ελληνική μουσική
    694 online   ·  210.832 μέλη

    Τι να αγοράσω; Πιάνο/Αρμόνιο/Πληκτρολόγιο

    xDnetVaggos
    26.10.2014, 15:32

    Καλησπέρα είμαι νέο μέλος στην ιστοσελίδα σας,και έκανα εγραφή γιατί θέλω να κάνω μία ερώτηση...

    Αυτές τις μέρες μου έχει μπεί στο μυαλό να αγοράσω ένα Πιάνο/Αρμόνιο και δεν σκοπεύω να αγοράσω πολύ ακριβό,για αυτό θα ήθελα να μου πείτε τι προτείνετε (είμαι αρχάριος αλλά σκοπεύω να μάθω μόνος μου)

    Μιάς που έχω καλό υπολογιστή σκέφτικά εάν υπάρχει κάτι που να αγοράσω ένα απλό πληκτρολόγιο που με την σειρά του να κατεβάσω κάπια εφαρμογή στον υπολογιστή και να παράγω τον κατάλληλο ήχο 

    ή να αγοράσω ένα οικονομικό αρμόνιο αλλά προτιμώ ένα απλό πληκτρολόγιο αλλά δεν ξέρω πως θα το ψάξω αυτό.

    ευχαριστώ που διαβάσατε το θέμα μου 


    Stoyo
    26.10.2014, 19:13
    Ένα οικονομικό αρμόνιο δηλαδή 80 ευρό π.χ. ή 300; Αυτό που θέλω να πω είναι πες μας χοντρικά το ποσό που μπορείς να διαθέσεις. Ένα άλλο που έχω να πω είναι πως ότι πάρεις να σκεφτείς καλά θετικά-αρνητικά και να το ψάξεις και όχι αυτό που λέω δεν είναι αυτονόητο ούτε "εννοείται"... Προσωπικά ακόμα σκέφτομαι μήπως ο - άθλιος - ήχος του Clavinova μου ήταν και αυτό αιτία για να σταματήσω να παίζω πιάνο. Πριν κάνεις οτιδήποτε καλό θα ήταν να το ακούσεις και να σκεφτείς πως αν πάρεις ένα απλό πληκρολόγιο θα μπορείς να παίζεις μόνο με τον υπολογιστή και ο ήχος πιθανόν να ακούγεται ψηφιακός, αν πάρεις πιάνο δε θα μπορείς να παίζεις τις ώρες κοινής ησυχίας κτλ κτλ.
    xDnetVaggos
    26.10.2014, 19:21
    βρήκα τι θα πάρω ευχαριστώ πάντως,θα πάρω το M-Audio Keystation 61 MKII στα 125€,μου είπαν πως θα μπορώ να κάνω τέλια την δουλειά μου και με το παραπάνω :)
    Nikoletta1
    27.10.2014, 16:50