Μιλαμε για αλυσιδα και για μεταβαση στην C απο την G μεσα σε ενα φυσιολογικοτατο πλαισιο κινησεων, με προφανεις καθυστερησεις και χρηση του ιδιου μοτιβου και στον επομενο κρικο. Ακομα και στο θεμα το αναγραφομενο κολπακι της αλλαγης αλλοιωσης ( αναιρεση ) ειναι καραμπινατο θεμα που μπορεις να δεις σε ασκησεις.
Τωρα, ολα τα παραλογα που διαβαζω εκ μερους σου amadeuswebern ειναι καθαρα "επιστημονικη φαντασια", αν και το "επιστημονικη" ειναι ορος που δεν θα πολυ-χρησιμοποιουσα διπλα στις αποψεις σου.
Η αισθηση της τονικοτητας εχει δωθει σε ενα κομματι 3/4, οπου η μεταβαση απο κλιμακα σε κλιμακα ( και μαλιστα τοσο κοντινη ) και με την παρουσια αλυσιδας, ειναι λογικη! Η σχεση I-V που ξεκιναει το κομματι ειναι απολυτως φυσιολογικη και δεν εχει καμια σχεση με "ατονικες" προσεγγισεις. Για εναν εμπειρο ( απο αποψη ασκησεων ) σπουδαστη της κλασσικης Αρμονιας ειναι πασιφανες πως θα αξιοποιησει την αλυσιδα και η αλυσιδα οδηγει μονο σε ενα συγκεκριμενο τροπο σκεψης ( καλως ή κακως ).
Αλλο εαν εσυ θεωρεις δυσκολο ή απιθανο κατι τετοιο κι αλλο τι συμβαινει στην πραγματικοτητα. Και για να ειμαι καυστικος, μπορει εσυ να θες να ακουσεις τα golden CDs τα 22Khz, αλλα στην πραγματικοτητα δεν προκειται ποτε να συμβει αυτο.
That's just a parallel universe...
-----------------
DreamCatcher Music DreamCatcher Blogspot
[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 01-09-2013 21:30 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 01-09-2013 21:32 ]