Τουλάχιστον στην αρχή,θα συνιστούσα τα ιδιαίτερα μαθήματα,ώστε το παιδί να κατανοήση καλύτερα τά βασικά τής ρυθμικής ανάγνωσης και εκτέλεσης.
Αργότερα,θα μπορέση να συμμετάσχη σε κάποιο ομαδικό μάθημα ώστε να συγκρίνη την πρόοδό του με την πρόοδο τών συμμαθητών του.Εξαρτάται βεβαίως και απ'την "σύνθεση" τής ομάδας,ώστε όλοι να προχωρούν στην εκμάθηση με την ίδια απόδοση-να μήν υπάρχουν δηλαδή μαθητές που αργούν να κατανοήσουν τίς ασκήσεις,καθυστερώντας έτσι τους υπόλοιπους.