ελληνική μουσική
    694 online   ·  210.832 μέλη

    Μοιάζουν τα 2 τραγούδια; - Θέλουμε τη γνώμη σας

    3wgr
    21.03.2013, 19:22

    Φρονω πως με παρεξηγησατε....οταν τιθονται καποιοι οροι αυτοι αφορουν δυο μερη..σαφως ειναι υποχρεωση των συμμετεχοντων να τους τηρουν αλλα ειναι τουλαχιστον  για μενα αυτονοητο οι διοργανωτες να ''αστηνομευσουν'' την τηρηση τους διοτι στην τελικη αυτοι βαζουν την υπογραφη τους στο τελικο αποτελεσμα και  στην τελεικη εκτιθονται οταν τετοια τους εχουν ξεφυγει..

    Να σας το πω διαφορετικα..Ενας γνωστος μουσικοσυνθετης υπογραφει ενα καινουργιο τραγουδι το οποιο εχει τα εχεγκυα να γινει μεγαλη επιτυχια...αλλα η δισκογραφικη το δινει σε εναν αφωνο τραγουδιστη που το καταστρεφει....θελετε να μου πειτε οτι ο μουσικοσυνθετης δεν εχει πλεον ευθυνη απο την στιγμη που ειπε εγω θελω αυτο αλλα τελικα το αποτελεσμα τον προσβαλει??γιατι εδω κατι αντιστοιχο συμβαινει...θεσατε καποιους ορους αφεθηκατε στο φιλοτιμο των συνθετων ,τραγουδοποιων και τραγουδιστων και καποιοι απο αυτους σας εξεθεσαν....θες να μου πεις οτι δεν θα κανετε τιποτα για αυτο??οκ..δεκτο δικαιωμα σας...αλλα οχι οτι δεν οφειλετε ..ειναι επιλογη σας...απολυτα σεβαστο....

    Στο θεμα τωρα αν προκειται για κλοπη σε επιπεδο νομικο με το γραμμα του νομου ή οχι, θεωριτικα σαν διοργανωτες αυτο επρεπε απο την στιγμη που δημιουργηθηκε θεμα εδω μεσα να το ερευνησετε αμεσως και οχι να μπαινετε στην διαδικασια να λετε να κανουμε δυο πενταγραμμα και να συγκρινουμε ....ασε που για το πρωτο τραγουδι ουτε πενταγραμμα πρεπει να κανουμε ουτε τιποτα..φωναζει απο χιλιομετρα...για το δευτερο στο θεμα της αντιογραφης των στιχων αν θελετε να το δειτε νομικα δεν ξερω τι ισχυει αλλα ηθικα ειναι απαρδεκτο να ειναι οι ιδιοι ακριβως στιχοι στο ρεφρειν...τελοσπαντων εσεις ειδοποιησατε τους δημιουργους των οριτζιναλ τραγουδιων οτι υποβληθηκαν στο διαγωνισμο αυτα τα τραγουδια που ειναι καταφανως (με νομικη ή οχι τεκμηριωση) στιριγμενα στην δουλεια τους για να προβουν σε ενεργειες??θεωρειτε οτι ουτε αυτο εμπιμπτει στις αρμοδιοτητες σας σαν διοργανωτες??

    Τελος το θεμα του αν θα ψηφισετε εσεις προσωπικα τα τραγουδια ή οχι για την διαδικασια ειναι ελαφρως αδιαφορο...καθοτι ηδη εχουν μαζεψει αρκετες ψηφους ..τα μελη που ηδη τα ψηφισαν δεν μπορουν τωρα να ξαναψηφισουν ε?αρα ???λογικα ισως τα κομματια να περασουν στον τελικο οπου θα μπουν με καποιο ''στιγμα'' εχωντας ομως ηδη αφαιρεσει την δυαντοτητα απο δυο αλλα αξιολογα τραγουδια να διαγωνσιτουν και να διεκδηκησουν μια θεση και μια προβολη σε αυτο τον διαγωνισμο???ηθικα αυτο το θεωρειτε σωστο σαν διοργανωτες???παρακαλω ξεκαθαριστε μας το για να ξερουμε πως θα κινηθουμε και εμεις μελλοντικα σε μια αντιστοιχη περιπτωση...θα κοιταξουμε το γραμμα του νομου,την ηθικη,την ουσια,την ευκαιρεια,την ευκολη λυση,τις υποχρεωσεις μας??τι τελικα μετραει πιο πολυ???

    Η συζητηση αυτη εχει τελικα για μενα ακαδημαικο χαρακτηρα οπως σας εχω πει ηδη καθοτι ξερετε οτι δεν εχω αμεσο συμφερον απο οποιαδηποτε κινηση και να γινει..απλα σαν νεος δημιουργος σε μια χωρα που ψαχνει το βηματισμο της ψαχνω και εγω να βρω με ποιους τροπους θα διακριθω και θα ξεχωρισω και με ποιο σετ κανονονων παλευω να το κανω αυτο..Συγχωρεστε μου οποια πιθανη αγανακτηση,δεν εχω καμια μα καμια απολυτως προθεση να προσβαλω κανενα ,μεταφερω καθαρα την νοοτροπια μου και τους προβληματισμους μου και τιποτα αλλο σε προσωπικο επιπεδο καθοτι δεν γνωριζω και κανενα προσωπικα,ουτε εκ των διαχειριστψν ουτε εκ των διαγωνιζομενων...απλα αναλυω πως πιστευω εγω οτι καποια πραγματα θα επρεπε να λειτουργησουν ,τι ειναι δικαιο και προσπαθω να συμμετεχω στην διαμορφωση μια πιο δικαιας μουσικης κοινοτητας και πολιτισμου γιατι ολοι μας εχουμε φαει ηδη πολλα σ#$%##α εκει εξω απο την αναξιοκρατεια ,την αδικια και την μετριοτητα και απλα ψαχνουμε να βρουμε αν κανουμε εμεις κατι λαθος ή στραβα αρμενιζουμε...

    στην διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινιση και προκαταβολικα συγνωμη αν προσβαλω καποιον...σιγουρα δεν μπορουμε να αρεσουμε σε ολους αλλα δεν ηρθα εδω μεσα για να δημιουργησω εχθρες και κακιες..ηρθα απλα να μοιραστω την μουσικη μου και κατ επεκταση την προσωπικοτητα μου....

    Θερμες ευχαριστιες για το γρηγορο αντανακλαστικο σας στις παρατηρησεις μου και για τον χρονο που αφιερωνετε σε εμενα!!!


    3wgr
    21.03.2013, 19:25
    επεισης συγνωμη για τα πολλα ορθογραφικα..γραφω απο ψυχης και σπανιως ασχολουμαι με αυτα..αλλα ξερω οτι ειναι λαθος!!
    sillia
    21.03.2013, 20:43

    Το δειλιάζουν απο που βγαίνει?

    Με όλο τον σεβασμό μου σε όσα γράφεις !


    jorge
    21.03.2013, 21:08

    Παράθεση:

    Το μέλος 3wgr στις 21.03.2013, 19:22 έγραψε...

    θεσατε καποιους ορους αφεθηκατε στο φιλοτιμο των συνθετων ,τραγουδοποιων και τραγουδιστων και καποιοι απο αυτους σας εξεθεσαν....θες να μου πεις οτι δεν θα κανετε τιποτα για αυτο??οκ..δεκτο δικαιωμα σας...αλλα οχι οτι δεν οφειλετε ..ειναι επιλογη σας...απολυτα σεβαστο....

    Αγαπητέ, ευχαριστούμε καταρχήν για το πολιτισμένο επίπεδο διαλόγου. Δεν υπάρχει κανένα θέμα παρεξήγησης, να είσαι σίγουρος. Το οτι είσαι καλοπροαίρετος είναι κάτι περισσότερο από εμφανές.

    Στο παραπάνω τώρα. Αστυνόμευση υπάρχει και μάλιστα αυστηρή σε περίπτωση που αποδειχθεί οτι κάποιος έχει παραβεί κάποιον όρο. Εκεί σαφώς θα αντιδράσουμε και θα ακυρώσουμε και συμμετοχές.

    Παράθεση:

    Στο θεμα τωρα αν προκειται για κλοπη σε επιπεδο νομικο με το γραμμα του νομου ή οχι, θεωριτικα σαν διοργανωτες αυτο επρεπε απο την στιγμη που δημιουργηθηκε θεμα εδω μεσα να το ερευνησετε αμεσως και οχι να μπαινετε στην διαδικασια να λετε να κανουμε δυο πενταγραμμα και να συγκρινουμε ....

    Η άποψή μας είναι πως δεν τίθεται νομικό ζήτημα. Αφού όμως κάποιοι επιμένετε, σας δώσαμε την ιδέα σύγκρισης πενταγράμμων.

    Παράθεση:
    ασε που για το πρωτο τραγουδι ουτε πενταγραμμα πρεπει να κανουμε ουτε τιποτα..φωναζει απο χιλιομετρα...για το δευτερο στο θεμα της αντιογραφης των στιχων αν θελετε να το δειτε νομικα δεν ξερω τι ισχυει αλλα ηθικα ειναι απαρδεκτο να ειναι οι ιδιοι ακριβως στιχοι στο ρεφρειν...

    Αφού υπάρχει τέτοια ομοιότητα, φτιάξε τα πεντάγραμμα να μιλάμε συγκεκριμένα. Όσον αφορά την αντιγραφή των στίχων, αυτό δεν στέκει. Πόσα τραγούδια έχουν για ρεφραίν το "Σ' αγαπώ" για παράδειγμα;

    Παράθεση:

    τελοσπαντων εσεις ειδοποιησατε τους δημιουργους των οριτζιναλ τραγουδιων οτι υποβληθηκαν στο διαγωνισμο αυτα τα τραγουδια που ειναι καταφανως (με νομικη ή οχι τεκμηριωση) στιριγμενα στην δουλεια τους για να προβουν σε ενεργειες??θεωρειτε οτι ουτε αυτο εμπιμπτει στις αρμοδιοτητες σας σαν διοργανωτες??

    Ασφαλώς και ΔΕΝ εμπίπτει. Αφού θεωρείτε οτι πρέπει να ειδοποιήσετε τους δημιουργούς, γιατί δεν το κάνετε εσείς; Ολοι έχουν ιστοσελίδα.

    Παράθεση:

    Τελος το θεμα του αν θα ψηφισετε εσεις προσωπικα τα τραγουδια ή οχι για την διαδικασια ειναι ελαφρως αδιαφορο...

    Έχεις δίκιο, αλλά θέλω κι εγώ να λέω τη γνώμη μου.

    Παράθεση:

    καθοτι ηδη εχουν μαζεψει αρκετες ψηφους ..τα μελη που ηδη τα ψηφισαν δεν μπορουν τωρα να ξαναψηφισουν ε?αρα ???λογικα ισως τα κομματια να περασουν στον τελικο οπου θα μπουν με καποιο ''στιγμα'' εχωντας ομως ηδη αφαιρεσει την δυαντοτητα απο δυο αλλα αξιολογα τραγουδια να διαγωνσιτουν και να διεκδηκησουν μια θεση και μια προβολη σε αυτο τον διαγωνισμο???ηθικα αυτο το θεωρειτε σωστο σαν διοργανωτες???

    Μας ζητάς τι ακριβώς; Να ακυρώσουμε 2 συμμετοχές επειδή υπάρχει ένδειξη έντονης επιρροής; Κλοπή είπαμε δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μας. Απέδειξε μας οτι υπάρχει παράβαση των όρων και να είσαι σίγουρος πως τα τραγούδια θα ακυρωθούν άμεσα.

    Παράθεση:
    παρακαλω ξεκαθαριστε μας το για να ξερουμε πως θα κινηθουμε και εμεις μελλοντικα σε μια αντιστοιχη περιπτωση...θα κοιταξουμε το γραμμα του νομου,την ηθικη,την ουσια,την ευκαιρεια,την ευκολη λυση,τις υποχρεωσεις μας??τι τελικα μετραει πιο πολυ???

    Αν ήσουν δικαστής θα δίκαζες βάσει νόμου ή ηθικής;

    Από τη στιγμή που μας βάζεις στη θέση του δικαστή, αυτή είναι η απάντηση. Ακύρωση συμμετοχής υπάρχει όταν υπάρχουν όχι μόνο ενδείξεις, αλλά και αποδείξεις αντιγραφής. Τόσοι μουσικοί είστε εδώ μέσα, αποδείξτε το. Και να είστε σίγουροι οτι η διοργάνωση θα κάνει αυτό που πρέπει. Όλος εξάλλου ο μηχανισμός που έχουμε στήσει, στηρίζεται στην αξιοκρατία που θέλουμε να έχει ο διαγωνισμός. Αν δεν μας ένοιαζε ή ήμασταν "άντε να γίνει ο διαγωνισμός να γίνει σαματάς και χαβαλές", δεν θα βάζαμε ούτε περιορισμούς, ούτε θα βάζαμε επίπεδα ελέγχου ψήφων.


    eliasmavroskoufis
    21.03.2013, 23:45

    Προσωπική μου άποψη 

    Για όλα τα τραγούδια θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι κλεμμένα, ότι μοιάζουν με άλλα, 

    ότι έχουν στίχους ίδιους με άλλα τραγούδια, πολύ σωστά ανέφερε ο χορχε τη λέξη σ'αγαπώ

    όπως επίσης υπάρχουν άπειρες  λέξεις και στίχοι ακόμα.

    Επίσης τίποτα δεν είναι καινούργιο και εν δυνάμει όλα θεωρούνται κοπιες κάτι άλλου. 

    Εν κατακλείδι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα τραγούδια, μάλιστα θα συγχαρώ τους δημιουργούς 

    αν καταφέρουν να περάσουν αυτό που θέλουν μέσα από τα τραγούδια τους ακόμα κι αν είναι ή αν κάποιοι 

    τα θεωρούν αντιγραφές. Αν μία "αντιγραφή" πιάσει τότε δεν θα 'ναι τυχαίο.

    Όσο για το ηθικό του πράγματος... δενβρίσκω ανήθικο υο αν μια αντιγραφή αρέσει σε κάποιον πιο πολύ απ'το "πρωτογενές" κάποιου άλλου ... Αν δλδ αντανακλαστικά ο ακροατής πηγαίνει στο τραγούδι το οποίο έχει συνηθίσει στ'αυτιά του περισσότερο τότε αυτό δεν γίνεται μόνο με τις αντιγραφές, αλλά και με τραγούδια του ίδου είδους-στυλ.

    Άρα δεν είναι το πρόβλημα η μία ανιτγραφή ή οι δύο (θυμίζω πως όλα μπορούν να θεωρηθούν αντιγραφές, με πολύ κόπο αν ψάξω κάτι θα βρω), αλλά τα κριτήρια του κάθε ακροατή που ψηφίζει, συνεπώς καθένας έχει δικαίωμα να ψηφίζει με όποια κριτήρια νομίζει οπότε όλα καλά :))

    Δημιουργούμε μέσα από τις αναμνήσεις,μέσα από σκέψεις παλιές,μέσα από πρότυπα,άρα υπάρχει το καινούργιο;το πρωτογενές;

    Προσωπικά πιστεύω πως όχι

    Φιλικά και καλή συνέχεια σε όλους


    3wgr
    22.03.2013, 01:00

    θεωρω πως η συνεχιση αυτης της συζητησης μαλλον δεν εχει ιδιατερο νοημα..κινουμαστε σε εντελως διαφορετικο μηκος κυματος.απο την στιγμη που δεν θεωρειτε εσεις οτι δεν υπαρχει θεμα σαν διοργανωτες ολα τα υπολοιπα ειναι μαλλον περιττα....επισης μου κανει τρομερη εντυπωση που δεν υπαρχουν περισοτεροι που θελουν να ακυρωθουν τα εν λογω τραγουδια οποτε για μια ακομα φορα η αποψη μου μειοψηφει και κατα συνεπεια  παλι δεν εχει νοημα.

    Θα σταθω παρολαυτα σε ενα σημειο των γραφομενων σου περι του αν εισασταν δικαστες αν θα προτιμουσα να αποφασισετε με βαση την ηθικη ή το γραμμα του νομου..και η απαντυση μου στην περιπτωση αυτη ειναι οτι θα ηθελα να λειτουργησετε με κοινη λογικη και να μην επιτρεψετε να δημιουργηθει καμια αμφιβολια οσο αφορα το κυρος του θεσμου που προσπαθειτε να καθιερωσετε....προφανως και η κοινη λογικη παλι ειναι αρκετα σχετικη για τον καθενα οποτε ισως και ετσι να μην βγαζαμε ακρη.αλλωστε δυο ποστ πιο πανω ο ιδιος εθεσες θεμα ηθικης και οχι εγω..απλα πατησα πανω σε αυτο και προσπαθησα να καταλαβω τι ακριβως τελικα μετραει περισοτερο...

    Κακα τα ψεματα το συμβαν ειναι ατυχες και δημιουργησε ηδη ασχημες εντυπωσεις που συζητιουνται ηδη και σε αλλα καλλιτεχνικα πηγαδακια...η ζημια δυστυχως εγινε κατ εμε.ειτε ακυρωθουν ειτε οχι τα τραγουδια απλα χασαμε μια ευκαιρεια ακομα να διοργανωσουμε(και επιτρεψτε μου τον πλυθηντικο αν και δεν ειμαι διοργανωτης αλλα συμμετεχων,θεωρω οτι ολο αυτο το κανουμε μαζι απλα απο διαφορετικα ποστα) κατι στο οποιο δεν θα υπαρχουν σκιες...

    παρολα αυτα η προσπαθεια θα συνεχιστει με η χωρις εμενα..ειμαι σιγουρος οτι θα συνεχιστε να προσπαθειτε για το καλυτερο.ειμαι υποχρεωμενος απο φυσης μου να ελπιζω και να προσδοκω το καλυτερο και ετσι θα συνεχισω να πορευομαι..καλη συνεχεια και καλη επιτυχια στο υπολοιπο του διαγωνισμου...


    Jazz-Guitar
    22.03.2013, 01:11

    Παραθέτω transcibed παρτιτούρα στα επίμαχα μέρη των δύο κομματιών. Ανά ζευγάρι πενταγράμμων, από πάνω το "Τελευταία Μέρα" και από κάτω "Το χρώμα των ονείρων",  για άμεση σύγκριση. Έκανα transcribing μόνο τις μελωδίες, γιατί έτσι κι αλλιώς η αρμονία δεν κατοχυρώνεται νομικά (η ίδια μελωδία μπορεί να εναρμονιστεί με πολλούς τρόπους). Στο τραγούδι "Τελευταία Μέρα" η μελωδία αρχίζει στο 0:16, στο Υoutube και  στο τραγούδι "Το χρώμα των ονείρων" η μελωδία αρχίζει στο 0:33, στην στην σελίδα του διαγωνισμού. Δεν συμπεριέλαβα κάποιες μικρο-παύσεις που κάνει ο τραγουδιστής των "Διάφανα Κρίνα" , λόγω ερμηνείας και αυτό φαίνεται αργότερα στο τραγούδι, που στην ίδια μελωδία βάζει παύσεις  σε διαφορετικά σημεία.  

    (κλικ εδώ για ποιο καθαρή εικόνα της παρτιτούρας)

    Βλέπουμε, ότι όλες οι νότες είναι ίδιες, μέχρι το 1ο beat του 3ου μέτρου. Έπειτα οι επόμενες 2 νότες ναι μεν διαφέρουν στο ύψος, άλλα είναι πανομοιότυπες ρυθμικά. Στο 4ο μέτρο η πρώτη νότα είναι κοινή, στο τραγούδι "Τελευταία Μέρα" το υπόλοιπο μέτρο είναι πάυση και στο τραγούδι "Το χρώμα των ονείρων" στο ίδιο μέτρο συνεχίζει την μελωδία με το ίδιο ακριβώς ρυθμικό μοτίβο (τέταρτο παρεστιγμένο, τέταρτο παρεστιγμένο, τέταρτο). Στα επόμενα 4 μέτρα επαναλαμβάνονται ακριβώς τα 4 πρώτα μέτρα.  Στο 9ο μέτρο το τραγούδι "Τελευταία Μέρα" αλλάζει μελωδικό και ρυθμικό μοτίβο επομένως επικεντρωνόμαστε  στο τραγούδι "Το χρώμα των ονείρων" από δω και πέρα και εδώ είναι που αρχίζει να αποκτάει το θέμα ενδιαφέρον, διότι εδώ ο συνθέτης εξελίσσει την πρώτη ιδέα. Δηλαδή έχουμε παραλλαγή της πρώτης 4μετρης ιδέας/φράσης και πρόκειται για εξέλιξη, διότι το ρυθμικό μοτίβο παραμένει ακριβώς το ίδιο και απλά αλλάζουν οι νότες στα 2 πρώτα μέτρα δίνοντας ελαφριά αρμονική ένταση στην ίδια ιδέα.

    Παράθεση:

    Το μέλος kevinv στις 12.01.2013, 13:48 έγραψε...
    Λοιπον...οι μελωδικές γραμμες των δυο κομματιών ειναι εκ διαμέτρου αντίθετες,η ενορχηστρωση το ιδιο,το θεμα,οι φωνες..καμια σχέση!το οτι έτυχε και μόνο να μοιάζει η εισαγωγή της κιθάρας με ενα τραγουδι, το οποίο κιολας πρώτη φορά στη ζωή μου ακούω,με το δικό μου, δε νομίζω οτι σημαίνει κάτι!

     

    Σίγουρα οι μελωδικές γραμμές δεν είναι εκ διαμέτρου αντίθετες όπως είδαμε παραπάνω, άλλα πάρα πολύ (μα πάρα πολύ) όμοιες. Η ενορχήστρωση δεν μπορεί να σταθεί σαν επιχείρημα διότι ένα κομμάτι μπορεί να ενορχηστρωθεί με αμέτρητους διαφορετικούς τρόπους. Και το γεγονός ότι το άρπισμα της κιθάρας στην εισαγωγή είναι πανομοιότυπο και στα δύο κομμάτια δεν αφήνει περιθώρια για συμπτώσεις. Ποια είναι η πιθανότητα να έτυχε  στην εισαγωγή το άρπισμα της κιθάρας να είναι ολόιδιο και ταυτόχρονα η βασική μελωδία του τραγουδιού "Το χρώμα των ονείρων" να ακούγεται καθαρά σαν να έχει βασιστεί στην μελωδία του τραγούδιου "Τελευταία Μέρα". Ποια είναι η πιθανότητα για τέτοια σύμπτωση? Η πιθανότητα είναι τόσο μικρή (μπορεί και 1 στο εκατομμύριο), που υποψιάζομαι πως το μέλος kevinv λέει ψέμματα πως δεν έχει ακούσει το επίμαχο τραγούδι και όχι απλά το έχει ακούσει, άλλα δανείστικε τα πρώτα μέτρα του τραγουδιού και έπειτα  εξέλιξε την ιδέα διαφορετικά. Τέλος να προσθέσω, πως με το να δηλώνει ότι δεν έχει ακούσει το επίμαχο κομμάτι, είναι ύποπτο και υποδηλώνει δόλο. Όλα αυτά κατά την γνώμη μου φυσικά, όπου τεκμηρίωσα όσο μπορούσα...

    Δεν ξέρω κάτα πόσο όλα αυτά αντικρούουν τους κανονισμούς του διαγωνισμού, επομένωςτον τελευταίο λόγο τον έχουν οι admins...


    -----------------

    "Κανείς δεν γεννήθηκε σπουδαίος, οι σπουδαίοι άνθρωποι δούλεψαν σκληρά" Jamey Aebersold

    [ τροποποιήθηκε από τον/την Jazz-Guitar, 22-03-2013 01:25 ]


    3wgr
    22.03.2013, 17:37

    Απο περιεργεια που τα εγραψε αυτα ο φιλος???γιατι προφανως καπου το εχασα αυτο...ή δεν ηταν δημοσια η απαντηση....εστι ρε παιδια για να γινεται κουβεντα...


    3wgr
    22.03.2013, 18:14

    Η τελικη μου προταση ειναι η εξης και θεστε την στην διαθεση του κοινου ....πιστευω οτι ο γυρος αυτος ενοψει των αποκαλυψεων που υπηρξαν αλλα και των θεσεων που παρθηκαν πρεπει να ακυρωθει και να τεθει νεο διαστημα ψηφοφοριας των τραγουδιων αυτου του γυρου..αφου πιστευετε οτι δεν τιθεται νομικο θεμα για ακυρωση των τραγουδιων,τουλαχιστον θα πρεπει τα μελη να ψηφισουν εχωντας ομως υποψην τους την υποκειμενικη αληθεια για τα εν λογω τραγουδια και την αποψη ή απουσια αυτης των δημιουργων...αυτη ειναι η αποψη μου..αν και παρολ αυτα τα τραγουδια αυτα φτασουν στον τελικο..,το κοινο μιλησε τουλαχιστον γνωριζωντας περισοτερα πραγματα απο οτι πριν και η αποφαση του ειναι συνειδητη!!!και κανεις δεν μπορει να πει τιποτα μετα ουτε για τους διοργανωτες ουτε για τους συμμετεχοντες..


    vasilispoul
    23.03.2013, 12:58

    Καταλαβαίνω την αγωνία και των δημιουργών αλλά και όλων των συμμετεχόντων για τα αποτελέσματα και την εξέλιξη του Διαγωνισμού. Καλώς έγινε η κατάθεση των τραγουδιών που "μοιάζουν" για να μπορέσει να βγάλει ο καθένας συμπεράσματα.

    Παρόλα αυτά πιστεύω ότι εν μέσω της διαδικασίας είναι άκομψο & άκαιρο να κοπεί κάποιο ή ακόμα περισσότερο να επαναληφθεί η διαδικασία επιλογής για ένα γκρουπ . Κάπως έπρεπε η διοργανώτρια επιτροπή να έχει τσεκάρει από πριν τις συμμετοχές. Είναι και δύσκολο εδώ που τα λέμε να μπει και μια νομική φόρμα σε κάθε τι, η τέχνη έχει κι ένα βαθμό ελευθερίας.

    Όσον αφορά την ουσία που συζητάμε, διαπιστώνω κι εγώ ότι "Του θάνατου και του έρωτα" είναι κατά πολύ επηρεασμένο από "τα Πάγια" σε σημείο να έχουν αντιγραφεί αρκετά σημεία, μελωδία και ρυθμός, με κάποια μικρή διαφοροποίηση στο ρεφραίν. Κάτι που διάβασα και συμφωνώ απόλυτα είναι  ότι όποιος κοπιάρει κάνει ότι κάνει αλλά δεν μπορεί να κλέψει την ψυχή του πρωτότυπου τραγουδιού. Νομίζω ότι ανεξάρτητα από την πορεία του κομματιού στο διαγωνισμό θα έχει ένα "αστερίσκο" από το θέμα αυτό και δεν χρειάζεται να συμβεί κάτι περισσότερο.

    Για τη δεύτερη περίπτωση  όμως πιστευω ότι το "Σαν Αερικό" είναι κάτι διαφορετικό. Γιατί το μόνο κοινό στα δύο κομμάτια που συγκρίθηκαν ήταν ακριβως αυτές οι δύο λέξεις, και το φωνητικό συνοδευτικό "οο" που το κάνει μάλιστα σε διαφορετικό τόνο και σε άλλη ηχητική κίνηση. Δεν γνωρίζω αλλά θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου και θα πω ότι ο δημιουργός του ήξερε, είχε υπόψη του το τραγούδι που λέει η Κανά. Και λοιπόν; Αποφάσισε να φτιάξει ένα δικό του Αερικό σαν καλώς εννοούμενη κόντρα και άμιλλα δημιουργική πάνω στο ίδιο θέμα. Οφείλω να ομολογήσω ότι τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό. Το Αερικό το διαγωνιζόμενο είναι κατ' εμέ καλύτερο από το Αερικό που λέει η Κανα. Και σε στίχο και σε μουσική πρωτοτυπία αλλά και σε ύφος. Αν κάτι αρέσει στο Αερικό της Κανά ήταν η φωνή της. Όσον αφορά την αντιγραφή των δύο λέξεων κάπου είμαστε υπερβολικοί. Και άλλοι καλλιτέχνες έχουν ίδιο τιτλο σε ένα θέμα αλλά η ουσία "το μέσα" των τραγουδιών είναι διαφορετικό. Πόσες και πόσες λέξεις δεν έχουν επαναληφθεί σε τραγούδια; Δεν σημαίνει ότι αντέγραψαν, ούτε στην τελική έχει το copyright ένας για να "αερικολογεί" ή να "θαλασσολογεί" να "νεραιδολογεί" κλπ. Ασε που το να επαναλάβεις στα δικά σου ένα τίτλο τραγουδιού, έχει το μεγάλο ρίσκο να φανείς ο φτωχός συγγενής. Και πραγματικά αν ήθελε να κινηθεί "έξυπνα" ο συνθέτης εδώ θα ήταν το πιο εύκολο να έβρισκε δύο άλλες λέξεις για εκείνο το σημείο. Καταλήγω λοιπόν ότι το πιθανότερο είναι να δούλεψε δημιουργικά πάνω στο ίδιο θέμα, φτιάχνοντας κάτι δικό του πάνω σε αυτό το άπιαστο...αερικό.

    Καλή επτυχία εύχομαι σε όλα τα κομμάτια, να ξαναπώ ότι δεν μετέχω στο διαγωνισμό, έχω καλό φίλο και συνεργάτη σε ένα από τα κομμάτια που παίζουν γύρω στην πεντάδα του γκρουπ κι έχω την ιδια αγωνία μαζί του, όμως δεν αναφέρομαι σε αυτό για να μην επηρεάσω! Μια υποκειμενική άποψη και με το χέρι στην καρδιά είναι η παρέμβασή μου.


    -----------------

    B.Π.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την vasilispoul, 23-03-2013 13:30 ]


    3wgr
    23.03.2013, 14:34
    καποια στιγμη δεν θα πρεπει να προκρινουμε την ουσια εναντι της κομψοτητας ομως φιλε μου?????αναρωτιεμαι ποτε θα ερθει αυτη η στιγμη....
    THANOS35
    23.03.2013, 16:08

    Συμφωνώ με τις επισημάνσεις του vasilispoul απόλυτα. Διακρίνω πολλά κοινά στοιχεία στο "ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ" , το "ΑΕΡΙΚΟ" ωστόσο θεωρώ και γω ότι δεν είναι αντιγραφή σε καμιά περίπτωση.Κατά τη γνώμη μου και με αυστηρά τα δεδομένα που έχουμε,είναι άδικη η "οξεία"ή μη αν θέλετε,κριτική που δέχεται ο δημιουργός του.Αλλά ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις διαφωνίες του ανάλογα με το πως βλέπει το θέμα.


    -----------------

    Θ.ΧΑΣΙΩΤΗΣ

    [ τροποποιήθηκε από τον/την THANOS35, 23-03-2013 16:14 ]


    DimitrisLappas
    23.03.2013, 19:33

    Ειμαι μουσικός εν ενεργεία 30 χρόνια κ έχω παίξει όλα τα είδη μουσικής κ με πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες κ ξένους.Οι συγκεκριμενη μελωδική γραμμη για την οποία συζητάτε στο τραγούδι ''του θάνατου κ του Ερωτα'' είναι απο τις πιο συνηθησμενες ''γέφυρες'' τουλαχιστων στην Ελληνική δισκογραφία εδω κ 40 χρόνια! Όποιο τραγούδι γραμμενο σε κλίμακα ουσακ ή frygian κ προπαντως λα'ι'κό είναι πολύ πιθανο να έχει αυτήν την αρμονία μεσα.Θεωρώ πολύ ποταπό κ ανάξιο λόγου να ασχολήστε ειδικα με αυτες τις 5 νότες.Με την σειρα κ μόνο να τις παίξεις όλες τις νότες στην κατιούσα απο Μι σε Μι οι πέντε απο τις 7 είναι αυτες που έχει αυτό το κομμάτι κ χιλιάδες άλλα..(καλα με το Αερικό ουδε μια σχέση)..Ενα άλλο είναι ότι οι αξίες διαφέρουν απο το ένα στο άλλο κ έτσι τουλαχιστων νομικά είναι κατωχηρωμενο.Απο την άλλη ''του θάνατου κ του Έρωτα'' είνασι σε ρυθμό πεντοζάλη ενω τα πάγια είναι με βάση το τσιφτετέλι κ έχει κ 6/4 σε κάποια σημεία κ έτσι ούτε ρυθμολογικά έχει ουδε μια σχέση..Θεωρώ κατα την ταπεινή μου άποψη ότι πέφτουν πολύ χαμηλα όσοι κάνουν αυτον τον παραλληλισμό στα κομμάτια κ αν συνεχίσετε,είμαι πρόθυμος να κάνω ολοκληρη εργασια κ μελέτη πανω στο συγκεκριμενο θέμα ώστε να αποδείξω αυτά που λέω..Εγω προτείνο να καθήσετε να γράψετε μουσικούλα καλή κ απο καρδιάς κ να μην ''κατινιάζετε''για πέντε νότες(που στο κατω,κατω δεν είναι κτημα κανενος)..Παρθενογέννηση δεν υπάρχει(πλεον)...Με όλον τον σεβασμό προς την μουσική την έμπνευση τους συνθέτες κ τους μουσικούς...Καλή συνέχεια!

    Δημήτρης Λάππας..

    Υ.Γ. Οσον αφορα το σχόλιο ''σε σημείο να έχουν αντιγραφεί αρκετα σημεία''...είναι απλά ΛΑΘΟΣ...


    sympetheros
    24.03.2013, 08:00

    Παρακολουθώ τη συζήτηση σχετικά με τα 2 τραγούδια του διαγωνισμού και θα έλεγα πως διαφωνώ με την βασική άποψη που μιλάει για αντιγραφή και προσπάθεια να ξεγελάσει το αυτί του ακροατή.

    Ετσι κι αλλιώς τα τραγούδια με τα οποία συγκίνονται τα 2 αντίστοιχα του διαγωνισμού ειναι τόσο γνωστά και πολυακουσμένα που μόνο ένας αφελής θα πιστευε πως κανείς δεν θα καταλάβει οποιαδήποτε προσπάθεια αντιγραφής τους.

    Στο μεν "του θανάτου και του έρωτα'' η επιρροή του Μαλαμα στον δημιουργο ειναι φανερή.

    Αλλά μέχρι εκεί.

    ο τίτλος δεν ανηκει σε κανένα (εκτος απ το τραγούδι του Θ.Παπ/νου με αντίστοιχο τίτλο υπάρχει κι ακόμα ένα του Ρασούλη οπότε το θέμα του τίτλου δεν το θεωρώ ''αδίκημα''.

    Σε ότι αφορα τη μουσική,δεν είναι ο μόνος που επηρεάζεται απο τη συγκεκριμένη σχολή τραγουδοποιίας.

    Στοιχεία και επιρροές έχουν πολλοί από πολλούς χρόνια τώρα.

    Ακόμα και η Πριγγιπέσσα ,η μεγαλύτερη όπως έχει εξελιχθεί επιτυχία του Μάλαμα έχει επιρροές (με το δικό μου αυτί ) για το συνθέτη  στη βασική του μελωδία απ το παραδοσιακό της κρήτης "Τούτο το μήνα'' σε πιο αργό και βαρύ ρυθμό.

    Η φωνή ο στίχος και το γενικότερο χρώμα του τραγουδιού είναι αυτό που το έκανε να ξεχωρίσει,και το κριτήριο του ακροατή έχει μεγάλο βαρος .Ετσι ας μην το παιρνουμε''ελαφρά'' ότι πήρε τόσους ψήφους το τραγούδι από ακροατές που συμμετέχουν σ ένα μουσικό σάιτ και άρα εχουν μια μεγαλύτερη σχέση με τη μουσική.

    Ας μην θεωρούμε ότι ''εξαπατήθηκαν'' διότι τους υποβαθμίζει ως κριτές και ακροατές.

    Σχετικά με το ''Σαν Αερικό'' θεωρώ πως στο ρεφραίν γίνεται συνειδητά αναφορά στο τραγούδι του Παπακωνσταντίνου (μπορούν να μας το πουν μετα το πέρας της ψηφοφορίας οι δημιουργοί  αν ειναι ετσι ) αν αποτέλεσε έμπνευση για το τελικό αποτέλεσμα που στη συνολικη του δομή ειναι διαφορετικό.

    Εγώ πάντως όταν το ακουσα το έκρινα με βάση αυτή τη λογική .

    Θεώρησα έξυπνη την αναφορά όπως ας πούμε στο τραγούδι για το μήνα  ''Αυγουστο ''με τον Παντελή Θαλασσινό στο δίσκο ''Καλαντάρι''όπου γίνεται αναφορά μέσα στο τραγουδι σε άλλων τραγουδοποιών.Αν ας πουμε θεωρητικά συμμετείχε αυτό το τραγούδι που έγραψε στίχους ο κατσούλης θα μιλούσαμε για κλοπή;

    Εγώ όχι σίγουρα.

    Υ.Γ :Αν οι δημιουργοί  των 2 τραγουδιών ενδιαφέρονται να μιλήσουν χωρίς να αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους (μια που ο διαγωνισμός το απαγορεύει)  για το θέμα η εκπομπή μου στο  RadioMusicHeaven "Πες το τραγουδιστά'' στη διάθεσή τους.Ας μου στείλουν μήνυμα να βγούν μέσω skype να μας πουν την άποψή τους μια που με την έκταση που έχει πάρει η συζήτηση το θεωρώ επιβεβλημένο να μιλήσουν με κάποιο τρόπο


    thanasislaloukas
    24.03.2013, 14:32

    Oφιλ-Ειρηνιστής συμπέθερος κάνει πως δεν καταλαβαίνει πως είναι άλλο να κάνεις εσκεμμένη αναφορά σε τραγούδια και άλλο να τα «δανείζεσαι» στη ζούλα και να τα στέλνεις ΚΑΙ σε διαγωνισμό τραγουδιού. Που το βγάζεις αυτό συμπέρασμα περί αναφοράς ΣΤΟΥ Θανάση το Άσμα ??? εεεεε??? Ο «συνθέτης» του «σαν ΤΟ αερικό» άλλα είπε … εκτός αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι . Ας πούμε με προσωπικά μηνύματα του τύπου « τι λέμε τώρα παιδιά» ?

    Κι επειδή διακρίνω μια οπαδική ανησυχία Θα βάλω ΕΓΩ τα 12άρια μου να μπείτε στον τελικό γιατί μ αρέσει να βλέπω πανηγυρισμούς και σημαιάκια !!!

    ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΙΔΩ !!!


    3wgr
    24.03.2013, 16:05
    Αν Aναφερεσαι σε μενα παντως γιατι και εγω εχω πει αρνητικα σχολια για τα τραγουδια..οσα δωδεκαρια κια να μου βαλεις τελικο δεν μπαινω και το εχω δηλωσει εξ αρχης...οποτε καλο ειναι αν εχεις καποιον στο μυαλο σου να το λες ξεκαθαρα και να μην πετας βελη γενικα και αοριστα γιατι αυτο που ξεκινησε σαν μια ακαδημαικη συζητηση τεινει να γινει ασχημη παρεξηγηση χωρις λογο και αιτια....και επισης δεν εχω καταλαβει που ειναι το κακο να θελουν ολοι οσοι συμμετεχουν στο διαγωνισμο το καλυτερο για τα τραγουδια τους..και μη μου πειτε τωρα περι ηθους και τροπου με το οποιο επιγχανετε αυτο γιατι απο αυτα που εχω δει μεχρι τωρα με ελαχιστες εξαιτεσεις γινεται πανυγηρι..παιζουμε με τις λεξεις και τις ενοιες και τις τελειες και τα κομμτα εδω μεσα....
    KRISTHESS
    24.03.2013, 19:58

    Παράθεση:

    Το μέλος ypersyntelikos στις 24.03.2013, 12:50 έγραψε...

    Αγαπητοί φίλοι Πουλημενάκο , Thanos35 ,Idiein Kypixel (Αργος), George-Maneta, αγαπητά μέλη της εταιρείας λογοτεχνών και λοιποί , παρ ότι ούτε εγώ γνωρίζω τους δημιουργούς του ‘’ σαν το αερικό ‘’ όπως και εσείς εξ άλλου , αλλά συμφωνώ και γω όπως και εσείς όλως τυχαίως μεταξύ σας. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ είναι ολοφάνερο Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου το έκλεψε !! Αφού το δικό μας ‘’ σαν το αερικό ‘’ είναι πιο ωραίο !!!!! όπως σωστά παρατήρησε ο κος vasilispoul. Ολοφάνερο. Κι αυτή η Κανά ? το λες που το λες κυρά μου ……μάθε το σωστά μη το λες όπως ναναι. Άκου το πρωτότυπο δεν είναι κακό ….σου φύγανε δυο νοτούλες . Άντε μπράβο. Όπως λέει και ο νέο αφιχθείς DimitrisLappas ας μην ξεκατινιάζουμε αποδεικνύεται μουσικολογικά όλα μοιάζουν δε βαριέσαι όλα ίδια είναι. όλοι είμαστε ‘’ παιδιά του Πασχάλη’’. Όλοι άνθρωποι είμαστε σήμερα επηρεάζεσαι εσύ , αύριο εγώ. Την υγεία μας να έχουμε και έχει ο θεός. Τι άλλο θα ακούσουμε!!! Σοβαρευτείτε .



    υπερσυντέλικε για άλλη μια φορά βλέπω..μέσα στην ειρωνία είσαι και στην παραποίηση..εμένα ξέχασες να με βάλεις μέσα στην εταιρεία λογοτεχνών αφού και γω όλως τυχαίως δε συμφωνώ ότι το "αερικό"  αποτελεί αντιγραφή.Μη μας δείρεις κι όλας που δε συμφωνούμε μαζί σου.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 24-03-2013 20:00 ]


    Kellina8
    24.03.2013, 20:34

    Για μένα, το πιο έγκυρο σχόλιο στη συζήτηση αυτή, ήταν το #58 του DimitrisLappas (δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πρόκειται για επαγγελματία και έμπειρο μουσικό). Και συμπληρώνω, ότι όχι μόνο δεν υπάρχει παρθενογένεση στις τέχνες, αλλά επιπλέον κανένας δημιουργός δεν θα έκανε copy-paste ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, εκτός μιας περίπτωσης: του άμεσου και σημαντικού κέρδους (π.χ. αν την εποχή των "παχιών αγελάδων" των δισκογραφικών στόχευε στα πολλά σουξέ, ή αυτό που συνέβη πριν πολλές δεκαετίες, με "λαϊκά" που ήταν στην πράξη μεταγλωττισμένα τούρκικα, λιβανέζικα κλπ. τραγούδια). Αρνούμαι χρησιμοποιώντας την κοινή λογική να πιστέψω ότι κάποιος έκατσε και αντέγραψε συνειδητά άλλο τραγούδι, όταν ξέρει ότι ακόμη κι αν κερδίσει έναν ιντερνετικό διαγωνισμό, ούτε διάσημος θα γίνει, ούτε θα "τα κονομήσει". Δε βλέπετε άλλωστε πόσο διάσημοι και πλούσιοι είναι οι νικητές αντίστοιχων διαδικτυακών διαγωνισμών; Αστεία πράγματα και κουβέντα να γίνεται...

    Όμως εκεί που η μικρότητα ορισμένων (χαρακτηριστικών εκπροσώπων της σχολής "δε θέλω κι εγώ γάιδαρο, θέλω να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα") σε κάνει να δυσφορείς και να αηδιάζεις, είναι όταν εκμεταλλεύονται την ελευθερία έκφρασης που δίνεται από το musicheaven (γιατί θα μπορούσε κάλλιστα για λόγους "μη επιρροής των αποτελεσμάτων" να μην επιτρέπεται σχολιασμός τραγουδιών πριν τη λήξη του ομίλου που συμμετέχουν), με συνηθέστερο αίτιο τη χολή τους από το δικό τους αποκλεισμό ή χαμηλή κατάταξη, να κατηγορούν έμμεσα ή άμεσα τους υπεύθυνους του site για "ό,τι φανεί του Λωλοστεφανή" και να προσπαθούν να χαλάσουν το κλίμα γιορτής και χαράς που για κάποιους (τους περισσότερους θέλω να πιστεύω από εμάς) αποτελεί αυτός ο μουσικός διαγωνισμός.

    Δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι, είτε συμμετέχοντες, είτε ακροατές, ότι η ύπαρξη αυτού του διαγωνισμού είναι ΘΕΤΙΚΟ πράγμα; Ότι εκατοντάδες δημιουργοί, είτε προκριθούν είτε όχι, έχουν την ευκαιρία να ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ; Θα προτιμούσατε αυτή η όμορφη πρωτοβουλία των διοργανωτών να μην υπήρχε καθόλου; Δηλητηριάζοντας την ατμόσφαιρα με τέτοιες επιθέσεις, δεν αποκλείεται να μην υπάρξει στο μέλλον 4ος  Διαγωνισμός; Αν εγώ π.χ. διαχειριζόμουν το site, θα έλεγα "δεν αξίζει τον κόπο".

    Και το σπουδαιότερο: απαξιώνοντας το Musicheaven με σχόλια του τύπου "Εδώ δεν υπάρχει αιδώ", προσβάλλετε εμάς τα απλά μέλη του site, αλλά και όλους τους δημιουργούς που με θετικό συναίσθημα θέλησαν να συμμετέχουν αντιμετωπίζοντας το όλο εγχείρημα σαν γιορτή της μουσικής και όχι χώρο φτήνιας και ματαιοδοξίας.

    ΥΓ: Αλλά δυστυχώς, βλέπουμε τι ανθρωπιά και αλληλεγγύη δείχνουν οι συνέλληνες γενικότερα ο ένας για τον άλλο στις σημερινές συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης που περνάει η χώρα… Πόσο ο καθένας κοιτάει να σώσει τον κώλο του και διαγκωνίζεται με το διπλανό του για κάθε ψίχουλο και ξεροκόμματο που του πετάνε, αντί να χτυπάει το άδικο, ακόμα κι όταν δεν τον αφορά άμεσα... Και το μόνο που κάνει, είναι να βρίζει από τους δερμάτινοι καναπέδες και τα πληκτρολόγια τους "άλλους", τους "κακούς" (αν μάλιστα ο "άλλος" είναι και …σκουρόχρωμος, ε, ζήτω που κάηκε). Θα μου πείτε λοιπόν, βλέποντας όλα αυτά στην Ελλάδα του 2013, εσύ περίμενες οι καλλιτέχνες να αποτελούσαν εξαίρεση; Κρίμα...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την Kellina8, 24-03-2013 21:42 ]


    thanasislaloukas
    24.03.2013, 22:30

    Παράθεση:

    Το μέλος 3wgr στις 24.03.2013, 16:05 έγραψε...

    Αν Aναφερεσαι σε μενα παντως γιατι και εγω εχω πει αρνητικα σχολια για τα τραγουδια..οσα δωδεκαρια κια να μου βαλεις τελικο δεν μπαινω και το εχω δηλωσει εξ αρχης...οποτε καλο ειναι αν εχεις καποιον στο μυαλο σου να το λες ξεκαθαρα και να μην πετας βελη γενικα και αοριστα γιατι αυτο που ξεκινησε σαν μια ακαδημαικη συζητηση τεινει να γινει ασχημη παρεξηγηση χωρις λογο και αιτια....και επισης δεν εχω καταλαβει που ειναι το κακο να θελουν ολοι οσοι συμμετεχουν στο διαγωνισμο το καλυτερο για τα τραγουδια τους..και μη μου πειτε τωρα περι ηθους και τροπου με το οποιο επιγχανετε αυτο γιατι απο αυτα που εχω δει μεχρι τωρα με ελαχιστες εξαιτεσεις γινεται πανυγηρι..παιζουμε με τις λεξεις και τις ενοιες και τις τελειες και τα κομμτα εδω μεσα....

    3wgr δεν μιλώ για σένα και δεν μιλώ Καθόλου Αόριστα


    hp
    25.03.2013, 16:34

    Παράθεση:

    Το μέλος DimitrisLappas στις 23.03.2013, 19:33 έγραψε...

    Ειμαι μουσικός εν ενεργεία 30 χρόνια κ έχω παίξει όλα τα είδη μουσικής κ με πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες κ ξένους.Οι συγκεκριμενη μελωδική γραμμη για την οποία συζητάτε στο τραγούδι ''του θάνατου κ του Ερωτα'' είναι απο τις πιο συνηθησμενες ''γέφυρες'' τουλαχιστων στην Ελληνική δισκογραφία εδω κ 40 χρόνια! Όποιο τραγούδι γραμμενο σε κλίμακα ουσακ ή frygian κ προπαντως λα'ι'κό είναι πολύ πιθανο να έχει αυτήν την αρμονία μεσα.Θεωρώ πολύ ποταπό κ ανάξιο λόγου να ασχολήστε ειδικα με αυτες τις 5 νότες.Με την σειρα κ μόνο να τις παίξεις όλες τις νότες στην κατιούσα απο Μι σε Μι οι πέντε απο τις 7 είναι αυτες που έχει αυτό το κομμάτι κ χιλιάδες άλλα..(καλα με το Αερικό ουδε μια σχέση)..Ενα άλλο είναι ότι οι αξίες διαφέρουν απο το ένα στο άλλο κ έτσι τουλαχιστων νομικά είναι κατωχηρωμενο.Απο την άλλη ''του θάνατου κ του Έρωτα'' είνασι σε ρυθμό πεντοζάλη ενω τα πάγια είναι με βάση το τσιφτετέλι κ έχει κ 6/4 σε κάποια σημεία κ έτσι ούτε ρυθμολογικά έχει ουδε μια σχέση..Θεωρώ κατα την ταπεινή μου άποψη ότι πέφτουν πολύ χαμηλα όσοι κάνουν αυτον τον παραλληλισμό στα κομμάτια κ αν συνεχίσετε,είμαι πρόθυμος να κάνω ολοκληρη εργασια κ μελέτη πανω στο συγκεκριμενο θέμα ώστε να αποδείξω αυτά που λέω..Εγω προτείνο να καθήσετε να γράψετε μουσικούλα καλή κ απο καρδιάς κ να μην ''κατινιάζετε''για πέντε νότες(που στο κατω,κατω δεν είναι κτημα κανενος)..Παρθενογέννηση δεν υπάρχει(πλεον)...Με όλον τον σεβασμό προς την μουσική την έμπνευση τους συνθέτες κ τους μουσικούς...Καλή συνέχεια!

    Δημήτρης Λάππας..

    Υ.Γ. Οσον αφορα το σχόλιο ''σε σημείο να έχουν αντιγραφεί αρκετα σημεία''...είναι απλά ΛΑΘΟΣ...



    Να ξεκαθαρίσω οτι δε ψόφησε ο γάϊδαρος μου ούτε και κανενός φίλου, οτι είμαι απλώς άνθρωπος κοντά 30 χρόνια, οτι δεν έχω παίξει όλα τα είδη μουσικής αλλά τουλάχιστον ξέρω πως όσοι λέν τέτοιες μεγαλοστομίες συνήθως δε ξέρουν ούτε τα μισά απο αυτά που ακούω.(ξέρω γίνομαι εριστικός ,αλλα δεν αντιστάθηκα στη πρόκληση) Ξέρω οτι η μισή -καλή-ελληνική μουσική είναι ουσάκ και χιτζάζ αλλα τραγούδια με παρόμοιες κινήσεις και άδερφές-ξαδέρφες μελωδικές γραμμές ξέρω οτι τα λέμε κλεμμένα, αντιγραφές, δανεικά κι αγύριστα και άλλα τέτοια ωραία. Ευτυχώς που οι δημιουργοί δε τα παίρνουν τόσο ελαφρά αυτά τα πράματα όσο μερικοί-μερικοί και έχουμε μια πλούσια και όμορφη μουσική σαν λαός, και όχι 1 τραγούδι σε 3000 παραλλαγές.


     Στηρίξτε τα φιλαράκια σας όσο θέλετε, βγάλτε λεφτά παίζοντας επαγγελματικά τη μουσική άλλων όσα θέλετε και μπορείτε, μαγκιά σας, αλλά μη προσπαθείτε να πείσετε το κόσμο οτι είναι και @##$$%^ που επισήμανε ή εξέφρασε δυσαρέσκεια για την αντιγραφή σε ενα διαγωνισμό δημιουργίας και οχι διασκευών. Εγω πχ ενδιαφέρομαι μόνο για τη πρωτοτυπία και χαλάστηκα, ο ποταπός!

    Αναρωτιέμαι αν αυτοί που λεν ποταπούς  και κατίνες όσους μίλησαν αν θα το χαιρόντουσαν να χανε γράψει οι ίδιοι τραγούδια και να τα οικοιοποιούταν ο καθένας με τερτίπια του τύπου κάνω το τσιφτετέλι πεντοζάλη και καθάρισα.

     Εγω αντιπροτείνω πάρτε τον αποσπερίτη για αρχή κάντε τον βαλσάκι (αλλάξτε και καμιά κατάληξη) μετά διαλέχτε οτί  άλλο γουστάρετε(ειδικά αν ακούτε τα  panda, θα σκίσετε) και γράφτε δίσκους με το κιλό...μπράααβο, πολιτισμός.

    @ Kellina8 :Για μένα, το πιο έγκυρο σχόλιο στη συζήτηση αυτή, ήταν το #58 του DimitrisLappas (δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πρόκειται για επαγγελματία και έμπειρο μουσικό)........................
    Όμως εκεί που η μικρότητα ορισμένων.......

    -Μικρότητα είναι να προσβάλεις αυτούς που έχουν αντίθετη άποψη με τη δική σου βάζοντας μπροστά τον έμπειρο επαγγελματία μουσικό (άγωστος μέχρι χθες, αλλά ωραίος παίκτης!) και την άποψη του λες και είναι ο πάπας.

    Με σεβασμό αλλά εναρμονιμένος στο ύφος και το επίπεδο ....


    -----------------

    ..one good thing about music, when it hits you feel no pain..

                   ...so hit me with MUSIC....                 -Bob Marley-

    [ τροποποιήθηκε από τον/την HP, 25-03-2013 16:45 ]