ελληνική μουσική
    774 online   ·  210.833 μέλη

    Έχετε να προτείνετε κάποια ασύρματα ακουστικά για συναυλία;

    saavedra29
    24.02.2013, 23:38

    Γεια σας. Έχω αναλάβει τα φωνητικά σε μια μπλούζ μπάντα και πολύ σύντομα θα έχουμε ένα live.

    Θέλω λοιπόν να βρώ ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά από αυτά που βλέπω στο youtube να φοράνε οι τραγουδιστές για να ακούνε τη φωνή τους. Θέλω όμως ένα σετ πομπό ΚΑΙ δέκτη. Έχω ήδη ένα μιξεράκι xenyx302USB και αναρωτιόμουνα αν υπάρχει κάποιος πομπός για να τον συνδέσω σε αυτό και να δίνω μετά στον δέκτη που θα έχω στα αυτιά μου. Δεν ξέρω αν πρέπει να πάρω με wireless ή bluetooth και γενικά τί τεχνολογία να έχει.

    Επειδή είμαι εντελώς άσχετος, μπορείτε να προτείνετε κάποια ιδέα;

    Ευχαριστώ.


    noizreduction
    25.02.2013, 02:22

    Wireless και ενσυρματη ειναι η τεχνολογια που χρησιμοποιειται στα in ear monitors. Ποσα διαθετεις γενικα για το πακετο πομπος-δεκτης-ακουστικο;


    saavedra29
    25.02.2013, 08:50
    Μόνο μια φορά έχω τραγουδήσει σε μόνιτορ και δε μπορώ να πω ότι είχα πρόβλημα. Αλλά για να είμαι σίγουρος θέλω, δεν ξέρεις καμμιά φορά τί γίνεται. Για τα ακουστικά-δέκτη-πομπό δε σκέφτομαι να δώσω πάνω από 50 ευρώ.
    noizreduction
    25.02.2013, 13:05

    Το ποσο που δινεις ειναι αρκετα χαμηλο, οποτε προτεινω να παραμεινεις στο monitor του μαγαζιου. Δεν προκειται να βρεις κατι που να περιλαμβανει πομπο-δεκτη-ακουστικα κατω απο 200€. Ειναι μια επενδυση που πρεπει να εχεις λογο να την κανεις, αλλα εαν την κανεις θα παραμεινει για μια ζωη μαζι σου ;).

    Επισης, παντα κοιτας κι αν το μαγαζι εχει διαθεσιμες γραμμες AUX για να σου δωσει δικο σου monitor. Εαν πχ μοιραζεσαι στη σκηνη το monitor σου με αλλους μουσικους, ενδεχομενως ο ηχοληπτης να σου πει πως δεν μπορει να συνδεσει και το in ear γιατι δεν εχει αλλες γραμμες, οποτε θα ηταν αδικος κοπος!


    saavedra29
    25.02.2013, 13:33