κιθάρα, πιάνο κ.ο.κ. Θα είστε πάντοτε εκτεθειμένοι...Ο Καθένας στο αντικείμενό του...

    Αυτά είχα να δηλώσω, και γράμματα γνωρίζω...

    Φιλικά,

    Π.Σ.

     

     


    paradisefox
    19.03.2009, 16:08

    Παράθεση:

    Το μέλος guitarteacher στις 19-03-2009 στις 11:40 έγραψε...

    Καλημερίζω όλα τα καλά παιδιά του Forum{#emotions_dlg.biggrin}

    Φίλτατε paradisefox,

    Αυτό που αναφέρεις μου ακούγετε τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...Είναι δυνατόν ο Καθηγητής να μήν Πρόστατεύσει τον μαθητή..?Είναι Υποχρέωσή του...και λυπάμε πολύ εάν ο συνάδελφος αδιαφόρησε, έστω και ακούσια...

    Το Α και το Ω στην εκμάθηση οποιοδήποτε Μουσικου Οργάνου είναι η σωστή Θέση Μελέτης, η σωστή Μελέτη με Μεθοδικότητα και Πρόγραμμα και φυσικά πάντοτε η σωστή Προθέρμανση πρίν το ξεκίνημα της μελέτης, (το ζέσταμα που λέμε), και πάντοτε ο Βαθμός Δυσκολίας να έχει κλιμακωτή αύξηση...ποτέ Απότομα...

    Βέβαια, για να τα πετύχεις όλα τα ανωτέρω, χρειάζονται Γνώσεις...

    Φυσικά, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος...Ο Καθηγητής να επισυμαίνει συνεχώς κατά την διάρκεια του μαθήματος τον Σωστό τρόπο Μελέτης, και ο μαθητής, όταν μελετάει να μήν εφαρμόζει τα λεγόμενα του Δασκάλου του...

    Και κάτι πολύ Σημαντικό:Όπως δεν θα αφήνατε έναν Μάγειρα να σας δώσει Ιατρική Συμβουλή και Φάρμακα, Μήν αφήνετε Μή Ειδικούς, να το πώ ευγενικά, να σας Υποδείξουν πώς θα μάθετε κιθάρα, πιάνο κ.ο.κ. Θα είστε πάντοτε εκτεθειμένοι...Ο Καθένας στο αντικείμενό του...

    Αυτά είχα να δηλώσω, και γράμματα γνωρίζω...

    Φιλικά,

    Π.Σ.

     

     



    Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σουSmile

    Συμφωνώ σε κάθε λέξη με ότι γράφεις όμως πες μου κάτι.Ποιους άσχετους(δεν με ενδιαφέρουν οι ευγένειες{#emotions_dlg.biggrin}) εννοείς?Τους άσχετους που μας πασάρουν για καθηγητές ορισμένα <<ωδεία>> ή για το ότι μπορεί να απαντήσει στο θέμα κάποιος που να μην γνωρίζει και να μην μπω στον <<πειρασμό>> να ακολουθήσω λανθασμένες συμβουλές?

    Προκειμένου να ενημερωθώ δεν θα έπρεπε να ακούσω όλες τις γνώμες ,να διαβάσω ότι βιβλίο βρω κτλ.?Κάνω λάθος?

    Πάντως εκτιμώ πραγματικά το ότι ενδιαφέρεσαι για τα προβλήματα μου χωρίς να έχεις κανένα συμφέρον...σπανίζει στις μέρες μας.

     


    guitarteacher
    19.03.2009, 16:36

    Αγαπητέ φίλε paradisefox,

    • Δυστυχώς, είμαστε κάτοικοι σε μια χώρα όπου κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να Ελεγξει την Καταλληλότητα του κάθε Δάσκαλου, και να την αξιολογίσει Αξιοκρατικά...η γνωριμία της γνωριμίας...Παρταλοκρατεία...Το θετικό της υπόθεσης βέβαια είναι  πως οι "Ακατάλληλοι" γίνονται εύκολα αντιληπτοί...και με γυμνό μάτι...η ασχετοσύνη είναι σαν το βήχα...δεν κρύβεται{#emotions_dlg.oops}
    • Λέγοντας:"Μήν αφήνετε Μή Ειδικούς, να το πώ ευγενικά, να σας Υποδείξουν πώς θα μάθετε κιθάρα, πιάνο κ.ο.κ. Θα είστε πάντοτε εκτεθειμένοι...Ο Καθένας στο αντικείμενό του...", εννοώ το αυτονόητο:Σε αυτά τα ζητήματα δεν υπάρχει Περιθώριο Πειραματισμού!Μια λανθασμένη μελέτη μπορεί να φέρει πολύ γρήγορα Αρνητικά Αποτελέσματα...
    • "Προκειμένου να ενημερωθώ δεν θα έπρεπε να ακούσω όλες τις γνώμες ,να διαβάσω ότι βιβλίο βρω κτλ.?Κάνω λάθος?".Φυσικά και πρέπει να ακούσεις όλες τις γνώμες, να διαβάσεις διάφορα βιβλία και γενικότερα να ενημερωθείς Σφαιρικά Επί του Θέματος, αλλά δεν σημαίνει ότι θα αρχίσεις να εφαρμόζεις όλες τις γνώμες για να καταλήξεις στην καλύτερη...γιατί έτσι πάμε στην προηγούμενη παράγραφο...

    Και κάτι ακόμα...σ'αυτή την ζωή υπάρχουν και άλλες αξίες εκτός απ'το χρήμα...όπως το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο...Είμαι λίγο "παλιομοδήτης"...{#emotions_dlg.helpsmilie}Και στο κάτω κάτω...πόσο κοστίζει μια συμβουλή..?

    Αυτά από μένα,

    Φιλικά,

    Π.Σ.


    johnnyguitar
    19.03.2009, 17:15

    Θα απανταγα πιο νωρις,αλλα δεν ειχα ενεργοποιησει την ειδοποιηση...Τελοσπαντων!Το ζεσταμα,ειναι κατι εντελως ιδιαιτερο για τον καθε ανθρωπο,αλλα επειδη ασχολουμαι και με γυμναστικη αρκετα,θα σου μερικους βασικους μπουσουλες.

    1ον,επειδη μυς κουνας για να παιξεις,μυς πρεπει να ζεστανεις-οχι μονο δαχτυλα.

    εγω κανω διατασεις,απο τη μεση και πανω,σε καθε κλειδωση(ομους,αγκωνες,ΚΑΡΠΟΥΣ,δαχτυλα),

    φροντιζω να ειμαι σε αρκετα ζεστα επιπεδα πριν πιασω κιθαρα.Μετα τα τεντωματα,οσο χαζο και αν ακουγεται, κανω 2-5 λεπτα κατι αεροβιο,ακομα και γρηγορα,κοφτα πους-απ.

    2ον,οι μυες για να ζεσταθουν,πρεπει να τρεχει τα αιμα πιο γρηγορα μεσα στα αγγεια τους.Οτιδηποτε αεροβιο βοηθαει σε αυτο.Δε θα σε κουρασω αλλο με το γενικο ζεσταμα,νομιζω οτι το`χεις!Κουνησου μεχρι να ζεσταθεις,χωρις να ζοριστεις!

    3ον,το ζεσταμα στο οργανο...Οπως και στο practice και στο performance,αν εχουμε καλη σταση στο παιξιμο μας,αποδιδουμε καλυτερα και κουραζομαστε λιγοτερο,ετσι και στο ζεσταμα ισχυει το ιδιο.Ποια ειναι καλη σταση?Εξαρταται απο τον ανθρωπο.Ορθοδοξα η ανορθοδοξα,σημασια εχει να εισαι καπως,ωστε να μη νιωθεις κανενα μυ σφιχτο,ουτε καν σε ενταση.Οι καρποι σου οσο πιο ισιοι γινεται.Δε χρειαζεται να λυγισεις τους καρπους για να πιασεις τη μι μπασο ουτε για να κανεις μπαρε.Λυγισε τον αγκωνα η τον ομο η σκυψε,αλλα κρατα τον καρπο στην ευθεια!!!!Οι βλαβες του καρπου προερχονται οταν εχεις λυγισμενο τον καρπο και του βαζεις δυναμη.Σιγουρα το νιωθεις οταν πας να σηκωσεις κατι βαρυ.Ο καρπος σου το νιωθει ετσι κ αλλιως.

    4ον,οι μουσικες ασκησεις.Η συμβουλη του Guitar teacher ειναι σωστη και με βρισκει συμφωνο,αλλα εγω ποτε δε μπορουσα να κατσω να παιζω χρωματικες χωρις νοημα.Αν μπορεις,καντο,ξαναλεω οτι ειναι ολοσωστο,αλλα αν σου σπασει τα νευρα τελικα,παιξε ο,τι θες,αρκει να το παιξεις αργα,τα δαχτυλα σου να ειναι καθετα στην ταστιερα και κοντα στα ταστα-τα σιδερακια δηλαδη-και να μην ειναι κατι που εχει μεγαλα διαστηματα και χρειαζεται να ανοιγεις πολυ τα δαχτυλα σου.Παιξε κλιμακες.Παιξτα μετα το 12ο ταστο που ειναι μαζεμενα τα πραματα.

    Θα δεις οτι αν συγκεντρωθεις λιγακι σε αυτα τα μικρα πραματακια και με ενα καλο ζεσταμα,θα αυξηθει και η αποδοση σου και θα βελτιωθει η τεχνικη σου!

    Αυτα για τωρα!Παω να τρεξω κανα χιλιομετρο,γιατι εχω να βγαλω Paganini{#emotions_dlg.happycrazy}


    paradisefox
    19.03.2009, 17:20

    Κατά την γνώμη μου (αν υποθέσουμε ότι ένας μαθητής μπορεί να έχει γνώμη ) το ιδανικό είναι να ξεκινήσεις με έναν καλό καθηγητή και να παραμείνεις μαζί του μέχρι το δίπλωμα. Πως μπορεί όμως ένας μαθητής να αξιολογήσει εάν ένας καθηγητής είναι σχετικός με το αντικείμενο φίλε  Guitarteacher?Είναι σίγουρα εύκολο να το καταλάβει κάποιος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ αλλά ένας μαθητής?

    Εγώ μίλησα για έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ καθηγητή -μαθητή ,ότι θα ήθελα κάποιον να ενδιαφέρεται περισσότερο κτλ,πράγματα που μπορεί να καταλάβει ένας μαθητής και τα οποία είναι υποκειμενικά κιόλας, παίζουν ρόλο και οι χαρακτήρες.Εντάξει μου μπήκαν ψύλλοι όταν είδα ότι απέφευγε να απαντήσει τις ερωτήσεις μου,όμως αυτό μπορεί να υποδεικνύει απλώς κάποιον που να βαριέται την δουλειά του, όχι απαραίτητα κάποιον άσχετο...Ένας κακός παιδαγωγός είναι απαραίτητα τσαρλατάνος?(τέλος οι ευγένειες όπως βλέπεις{#emotions_dlg.biggrin})

     

    A,και κάτι τελευταίο.Και ο καθηγητής  δεν <<πειραματίζεται>> κατά κάποιον τρόπο με τους μαθητές του?Έχω παρατηρήσει ότι ο κάθε καθηγητής εφαρμόζει μία δική του μέθοδο στη διδασκαλία(με τα θετικά της και τα αρνητικά της προφανώς).Εφ΄όσον όμως ο κάθε μαθητής είναι μία ξεχωριστή περίπτωση, δεν θα πρέπει ο καθηγητής να είναι  ελαστικός  και να αλλάζει τακτικές ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή?

    Ποια είναι η γνώμη σου?

    (το ξεφτιλίζω τελείως, έτσι?{#emotions_dlg.oops} {#emotions_dlg.blush})

    Υ.Γ. και εγώ για  αποκτηση   σφαιρικής  άποψης  επί του θέματος τραυματισμών έκανα το θέμα, καλό είναι να ανταλλάζουμε απόψεις και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ψαγμένοι.(το πρόβλημά μου-εννοώ μάθημα της αρεσκείας μου- δεν έχει λύση,τουλάχιστον άμεση)

     


    -----------------
    ...KAI KΑΛΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...

     

     

     

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : paradisefox στις 19-03-2009 23:50 ]


    guitarteacher
    20.03.2009, 12:45

    Καλή σας ημέρα αγαπητοίSmile

    Καταιγισμός ερωτήσεων - θεμάτων...Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά.

    Σχετικά με τα λεγόμενα του φίλτατου johnnyguitar, θα ήθελα να επισυμάνω τα ακόλουθα:

    1. Συμφωνώ εν μέρη...Ναι στο γενικό ζέσταμα, αλλα όχι στα puss ups, έστω και κοφτά...
    2. Συμφωνώ
    3. Διαφωνώ κάθετα...Δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσει σωστά στην Ταστιέρα το Αριστερό Χέρι δίχως να λυγίσει ο καρπός...Μιλάμε για Μελέτη Κιθάρας...δεν ξερω τί γίνεται στο Βιολί...Ένας λυγισμένος καρπός μπορεί κάλλιστα να παραμένει Εντελώς Χαλαρός, αλλά για να το επιτύχει αυτό κανείς, χρειάζεται Μεθοδικότητα στην Μελέτη και Πολλές ώρες Πρακτικής Εξάσκησης...
    4. Γενικά, οι Χρωματικές Κλίμακες, είναι το ποιό πρόημο στάδιο Προθέρμανσης...Και ευχαριστώ που το επιβεβαιώνεις...Βέβαια, θα διαφωνήσω ώς προς την Μετάθεση της Μελέτης στο 12ο τάστο...Μέγα Λάθος...Ξεκινάμε απ' το 1ο τάστο και Φτάνουμε στο 12ο τάστο...Το ζητούμενο είναι να "ανοίξουν" τα δάχτυλα...Βέβαια, η άσκηση αυτή δεν είναι για "χόρταση"...με μέτρο...

    Τώρα, σχετικά με τα ερωτήματα του φίλτατου paradisefox, τα σχόλιά μου ακολούθως:

    1. Ένας μαθητής 7 χρονών σίγουρα δεν μπορεί να κρίνει το άν ο Δάσκαλος έιναι σχετικός ή άσχετος...Αλλά ένας ενήλικας..?
    2. Ο Δάσκαλος δεν είναι υποχρεωμένως να έχει γνώμη και γνώση επι παντώς επιστητού...αλλά είναι υποχρεωμένως να δίνει σαφείς απαντήσεις στα ερωτήματα των μαθητών του, φροντίζοντας να "ερευνήσει" το υπο ερώτηση θέμα...Σε τελική ανάλυση, να δώσει κάποια παραπομπή σε κάποιον Αρμόδιο επί του θέματος της ερώτησης...Αν κάποιος "βαριέται" την Διδασκαλία,(και δεν είναι "δουλειά" η διδασκαλία...), ας κάνει κάτι άλλο...Γνώμη μου πάντα...
    3. Οι μαθητές δεν είναι "πειραματόζωα" φίλε μου...Φυσικά και ΄το "στήσημο" του μαθήματος διαφέρει από τάξη σε τάξη, από Μαθητή σε Μαθητή, και αυτό αν θές είναι το μεγαλύτερο προτέρημα που πρέπει να έχει ένας Δάσκαλος...να προσαρμόζει το μάθημα στις ανάγκες του κάθε μαθητή...χωρίς να Αλλιώνει το Επιθυμητό Αποτέλεσμα...Αλλιώς μιλάμε για μάθημα "κονσέρβατουάρ"...Όταν τυποποιείς κάτι τότε χάνει την Αξία του...

     
    Ελπίζω να σας κάλυψα...

    Φιλικά,

    Π.Σ. 


    paradisefox
    20.03.2009, 13:50

    Εμένα με κάλυψες πάντως  φίλε Guitarteacher.Πάντως να σου πω ότι ο καθηγητής έχει μετανιώσει για την συμπεριφορά του.Κάτι είναι και αυτό...

    Είναι γεγονός ότι πλέον έχω μάθει την ύλη που ήθελε, όμως ακόμα δεν μπορώ και ούτε σκοπεύω να πάω απότομα στις  8 ώρες μελέτης ημερησίως που προσπαθεί να επιβάλλει σε όλους τους μαθητές βιολιού.(έχω φτάσει αισίως τις 2,5 ώρες ημερησίως ξεκινώντας από το 0 και το θεωρώ επίτευγμα.Το 8ωρο είναι άλλο πράγμα)

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου στους προβληματισμούς μου.Smile

     

    Ελπίζω να μην σε παρακούρασα...{#emotions_dlg.whistling}{#emotions_dlg.blush}

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : paradisefox στις 21-03-2009 17:39 ]