Είναι πραγματικά απίστευτα όσα γράφεις...Δηλαδή το μόνο που μπόρεσα να κάνω σε πρώτη φάση, είναι να γελάσω...Καλά για τα περί έρωτα επίσης ήταν, το λιγότερο, ανέκδοτο...Τι να πει κανείς.... Ένα ακόμα ανέκδοτο ήταν τα περί καταγωγής... Η καταγωγή μου είναι από Λακωνία και από Προύσα Μ.Ασίας (
Που αν ξέρεις από ιστορία - γεωγραφία, ανήκει στην περιοχή της Ανατολικής Θράκης) (από πατέρα και από μάνα. Το γένος μου είναι Αναστασιάδου)
αλλά στ' αλήθεια δεν ήξερα ότι για να υπερασπίζομαι με πάθος τη μουσική που αγαπώ, μελετώ, τραγουδώ και θα τραγουδώ, θα πρέπει να είμαι και Θρακιώτισσα.... Είναι απίστευτη η λογική σου πραγματικά..!!
Σε τέτοιες ασυναρτησίες, κανονικά δε θα απαντούσα. Αλλα επειδή καταλαβαίνω ότι δεν είσαι μόνος σου που τα γράφεις, θα κάτσω να σου απαντήσω για μια φορά ακόμη, έτσι για να σταματήσουν πλέον αυτές οι άκριτες κενολογίες όχι μόνο οι δικιές σου αλλά και των ομοίων σου:
Ένα προς ένα:
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
...Αλλα, επείδη λοιπόν με ενοχλεί η ολη κατασταση,να δωσω και τα στοιχεία μου που εχουν σχεση με τα παραπανω:
1.Ο κος Αηδονιδης έχει αλλάξει το προσώπικο του ήφος στην σείρα των χρόνων,απο τραγούδι σε ψαλμώδια.Τα ακολουθα παραδείγματα δίνουν μία εικόνα:
α)Στο δίσκο που έκανε ό Σίμωνας Καρράς με τον Κο Αηδονίδη,περιλαμβάνει το τραγούδι "Μιχάλμπεης",το οποίο επίσης περιλαμβάνεται στην συλλογή "Η Γη Του Όρφέα" σε επιμέλεια ηχογράφίσεων του καθηγητή ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ κου Χ.Μητροπάνου(?)-(τραγούδι 14,cd 2).Οποιος ενδιαφέρεται ας κανει την σύγκριση,και θα καταλαβει...
|
|
1. Μιχάλμπεης...Λες ότι είναι άλλο το ύφος του κ. Χρόνη στο δίσκο του Καρρά και άλλο στη "Γη του Ορφέα"...Αυτά που λες είναι για γέλια πραγματικά...
Το τραγούδι στη δεύτερη ηχογράφηση άλλαξε ως προς τα εξής φοβερά σημεία!!:
- επειδή η φωνή του κ. Χρόνη, είχε πέσει από τα νιάτα του,
κατέβηκε 1-1,5 τόνο.
- επειδή η
φωνή του κ. Χρόνη μετά από πόσα χρόνια που μεσολάβησαν από τη μιά στην άλλη ηχογράφηση (η μία έγινε το 72 και η άλλη το 98) ήταν
πιο έμπειρη και επομένως πιο καλοδουλεμένη...(Όπως κάθε τραγουδιστής μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας και όχι λόγω σπουδών σε ωδεία ή σε ξημεροβραδιάσματα πάνω από θεωρητικά βιβλία βυζαντινής μουσικής, όπως εσύ καταλαβαίνεις... )
- επειδή οι περισσότεροι οργανοπαίχτες της πρώτης ηχογράφησης
είχαν πεθάνει, είπαν να πάρουν νέους οργανοπαίχτες (μέγα σφάλμα λες ε; Μπορεί...αλλά ήταν δύσκολο να τους σηκώσεις απ' τον τάφο τους παλιούς...ξέρεις). Και τα όργανα που προστέθηκαν, αν εκεί εντοπίζεις το έγκλημα, είναι η πολίτικη λύρα του
Σωκράτη Σινόπουλου και το κανονάκι. Μεγάλο έγκλημα ε; Και τι αλλαγή ύφους...Τι να σου πω...Αγνώριστο έγινε το τραγούδι..Τρόμαξα να το γνωρίσω, όταν το ξανάκουσα...
Το πιο αστείο όμως είναι ότι έπειδή διάβασες ότι την επιμέλεια των ηχογραφήσεων την είχε ο Χρυσόστομος Μητροπάνος, καθηγητής βυζαντινής μουσικής, σκέφτηκες ότι να...μια απόδειξη τρανταχτή...Ο Μητροπάνος...δίδαξε τον Αηδονίδη να πει το κομμάτι με βυζαντινό ύφος...
Κάτι μου λέει πως δεν έχεις το δίσκο στα χέρια σου..
Για κοίτα, εκεί κοντά στην
"επιμέλεια ηχογραφήσεων", γράφει τίποτα περί
"έρευνας, ενορχήστρωσης, διδασκαλίας" και παρακάτω περί
"Καλλιτεχνικής επιμέλειας" ;
Ασφάλώς και γράφει...και δίπλα αναγράφεται το όνομα του κ. Χρόνη.
Και τώρα πάμε την αλφαβήτα από την αρχή, για να μάθουμε ελληνικά...
Άλλο "επιμέλεια ηχογραφήσεων" και άλλο "έρευνα, ενορχήστρωση, διδασκαλία" και "καλλιτεχνική επιμέλεια".
Ο καθηγητής βυζαντινής μουσικής, κ. Χρυσόστομος Μητροπάνος είχε την επιμέλεια να κλείνει το στούντιο, τις ωρες ηχογράφησης και να καλεί μουσικούς για πρόβες κ.ο.κ.
Αυτό σημαίνει: "Επιμέλεια ηχογραφήσεων" και όταν αναγράφεται κάτι τέτοιο σημαίνει ότι γίνεται για να βγάζει κανένα παραπάνω φράγκο αυτός, του οποίου το όνομα είναι δίπλα, εν προκειμένω του κ. Μητροπάνου.
Η μουσική επιμέλεια όμως είναι όλα τα υπόλοιπα...ενορχήστρωση, εκτέλεση.
Κι αυτή ήταν ευθύνη του κ. Χρόνη και κανείς καθηγητής ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ δεν μπλέχτηκε στα πόδια του.
Εν τέλει, πραγματικά για τη διαφορά ύφους, ακούστε πραγματικά τις δύο ερμηνείες και πείτε και σε μένα τι ακούτε, γιατί θα τρελαθούμε εντελώς με τα παπαγαλάκια... Και όποιος δεν έχει τον δίσκο του Καρρά με την πρώτη ηχογράφηση, να του τον δανίσω εγώ...
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
β)Πάλι απο το δίσκο του Σίμωνα Καρρά,το τραγούδι του Γάμου"...Πουλί 'μ' τ'αγαπημένο...",απο την Καρωτή Εβρου-το χωριό του κου Αηδονιδη.αλλα και της μητέρας του,που τον έμαθε να τραγουδάει-και ας ακούσει με ποιο τρόπο τραγούδάνε οι γυναίκες σ'αυτο το χωριό,με την ψεύτικη.υψίσυχνη φωνή,και ας κανει παλι όποιος θέλει την σύγκριση,ωστε να δει που βασίζεται αυτο που εκφράζω.
|
|
2.Τραγούδι το "Πουλί μ' τ' αγαπημένο" ..Λες: "ας ακούσει με ποιο τρόπο τραγούδάνε οι γυναίκες σ'αυτο το χωριό,με την ψεύτικη.υψίσυχνη φωνή,και ας κανει παλι όποιος θέλει την σύγκριση,ωστε να δει που βασίζεται αυτο που εκφράζω"
Κι εγώ αναρρωτιέμαι, ας φανταστεί κάποιος τον Αηδονίδη να τραγουδά με ψεύτικη υψίσυχνη γυναικεία φωνή και ας μου πει πώς είναι, γιατί εγώ ούτε να το φανταστώ μπορώ...
Παρεπιμπτόντως, το τραγούδι δε λέγεται το "Πουλί μ' τ' αγαπημένο" αλλά
"Σήμερα είναι Κυριακή" (Μια ακόμη απόδειξη ότι δεν διαθέτεις τον δίσκο, αλλά σου τα υποδεικνύει τα στοιχεία και λανθασμένα μάλιστα κάποιος καλός υποβολέας.. Ελπίζω και τους δίσκους που μου προτείνεις να ακούσω στο τέλος, να μην τους άκουσες κατά τον ίδιο τρόπο...)
Παρεπιμπτόντως επίσης,
το τραγούδι αυτό δεν το έχει τραγουδήσει καν ο κ. Αηδονίδης σε δισκογραφία ..
Α..και ένα ακόμα "παρεπιμπτόντως" ίσως το πιο σημαντικό...Αν θες να λες πως είσαι ερευνητής εσύ ή η πηγή σου, που ασχολείται και με τα
χωριά των Μάρηδων, θα έπρεπε
να μην ξαφνιάζεστε γενικά, όταν ακούτε τραγούδια με παραλλαγές..., γιατί
αν πραγματικά είχατε ασχοληθεί με την παραδοσιακή μουσική των Μάρηδων και γενικότερα της Θράκης, θα ξέρατε πως το ίδιο τραγούδι μπορεί αλλιώς να τραγουδιέται στους Ασβεστάδες κι αλλιώς στην Καρωτή κ.ο.κ. Και το αναφέρω αυτό, γιατί ξέρω πως και αυτό το τραγούδι ανήκει σε αυτά τα τραγούδια με τις παραλλαγές...
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
γ)Προτείνω σε οποιον θελει να αντρέξει σε τραγουδιστές συγχρονους του Αηδονιδη-και όχι σε μαθητές του,αλλα σε συνοδηπόρους-οπως ο μπουζαμάνης,ο δοϊτσιδης,και ας κανει την σύγκριση στο χρώμα,αλλα και στις ενορχηστρώσεις αυτών-π.χ. Θα ακουσω τον Σινόπουλο,που ειναι 30 χρονών τώρα,και απο την Μ.Ασια,τον Φιλιππίδη στο κλαρίνο που είναι απο την (?)'Ηπειρο(και οι δύο παίζουν στο δίσκο του του "Γη Του Ορφέα",ή τον ντόπιο λυριτζή Γ.Στρίκο και τον κλαριντζή Απ.Μπουσατζίδη,που συναντωνται σε δισκογραφία πριν την δεκαετία του 80;
|
|
3. Καλά, πέραν από το γεγονός ότι δεν κατάλαβα λέξη από την ασυνταξία του κειμένου σου στο δεύτερο μέρος κυρίως, απορώ - αν κατάλαβα καλά τελικά και το ζητούμενο - ποια είναι τα τραγικά λάθη ενορχήστρωσης που έκανε ο Αηδονίδης:
ότι χρησιμοποίησε την πολίτικη λύρα του Σωκράτη του Σινόπουλου, το κλαρίνο του Φιλιππίδη ή το κανονάκι? ... Τι λες βρε παιδί μου...Αν είναι έτσι, πραγματικά, ο κ. Αηδονίδης άλλαξε το ύφος του απίστευτα.... Αγνώριστος έγινε
Άσε δε που το κλαρίνο του Φιλιππίδη και τη λύρα του Σινόπουλου, ειδικά σε αυτόν το δίσκο που αναφέρεις (Γη του Ορφέα) τους χρησιμοποίησε μόνο σε τραγούδια της Ανατολικής Θράκης, που χρειάζονται αυτά τα όργανα... Στα υπόλοιπα, χρησιμοποίησε ντόπιους μουσικούς, Θρακιώτες... (Πριν αρχίζουμε να μιλάμε..και να γράφουμε, να ψάχνουμε και λιγάκι, δεν βλάπτει...)
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
δ)το υποτιθέμενο τραγούδι της τάβλας-μοιρολοϊ "Γιατι πουλί μ' δεν κελαηδείς", που ειναι ,νομίζω στο δισκο "Τ'αηδονια της Ανατολής",με το άκρως βυζαντινο χρώμα,εμφανίζεται σε πρώτη έκτέλεση,απο τον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ,Κ.Δοϊτσιδη,σε δισκογραφία του ιδίου,την δεκαετία του 70.ρίξ'τε μια σύγκριση και εκεί.
Γιατί,Λοιπόν ο Κος Αηδονιδης αλλαξε το όντως πιο θρακιώτικο ύφος του με ψαλμωδοποιηση της φωνης του;
|
|
4. Και πάμε τώρα και στο ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
Περί ποιου θρακιώτικου ύφους μιλάς, αγαπητέ Παναγιώτη; Ο ίδιος λες πως αυτό το τραγούδι είναι δημιουργημένο. Πραγματικά ο κ. Δοϊτσίδης το ηχογράφησε πρώτος και μάλιστα ο ίδιος εφηύρε τη μουσική, με την οποία το ακούμε από το δίσκο του. Δεν πρόκειται περί παραδοσιακής θρακιωτικής μελωδίας αλλά περί μελωδίας κατασκευασμένης...(Οι στίχοι βέβαια και το θέμα ήταν παραδοσιακοί και υπήρχαν από παλιά.)Και καλά έκανε. Κάθε μουσικός με εμπειρία δημιουργεί μουσικές. Και καλώς για μένα γίνεται έτσι, γιατί έτσι πάει η μουσικη μπροστά και ειδικά η παραδοσιακή μουσική, που πρέπει να πάψουμε να τη βλέπουμε πια ως "μουσειακό είδος".
Όταν ο κ. Αηδονίδης ηχογράφησε στο δίσκο "Αηδόνια της Ανατολής" ...λες αλήθεια...
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει αυτό που τραγούδησε ο Αηδονίδης με αυτό που λεει ο κ. Δοϊτσίδης... Είναι ασφαλώς απίστευτα καλύτερο μουσικά, τεχνικά και από κάθε άποψη. Όσες φορές το λέει σε συναυλίες του ο κ. Αηδονίδης, ο κόσμος συγκινείται και κλαίει...Είναι ένα από τα μουσικά αριστουργήματα που μας έχει αφήσει παρακαταθήκη αυτός ο μεγάλος δάσκαλος της μουσικής μας.
Εσένα αυτό το τραγούδι, ....σου .....προσβάλλει (???) το θρακιώτικο ύφος; (το ανύπαρκτο θρακιώτικο ύφος βέβαια, αφού το τραγούδι είναι κατασκευασμένο, από κάθε άποψη. Την πρώτη μουσική κατασκευή έκανε ο κ. Δοϊτσίδης και τη δεύτερη ο κ. Αηδονίδης) [ Α...αλήθεια εσύ γιατί κόπτεσαι τόσο για το θρακιώτικο ύφος; Έχεις κανέναν έρωτα από 'κει πάνω ;]
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
2)Περί Αλλωτρίωσης του Θρακιώτικου τραγουδιου,τυγχάνει να υπαρχει στα χέρια μου συνέντευξη του Κ.Δοϊτσιδη,ο οποιος αποκαλύπτει ευθαρσώς οτι πολλά απο τα τραγούδια που τραγούδισε ο κος Αηδονιδης και ο Κος Δοϊτσιδης,αλλαξανε ρυθμολογικα και σε θεμα υφους,απο τον συνεργάτη του κου Αηδονιδη,καθηγητή Βυζαντινής μουσικής,κο Απ.Καβακόπουλο.Συγκεκριμένα,ακουστε το περίφημο και πασίγνωστο συρτό(4/4-διαταξη ρυθμου:1/8,1/16,1/8,1/16,1/8-όπως συρτός Κυκλάδων) "Ελένη μ' Αμαν" με το ακρως μικρασιάτικο χρώμα,και βάλτε την παραδοσιακη εκτελεση απο τους Μπουζαμάνη,Μπουσατζιδη,και θα ακουσετε έναν ΞιΣΥΡΤΟ(4/4-1/4,2/8,1/4,1/4-χαρακτηριστικότατος ρυθμός/σκοπος της θράκης) με την μελωδια αυτη,με τους στιχους αυτους αλλα και με τον ίδιο τίτλο...Η αλλαγή έγινε καθως δεν ηταν ευκολο να κατανοηθει,να χορευτει και να ακουστει κατι τετοιο στα τοτε απαιδευτα αυτια των ελληνων(;;;;).και ετσι καθιερώθηκε...*
|
|
[b]Μάλλον δε σ' τα είπε καλά ο συνεργάτης σου... Ο Π.Καββακόπουλος, ένας εξαίρετος ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟΣ και όχι απλά καθηγητής Βυζαντινής Μουσικής (Όταν μιλάμε για τέτοια ονόματα να διαβάζουμε και κανένα βιογραφικό έτσι;), ο οποίος έχει κάνει πάρα πολλές καταγραφές παραδοσιακών τραγουδιών (για να 'χεις εσύ κι εγώ να ακούμε σήμερα και να ξέρουμε πώς τα είπαν οι γιαγιούλες δηλαδή...) και μεγάλη βιβλιογραφία, πήγε ο ίδιος στη μάνα του κ. Χρόνη, την κ. Χρυσάνθη, και από το στόμα της κατέγραψε επακριβώς τα τραγούδια της Θράκης, όπως του τα τραγούδησε...και
καμία αλλαγή δεν επέφερε...Ήταν δε από τους πιο αυστηρούς δασκάλους, σχετικά με το θέμα της αλλοίωσης της παραδοσιακής μουσικής...Πες στον συνεργάτη σου να μάθει καλύτερα ή, κάν' το κι εσύ, αν δε βαριέσαι...
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
3)Ο κος Αηδονιδης παρουσιαζεται,απο αλλους,ειμαι σιγουρος(μιας και το βιογραφικό του,π.χ. στην "Γη Του Ορφέα" δεν αναφέρει αντιπροσωπευτικος,αλλα απλα πιο γνωστος),ως ο αντιπροσωπευτικος τραγουδιστης της θρακης-Αφου λοιπον ειναι απο την Καρωτη,και γαλυχηθηκε μουσικα εκει,πως μπορει να ειναι αντιπροσωπος της Βορειας ή της Ανατολικης Θρακης,και να εκφραζει αυτες τις περιοχες βαζοντας τις υπο την ταμπελα "θρακη";Εχει υποθει,σε προηγουμενο μηνυμα,οτι οντως,αλλη η ανατολικα,αλλη η δυτικη,αλλη η βορεια-κατι περι γεωγραφιας,αν δεν κανω λαθος.Επισης,υπαρχει στα χερια συνεργατη μου και ερευνητη των χωριων των Ντοπιων Θρακιωτων(Μαρηδων-οπου και υπαγεται και η Καρωτη),κασεττα απο κουβεντα με τις γριες του χωριου οι οποιες ισχυριζονται,οτι κος Αηδονιδης δεν τραγουδαει οπως οι συντοπιτες του(κατι περι ντοπιολαλιας).
|
|
6. Λοιπόν τα επιχειρήματα του Παναγιώτη, για όσους δεν κατάλαβαν - γιατί είναι πράγματι δυσνόητη συντακτικά η γραφή του, σχεδόν Γραμμική Β' - για το ότι ο κ. Αηδονίδης δεν είναι ο αντιπροσωπευτικός τραγουδιστής της Θράκης:
- το βιογραφικό του στη "Γη του Ορφέα" δεν τον αναφέρει ως τον αντιπροσωπευτικό αλλά ως έναν από τους πιο γνωστούς τραγουδιστές της Θράκης
- στα χέρια συνεργάτη του Παναγιώτη και ερευνητή (Μια ερώτηση: είναι το ίδιο ερευνητής όσο εσύ..; Έτσι πληροφοριακά, για να ξέρω περί τίνος πρόκειται) ανευρέθη κασέτα με γιαγιούλες να ομολογούν (ναι ναι δημόσια) ότι ο κ. Αηδονίδης δεν τραγουδάει όπως οι συντοπίτες του...[Ω τι παράδοξο φαινόμενο...Κι εκεί που όλοι στη Θράκη είχαν μια φωνή, βρέθηκε ξαφνικά ένας Αηδονίδης να έχει διαφορετική φωνή....Απίστευτο πραγματικά...Δεν πρέπει να τον αφήσουμε έτσι...]
Το εξαιρετικό το άφησα τελευταίο:
"Αφου λοιπον ειναι απο την Καρωτη,και γαλυχηθηκε μουσικα εκει,πως μπορει να ειναι αντιπροσωπος της Βορειας ή της Ανατολικης Θρακης,και να εκφραζει αυτες τις περιοχες βαζοντας τις υπο την ταμπελα "θρακη";"
Μιλάμε έχω μείνει άναυδη... Σου είπε κανείς πως υπήρχε τραγουδαπαγόρευση μεταξύ των διαμερισμάτων της Θράκης. Εσύ έχεις την εντύπωση πως μεταξύ Βόρειας, Δυτικής και Ανατολικής Θράκης υπάρχουν δύο τεράστιες πόρτες που κλειδώνουν και οι δύστυχοι κάτοικοι της Ανατολικής δεν μπορούν να ακούσουν αυτοί που λένε στη Βόρεια και στη Δυτική κ.ο.κ. ????΄
Έχεις καταλάβει πως όταν μιλάμε για Ανατολική, Δυτική, Βόρεια ...μιλάμε για Θράκη, για μια και μόνη γεωγραφική έκταση.... Δε μιλάμε για Γαλλία και Αμερική..Μιλάμε για γείτονες περιοχές που κάποτε - όταν και δημιουργήθηκαν από το λαϊκό ποιητή τα περισσότερο τραγούδια - ήταν σε ενιαία έκταση....Η μουσική γι' αυτήν τη μεγάλη περιοχή ήταν κοινή και άλλοιωνόταν ανάλογα με τις εκάστοτε γειτνιάσεις. Η Βόρεια επηρεάστηκε από τα Βαλκάνια, η Ανατολική από το Βυζάντιο...η Δυτική κατέληξε να είναι σχεδόν ένα κράμα των δύο άλλων διαμερισμάτων, με ένα πιο στακάτο στοιχείο... Αυτή είναι όλη η ιστορία... Τα τραγούδια διαδίδονταν από στόμα σε στόμα, από χωριό σε χωριό, από πανηγύρι σε πανηγύρι...Δεν ήταν δύσκολο, να ξέρεις τι τραγόυδι και που μουσική έχει κάθε περιοχή...
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
Αληθεια,εσεις που υπερασπιζεστε με τοσο παθος την θρακη,ειστε απο κει;Κατι ξερω οτι ειστε απο την καλαματα...
|
|
Αλήθεια εσείς που υπερασπίζεστε με τόσο πάθος καθετί ενάντιο στην αξία του κ. Αηδονίδη, είστε βαλτός μήπως ; Κάτι ξέρω ότι είστε βαλτός...("Κάτι ξέρω ότι.." καλά αυτή είναι μια σύνταξη που δε θα χρησιμοποιούσα ποτέ, αλλά το κάνω για να ταιριάζει με τα λεγόμενά ΣΑΣ)
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
4)Τελος,αυτος ο ίδιος συνεργατης μου,που για ευνοητους λογους δεν υπαρχει περιπτωση να αποκαλυψω το ονομα του,σας προτεινει,εσας που ισχυριζεσται οτι κανετε το σωστο,ιδιαιτερα στην Θρακιωτικη μουσικη,με δικη του χρηματοδοτιση να παρετε την ορχηστρα σας και να κανουμε μια περιοδεια στα χωρια του Εβρου,και να δουμε ποση απηχηση θα εχει αυτη η νοθρη,βυζαντίζουσα εκδοχη της Θρακιωτικης μουσικης που πρεσβευετε στου ιδιους τους Θρακιωτες,και οχι σε αιθουσες ή μεγαρα μουσικης...
-Και με περισσια συμπαθεια,πρεπει να πω οτι αυτη η τυφλη προσυλωση και υπερασπιση στο τι πρεσβευει ο κος Αηδονιδης,μου φαινεται λιγο υποπτη...αυτο ειναι ερωτας,δεν ειναι υπερασπιση...
|
|
Να ΄ναι καλά ο συνεργάτης σου, που έχει την καλή διάθεση να μας πάει βολτίτσα...Ειδικά αν θέλει να πάει βολτίτσα και τον κ. Χρόνη, είναι πολύ ευγενικός...."Έλα παππού, να σου δείξω το σπιτικό σου..."
Τόσον καιρό που κάνει συναυλίες στη Θράκη ο Χρόνης Αηδονίδης πώς και δεν έχει πάρει ο υπνος το ακροατήριό του από το νοθρή, βυζαντινιζουσα εκδοχή της Θρακιωτικής Μουσικής; Έχεις το θράσος κι εσύ και οι όμοιοί σου και προτείνετε να πάμε μαζί (από που κι ως που? ) σε περιοδεία στη Θράκη, για να ελέγξετε αν τα τραγούδια που λέει ο Αηδονίδης κάνουν τον κόσμο να κοιμάται ή όχι...Είναι μεγάλη η αναίδειά σου κι εσένα και αυτών που σ' τα υποδεικνύουν όλ' αυτά που λες... Αντί να ντρέπεστε λιγάκι γι' αυτές τις κακεντρέχειες και τις κατινιές που βγάζετε απ' το στόμα σας, έχετε το θράσος να προτείνετε στον Αηδονίδη να τον πάτε περιοδεία... Για κατεβείτε απ' το καλάμι καλύτερα, γιατί τον Αηδονίδη να ΄στε βέβαια πως, όσο και να τον ψάχνετε, δε θα τον βρείτε εκεί πάνω που ανεβήκατε....Μεγάλο είναι το θράσος και πολύ μεγαλύτερο του αναστήματός σας...
Καλά αυτό το "βυζαντινίζουσα εκδοχή της θρακιωτικής μουσικής.." είναι κορυφαίο....Βυζαντινίζον λέμε κάτι που πάει να μοιάσει με βυζαντινό ενώ δεν είναι...Πάμε πάλι στη γεωγραφία, γιατί όπως φαίνεται ...πράγματι δεν έχεις ιδέα...Ξέρεις τι πάει να πεί Βυζάντιο και που βρισκόταν...Έχεις ιδέα που εκτείνεται η Θράκη...Έχεις ιδέα ότι όταν μιλάμε για Ανατολική Θράκη, μιλάμε για Βυζάντιο...Πόσο πια να βυζαντινίσει το Βυζάντιο???
Καλά όσο για το περί έρωτος...να μην το σχολιάσω καλύτερα... Δείχνει ότι έχεις πολλά κενά μέσα σου, αγαπητέ μου...Κοίταξε να τα καλύψεις κάπως...
Quote:
|
Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:
U CAN'T BRING ME DOWN
*Ξερετε,και η [b]ανεχεια ειναι πολλες φορες εγκληματικη[/b]
Και στην τελική,γιατί οι νεότεροι δεν ακολουθουν το παραδειγμα του κυριου Αηδονιδη,αλλα ψαχνουν πιο ατοφιες μορφες εκφρασης;
ενδεικτικα,καποιες δουλειες απο τους πιο γνωστους στον χώρο:
1)Γ.Ζιώγας-"Ψες ειδια στ'ονειρο μου"-
2)Β.Δημούδης-"ηλιοβασίλεμα στον Έβρο
3)Γιαννης Ξανθούλης-"Σκοποι & Τραγουδια Αν.Ρωμυλιας"
και οταν οσοι κανετε κριτικη σ'αυτα που,ακουσετε τις μουσικες που λεω,τοτε ξανα καν'τε μου,και να την δεχτω-εγω τουλαχιστον,εχω ακουσει και τα δυο,και Αηδονιδη-μαλιστα,πολυ περισσοτερο απο σας,και τους αλλους,και επελεξα...Εσεις μαλλον οχι....
|
|
Η ανέχεια εγκληματική? Τι να πω..Μέχρι τώρα ήξερα πως η ανέχεια κάνει τον άνθρωπο να υποφέρει, δεν έχει να φάει, να συντηρηθεί στη ζωή...αλλά όχι και να τον οδηγήσει σε έγκλημα...Αυτό παραπάει...
..Χμ...μάλλον ένα ακόμα γραμματικό λάθος...Μήπως η "ανοχή" , σου πάει καλύτερα ; Πιθανόν...
Μαθηματα παραδοσιακού τραγουδιού ευτυχώς παίρνω από καλό δάσκαλο. Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές σου, αλλά προτιμώ τους παλαιότερους..Πώς εσύ προτιμάς τις υψίσυχνες γυναικείες φωνές των γιαγιάδων...; Κάπως έτσι...
Όσο για να ξανάρθω να σου κάνω κριτική ούτε που να το σκέφτεσαι..Καταρχάς, δε σου έκανα κριτική, αλλά απαντούσα στα αφελή και ασυνάρτητα επιχειρήματά σου και απαντούσα με το ύφος σου και στον τόνο σου...
Και για να τελειώνουμε με τα ανεκδοτάκια, γιατί αρκετά γελάσαμε και σήμερα....
ΟΠΟΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ή ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΟΥ... Ελπίζω εσύ και οι όμοιοί σου να μην έχετε φτάσει στο ύψος αυτό της παραφροσύνης ότι έχετε προσφέρει τα ίσα ή και περίσσότερα από τον κ. Χρόνη, ώστε να μπορείτε να τον κρίνετε....
"Η ζωή χωρίς μουσική θα ήταν ένα σφάλμα..." Νίτσε
[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: gate on 11-04-2005 01:30 ]