ελληνική μουσική
    775 online   ·  210.833 μέλη

    Πρέπει να μάθω κιθάρα, αλλά είμαι απελπιστικά άσχετη!

    hinata
    04.07.2010, 18:30

    geia sas:) prepei na mathw na paizw kithara pasi thiseias! exw eidh dokimasei se daskalo alla logo programatos ta paratisa.mhpws mporeite na mou dwsete kapoio site gia na mathw ta vasika?(notes,aksies klp)exw eidh klasikh kithara an auto voh8aei..

     

    prokatavolika euxaristw paara polu:)

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 04-07-2010 20:20 ]


    musichell
    04.07.2010, 18:41
    βασικά πρέπει να μάθεις πρώτα να πατάς alt+shift για να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες...
    caterina08
    04.07.2010, 20:05

    τι εννοεις ΠΡΕΠΕΙ να μαθεις κιθαρα???? ποιος σε πιεζει αν δεν θες??? και αν δεν μπορεσες να ανταποκριθεις στις απαιτησεις ενος δασκαλου τι ακριβως φανταζεσαι οτι θα γινει στο νετ??? τα διαδυκτιακα μαθηματα ειναι τεραστιο ρισκο ως προς την υγεια σου, την ποιοτητα του παιξηματος, την αμεση διορθωση λαθων πριν γινουν συνηθεια και αποκτησεις τα 2 προηγουμενα και βεβαια..... ο ψυχολογικος τομεας ειναι μεγαλο ζητημα.... ειναι τρομερα δυσκολο να επιβληθεις στον εαυτο σου...  γενικα λοιπον ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ  να σκεφτεις ξανα κατι τετοιο!!!!!!!!! αν αγαπας την κιθαρα θα βρεις τον χρονο για τα παντα!!!!( με τον τροπο που το κανουν ολοι οι μαθητες που μαθαινουν μουσικη)


    jorge
    04.07.2010, 20:21

    Δες εδώ, υπάρχουν μαθήματα για νότες, πεντάγραμμο, συγχορδίες, αξίες που έχουν βοηθήσει πολύ κόσμο :)


    hinata
    04.07.2010, 21:18
    συγνωμη για τα greekenglish. η μουσικη ειναι η λατρεια μου! θελω παρα πολυ να μαθω κιθαρα!! ευχαριστω πολυ για το site:) κανεις δεν με πιεζει απλα τον αλλο μηνα θα παω κατασκηνωση και θα ειμαι σε ενα band οποτε πρεπει να ξερω καποια πραγματα..α!και με τον δασκαλο σταματησα γιατι ειχαν περασει 6 μηνες ειχαμε δωσει τοσα λεφτα και μονο μιλαγε και επαιζε μονος του
    musichell
    04.07.2010, 21:36