ελληνική μουσική
    614 online   ·  210.826 μέλη

    Γιατί όσοί παίζουν κλασσική δεν μπορούν να παίξουν τίποτε με το αυτί;

    DrTrerl
    24.12.2010, 17:33

    O C. Arrau ήταν από τους μεγαλύτερους πιανίστες του 20ου αιώνα.
    Ντροπή σου αν ασχολείσαι με το πιάνο και δεν τον ξέρεις !

    Θα μπορούσαν να γραφούν πολλά γι' αυτόν.
    Το χαρακτηριστικό του ήταν η μεγάλη προσήλωση στο μουσικό κειμενο, η διανόηση,
    το βάθος και η εκφραστικότητα του παιξίματος. Ακόμα και μια τριλια ήξερε να
    την πλαταίνει και να της δίνει σημασία.
    Το μικρό, το τοσο,  το κάνει τοοοοοοοοσο όπως είπε κάποιος μουσικολόγος.
    Δεν έπαιζε ποτέ γρήγορα, δεν είχε ποτέ δεξιοτεχνικά πυροτεχνήματα.
    "Ένας εγκυκλοπαιδιστής του πιάνου" έλεγαν οι μουσικολόγοι της Philips.
    Το παίξιμό του διατήρησε την παιότητά του μέχρι που πέθανε, πάνω από 80 ετών,
    σε αντίθεση με πολλούς άλλους διάσημους (Horowitz, Rubinstein κ.α.) που χάλασε
    και έγινε φτηνό. Τα νυχτερινά του Chopin από τον Αrrau είναι "state of the art" και
    αξεπέραστα.
    (Στο youtube που τα έβαλε κάποιος ο ήχος ακούγεται κάπως παραμορφωμένος.)
    Έξοχη είναι η ερμηνεία του στις ballades 1,3,4, στα impromptu του Chopin, στην Kreisleriana
    του Schumann, στις παραλλαγές Pagannini του Bramhs και σε πολλά άλλα.
    Όλα αυτά τα ηχογράφησε από 70 έως 80 ετών.

    Για τα υπόλοιπα που γράφεις, τα ξέρω. Προφανώς ότι το εν λόγω βαλς πρέπει να παίζεται
    σε ένα λεπτό είναι υπερβολή. Αλλά το γεγονός είναι ότι ο συνθέτης είχε την άποψη ότι
    πρέπει να παίζεται γρήγορα εως πολύ γρήγορα. Και πολλοί το παίζουν έτσι.
    Ωστόσο, οι πιο αργές ερμηνείες είναι πολύ καλύτερες παρόλο που δεν συνάδουν με
    την άποψη του συνθέτη για το tempo. Αυτό συμβαίνει και σε πολλά άλλα όπως με τα
    κοντσέρτα του Ραχμανινοφ όπου φανερά άλλοι τα παίζουν πολύ καλύτερα από τον ίδιο.
    (Άκου τις ηχογραφήσεις.)
    Εξάλλου, παρά τις συχνά αυστηρές υποδείξεις περί ρυθμού, δυναμικής και πεντάλ στην παρτιτούρα,
    οι συνθέτες όταν έπαιζαν τα έργα τους δεν τις ακολουθούσαν πιστά. Π.χ. υπάρχει σαφής μαρτυρία
    ότι ο Chopin στο τελευταίο του ρεσιτάλ στο Παρίσι έπαιξε piano τις τελευταίες συγχορδίες της
    βαρκαρόλας του ενώ προδιαγράφει ff.
    Πολλά τέτοια περιστατικά δείχνουν ότι και οι ίδιοι οι συνθέτες πειραματίζονταν και συχνά δεν
    είχαν καταλήξει τελεσίδικα για το πώς έπρεπε να παιχτεί κάτι.
    Και στον Bach που σημειώνει μόνον νότες τι γίνεται ;
    Ότι έγραψε το έγραψε έχοντας κατά νου ότι όλα ηχούν ίδια (τσέμπαλο ή κλαβεσεν γαρ !) και συνεπώς
    η ηχητική του εικόνα ήδη περιοριζόταν από το όργανο. Σήμερα ο ερμηνευτής μπορει να "φτιάξει" ένα
    πολύ πιο εντυπωσιακό ηχητικό όραμα (δεδομένου ότι το τωρινό πιάνο έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες)
    και συνεπώς να αναδείξει πράγματα που δεν είχε ή δεν μπορούσε να σκεφτεί ο Bach.
    Tα παραδείγματα μπορούν να αυξηθούν όσο θέλουμε.
    Το συμπέρασμα είναι ότι ένας ερμηνευτής αν έχει μεγάλη μουσική αντίληψη μπορεί με αφετηρία
    το μουσικό κείμενο να αναδείξει πράγματα που δεν έιχε δει ή σκεφτεί ο συνθέτης αρχικά,
    άρα και να τον ξεπεράσει.

    Όσο για το "η εκφραστικότητα δεν μετριέται", ναι δεν μετριέται ποσοτικά.
    Αλλά οι συνιστώσες της μπορούν να εκτιμηθούν :
    H καθαρότητα του παιξίματος, οι διαβαθμίσεις της δυναμικής, το καθαρό πεντάλ, η ταχύτητα
    ο ρυθμός, το legato-staccato, όλα αυτά είναι τα (επιμέρους) στοιχεία που καθιστούν
    εκφραστικό το παίξιμο.
    Όταν κάποιος δεν παίζει εκφραστικά κάτι από τα παραπάνω δεν τηρείται. Άρα η εκφραστικότητα
    προσδιορίζεται. Το ποσοτικό βέβαια δεν μπορεί να γίνει διότι δεν υπάρχει εύκολος τρόπος
    να μετρηθούν αριθμητικά τα προηγούμενα (αν και έχουν γίνει προσπάθειες).


    Hastaroth
    24.12.2010, 20:34

    Παράθεση:

    Το μέλος DrTrerl στις 24-12-2010 στις 17:33 έγραψε...

    O C. Arrau ήταν από τους μεγαλύτερους πιανίστες του 20ου αιώνα.
    Ντροπή σου αν ασχολείσαι με το πιάνο και δεν τον ξέρεις !

    Εμ,δέν ασχολούμαι με το πιάνο...

    Παράθεση:

    Το μέλος DrTrerl στις 24-12-2010 στις 17:33 έγραψε...

    Για τα υπόλοιπα που γράφεις, τα ξέρω. Προφανώς ότι το εν λόγω βαλς πρέπει να παίζεται
    σε ένα λεπτό είναι υπερβολή. Αλλά το γεγονός είναι ότι ο συνθέτης είχε την άποψη ότι
    πρέπει να παίζεται γρήγορα εως πολύ γρήγορα. Και πολλοί το παίζουν έτσι.
    Ωστόσο, οι πιο αργές ερμηνείες είναι πολύ καλύτερες παρόλο που δεν συνάδουν με
    την άποψη του συνθέτη για το tempo. Αυτό συμβαίνει και σε πολλά άλλα όπως με τα
    κοντσέρτα του Ραχμανινοφ όπου φανερά άλλοι τα παίζουν πολύ καλύτερα από τον ίδιο.
    (Άκου τις ηχογραφήσεις.)
    Εξάλλου, παρά τις συχνά αυστηρές υποδείξεις περί ρυθμού, δυναμικής και πεντάλ στην παρτιτούρα,
    οι συνθέτες όταν έπαιζαν τα έργα τους δεν τις ακολουθούσαν πιστά. Π.χ. υπάρχει σαφής μαρτυρία
    ότι ο Chopin στο τελευταίο του ρεσιτάλ στο Παρίσι έπαιξε piano τις τελευταίες συγχορδίες της
    βαρκαρόλας του ενώ προδιαγράφει ff.
    Πολλά τέτοια περιστατικά δείχνουν ότι και οι ίδιοι οι συνθέτες πειραματίζονταν και συχνά δεν
    είχαν καταλήξει τελεσίδικα για το πώς έπρεπε να παιχτεί κάτι.

    Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτό που πολλοί νομίζουν γιά "καλύτερα" είναι απλώς "διαφορετικά".Ακόμα και η μεγαλύτερη τεχνική ακρίβεια στην εκτέλεση δέν σημαίνει πάντα ότι είναι καλύτερη.Επίσης,το ότι οι ίδιοι οι συνθέτες πειραματίζονταν (και πειραματίζονται) είναι λογικό,αφού αυτό απαιτεί η διεργασία τής σύνθεσης.Ο Chopin μπορεί να έπαιξε τις τελευταίες συγχορδίες τής βαρκαρόλας του με διαφορετική δυναμική απ'ό,τι είχε γράψει,δέν σημαίνει όμως αυτό ότι άν είχε ακούσει κάποιον άλλο να τίς παίζη έτσι θα τού άρεσε.Δικό του έργο ήταν,ό,τι ήθελε το έκανε.

    Παράθεση:

    Το μέλος DrTrerl στις 24-12-2010 στις 17:33 έγραψε...

    Και στον Bach που σημειώνει μόνον νότες τι γίνεται ;
    Ότι έγραψε το έγραψε έχοντας κατά νου ότι όλα ηχούν ίδια (τσέμπαλο ή κλαβεσεν γαρ !) και συνεπώς
    η ηχητική του εικόνα ήδη περιοριζόταν από το όργανο. Σήμερα ο ερμηνευτής μπορει να "φτιάξει" ένα
    πολύ πιο εντυπωσιακό ηχητικό όραμα (δεδομένου ότι το τωρινό πιάνο έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες)
    και συνεπώς να αναδείξει πράγματα που δεν είχε ή δεν μπορούσε να σκεφτεί ο Bach.

    Κι'εδώ ισχύουν όσα είπα παραπάνω.Να πώ και κάτι άλλο;Αν οι συνθέτες αυτοί είχαν στην διάθεσή τους την τεχνολογία που έχουμε εμείς σήμερα με τα home studios και τούς υπολογιστές,φαντάζεσαι τί θα μπορούσαν να είχαν κάνει με τα ίδια έργα που έγραψαν τότε;Σκέψου μόνο ότι όταν έγραφαν μιά συμφωνία,δέν είχαν την δυνατότητα να την ακούσουν όπως πραγματικά θα ηχούσε παρά μόνο όταν,αφού την είχαν καθαρογράψει,έδιναν τα μέρη στούς μουσικούς να τα παίξουν.....

    Παράθεση:

    Το μέλος DrTrerl στις 24-12-2010 στις 17:33 έγραψε...

    Όσο για το "η εκφραστικότητα δεν μετριέται", ναι δεν μετριέται ποσοτικά.
    Αλλά οι συνιστώσες της μπορούν να εκτιμηθούν :
    H καθαρότητα του παιξίματος, οι διαβαθμίσεις της δυναμικής, το καθαρό πεντάλ, η ταχύτητα
    ο ρυθμός, το legato-staccato, όλα αυτά είναι τα (επιμέρους) στοιχεία που καθιστούν
    εκφραστικό το παίξιμο.
    Όταν κάποιος δεν παίζει εκφραστικά κάτι από τα παραπάνω δεν τηρείται. Άρα η εκφραστικότητα
    προσδιορίζεται. Το ποσοτικό βέβαια δεν μπορεί να γίνει διότι δεν υπάρχει εύκολος τρόπος
    να μετρηθούν αριθμητικά τα προηγούμενα (αν και έχουν γίνει προσπάθειες).

    Μα και αυτές οι συνιστώσες πάλι δέν μπορούν να μετρηθούν ποσοτικά,οπότε πάλι στα λόγια μου έρχεσαι...

    ΥΓ.Τελικά είχες δέν είχες,πάλι με παρέσυρες στην συζήτηση...


    Hastaroth
    24.12.2010, 20:43

    Παράθεση:

    Το μέλος djmetronomos στις 24-12-2010 στις 17:19 έγραψε...

    "He played the "Minute Waltz" in 34 seconds!"

    Απίθανο... Και μου είχε ξεφύγει αυτό το επεισόδιο.

    Τώρα, ας βρούμε ένα βίντεο με την περιβόητη σύνθεση "4:33" του John Cage...

    4':33" απόλυτης σιωπής, όπου ο πιανίστας απλά κάθεται μπροστά από το πιάνο...

    Ίσως, δύο βίντεο. Και μετά να συγκρίνουμε τις εκτελέσεις...

    Κι'εμένα μού είχε ξεφύγει αυτό το επεισόδιο άν και ήμουν μανιώδης φάν τής σειράς.

    Οσο γιά το περιβόητο (μη) έργο τού John Cage,είναι γνωστόν ότι ο Beethoven είχε πεί πως "και η παύσις είναι μουσική",αλλά δέν είπε να το παραχ...με κιόλας.

    Ιδού κι'ένα βίντεο στό
    https://www.youtube.com/watch?v=hUJagb7hL0ELink

    >


    -----------------
    Αρχισαν τα όργανα,το μπουζούκι εργάζεται....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 24-12-2010 20:46 ]


    DrTrerl
    25.12.2010, 02:17

    Eιδικά για το περιστατικό με την βαρκαρόλα, στον Chopin μπορεί να μην άρεζε αν
    άκουγε κάποιον ερμηνευτή να μην τηρεί τις προδιαγραφές του έργου του. Αν όμως αυτό
    έπειθε καλλιτεχνικά το κοινό, η γνώμη του Chopin δεν έχει σημασία. Ο πειραματισμός
    ενός ερμηνευτή μπορεί μερικές φορές φορές να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα από αυτόν
    του συνθέτη. Απλούστατο είναι και το έχουμε δει να γίνεται πολλές φορές (είπα για
    τον Rachmaninov νωρίτερα...)
    Είναι να λάθος να θεωρείται δογματικά ο συνθέτης πάντα ερμηνεύει το έργο του καλύτερα.
    Ο ερμηνευτής μπορεί να έχει ανώτερη τεχνική και μεγαλύτερη μουσική αντίληψη/ευαισθησία
    και να πάει το έργο παραπέρα αναδεικνύοντας στοιχεία που δεν είχε δει/σκεφτεί ο συνθέτης.
    Τόσο απλό είναι !!

    Τέλος, έγραψα ότι οι συνιστώσες του καλού παιξίματος είναι δύσκολο να μετρηθούν αλλά όχι ότι δεν γίνεται.
    Γίνεται μια χαρά αν θέλεις να το κάνεις. Π.χ. το βιβλίο "Ο δρόμος για την καλλιτεχνική
    εξέλιξη στο πιάνο" δίνει σε αρκετά σημεία υποδείξεις και οδηγίες για την δυναμική
    χρησιμοποιώντας μια κλίμακα 1-10 και εξηγεί πώς μια συγχορδία μπορεί να ηχεί διαφορετικά ("καλά"  ή "άσχημα")
    ανάλογα με την ποσοτική διαφορά της έντασης σε κάθε φθόγγο (πλήκτρο). Προφανώς, αν αναλυθεί
    η ένταση των φθόγγων μιας συγχορδίας που μας ακούγεται καλά, θα αποκαλυφθεί ποσοτικά η
    δυναμική που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο πιανίστας για να έχει καλό άκουσμα. Όμοια και με
    τα υπόλοιπα (πεντάλ κλπ). Είναι τεχνικό το θέμα αλλά εφικτό.

    Άρα ΔΕΝ έρχομαι στα λόγια σου....

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : DrTrerl στις 25-12-2010 02:19 ]


    caterina08
    25.12.2010, 16:49

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 24-12-2010 στις 20:43 έγραψε...

    Κι'εμένα μού είχε ξεφύγει αυτό το επεισόδιο άν και ήμουν μανιώδης φάν τής σειράς.

    Οσο γιά το περιβόητο (μη) έργο τού John Cage,είναι γνωστόν ότι ο Beethoven είχε πεί πως "και η παύσις είναι μουσική",αλλά δέν είπε να το παραχ...με κιόλας.

    Ιδού κι'ένα βίντεο στό
    https://www.youtube.com/watch?v=hUJagb7hL0ELink>


    -----------------
    Αρχισαν τα όργανα,το μπουζούκι εργάζεται....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 24-12-2010 20:46 ]



    Περα απο την πλακα των μαεστρων ο cage "εγραψε" το 4:33 με σκοπο ο ακροατης να συγκεντρωθει και να ακουσει πραγματικα τους ηχους που αναγκαστικα υπαρχουν γυρω του, ειτε ειναι καρεκλες που τριζουν ειτε ειναι καποιοι που βηχουν επιτηδες. Ειναι η συχρονη μουσικη που για πολλους (κ εγω εν μερει) φαινεται χαζη, περιεργη και ακατανοητη αλλα καλως η κακως υπαρχει και εξελισσει τη μουσικη. Δεν μπορεις επομενως να το αποκαλεις μη- εργο ... και.... προφανως φιλοσοφιες, "παντογνωσιαστικα" σχολια και στειρα copy-paste που καταδεικνυουν ημημαθεια(επειδη παρακολουθησα τη συζητηση) που αφορουν τη μουσικη σε φορουμ μουσικων δεν περναν.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : caterina08 στις 25-12-2010 16:51 ]


    Nykteria
    31.12.2010, 02:29

    Παράθεση:

    Το μέλος marilloumajore στις 20-12-2010 στις 14:27 έγραψε...

    Γιατί πρέπει όλοι να γράφουμε μουσική?



     

    Ακριβώς αυτό θα έλεγα κι εγώ! Γι αυτό έφτασε η κατάσταση με τη μουσική που γράφεται στη χώρα μας να είναι τόσο τραγική, ή καλύτερα τραγελαφική!


    djmetronomos
    31.12.2010, 19:38

    Ενδιαφέρουσες δηλώσεις του John Cage...


    https://www.youtube.com/watch?v=pcHnL7aS64Y&feature=relatedLink

    >

    Μιλάει για το πώς αντιλαμβάνεται τη μουσική, όχι ως μια τέχνη του χρόνου αλλά του χώρου...
    Για το πώς η σιωπή στη σύγχρονη κοινωνία σχεδόν έχει ταυτιστεί με τη βοή των αυτοκινήτων (traffic)...
    Για να καταλήξει ότι "όταν ακούω Μπετόβεν ή Μότζαρτ, ηχεί πάντα το ίδιο. Όταν ακούω την κίνηση στο δρόμο, ηχεί πάντα διαφορετική..."
    Όσο για το 4':33", είναι μια συναρπαστική δήλωση για το ρόλο της σιωπής σε συνδυασμό με τους τυχαίους, περιβαλλοντικούς ήχους.
    Συνθέτης μεν, αλλά και φιλόσοφος, πρέπει κάποιος να διαβάσει το βιβλίο του "Silence" για να τον κατανοήσει. Είχε περισσότερους εχθρούς παρά φίλους στο χώρο της μουσικής. Ακραίος μεν, ουσιαστικός δε.

    4 x 33 = 132
    1+3 = 4. Επί 2 = 8

    Τυχαίος? Δε νομίζω!


    caterina08
    31.12.2010, 21:21

    Παράθεση:

    Το μέλος djmetronomos στις 31-12-2010 στις 19:38 έγραψε...

    Ενδιαφέρουσες δηλώσεις του John Cage...


    https://www.youtube.com/watch?v=pcHnL7aS64Y&feature=relatedLink>

    Μιλάει για το πώς αντιλαμβάνεται τη μουσική, όχι ως μια τέχνη του χρόνου αλλά του χώρου...
    Για το πώς η σιωπή στη σύγχρονη κοινωνία σχεδόν έχει ταυτιστεί με τη βοή των αυτοκινήτων (traffic)...
    Για να καταλήξει ότι "όταν ακούω Μπετόβεν ή Μότζαρτ, ηχεί πάντα το ίδιο. Όταν ακούω την κίνηση στο δρόμο, ηχεί πάντα διαφορετική..."
    Όσο για το 4':33", είναι μια συναρπαστική δήλωση για το ρόλο της σιωπής σε συνδυασμό με τους τυχαίους, περιβαλλοντικούς ήχους.
    Συνθέτης μεν, αλλά και φιλόσοφος, πρέπει κάποιος να διαβάσει το βιβλίο του "Silence" για να τον κατανοήσει. Είχε περισσότερους εχθρούς παρά φίλους στο χώρο της μουσικής. Ακραίος μεν, ουσιαστικός δε.

    4 x 33 = 132
    1+3 = 4. Επί 2 = 8

    Τυχαίος? Δε νομίζω!



    Την ειχα δει αυτη τη συνεντευξη και ομολογω πως ευστοχοτερη απαντηση δε θα μπορουσε να δοθει στην παρενθεση περι Cage και ηχου vs θορυβου...


    panos68
    03.01.2011, 12:04

    Μια δυο απλές απαντήσεις και δυό ανεκδοτα:

    Πολλοί κλασικά εκπαιδευμένοι μουσικοί δυσκολευονται να πάιξουν κάτι "με το αυτί" γιατί δεν έχουν συνηθήσει δέν εχουν κάνει εξάσκηση. Κι ας είναι το αυτι τους (π.χ. βιολίστες, τσελίστες κλπ) πολύ καλό στο να βρίσκει τους σωστούς τόνους. Ετσί όταν τους παίξεις μια μελωδία θα σου ζητήσουν να τη γραψεις γιατι ετσι θα παιξουν πιο γρηγορα και πιο καλα.

    Πολλοί αυτοδίδακτοι μουσικοί δυσκολευονται να διαβάσουν νότες έχουν (γιατί δεν έχουν συνηθήσει, δεν έχουν εξάσκηση). Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα δεν ξέρουν όυτε καν σε πια κλίμακα παίζουν ετσι ώστε οταν τους ζητηθεί να αλλάξουν κλιμακα, θα σου ζητήσουν να τους πεις από ποια νότα να αρχισουν  (για να πάιξουν μετα αψογα τα σωστα διαστήματα στη καινουργια κλίμακα)

     

    Και οι μεν και οι δε ειναι μουσικοί - και μερικοί από αυτούς μουσικάρες -.Ο ισχυρισμός του αντιθετου είναι απλή ηλιθιότητα και κακομοιριά... τελεία και παύλα.

     

    Υ.Γ. Πώς μπορεις να κάνεις έναν ηλεκτρικό κιθαρίστα να πάιξει πιο σιγά; δώστου νότες

    Υ.Γ.Γ. Λεει ο Μαέστρος στον κοντραμπασσίστα: "μπορείτε να κουδίσετε ξανά παρακαλώ;" . Και ο κονταμπασσίστας: "δεν χρειάζεται, οι χονρδές είναι ακόμα τεντωμένες"

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : panos68 στις 03-01-2011 12:33 ]


    panos68
    03.01.2011, 14:01

    Παράθεση:

    Το μέλος Pentatonikos στις 03-01-2011 στις 13:40 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος panos68 στις 03-01-2011 στις 12:04 έγραψε...

    Υ.Γ.Γ. Λεει ο Μαέστρος στον κοντραμπασσίστα: "μπορείτε να κουδίσετε ξανά παρακαλώ;" . Και ο κονταμπασσίστας: "δεν χρειάζεται, οι χονρδές είναι ακόμα τεντωμένες"

    Και του απαντάει ο τσελίστας... 'Τι λές βρέ ηλίθιε, τα κλειδιά πρέπει να είναι παράλληλα'...{#emotions_dlg.lol}

    {#emotions_dlg.thumbup}{#emotions_dlg.lol}


    djmetronomos
    03.01.2011, 18:39

    "Το πρόσωπό σου μού φαίνεται γνώριμο", είπε ο δικαστής.

    "Βεβαίως, εντιμότατε", απάντησε ο κατηγορούμενος, ανακουφισμένος. "Αν θυμάστε, πέρυσι έκανα μαθήματα βιολιού στο παιδί σας".

    "Αν θυμάμαι, λέει... Τριάντα χρόνια!!!"

     


    delta66
    03.01.2011, 18:46

    Σατυρα για την "ενεργητικοτητα" του παιξιματος της πλειοψηφιας των κοντραμπασιστων.

    Αινιγμα : Τι διαφορα εχει ο νεκρος απο τον κοντραμπασιστα.

    Απαντηση: ο κοντραμπασιστας βρισκεται εξω απο το "επιπλο". {#emotions_dlg.whistling}


    panos68
    04.01.2011, 03:13
    το ακουσα σημερα: Ποια ειναι η διαφορά ματεξύ ενός ροκ κιθαρίστα και ενός τζαζ κιθαρίστα; Ο ροκ κιθαρίστας παίζει 3 ακκόρντα σε κοινό 1000 άτομων...
    marilloumajore
    04.01.2011, 10:06

    Παράθεση:

    Το μέλος panos68 στις 04-01-2011 στις 03:13 έγραψε...

    το ακουσα σημερα: Ποια ειναι η διαφορά ματεξύ ενός ροκ κιθαρίστα και ενός τζαζ κιθαρίστα; Ο ροκ κιθαρίστας παίζει 3 ακκόρντα σε κοινό 1000 άτομων...

     

    Ενώ ο τζαζ 1000 ακόρντα σε κοινό 3 ατομων?? χιχιχχιι.....σατανικο




    Νέες συζητήσεις
    στην ίδια κατηγορία