Σε όλα τα μουσικά όργανα απαιτείται η συμμετοχή του έμψυχου εκτελεστή-οργανοπαίχτη.
Σε κανένα μουσικό όργανο ο ήχος δεν είναι έτοιμος.
Στο πιάνο και πάλι ανάλογα πως θα τοποθετήσει κάποιος τα δάκτυλά του και πως θα πατήσει τα πλήκτρα θα παραχθεί και ο ανάλογος ήχος.
Απλά η κιθάρα αντικειμενικά απρέχει αμεσότερη επαφή του ανθρώπου με τις χορδες.
Το μουσικό όργανο το οποίο εχει ίσως τον πλεον ακατέργαστο ήχο και στην ουσία το κατασκευάζουμε εμείς είναι η φωνή.
Η φωνή είναι πνευστό και έγχορδο μαζί.
Μοναδικ΄ςο συνδυασμός.
Και σίγουρα τα ''τάστα'' χαράσσονται εντελώς νοητά με ένα συνδυασμό εκγύμνασης του φωνητικού μας οργάνου,ανακάλυψης των σωστνω αντηχήσεων και μουσικού αυτιού.
Για να επιστρέψουμε στην κιθάρα είναι ένα μουσικό όργανο πολύ ξεχωριστό και σίγουρα για να παράγει κάποιος το σωστό ήχο απαιτούνται λεπτοί κι επιδέξιοι χειρισμοί.
Κυρίως τις μπάσσες τρεις χορδές Ε,Α και D θα τις χτυπήσουμε με τον αντίχειρα και με ''δερμα'' όπως λέει ο φίλοας πιο πάνω,αλλά αν αφήσεις ''νύχι'' και τις χτυπήσεις με αυτό τότε ο ήχος θα ακουστεί πιο καθαρός.
Οι άλλες τρείς χορδές που είναι ναυλον στην κλασσική κιθάρα θα παιχτουν απαλα με τι χρηση των δείκτη μέσου και παράμεσου δακτύλου.
Το θέμα που έθεσε ο φίλος φαντάζομαι δεν είναι υπό μορφή ερώτησης,αλλά μια σκέψη του που θα ήθελε να μοιραστεί με την μουσική κοινότητα και να γίνει ένας διάλογος σκέψεων πάνω σε αυτό το θέμα.