ελληνική μουσική
    481 online   ·  210.821 μέλη

    3 ετών ντράμερ διευθύνει ορχήστρα!!

    STEFANOS604
    01.12.2016, 23:56


    sven
    02.12.2016, 07:15

    Δεν ξέρω, ανάμεικτα συναισθήματα μου προκάλεσε το θέαμα. Από τη μία, θαυμασμό για τις ικανότητες του μικρού παιδιού αλλά, ταυτόχρονα,  και μια είδους θλίψη για το όλο θέαμα. Μου έδωσε την αίσθηση περιφερόμενου τσίρκου, όπου διάφορα ζωάκια, που για άλλο λόγο υπάρχουν σ΄αυτόν τον πλανήτη, εξαναγκάζονται να κάνουν, μετά από πολύπλευρα σκληρή εξάσκηση, δύκολες ασκήσεις με μοναδικό σκοπό τον εντυπωσιασμό και τη "διασκέδαση" του...φιλοθεάμονος κοινού που πληρώνει για να διασκεδάσει με αυτόν τον "παρά φύσιν" τρόπο...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την sven, 02-12-2016 07:16 ]


    STEFANOS604
    02.12.2016, 07:50

    Πιστεύεις ότι είναι κατόπιν εξαντλητικής εξάσκησης ή θα μπορούσε άμεσα να παίξει οποιοδήποτε ρυθμό;


    sven
    02.12.2016, 11:59

    Πιστεύω πως ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχει σκληρή εξάσκηση πίσω από κάθε ασυνήθιστη επίδοση. Αυτό υποστηρίζουν και οι περισσότεροι ειδικοί επί του θέματος των ταλέντων. Το ταλέντο δεν σε πάει πουθενά από μόνο του, αν δεν ακολουθείται και από σκληρή προσπάθεια. Κανείς δεν γεννιέται, με την ικανότητα να παίξει, για παράδειγμα, μια σουίτα του ’. Σένμπεργκ, αν τον βάλουν μπροστά σε ένα πιάνο και, μάλιστα, σε ηλικία προσχολική...

    Το σημαντικό, όμως, δεν είναι αυτό αλλά ο τρόπος που τα όποια ταλέντα τόσο μικρής ηλικίας περιφέρονται σε τηλεοπτικές εκπομπές ή σε δημόσιες εκδηλώσεις με τον τρόπο που αυτό συμβαίνει, δηλαδή, με πομπώδη τρόπο και, συχνά, εν είδει παράστασης τσίρκου...

    Εγώ δεν διαπίστωσα ίχνος χαράς, ευχαρίστησης ή συνειδητότητας για αυτό που συνέβαινε στο 3χρονο αυτό παιδάκι, εκτός από απορία, έκπληξη και προσπάθεια να ανταποκριθεί σε αυτά που του είχαν μάθει εκ των προτέρων και σε όσα του υποδείκνυε ή υπενθύμιζε ο τρισευτυχισμένος πατέρας του που βρίσκονταν  ακριβώς πίσω του...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την sven, 02-12-2016 12:00 ]


    Hastaroth
    02.12.2016, 19:37

    Με το συμπάθειο,αλλά εγώ δέν είδα να διευθύνη καμμιά ορχήστρα το τρίχρονο παιδάκι.Διεύθυνση ορχήστρας σημαίνει πολλά πράγματα,πρέπει να έχης κάνει πολυετείς σπουδές και επίσης πρέπει να έχης μελετήσει το έργο που θα διευθύνης-τίς παρτιτούρες όλων τών μουσικών δηλαδή-και να ξέρης απ'έξω τα μέρη τους ώστε να τους παρακολουθής ταυτοχρόνως όλους.

    Επίσης με το συμπάθειο,δέν είδα να έχη καμμιά incredible drumming ability το τρίχρονο παιδάκι.Αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως τού έπεσε και μιά απ'τίς μπαγκέτες (στην αρχή τού βίντεο),αυτό που είδα ήταν απλώς "κοπάνημα" στα τύμπανα-και δέν θα μπορούσ ενα γίνη αλλιώς,αφού εκλήθη να παίξη σε ένα όργανο που ήταν δέκα φορές μεγαλύτερο απ'το ίδιο και συνεπώς ήταν αδύνατο με τα μικρά του χεράκια κα ποδαράκια να επιδείξη κάποιου είδους drumming ability.

    Εν τέλει δηλαδή,αυτό που είδα ήταν ένα παιδάκι που προσπαθούσε να κάνη κάτι που τού υποδείκνυε αυτός που καθόταν πίσω του (ο πατέρας του άραγε;),χωρίς να το ευχαριστιέται κιόλας.Περίπου όπως θα το έκανε κι'ένας εκγυμνασμένος πίθηκος......


    STEFANOS604
    29.12.2016, 20:44

    Για τον παρακάτω ταλαντούχο;


    Hastaroth
    30.12.2016, 19:34

    Ο "παρακάτω ταλαντούχος" Edwarde Yudenich όντως διευθύνει ορχήστρα-εκτός απ'το παρατιθέμενο βίντεο,είδα και άλλα δύο δικά του.Είδα επίσης κι'ένα τού Jonathan Okseniuk,τής ιδίας ηλικίας περίπου.Αμφότεροι διηύθυναν τίς ορχήστρες τους από μνήμης,ήξεραν δηλαδή απ'έξω τίς παρτιτούρες όλων τών μουσικών και τους παρακολουθούσαν,ήξεραν τα εκτελούμενα έργα και έδιναν στους μουσικούς τα σωστά σημεία (clues) και τίς σωστές δυναμικές.Αναμφιβόλως πρόκειται γιά ταλαντούχα παιδιά-ο Yudenich μάλιστα έχει και βίντεο στο οποίο παίζει βιολί.

    Ωστόσο,η δουλειά τού αρχιμουσικού γίνεται κυρίως στίς πρόβες.Εκεί "διδάσκει" το πρός εκτέλεσιν κομμάτι στους μουσικούς του και εκεί φαίνεται πόσο καλά τους προετοιμάζει.Τέτοια βίντεο από τα δυό παιδιά δέν έχω δεί.Και όπως όλοι ξέρουμε,μιά σωστά προβαρισμένη ορχήστρα μπορεί να παίξη ακόμη και χωρίς μαέστρο-που σημαίνει ότι θα μπορούσαν κάλλιστα τα παιδιά αυτά να είχαν διδαχθεί τίς κινήσεις που πρέπει να κάνουν γιά να δείχνουν στους μουσικούς τα σχετικά μηνύματα (αυτό είναι πιό εύκολο να το μάθουν) και επειδή τα ίδια τα παιδιά έχουν μουσικές ικανότητες-ο Yudenich έχει ολόκληρη οικογένεια,μέχρι και ανηψιά,που είναι όλοι μουσικοί-είναι εύκολο να φαίνωνται "άνετοι" επί σκηνής,ακόμη κι'άν δέν έχουν τραβήξει όλο το "λούκι" τής πρόβας με την ορχήστρα.

    Οπότε,θα χρειαστή να περιμένουμε λίγα χρόνια ακόμη μέχρι να δούμε άν θα εξελιχθούν σε διαδόχους τών Barenboim,von Karajian,Dundamel και τών ομοίων τους......


    STEFANOS604
    30.12.2016, 19:41

    Λες ότι τα παιδιά αυτά πιθανόν να είχαν διδαχθεί τίς κινήσεις που πρέπει να κάνουν γιά να δείχνουν στους μουσικούς τα σχετικά μηνύματα...

    Μα θα καταδεχόταν οι υπόλοιποι ενήλικες μουσική να παίζουν ''θέατρο'' για να αναδειχθεί κάποιο παιδάκι; Δεν το νομίζω


    Hastaroth
    31.12.2016, 19:13

    Κανείς δέν παίζει θέατρο.Τα δυό παιδιά ξέρουν μουσική-ο Yudenich μάλιστα παίζει βιολί επί σκηνής σ'ένα από τα βίντεο.Ομως,επαναλαμβάνω,η δουλειά τού μαέστρου φαίνεται κυρίως στίς πρόβες-και δέν υπάρχει στο youtube κάποιο βίντεο που να δείχνη τίς πρόβες τών δυό παιδιών με τίς ορχήστρες-δηλαδή το πώς τα δυό παιδιά διδάσκουν τους μουσικούς τον τρόπο με τον οποίο θέλουν να παιχτή το έργο.

    Γιά τον Yudenich πάντως αναφέρεται στο ένα από τα βίντεο ότι είναι σπουδαστής στο τμήμα διεύθυνσης ορχήστρας τού ωδείου του (αναφέρεται μάλιστα και το όνομα τού καθηγητή του),οπότε υποθέτω πως αυτές οι εμφανίσεις του είναι κάτι σάν "εξετάσεις" που δίνει κατά καιρούς ενώπιον κοινού.

    Το ότι κάποιος άλλος μαέστρος έκανε την προετοιμασία τής ορχήστρας δέν είναι κακό-γιατί προφανώς ο ίδιος μαέστρος έκανε και την προετοιμασία τών παιδιών ώστε οι κινήσεις τους να αντιστοιχούν στα καίρια σημεία τού έργου.Απλώς τα παιδιά δέν είναι αυτά που αποφάσισαν πώς θα ερμηνευτούν τα έργα,αλλά οι ενήλικες μαέστροι.

    Πάντως πρέπει να σημειώσουμε και το εξής:δέν αρκεί μόνο να ξέρης πολύ καλά την τεχνική διεύθυνσης ορχήστρας γιά να είσαι μαέστρος.Πρέπει να έχης και συνολική εμπειρία ζωής και ωριμότητα γιά να καταλάβης τί σκεφτόταν ο συνθέτης όταν έγραψε το έργο,ποιά ήταν τα συναισθήματά του-και αυτό είναι κάτι που ένα μικρό παιδί δέν το έχει αποκτήσει ακόμη.Αυτό έρχεται με τα χρόνια....


    STEFANOS604
    02.01.2017, 17:51

    Αυτό το drumming που παίζει αυτός ο γκέί είναι πράγματι αηδία:


    Hastaroth
    03.01.2017, 10:17

    1.Δέν ξέρουμε άν είναι γκέϊ

    2.Μπορεί ,έν να είναι drumming τού κώλου,αλλά ρυθμικώς είναι σωστό.Είχα δεί προσφάτως και άλλο παρόμοιο video.

    3.Θα μπορούσε να είχε γίνει και με αντρικούς κώλους,αντρικά στήθη ή ό,τιδήποτε άλλο.Βεβαίως,είναι κουραστικό γιά το "μουσικό όργανο",επίσης δέ και πολυδάπανο (διότι αυτές που στήθηκαν στα τέσσερα γιά να γίνη αυτό τ πράγμα,σίγουρα δέν το έκαναν τζάμπα-κάποια χρηματικά ποσά πρέπει να πήραν.

    4.Θα μπορούσε να είχε γίνει χωρίς τόση πολυπλοκότητα,απλώς κάνοντας sampling τον ήχο τού πρωκτού τού οργανοπαίκτη και "φορτώνοντας" τον ήχο αυτό σε ένα sampler keyboard.

    5.Οχι,δέν είναι αηδία-αρκεί να μήν βλέπης το βίντεο αλλά να ακούς απλώς τον ήχο.

    6.Εχω ηχογραφήσει τραγούδι-που υπάρχει μάλιστα σε CD-παίζοντας απλώς πάνω σε μιά πλακέ τσάντα (business suitcase δηλαδή).Μ'ένα καλό sampler μπορείς να κάνης τα πάντα,χωρίς να χρειάζεται να κωλοβαράς (στην κυριολεξία)....