ελληνική μουσική
    441 online   ·  210.833 μέλη
    SW1MLE
    07.07.2013, 23:02

    Εχω ενα Korg pa 500 και αγόρασα 2 σετ με ελληνικούς  ρυθμούς.Οταν το φόρτωσαν κάτι δεν πήγε καλά και δεν είμαι ευχαριστημένος διότι αυτός που μου πούλησε το σετ χτυπιέται οτι κάτι δεν πήγε καλά με το φόρτωμα.Επειδή είμαι πολλύ ερασιτέχνης και παίζω ετσι για το κέφι μου ας μου πει κάποιος πως θα διαγράψω ολλα αυτα που ειναι περασμένα και μετα να τα ξαναπεράσω με την κάρτα που έχω.Αν ειναι κάποιος φίλος που μπορέι να του το παω και να μου τα περάσει, του χαρίζω το σετ που έχει ζειμπέκικα,δημοτικά,συρτά,ρούμπες και άλλα.Περιοχή Αθηνών. Ευχαριστώ .

    [ τροποποιήθηκε από τον/την SW1MLE, 07-07-2013 23:45 ]

    [ τροποποιήθηκε από τον/την SW1MLE, 07-07-2013 23:46 ]


    noizreduction
    07.07.2013, 23:28

    Κανονικα πρεπει να πας να στα περασει ξανα απο την αρχη και να δοκιμασετε ( ενω εισαι παρων ) το αποτελεσμα. Εαν παλι σου φαινεται λαθος, να του ζητησεις να σου δειξει καποιο δικο του Korg pa στο οποιο περασε τη βιβλιοθηκη και ακουγονται σωστα.


    SW1MLE
    07.07.2013, 23:31
    Δυστυχώς ειναι βόρειο Ελλάδα και δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.Μου τα ειχε στείλει με το curier.Ευχαριστώ πάντως.
    Sharmman
    01.08.2013, 23:37

    Παράθεση:

    Το μέλος SW1MLE στις 07.07.2013, 23:02 έγραψε...

    Εχω ενα Korg pa 500 και αγόρασα 2 σετ με ελληνικούς  ρυθμούς.Οταν το φόρτωσαν κάτι δεν πήγε καλά και δεν είμαι ευχαριστημένος διότι αυτός που μου πούλησε το σετ χτυπιέται οτι κάτι δεν πήγε καλά με το φόρτωμα.Επειδή είμαι πολλύ ερασιτέχνης και παίζω ετσι για το κέφι μου ας μου πει κάποιος πως θα διαγράψω ολλα αυτα που ειναι περασμένα και μετα να τα ξαναπεράσω με την κάρτα που έχω..

    Δεν έχει κάποιο νόημα να σβήσεις τα υπάρχοντα , άν τα ΣΕΤ ήταν γιά το όργανό σου , απλά τα
    ξαναφορτώνεις και κάτι να μην έκανες καλά την πρώτη φορά την δεύτερη γράφονται από
    πάνω και δουλεύουν , αλλά όύτε εσύ φταίς ούτε το όργανο γιά να σε παρέπεμπα σε διαδικασία