ελληνική μουσική
    775 online   ·  210.833 μέλη

    Δημοτικό ωδείο, ιδιωτικό ή δάσκαλος;

    melodiousdissonance
    25.09.2012, 19:48

    Καλησπέρα, Ελπίζω να βρίσκομαι στο σωστό sub-forum.

    ενδιαφέρομαι να ξεκινήσω μαθήματα ακουστικής κιθάρας, είμαι τελείως αρχάρια. όμως το θέμα μου είναι ότι δεν θέλω να κάνω κανονικές σπουδές στο όργανο, αλλά να μάθω κάποια βασικά και μετά να ασχοληθώ με κομματάκια rock/εντεχνο/blues τέτοια φάση γενικώς. προσαρμοσμένο πρόγραμμα δηλαδή.

    θα ήθελα να μάθω:

    α) υπάρχει η δυνατότητα να γίνει κατι τετοιο σε ωδειο, και δη δημοτικό;

    β) σε περίπτωση που δεν, τα ιδιωτικά αναλαμβάνουν προσαρμοσμένο πρόγραμμα;

    γ) υπάρχει και η επιλογή του δασκάλου, όμως οικονομικά ποιο είναι πιο συμφέρον;

    θα ρωτήσω σίγουρα αλλά θα ήθελα κάποιες γνώμες για να μην χάνω πολύ χρόνο. ελπίζω να μην ρωτάω υπερβολικά πολλά. :D


    -----------------

    “I believe that love that is true and real creates a respite from death. All cowardice comes from not loving, or not loving well, which is the same thing.”

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 25-09-2012 23:01 ]


    costaspanag
    25.09.2012, 22:41

    Είναι γεγονός ότι το επίσημο πρόγραμμα σπουδών των ωδείων, που καθορίζεται από το κράτος,  αντιμετωπίζει τον κάθε μαθητή σαν μελλοντικό δεξιοτέχνη και επαγγελματία μουσικό και δεν προβλέπονται προγράμματα εκπαίδευσης ειδικά για ερασιτέχνες. Αποτέλεσμα είναι πολλοί να αρχίζουν με όρεξη και στην πορεία να απογοητεύονται και να σταματούν το ωδείο.

    Αν όμως τους πεις από την αρχή ότι δεν σε ενδιαφέρει η δεξιοτεχνία, οι μακρές σπουδές και τα πτυχία, νομίζω θα μπορούσες να κάνεις μόνο αυτό που εσύ θέλεις. Ίσως αυτό να είναι ευκολότερο με ιδιαίτερα μαθήματα με δάσκαλο, αν ο δάσκαλος δεν περιορίζεται από "ωδειακή" νοοτροπία.

    Υπάρχουν εδώ πολλοί αρμόδιοι να σου απαντήσουν.


    melodiousdissonance
    26.09.2012, 02:57

    Παράθεση:

    Το μέλος costaspanag στις 25-09-2012 στις 22:41 έγραψε...