Παράθεση:
|
Αμα περιμένουμε από σένα οδοντίατρε Ορφεύ γιά να εμπλουτιστή το site σε θέματα που αφορούν τα κρουστά εν γένει,την κάτσαμε την λέμβο.
Σού το είπε ο cobal πιό πάνω:άνοιξες ένα θέμα απλώς παραθέτοντας ένα βίντεο και λέγοντας ότι "ένα θέμα που αφορά τούς ασχολούμενους με τα τύμπανα είναι η κινησιολογία".Ωραία.Και τί θέλεις να συζητήσουμε επ'αυτού;
Αν η κινησιολογία είναι σημαντική γιά τους drummers;Φυσικά και είναι,όπως και γιά όλους τους μουσικούς.
Πώς νοείται η εφαρμογή τής κινησιολογίας στους drummers;Μάλλον αυτό πρέπει να εννοούσες αλλά ούτε να βάλης σωστά ένα θέμα πρός συζήτησιν δέν μπορείς.Ομως κι'αυτή η διατύπωση είναι πολύ γενική και αόριστη.Ακόμα και το πώς κρατάμε τίς μπαγκέτες έχει να κάνη με την κινησιολογία.
Οπότε άς το εξειδικεύσουμε λιγάκι το πράμα:traditional grip (δηλαδή ο τρόπος όπου η αριστερή-γιά τους δεξιόχειρες-μπαγκέτα κρατιέται ανάμεσα στά δάχτυλα,δηλ.μεταξύ 3ου και 4ου δακτύλου) ή matched grip (ο τρόπος όπου και οι δύο μπαγκέτες κρατιούνται μεταξύ δείκτη και αντίχειρα).
Αλλη εξειδίκευση:κίνηση όλου τού βραχίονα ή κίνηση μόνο τού καρπού;
Τρίτη εξειδίκευση (γιά τον χειρισμό τών pedals αυτή):με τό άκρο τού ποδιού,ή με ολόκληρο το πέλμα;
Ολα αυτά επηρεάζουν τόσο τον τρόπο που αποδίδεται ο ήχος που θέλουμε όσο και την μυϊκή απόδοση -άρα και κόπωση- τών εμπλεκομένων μελών τού σώματος.Αλλά το κάθε ένα από αυτά είναι από μόνο του ένα θέμα πρός συζήτησιν.Εσύ απλά έβαλες ένα βιντεάκι και πλέον ού......
-----------------
Αρχισαν τα όργανα,το μπουζούκι εργάζεται....
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 18-03-2011 10:26 ]
Παράθεση:
|
Μα γιατι το λες αυτο?
Μπορει να ειναι ενας μικρος οδοντιαντρος/ντραμερ κι αυτος και να αλληλοκατανοουνται.
Παράθεση:
|
ΥΓ Να προσεχεις την IP σου να μη στην "κλεψουν", γιατι μπορει να ανοιξεις συζητηση με ατομα με την ιδια IP και να γινει μπερδεμα.
Μα εδώ είναι η φάση,φίλτατε cobal,ότι συμφώνως πρός τον οδοντράμμερ (λέξις υβριδική από το "οδοντ-ίατρος και ντρ-άμμερ) πάς χρησιμοποιών πανάκια είναι κουλός....
Τελικά δέν μάς ξεκαθάρισε και ποιός ήταν ο σκοπός που έβαλε αυτό το "θέμα"...
Το θεμα ειναι οτι ανεβασε βιβτεο με καποιον που χρησιμοποιει πανι στο ταμπουρο οταν μας ελεγε κουλο τον Ρινγκο για το ιδιο λογο.
Και επισης στο πρωτο βιντεο ο γκουρου μιλαει και για τον τροπο που πρεπει να κραταμε τις μπαγκετες αλλα στο δευτερο βιντεο ο ντραμμερ τις κραταει απο τις ακρες..... καμια σχεση
Εμ εκεί είναι η ασυναρτησία τού οδοντράμμερ .Άφ'ενός δέν έχει ούτε ο ίδιος μιά σταθερή γνώμη και άποψη και αφ'ετέρου ακόμα και αυτά που μάς προτείνει την μιά στιγμή είναι αντιθετα με αυτά που μάς συνιστούσε την προηγούμενη.
Η διαμάχη μεταξύ τών υποστηρικτών τού traditional grip και τού matched grip είναι πολύ παλιά και η κάθε πλευρά έχει τα επιχειρήματά της.Στο τέλος όμως όλοι χρησιμοποιούμε και τους δύο τρόπους αναλόγως τού τί πρόκειται να παίξουμε και τού πώς μάς βολεύει να το παίξουμε-αυτό έχω παρατηρήσει εγώ.
Οσο γιά τον γκουρού,καλά κάνει και λέει αυτά που λέει γιατί την εποχή που αυτός μάθαινε-δηλαδή τότε που ζούσαν οι δεινόσαυροι - το matched grip ήταν σχεδόν άγνωστο,αφού οι τζαζίστες συνήθως έπαιζαν με το ταμπούρο "κεκλιμένο" πρός τα δεξιά (ή αριστερά,αναλόγως άν ήταν δεξιόχειρες ή αριστερόχειρες),κατ'απομίμηση τών τυμπανιστών στίς στρατιωτικές μπάντες,που είχαν το ταμπούρο κρεμασμένο από τον ώμο,όπως οι ταχυδρόμοι κρεμάνε την τσάντα τους.Το matched grip καθιερώθηκε αργότερα,με την έλευση τής rock και τής απαίτησης γιά μεγαλύτερη ένταση στο χτύπημα τού ταμπούρου.
Αχ, ρε Θείο, κι εσύ κι ο Κωστάκης μονίμως εκτός θέματος! Ήθελα να ξερα αν στην έκθεση ιδεών πιάνατε ποτέ την βάση!
Τεσπα, το θέμα έχει να κάνει με την ελευθερία κίνησης και την συντονισμένη κίνηση που πρέπει να έχει ένας ντράμμερ.Τα πάντα αφήνονται στην βαρύτητα και την φυσική αναπήδηση.Ο ντράμμερ πρέπει να είναι φυσικός στην κίνησή του όσο φυσικός είναι στο περπάτημά του,στην αναπνοή του.Το ίδιο φυσικός και χαλαρός πρέπει να είναι πάνω στο σετ.Δεν κολυμπάς κάνοντας σπασμωδικές κινήσεις με τα χέρια τεντωμένα και άκαμπτα.Θα πνιγείς.Η κίνηση πρέπει να έχει μια ελαστικότητα,μια πλαστικότητα.Ο ένας καρπός σπάει προς τα κάτω ενώ ο άλλος ταυτόχρονα σπάει προς τα πάνω.Το χέρι με κυματοειδή κίνηση ωθεί την μπαγκέτα προς μια φυσική αναπήδηση πάνω στο δέρμα.Η ενέργεια ξεκινά απο το κάτω μέρος του σώματος και σταδιακά μεταφέρεται μέχρι την κεφαλή της μπαγκέτας την στιγμή ακριβώς που αυτή συναντά την μεμβράνη.Το όλο σύστημα πρέπει να αντιδρά και να αναπνέει αβίαστα.Καμμιά ευθεία κίνηση δεν συμβαίνει, τα πάντα ακολουθούν ελλειπτικές τροχιές, ακόμα και ο κορμός του σώματος όταν γυρίσουμε στο ride και απο εκεί στο hi hat.ΔΕν έχει να κάνει με το grip που χρησιμοποιείς.Τα πάντα είναι κίνηση,δράση αντίδραση,φυσικότητα, αρμονία
http://www.drummerworld.com/drummers/Freddie_Gruber.html
Δείτε ο Guru τί ωραία τα λέει
Για τον συναδελφο, τον Roger Taylor των Queen τι λες?
Απετυχε για οδοντιατρος αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα σε αυτην την ζωη.
Έχεις δει κολυμβητή, με κάμερα απο κάτω στους αγώνες?Το τί ημικύκλια κάνει τραβώντας τα χέρια του προ τα πίσω δημιουργώντας ένα τελικό ς καθώς διαγράφεται η τροχιά του κάθε χεριού και δίνει ώθηση μπροστά,το τί συντονισμένα και ακριβή χτυπήματα κάνουν τα πόδια του για κάθε τράβηγμα του χεριού δε λέγεται.Αν τα σκεφθεί την ώρα που τα κάνει και με την ταχύτητα που τα κάνει είναι σίγουρο οτι θα πνιγεί.
Πνίγηκε ποτέ κανένας? Όχι!
Γιατί? Επειδή δεν σκέπτεται!
Έχει αυτοματοποιήσει τα πάντα δουλεύοντας κάθε μέρος ξεχωριστά και το σύνολο μετά
Έχεις σκεφθεί το τεννίστα κάθε φορά που σερβίρει πόσο απίστευτη τεχνική ενσωματώνει σε ένα χτύπημα που εκτελείται σε κλάσματα του δευτερολέπτου? Εαν καθόταν να το σκεφθεί ή θα του ερχόταν το μπαλάκι στο δικό του κεφάλι ή θα κατέληγε στο κεφάλι του απέναντι που κάνει την υποδοχή,με διακόσια χιλιόμετρα την ώρα.
Έχεις δει λοιπόν ποτέ τον Φέντερερ,τον Ναδάλ,τον Ρόντικ να σκέφτονται την γωνία που θα χτυπήσουν την μπάλα ή το σπάσιμο του χεριού τους,το γύρισμα της μέσης τους,την περιστροφή του ώμου τους? ... αστεία πράγματα!
-----------------
... όλα είναι δυνατά,αρκεί εσύ να θέλεις!
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ORFEASMIRSINIS στις 19-03-2011 07:23 ]
Παράθεση:
|
Συγγνώμη φίλτατε οδοντράμμερ,αλλά λές πάλι μπούρδες.
Οταν χτυπάς την μπαγκέτα σ'ένα τύμπανο,το χέρι σου διαγράφει ελλειπτική τροχιά;Πού το έχεις δεί να συμβαίνη αυτό;
Ξέρεις τί είναι η ελλειπτική τροχιά;Είναι η τροχιά που ακολουθούν οι πλανήτες κατά την περιφορά τους γύρω από ένα άστρο.Και είναι ένα "κλειστό" γεωμετρικό σχήμα.
Πώς κάνει το σώμα σου "ελλειπτική τροχιά" όταν γυρίζης από το Hi-hat στο ride;(άσε που δέν γυρίζεις κιόλας ολόκληρος,το χέρι σου απλώς πάει απ΄το ένα στο άλλο....)
Μήπως εννοείς "καμπύλη";Μα αυτό είναι αυτονόητο,αφού το χέρι στρέφεται γύρω από τον καρπό,επόμενο είναι ότι η άκρη τής μπαγκέτας θα διαγράψη μιά καμπύλη γραμμή.
Και τελικά,το θέμα που θέλεις να συζητήσουμε ποιό είναι;Πόση πρέπει να είναι η ακτίνα τής καμπύλης;
Μάλλον τελικά ούτε εσύ ό ίδιος δέν ξέρεις τί θέλεις.....
Παράθεση:
|
Προς τεκμηρίωση της αγραμματοσύνης σου στην Γεωμετρία παραθέτω τα εξής
Ως καμπύλη γραμμή χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε γραμμή της οποίας κανένα τμήμα δεν είναι ευθύγραμμο.Επίσης ορίζεται και ως η γραμμή που μεταβάλλει κατεύθυνση χωρίς να σχηματίζει καμία γωνία.(Βικιπαιδεια)
¨Οπως καταλαβαίνεις η έννοια της καμπύλης είναι πολύ γενική και αόριστη και μπορεί να έχει οποιαδήποτε μορφή
Από την άλλη ως έλλειψη χαρακτηρίζεται μια κλειστή ωοειδής καμπύλη με δύο εστίες.(Βικιλεξικό)Η κίνηση της μπαγκέτας ακολουθεί ακριβώς αυτήν την καμπύλη που είναι έλλειψη η μία εστία είναι το ανώτατο σημείο εκκίνησης της μπαγκέτας και η δεύτερη εστία είναι το σημείο κρούσης με την μεμβράνη του τυμπάνου.Στο σημείο αυτό έχουμε την αναπήδησή της (rebound) και την διακοπή της ελλειπτικής τροχιάς της.Έάν στο σημείο Β΄ δεν υπήρχε η μεμβράνη τότε η συνέχεια της κίνησης της θα ολοκληρώνονταν ως κλειστή ωοειδής καμπύλη δηλ. μία τέλεια έλλειψη
Επίσης ο κορμός του σώματος του ντράμμερ περιστρέφεται,καθώς οι μπαγκέτες μεταφέρονται απο το ένα σημείο στο άλλο και μάλιστα γέρνει ελαφρώς το σώμα του αναλόγως με την πλευρά που κάνει το μέτρημα (ride , hi hat).Δεν μετακινεί απλά το χέρι του όπως παραπάνω αναφέρεις.Τα τύμπανα θέλουν μια πλαστικότητα στην κίνησή μας,δεν μπορούμε να παίζουμε σα να έχουμε καταπιεί σκουπόξυλο,άκαμπτοι,απόλυτα ευθυγραμμισμένοι.Δεν είμαστε ένα ακόμα τύμπανο παγιωμένο και άκαμπτο σε μία θέση.Είμαστε οι Βασιλιάδες που κάθονται πάνω στον θρόνο τους (Drum throne)
Επειδή βαρέθηκα να αντικρούω διαρκώς την ... εγκεφαλική σου ... ακαμψία (είμαι σίγουρος οτι η ακαμψία αυτή σε χαρακτηρίζει και παικτικά) και ο χρόνος μου είναι υπερπολύτιμος,θα σου πω μόνο, οτι ξεκίνησα να παραδίδω μαθήματα σε αυστηρώς επιλεγμένα άτομα (λόγω ένδειας χρόνου) με 500 ευρώ την ώρα.Βέβαια,βασική προυπόθεση ... να ... ξεχάσεις ο,τι ξέρεις!
Ορφέα αν με μάθεις τα παρακάτω:
Ο ένας καρπός σπάει προς τα κάτω ενώ ο άλλος ταυτόχρονα σπάει προς τα πάνω.Το χέρι με κυματοειδή κίνηση ωθεί την μπαγκέτα προς μια φυσική αναπήδηση πάνω στο δέρμα.Η ενέργεια ξεκινά απο το κάτω μέρος του σώματος και σταδιακά μεταφέρεται μέχρι την κεφαλή της μπαγκέτας την στιγμή ακριβώς που αυτή συναντά την μεμβράνη.Το όλο σύστημα πρέπει να αντιδρά και να αναπνέει αβίαστα.
Η κίνηση της μπαγκέτας ακολουθεί ακριβώς αυτήν την καμπύλη που είναι έλλειψη η μία εστία είναι το ανώτατο σημείο εκκίνησης της μπαγκέτας και η δεύτερη εστία είναι το σημείο κρούσης με την μεμβράνη του τυμπάνου.Στο σημείο αυτό έχουμε την αναπήδησή της (rebound) και την διακοπή της ελλειπτικής τροχιάς της.Έάν στο σημείο Β΄ δεν υπήρχε η μεμβράνη τότε η συνέχεια της κίνησης της θα ολοκληρώνονταν ως κλειστή ωοειδής καμπύλη δηλ. μία τέλεια έλλειψη
εγώ σου τα δίνω τα 500.
ΥΓ1: Σου δίνω και άλλα τόσα να με μάθεις κολύμπι σε πολικό σύστημα συντεταγμένων.
ΥΓ2: στείλε την τεχνική σου και στη σχολή εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικής, έχει τρομερό ενδιαφέρον
-----------------
blues on the rocks!
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : trelakias στις 20-03-2011 00:02 ]
Παράθεση:
|
Μένω άφωνος από την καταπληκτική σου ικανότητα να στριμώχνης τόσες πολλές μπούρδες σε ένα μόνο κείμενο.Ως αποθηκάριος θα διέπρεπες....
Κι'επειδή δέν έχω καμμιά διάθεση να ξεχάσω όσα ξέρω,με τα οποία έχω παίξει επί 35 συναπτά έτη με ούκ ολίγα γκρούπ και μουσικούς σε συναυλίες και ηχογραφήσεις (ενώ εσύ μάλλον δέν έχεις παίξει ούτε μιά ώρα έστω και μπροστά στα μηρμύγκια τής αυλής τού σπιτιού σου),ούκ άν λάβοις παρ'εμού όχι 500ρικο αλλά ούτε κάν κέρμα τού ενός λεπτού.
Παράθεση:
|
Παρακαλώ να σταματήσουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί γιατί θα κλειδωθεί κι αυτό.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 21-03-2011 01:14 ]
Παράθεση:
|
Όχι, Jorge... Please, μην το κάνεις αυτό.
Ένα θέμα έχουμε να μας διασκεδάζει και θα το καταργήσεις...?
Το παρακολουθώ μέρες τώρα και είναι καλύτερο από "Marx Bros At The Circus..."