ελληνική μουσική
    719 online   ·  210.832 μέλη

    Δίπλωμα πιάνου παράλληλα με σπουδές σε ΑΕΙ

    lontano
    31.07.2016, 20:14

    Καλώς εχόντων των πραγμάτων από Σεπτέμβριο θα είμαι πρωτοετής φοιτητής στο τμήμα μουσικών σπουδών του ΑΠΘ, στο οποίο θέλω να ακολουθήσω την κατεύθυνση σύνθεσης. Το δίλημμά μου είναι αν παράλληλα θα συνεχίσω και τις σπουδές μου στο πιάνο. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο επίπεδο Α Ανωτέρας (δεν έδωσα φέτος εξετάσεις για Β λόγω διαβάσματος για τις πανελλήνιες). Έχω ακούσει ότι για πτυχίο και δίπλωμα πιάνου απαιτούνται άπειρες ώρες μελέτης και ίσως αυτές να αποβούν σε βάρος των σπουδών μου στο πανεπιστήμιο - η σύνθεση έχει πολλή δουλειά. Επίσης δεν έχω καμία "τρέλα" με το πιάνο, πάντα με τη σύνθεση είχα κόλλημα. Απλώς, αν ήταν να πάρω πτυχίο και δίπλωμα με ένα δίωρο διάβασμα τη μέρα, δε θα με χάλαγε κιόλας. Η δασκάλα μου πάντως λέει να μην το παρατήσω και θα μπορούσα απλώς να βγάζω μόνο τα κομμάτια των εξετάσεων και να πάω κάθε Ιούνιο να δίνω εξετάσεις στο ωδείο (ένα ωδείο της Αθήνας - ούτε πολύ ξακουστό ούτε πολύ χάλια). Εγώ βέβαια αν είναι να συνεχίσω πιάνο θα ήθελα να το κάνω σωστά, γραφόμενος σε κάποιο καλό ωδείο της Θεσσαλονίκης και βγάζοντας κανονικά την ύλη κάθε τάξης και όχι μόνο τα κομμάτια των εξετάσεων. Αλλά μάλλον δε θα μου φτάνουν οι ώρες. Μου φαίνεται δε θα συνεχίσω καθόλου το πιάνο, γιατί αν είναι να πάρω ένα χαρτί αμφίβολης αξίας ξέροντας μόνο τα κομμάτια των εξετάσεων, τζάμπα τα εξέταστρα.


    DanaeAthanasiadou
    01.08.2016, 19:50
    Τα είπες όλα μόνος σου...δε βλέπω κάποιον προβληματισμό πάνω στον οποίο να πρέπει να εκφράσει κάποιος άποψη..
    lontano
    02.08.2016, 01:04

    Απλώς δεν ξέρω αν ακόμη και ένα "δευτεροκλασάτο" πτυχίο ή/και δίπλωμα πιάνου θα μετράει αργότερα σαν έξτρα προσόν για να πάρω υποτροφία για μεταπτυχιακό στη σύνθεση στο εξωτερικό. Μάλλον όχι, αυτό που θα κοιτάξουν πρωτίστως θα είναι τις συνθέσεις μου και τον βαθμό του πτυχίου μου.

    Πάλι απάντησα μόνος μου...


    annoula72