ελληνική μουσική
    841 online   ·  210.833 μέλη

    Αγορά stage πιάνο Thomann DP-25

    mariemar
    02.12.2014, 20:50

    Καλησπέρα.

    Είμαι αρχάρια και ενδιαφέρομαι για το Thomann DP-25. Είδα οτι μπορώ να το βρω απο Αγγλία με κόστος 308€. Θα ήθελα τη βοήθεια σας, αν γνωρίζει καποιος να με κατατοπίσει.

    Στο site της Thomann https://www.Thomann.de/gr/basket_add.html η τιμή που βλέπω είναι τελική με Φ.Π.Α. και μεταφορικά? Θα χρειαστεί να πληρώσω και τελωνείο? Έρχεται σπίτι μου?

    Επισης μετά αν χρειαστώ service ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει κάτι στην Ελλάδα?

    Αν κατάλαβα καλά, λέει οτι μπορώ να πληρώσω και με κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα, σωστά? Γιατί δεν έχω πιστωτική.

    Συγνώμη αν σας φαίνονται ανόητες οι ερωτήσεις αλλά δεν έχω ξαναπάρει κάτι απ' έξω και δεν θα ήθελα να βρεθώ προ εκπλήξεως!


    chriskrikelis
    04.12.2014, 18:44