ελληνική μουσική
    678 online   ·  210.830 μέλη

    Θελω μαθηματα φωνητικης

    iris-the-black
    13.09.2006, 21:56
    Να βοηθήσω με ένα παράδειγμα...Όπως στην κιθάρα δεν θα πας να μάθεις πρώτα ηλεκτρική αλλά κλασική γιατί αυτή είναι η βάση απο την οποία "φτιάχτηκαν", δημιουργήθηκαν αν θέλεις οι τεχνικές των μοντέρνων ακουσμάτων της πρώτης, έτσι και στο τραγούδι χωρίς την βάση που είναι το κλασικό δεν θα μπορέσεις να αποδώσεις μοντέρνο ακριβώς γιατί θα σου λείπει η τεχνική και η ελευθερία να βάλεις την πινελιά σου (την οποία διδάσκεσαι στο κλασικό)...Συμφωνώ και με την κοπέλα που λέει για την μίμηση στο μοντέρνο...Αυτά.
    airflow
    13.10.2006, 03:24
    Σε τι βοηθανε τα μαθηματα φωνητικης για καποιον που δεν ενδιαφερεται να ασχοληθει επαγγελματικα με το τραγουδι?Ειναι η φωνητικη σαν τα μουσικα οργανα δηλαδη για να μαθαινεται απο οποιον το επιθυμει ανεξαρτητα αν θα ακολουθησει επαγγελματικο δρομο επανω σε αυτο ή οχι;Δηλαδη καποιος που δεν θα γινει τραγουδιστης σε τι θα οφεληθει απο την φωνητικη και αν κανει τα μαθηματα,θεωρειται οτι χανει απλα τα λεφτα του?
    XeniaRodo
    13.10.2006, 09:27
    Eξαρτάται. Για ποιό λόγο θέλει να κάνει μαθήματα. Aν θέλει να το κάνει για χόμπυ και βέβαια ισχύει ότι και στα άλλα όργανα, γιατί και η φωνή μουσικό όργανο είναι.
    soniad
    24.10.2006, 10:38
    Παιδιά νομίζω ότι τα έχετε λίγο μπερδεμένα! Άλλο το σύγχρονο και άλλο το κλασικό τραγούδι!!!
    Γενικά υπάρχει η τάση στους μαθητές όταν επιλέγουν ένα από τα δύο είδη να προσπαθούν να υπερασπιστούν το είδος τους και να πείσουν ότι είναι το καλύτερο!!
    Αυτό όμως που είναι το σωστό είναι ότι είναι δυο διαφορετικά πράγματα... με διαφορετική τεχνική.... και με εντελώς διαφορετικό ρεπερτόριο!!!
    Το πρόβλημα ξεκινάει από μας τους δασκάλους που εις χάρην του να κερδίσουμε μαθητές λέμε ναι σε όλα και ας μην είναι στο αντικείμενό μας!!!
    Όταν ένας δάσκαλος διδάσκει σύγχρονο και του έρθει κάποιος για κλασσικό οφείλει να τον στείλει αλλού και το αντίστροφο!
    Αυτά έτσι τα ολίγαν. Ελπίζω να βοήθησα λίγο!!

    voice
    05.11.2006, 17:38
    Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία απάντηση και χαίρομαι πάρα πολύ που κάποιος συνάδελφος έχει τα κότσια και την ειληκρίνεια να πει τα πράγματα όπως είναι! Προσωπικά, αν και οι σπουδές μου και στο κλασσικό είναι μακροχρόνιες, πιστοποιημένες και overqualified (δίπλωμα μονωδίας αλλά και μελοδραματικής και μπόλικα μεταπτυχιακά σεμινάρια), η επιλογή μου είναι μια και επαγγελματικά είχα ασχοληθεί με το σύγχρονο τραγούδι και το σπούδασα εξίσου σε βάθος, να υπηρετώ τη τέχνη της διδασκαλίας σαν καθηγήτρια "σύγχρονου" τραγουδιού και να αποφεύγω να μπερδεύομαι σε χώρους που υπάρχουν πιο πεπειραμένοι επαγγελματίες, που υπηρετούν πιστά αυτό το είδος. Έτσι αφού ακούσω κάποιον που προορίζεται για κλασσικός τραγουδιστής, του συστήνω να αναζητήσει απαραίτητα ένα καθηγητή που, πέρα από την ειδίκευση και τις σπουδές στο λυρικό τραγούδι, είναι ή έχει υπάρξει επαγγελματίας του είδους (Λυρική Σκηνή κλπ.).
    Για μένα, επέλεξα, αφού αγάπησα περισσότερο και υπηρέτησα το σύγχρονο, να διδάξω και σύγχρονο, με τη σοβαρότητα που του αξίζει και όχι χαρακτηρίζοντάς το, όπως τα παλιότερα χρόνια ...."ελαφρό" (μ' ότι σημαίνει αυτή η λέξη).

    soniad
    08.11.2006, 23:16
    Σε ευχαριστώ voice για τα καλά σου λόγια......

    XeniaRodo
    08.05.2007, 01:03
    Κι αυτός θέλει...


    sakisarabatzis
    06.07.2007, 16:13
    βασικα ο δασκαλος ειναι το παν και η προυπηρεσια του σ αυτο τον κλαδο.Ειναι τα μαθηματα φωνητικης απαραιτητα ειναι οτι το καλυτερο. για περισσοτερες πληροφοριες και στο ΅WEB SITE===www.sakisarabatzis.gr {DVD-FOTOS] kai στο κιν.69483Ο4621 ======================================================== ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΑΚΗΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ EMAIL ==arabatzis@webpolis.gr καθως και με μηνυμα στην παρουσα ιστοσελιδα που φιλοξενει ολους μας