ελληνική μουσική
    648 online   ·  210.830 μέλη

    Εκμάθηση πιάνου χωρίς δάσκαλο

    Suzie
    30.01.2013, 14:56

    Καλησπέρα!!Γνωρίζετε κάποιο βιβλίο ή κάποιο site το οποίο θα με βοηθήσει στην εκμάθηση πιάνου χωρίς δάσκαλο;;Να προσθέσω ότι παίζω είδη εδώ κ 3-4 χρόνια κιθάρα και λίγο(φέτος) σαντούρι άρα δεν είμαι και εντελώς άσχετη){#emotions_dlg.helpsmilie}


    deathminor88
    30.01.2013, 15:07
    Εξαρτάται από το τι εννοείς "εκμάθηση πιάνου". Πρώτα απ' όλα πρέπει να μάθεις να διαβάζεις νότες και να ξέρεις θεωρία. Στην κιθάρα μπορείς να μάθεις 5-10-40 ακκόρντα απ' έξω αλλά χωρίς να ξέρεις τι παίζεις και γιατί τα παίζεις. Στο πιάνο δεν πιστεύω ότι μπορείς να το κάνεις αυτό. Με άλλα λόγια άλλο το παίζω κιθάρα και άλλο το ξέρω κιθάρα. Επιπλέον, η τεχνική. Πολύ δύσκολα θα μάθεις πως να χρησιμοποιείς τα δάχτυλα κλπ αν δεν σου πει κάποιος (και το ίδιο ισχύει και για την κιθάρα και οποιοδήποτε όργανο αν μιλάμε σοβαρά). Τα μόνα βιβλία που μπορώ να σου προτείνω είναι αυτά με τα οποία ξεκινάμε το πιάνο αλλά είναι μόνο ασκήσεις, κλίμακες κλπ. Ελπίζω κάποιος να έχει παραπάνω πληροφορίες αλλά εγώ θα σου έλεγα να κάνεις για 2 χρονάκια μαθήματα σε ωδείο..
    Suzie
    30.01.2013, 15:17
    κιθάρα είχα ξεκινήσει κανονικά με δασκάλα και είχα κάνει και τη χρήση των δαχτύλων και θεωρία κ νότες κ όλα(άσχετο που πλέον ασχολούμε περισσότερο με ταμπλατούρες κ το αυτί) έπειτα συνέχισα μόνη μου με βιβλία..σίγουρα το ωδείο είναι καλύτερο αλλά και επειδή θα δίδαχτρα είναι πολλά για το πιάνο σκέφτομαι τι θα μπορούσα να κάνω για να το αποφύγω..
    music4u
    05.02.2013, 20:05
    Υπάρχουν αρκετά "μεθήματα" κάτι σαν δείγματα στο youtube αλλά χωρίς πολύ συνοχή, δεν ξέρω αν σε καλύπτουν. Αν γνωρίζεις καλά Αγγλικά ψάξε στο Google για μαθήματα πιάνου. Επίσης έχω δει εδώ Ελλάδα το pianistas.gr και pianoteacher.gr που έχουν και μέσο skype .
    deathminor88
    06.02.2013, 01:17

    Παράθεση:

    Το μέλος Suzie στις 30.01.2013, 15:17 έγραψε...