Είμαι ο μόνος στο forum που πιστεύει ότι ο Χατζηγιάννης απλά, απλούστατα ΔΕΝ τραγουδά -κατά βάση- έντεχνο; Διότι, αν εξαιρέσει κανείς ορισμένα πολύ όμορφα τραγούδια (Άγγιγμα ψυχής, Παράξενη γιορτή, Τίτλοι του τέλους, Το πάρτυ -που παρεμπιπτόντως, ο Μητσιάς το πρωτοείπε και μάλιστα πολύ καλύτερα, και λίγα ακόμα), το υπόλοιπο σύνολο είναι
Pop. Και φυσικά η
Pop δεν είναι ελληνική. Εμένα λοιπόν μου μοιάζει περισσότερο σαν μια απομίμηση ξένης ποπ, η οποία έτσι κι αλλιώς ως μουσικό είδος δεν έχει να μου πει πολλά (για να ακριβολογώ, τα περισσότερα σκουπίδια που κυκλοφορούν σήμερα στην παγκόσμια μουσική σκηνή είναι ποπ). Και να τονίσω κάτι: η φωνή του μου αρέσει.
Και κάτι άλλο, σχετικό με όσα συζητάτε: πιστεύετε ότι ο Χατζηγιάννης δεν φέρει καμία ευθύνη για το προφίλ που του λανσάρουν τα Μ.Μ.Ε.; Οι φωτογραφήσεις του και το γενικότερο στυλ του θυμίζουν έντεχνο τραγουδιστή...;
Μήπως (λέω, μήπως) φέρνουν περισσότερο σε "αστέρι" της ποπ; Πώς δικαιολογείται αυτή η παράνοια που προκαλεί στα κοριτσάκια;
Zωή, προσωπικά δεν εκπλήσσομαι διόλου που θα συνεργαστεί με τον Ρέμο. Γιατί μας προξενεί έκπληξη το γεγονός αυτό, όταν προηγουμένως η Πρωτοψάλτη ήταν αυτή που συνεργάστηκε μαζί του; Εγώ το θεωρώ ως κάτι φυσιολογικό, μιας και ενώνονται τα 2 κοντινότερα άκρα 2 εντελώς διαφορετικών ειδών: το μασκαρεμένο έντεχνο που ουσιαστικά είναι ποπ στην βασική του μορφή με το πιο "ποιοτικό" (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) εμπορικό τραγούδι.
Ακούω την εισαγωγή του "Αν μου τηλεφωνούσες" και δεν μπορώ να μην προσέξω την απίστευτη ομοιότητα των φωνητικών του Χατζηγιάννη με εκείνα που έχουν πλασάρει εδώ και πολλά χρόνια Αμερικανίδες ποπ τραγουδίστριες, όταν εκτελούν ερωτικά κομμάτια. Και πριν αντιδράσετε αρνητικά, ακούστε το "Ηero" της Μariah Carey και συγκρίνετέ το με τα φωνητικά της εισαγωγής του δικού μας "Αν μου τηλεφωνούσες". Ελληνικό έντεχνο κι αυτό; Ούτε ελληνικό, ούτε έντεχνο. Τότε τι; Μήπως ερωτικό slow κομμάτι με καθαρά ξενόφερτες τεχνικές;
Κάθε τραγούδι έχει ένα ειδικό βάρος. Αυτό είναι εκείνο που καθορίζει την αξία και την διαχρονικότητά του. Και κάθε τραγουδιστής κρίνεται (και) από την επιλογή του ρεπερτορίου του. Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω ως έντεχνο το "Και αντίστροφα ο χρόνος μετρά", και ως εκ τούτου, και τον ίδιο τον ερμηνευτή του.