ελληνική μουσική
    652 online   ·  210.844 μέλη

    Μιλάμε ή όχι όταν παίζει ένας καλλιτέχνης; (με αφορμή το 6ο Live)

    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    ApostolisArmagos
    18.02.2011, 17:33

    Δεν είναι καλό να μιλάμε μάλλον.Ούτε αν είμαστε εμείς στη θέση του καλλιτέχνη θα το θέλαμε.


    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Kay
    19.02.2011, 14:38

    Παράθεση:

    Το μέλος djmetronomos στις 18-02-2011 στις 09:03 έγραψε...

    Για να επαναφέρω το θέμα της "ομιλίας" προτού μάς ανοίξει ο Jorge νέο post περί κινηματογράφου και χοροθεάτρου...

    Να αναφέρω μια άλλη παράμετρο...

    Πιστεύω ότι όλη αυτή η κουβέντα δεν θα γινόταν, εαν η Αυλαία διέθετε πιο δυνατό ηχητικό σύστημα...
    Κάτω και πάνω... Ειδικά πάνω... αν ή ένταση σε μόνιτορ κι ενισχυτές ήταν μεγαλύτερη, όσοι έπαιξαν (ειδικά οι καλλιτέχνες με ακουστικά όργανα) θα αισθάνονταν πιο άνετα, τα φωνητικά τους θα "πατούσαν" ακόμη καλύτερα και οι ομιλίες από κάτω δεν θα δημιουργούσαν αντιπερισπασμό...
    Εφόσον ο Neil Young δίνει παραστάσεις με μια ακουστική κιθάρα, μόνος του, στο Madison Square Garden (με 35.000 νοματαίους από κάτω), ολόκληρο στάδιο, και δεν ενοχλείται, ε, σίγουρα σε ένα χώρο σαν την Αυλαία θα είναι πιο απλό να "συμμαζέψεις" τον ήχο...

    Προσωπικά, πλην της χαμηλής έντασης, είχα την ατυχία με το που άρχισα να παίζω, να μην ακούω καθόλου την ακουστική κιθάρα στα μόνιτορ. Μα καθόλου. Την είχε κόψει ο ηχολήπτης για να συνδέσω το Chorus πεταλάκι, και μετά ξέχασε να τη στείλει στα μόνιτορ. Και με το που πλησίασα στο μικρόφωνο, άρπαζε σαν τρελό - αντί για τη φωνή μου, άκουγα το soundtrack από "Το Τραίνο Θα Σφυρίξει Τρεις Φορές"... Οπότε και σταμάτησα αναγκαστικά... Μάλλον ευθύνεται το ότι ήμουν το #13 στη σειρά με τα γκρουπ!



     

    Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτρωγες κύμα από τη σκηνή ότι και να γινόταν - αλλά αυτό σημαίνει compressor/gate/limiter της προκοπής. Η κονσόλα ήταν καλή και το pa της αυλαίας επίσης αλλά δεν είχε σε κάθε κανάλι ξεχωριστό c/g/l για αυτό και δεν είχε αποτέλεσμα.


    Kay
    19.02.2011, 14:43

    Παράθεση:

    Το μέλος dimitris1965 στις 18-02-2011 στις 10:42 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος djmetronomos στις 17-02-2011 στις 15:04 έγραψε...

    Εντέλει, το συμπέρασμα που βγάζω, είναι ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που πάνε στο Live του MH για να ακούσουν. Στο κάτω-κάτω, δεν παίζουν τρανταχτά ονόματα. Είναι απλά η αφορμή για να συναντηθούν με τα άλλα μέλη, να γνωριστούν, ν'ανταλλάξουν απόψεις, κλπ, κλπ... Πάνω στο πάλκο θα μπορούσε να είναι ένας ταχυδακτυλουργός, μια χορευτική ή θεατρική ομάδα, δεν είναι εκεί όμως η ατραξιόν. Όλο το παιχνίδι γίνεται κάτω, στο κοινό, εκεί βρίσκεται η ουσία της βραδιάς...



    Έτσι μπράβο, όπως και το άλλο που είπες για την ηχητική του χώρου, αυτά είναι τα 2 πράγματα που παιξανε ρόλο. τώρα όσο για το αν υπάρχει σεβασμός στους καλλιτεχνες,και βέβαια υπάρχει, όπου και να παρακολούθησα ζωντανή εμφάνιση καλλιτέχνη, είτε έντεχνου είτε ροκ,ποτε δεν αντιμετώπισα πρόβλημα οχλαγωγίας, περά από ένα φυσιολογικο,και λογικό σε κάποιες στιγμές ψιθύρισμα. εδω όμως ουσιαστικά ήταν ένα ας το πούμε πανήγυρη με  την καλή έννοια του λογου.κακως κάποιοι περιμένατε μια ατμόσφαιρα ας πούμε μπουάτ.o λόγος, ο χώρος ο τόπος, και ο σκοπός είναι που διαμορφώνουν και την συμπεριφορά του ακροατή-κοινού. Καμιά αμφιβολία πιστεύω δεν έχετε στο οτι,αν τα ίδια 500 ατομα,την ίδια μέρα και ώρα, βρισκόταν σε μια συναυλία στο μέγαρο πχ,δεν θα ακουγόταν κιχ.και εν κατακλείδι την άλλη φορά όσοι καλλιτέχνες θέλουν σε τέτοιες συναντήσεις-μελών, να απαιτούν έξω στη ταμπέλα να υπάρχει απαγόρευση ομιλίας, μαζί με το τσιγαρο,εεεεεε μα..........κάνατε την τρίχα τριχιά ρε παιδιά έλεος δηλαδή................

     



     

    My point exactly... Συμφωνούμε Jim - απλά ο χώρος και ο τόπος δε σήκωνε και πολύ ησυχία. Είναι πάντα συνάρτησει χώρου - κοινού. Το κοινό ήταν θετικά προδιατεθημένο αλλά ό χώρος δε βοηθούσε τα ακουστικά σχήματα - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που έχει να κάνει και με τη σειρά των καλλιτεχνών.


    Kay
    19.02.2011, 14:48
    Πάντως επαναλαμβάνω ότι δεν πρέπει να ψάχνουμε κάποιον φταίχτη σε αυτό που συνέβη, ούτε ο ηχολήπτης έφταιγε, ούτε οι καλλιτέχνες. Αν υπάρχει κάτι να βελτιωθεί αυτό είναι η σειρά εμφάνισης των καλλιτεχνών και ο αριθμός των εμφανιζόμενων. 23 ίσως είναι too much - αλλά και πάλι αυτό μια άποψη είναι γιατί από άποψη διοργάνωσης λιγότερα σχήματα μπορεί να σημαίνουν λιγότερο κόσμο και λιγότερος κόσμος, χαμηλότερος τζίρος για την Αυλαία - οπότε και δυσκολότερο να κλείσεις μια εμφάνιση. (Sorry που ακούγομαι ξενέρωτος και σαν να είμαι ο τυπάς από τα μπουζούκια που μετράει κεφάλια - αλλά από πλευράς διοργάνωσης νομίζω αυτός είναι ένας φόβος μέχρι τελευταία στιγμή).
    Giorgos_arazei
    19.02.2011, 15:10

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 19-02-2011 στις 14:48 έγραψε...

    23 ίσως είναι too much - αλλά και πάλι αυτό μια άποψη είναι γιατί από άποψη διοργάνωσης λιγότερα σχήματα μπορεί να σημαίνουν λιγότερο κόσμο και λιγότερος κόσμος, χαμηλότερος τζίρος για την Αυλαία - οπότε και δυσκολότερο να κλείσεις μια εμφάνιση. (Sorry που ακούγομαι ξενέρωτος και σαν να είμαι ο τυπάς από τα μπουζούκια που μετράει κεφάλια - αλλά από πλευράς διοργάνωσης νομίζω αυτός είναι ένας φόβος μέχρι τελευταία στιγμή).

    Υποτιθεται οτι ειμαστε νεα παιδια με ονειρα αγνα εξω απο σκυλοεπιχειρηματικες ιδεες και προτασεις. Υποτιθεται οτι τετοιες σκεψεις πρεπει να τις πεταξουμε απο το μυαλο μας και οι επιχειρηματιες και οι καθε επιχειρηματιες που το βλεπουν ετσι, ας πανε αλλου. Απο τοτε που μπηκαν τα λεφτα, το πραγμα και η σκεψη του "καλλιτεχνη", βρωμισε απ το κεφαλι.  Υποτιθεται οτι δεν πρεπει να σκεφτομαστε ετσι, αλλα απεναντιας δυστυχως απ' οτι βλεπω,  αναπαραγουμε την καταντια μας στα φορουμ σαν να την εχουμε αποδεχτει και πλεον λειτουργουμε ετσι. Αποκαρδιωτικο.

     

    Φυσικα και δεν φταιει ο ηχοληπτης (πρεπει να τα επαιξε απο την υπερενταση) μα ουτε το μαγαζι,  ειναι ολα θεμα νοοτροπιας, την αποψη μου για το φτωχο-μυαλο μας, την εγραψα πιο πανω καπου.


    sympetheros
    19.02.2011, 15:39

    Παράθεση:

    Το μέλος ixthis στις 18-02-2011 στις 00:25 έγραψε...

    Με αφορμή το θέμα θέλω να παραθέσω τα λόγια κάποιων ανθρώπων και αν βρίσκετε πως χρειάζεται να πούμε κάτι πάνω σ αυτά  ή με αφορμή αυτά να μιλήσουμε για το τι και πως  και ποιος θα έπρεπε να είναι η τέχνη και αυτοί που την υπηρετούν ευχαρίστως να το κάνουμε .

    Αν  όχι ας δούμε τα βιντεάκια είναι ενδιαφέροντα νομίζω ούτω συ άλλως ή έστω για κάποιους.

    Πέντε λεπτά χρειάστηκε ο μεγάλος καλλιτέχνης Θανάσης  Βέγγος και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος  μιλώντας πριν δεκαέξι χρόνια  περίπου για αυτό που ζούμε σήμερα .

    Είναι ο καλλιτέχνης και η τέχνη προφήτης?

    Ο λυγμός του Βέγγου η νεώτερη ιστορία της Ελλάδας  (προσωπική άποψη)

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 18-02-2011 00:29 ]



    Το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την τέχνη ειναι μια κουβέντα που δε θα τελειώσει ποτέ!

    Οπως και το πως βλέπει μια εικόνα με τα δικά του ματια.

    καποιος θα προσπεράσει αδιάφορα και θα πιάσει το τηλεκοντρόλ και καποιος άλλος θα μείνει αποσβολωμένος να κοιτάει  την τέχνη να μας δείχνει το δρόμο πολύ πριν αντιληφθούμε πως υπάρχει....

    Σ ευχαριστούμε σοφία γι αυτό το δώρο ψυχής!


    Kay
    19.02.2011, 15:47
    Χαίρω πολύ. Αλλά εφόσον μιλάμε για επιχειρήσεις πάντα ενέχει το κέρδος και δεν έχει να κάνει μα αναπαραγωγή κατάντιας - έχει να κάνει με την πραγματικότητα που παγκοσμίως είναι ίδια. Η μόνη διαφορά με έξω είναι ότι ο χ,y επιχειρηματίας του εξωτερικού α) νοιάζεται για τη μουσική που παίζεις και δε σε βάζει μέσα αν παίζεις κάτι που δε συνάδει με το χώρο του και β) δεν τον ενδιαφέρει να βγάλει τα λειτουργικά του έξοδα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα... ενδεικτικά ένα παλαιότερο άρθρο μου αναφορικά με αυτή την κατάντια: http://kaymyway.blogspot.com/2010/12/blog-post.html
    jorge
    19.02.2011, 15:49

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 19-02-2011 στις 14:48 έγραψε...

    23 ίσως είναι too much - αλλά και πάλι αυτό μια άποψη είναι γιατί από άποψη διοργάνωσης λιγότερα σχήματα μπορεί να σημαίνουν λιγότερο κόσμο και λιγότερος κόσμος, χαμηλότερος τζίρος για την Αυλαία - οπότε και δυσκολότερο να κλείσεις μια εμφάνιση.

    Καμία σχέση Kay. Live θα γινόταν και με 5 γκρουπ. Δεν υπήρχαν τέτοια απαιτήσεις από το μαγαζί. Ποτέ μα ποτέ τα παιδιά εκεί δεν έχουν γκρινιάξει για το τζίρο. Ίσα ίσα μας κάνουν και καλύτερες τιμές, ενώ μας κάνουν δώρο και 100 ποτά για τους μουσικούς και τους διοργανωτές.


    Kay
    19.02.2011, 15:51
    Cool και μπράβο τους λοιπόν... Good to know ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις εκεί έξω!
    djmetronomos
    19.02.2011, 18:54

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 19-02-2011 στις 15:47 έγραψε...

    Η μόνη διαφορά με έξω είναι ότι ο χ,y επιχειρηματίας του εξωτερικού α) νοιάζεται για τη μουσική που παίζεις και δε σε βάζει μέσα αν παίζεις κάτι που δε συνάδει με το χώρο του και β) δεν τον ενδιαφέρει να βγάλει τα λειτουργικά του έξοδα.

    Και πάλι ξεφεύγουμε από το αρχικό θέμα...
    Αλλά δεν μπορούσα να το αφήσω ασχολίαστο...
    Κάποιοι από εμάς τους καλλιτέχνες έχουμε μια ονειρική εικόνα για το πώς λειτουργούν τα πράγματα στο εξωτερικό...
    Φυσικά και υπάρχει μεγαλύτερος επαγγελματισμός, αυτό οφείλεται στην μεθοδικότητα και το work-ethic που διακατέχει τους αγγλοσάξωνες κυρίως... Δεν έχω παίξει ποτέ μου σε κλαμπ ή συναυλία και ο ηχολήπτης να έχει πάει για τσιγάρα. Όπως πριν κάτι χρόνια, ανοιχτή συναυλία με την Ηχογλυκαιμία (ήμουν ο ντράμερ) στον Ασύρματο, ένα ξαφνικό πρόβλημα onstage, ο τραγουδιστής απευθύνεται στον ηχολήπτη, καμία απάντηση, ξανά, τίποτα, ώσπου ακούγεται μια φωνή από το κοινό: "Έχει πάει για σουβλάκια" !! Στην Αμερική πολύ απλά να σου πω ότι θα είχε χάσει τη δουλειά του...
    Anyway, άλλο ήθελα να τονίσω... Σχετικά με τους επιχειρηματίες. Bussiness κάνουν, όχι αγαθοεργία. Κάποτε, πριν πολλά χρόνια στο Μανχάταν, ακούω το κουδούνι να χτυπάει νυχτιάτικα. Ανοίγω και ήταν ο Lee, ένας φίλος Αμερικάνος, μπασίστας. Ήταν φρικαρισμένος και με ρώτησε αν θα γινόταν να περάσει τη νύχτα στον καναπέ. Μετά, μου είπε την ιστορία. Είχαν κλείσει μια εμφάνιση με το γκρουπ του σ' ένα γνωστό κλαμπ κοντά στο Times Square. Το λάιβ πήγε καλά, αν και δεν είχαν τον κόσμο που περίμεναν. Όταν στις 2 το πρωί πήγαν στο γραφείο για να πληρωθούν, όχι μόνο δεν πήραν μια, αλλά ο μάνατζερ του κλαμπ τούς είπε ότι δεν είχαν φέρει τον κόσμο που του είχαν υποσχεθεί κι ότι αν μέχρι το τέλος της βδομάδας δεν του έφερναν 300 δολλάρια, θα έστελνε τους μπράβους του "για να σας σπάσουν τα πόδια με ρακέτες του μπέιζμπολ". Α, ναι, το κλαμπ - όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις στη Νέα Υόρκη - ανήκε στην ιταλιάνικη μαφία...
    Βγάλε συμπέρασμα...

    Υ.Γ. Ο Lee παράτησε γκόμενα, δουλειά και σκύλο κι έφυγε από την πόλη για ένα μήνα, μέχρι να ξεθυμάνει το πράγμα. Ήξερε ότι οι τύποι δεν αστειεύονταν. 


    Kay
    19.02.2011, 23:05
    Ιταλιάνικη μαφία...ε? Κανονικά una fatsa una razza...lol... Εξαιρέσεις υπάρχουν παντού - δεν προσπαθώ να εξωραίσω τα πράγματα στο μυαλό μου με αυτά που συμβαίνουν έξω - απλά όσες φορές έτυχε να παίξω στο εξωτερικό (δε μιλάμε για παραπάνω από 15-20 συνολικά) εκτός μίας περίπτωσης που ο ηχολήπτης είχε χαπακωθεί και με είχε κλειστό στο pa σε όλη τη διάρκεια της συναυλίας όλες τις υπόλοιπες η συμπεριφορά που αντιμετώπισα ήταν υποδειγματική. Εδώ αντίθετα τις περισσότερες φορές έχω αντιμετωπίσει έναν άλλο κόσμο...
    Kay
    19.02.2011, 23:11
    btw φοβερή ιστορία...;)