ελληνική μουσική
    682 online   ·  210.832 μέλη

    Εκμάθηση Σαξοφώνου

    Niksaoul
    26.12.2012, 17:54

    Καλησπέρα σε όλους! {#emotions_dlg.biggrin}

    Είμαι μαθητής γυμνασίου και παρακαλουθώ μαθήματα αντίστοιξης και ενοργάνωσης σε ωδείο, επίσης κάνω πιάνο... Μέσα από το μάθημα της ενοργάνωσης, μου βγήκε μια κρυφή επιθυμία... Θα θελα να μάθω σαξόφωνο! {#emotions_dlg.clap}

    Στη μπάντα του χωριού μου, μ' ενημέρωσαν ότι κανείς δεν παίζει κλαρινέτο, οπότε ίσως θα μπορούσα να μάθω τα βασικά εκεί... Σαξόφωνα δεν υπάρχουν... Θα θελα να ρωτήσω, επειδή οι τεχνικές είναι παρόμοιες, αν θα μπορούσα έχοντας μάθει τα βασικά στο κλαρινέτο να παίξω σαξόφωνο... Προς το παρόν τουλάχιστον δεν θα θελα να μπλέξω με ΕΠΙΠΛΕΟΝ μαθήματα σε ωδεία... Οπότε... Περιμένω τις απαντήσεις σας! Ευχαριστώ Smile

    Υ.Γ. συγχωρέστε με για την ασχετοσύνη μου... {#emotions_dlg.tt2}


    delta66
    26.12.2012, 21:48

    Που εισαι?


    Niksaoul
    27.12.2012, 10:43

    Μαυροθάλασσα Σερρών {#emotions_dlg.yes}


    delta66
    27.12.2012, 14:06

    Αν θελεις να μαθεις σαξοφωνο, για αρχη πρεπει να βρεις σαξοφωνο, (οχι κλαρινετο) και μετα να βρεις ενα καλο δασκαλο.

    Ισως θα ηταν καλυτερα πρωτα να βρεις το δασκαλο, για να σε βοηθησει και στην ανευρεση σωστου οργανου.

    Αν αποφασισεις να ασχοληθεις σοβαρα, η υποθεση θελει θυσιες.

    Ισως και ταξιδακι (πχ Θεσ/νικη), για να κανεις το μαθημα σου.

    Αν απλα θελεις να "δοκιμασεις", δεν θα κερδισεις τιποτα κανωντας το σε λαθος οργανο (κλαρινετο) και μπορει αυτο να σε αποπροσανατολισει. Τουλαχιστον δοκιμασε με το σωστο οργανο.


    Niksaoul
    27.12.2012, 16:40
    Εάν έμενα σε πόλη θα ταν πολύ εύκολο για μένα, εδώ που είμαι πολύ απλά, δεν γίνεται... Οπότε το ότι ξέρω κλαρινέτο δεν σημαίνει ότι μπορώ να παίξω σαξόφωνο...
    Niksaoul
    27.12.2012, 18:03