ελληνική μουσική
    820 online   ·  210.851 μέλη

    Τι επιλογές έχει ένας καινούργιος συνθέτης;

    panosdk
    19.12.2011, 06:59

    Λοιπόν είμαι ένας ερασιτέχνης συνθέτης. Γράφω μουσική πολλά χρόνια αλλά τελευταία αποφάσισα να ασχολήθω με την ελληνική εμπορική μουσική. Έχω κάποια τραγούδια που θά θελα να δώσω σε όποιους ενδιαφέρονται. Προσπάθησα να μιλήσω με 2 κάπως πιο γνωστούς συνθέτες μέσω facebook και να τους ζητήσω συμβουλές για το πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με ενδιαφερόμενους. Απάντηση δεν πήρα.

    Αν κάποιος μπορεί να μου πεί πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με καλλιτέχνες και να ακούσουν κάποιο τραγούδι.Μέσω δισκογραφικής γίνεται κάτι; Απευθίας στον καλλιτέχη; Παρακαλώ τα φώτα σας.




    NickMavromatis
    20.02.2012, 23:07

    Πρέπει να δημοσιεύσεις την δουλεία σου σε κάποιο site e.g. MySpace, SoundCloud κ.λ.π. ώστε ο ενδιαφερόμενος να ξέρει με τι έχει να κάνει... Ναι εφόσον δεν είσαι γνωστός πρέπει να βρεις εσύ τον καλλιτέχνη που 8α ερμηνεύσει το κομμάτι σου. Οι δισκογραφικές όχι δεν ενδιαφέροντε γι αυτού του τύπου δουλειές, παραμόνο από καταξιομένους συνθέτες! Ελπίζω να σε κάλυψα


    panosdk
    21.02.2012, 10:01

    Μιλάω για ελληνικά λαικά κομμάτια.Έχεις προσπαθήσει να έρθεις σε επαφη με μια εταιρία και απλά δεν θέλανε η το ξέρεις με κάποιο άλλο τρόπο; Γιατί πχ μου λένε διάφορα αλλά σπάνια να βρώ άνθρωπο να ασχολείται με το λαικό τραγούδι. Και όταν λές καλλιτέχνη; Τι εννοείς;Γνωστό καλλιτέχνη ή απλά να βρώ κάποιον που είναι στην αρχή; Σε ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.


    NickMavromatis
    22.02.2012, 15:52

    Σπουδάζω μουσική παραγωγή, έχουμε κάνει μάθημα ακόμα και για τις δισκογραφικές, τις στρατιγικές τους και πολλά άλλα... Πλέον οι δισκογραφικές έχουν πεθάνει και δεν κοιτάνε να αναδείξουν νέους καλλιτέχνες ή συνθέτες αλλά να συντηρηθούν από τους φτασμένους που είναι τα σίγουρα λεφτά. Οπότε δεν αξίζει καν να ασχοληθείς με δισκογρφαική στην Ελλάδα. Ανήκουν σε άλλη εποχή!