Αν είσαι ικανοποιημένη απ τον καθηγητή της φωνητικής σου και πας σε κάποιον άλλο που θα είναι σε Ωδείο που σου δίνει πακετάκι μαζί με τη μονωδία και μαθήματα πιάνου,μπορεί να πέσεις σε κάποιον υποδεέστερο καθηγητή φωνητικής και έτσι να θέσεις τη φωνή σου σε κίνδυνο.
Οι σπουδές στη μουσική δεν μπαίνουν σε ''πακέτα'' ευκαιριών.
Μακάρι ο νέος σου δάσκαλος φωνητικής να είναι το ίδιο καλός όσο και ο πρώτος.
Το θέμα επί της ουσίας θα πρεπε να περιστραφει γυρω απο το πότε είναι καλή ιδέα να αλλάξει κάποιος δάσκαλο φωνητικής.
Καλή ιδέα λοιπόν είναι όταν κάποιος νοιώσει πως ο τωριν΄ςο καθηγητής δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει από τα ήδη κεκτημένα.
Όταν σε βάθος χρόνου δεν βλέπεις παραπάνω βελτίωση
Όταν πονάς στο λαιμό σου μετά από κάθε μάθημα μαζί του.
Το θέμα του πόσο ακριβά είναι τα δίδακτρα ας πούμε ότι σηκώνει πολλή συζήτηση,γιατί έχουμε να κάνουμε με δύο παραμέτρους που δεν συμβαδίζουν πάντα:Τιμή και ποιότητα δασκάλου.
Το δικό σου θεματάκι είναι στην ουσία:Με μια ίδια ή καλύτερη τιμή να κάνω ΚΑΙ πιάνο.ΈΤσι θα έχω αδιαμφισβήτητα κέρδος.
Σου ξαναλέω όμως.Ειδικά στο τραγούδι έχει ΠΟΛΥ μεγάλη σημασία με ποιό δάσκαλο θα κάτσεις...γιατί τέτοια γράμματα θα μάθεις.
Ο λόγος που επεκτάθηκα είναι γιατί ήθελα να φωτίσω και αυτη την οπτική.Καλό είναι αν βρούμε ένα δάσκαλο τραγουδιού που ξέρει να προσέχει τη φωνή μας,μαθαίνει τις ιδιαιτερότητές της και βρίσκει το ''κουμπί'' της γρήγορης βελτίωσής μας να μην αλλάζουμε δάσκαλο.