Το μέλος giwrgos1984 στις 09-05-2006 στις 03:01 έγραψε...
Παράθεση:
Ασχολούμαι εδώ και και δύο χρόνια με σύνθεση και στιχουργική.
Πώς θα βλέπατε την κίνηση του να προταθούν μερικά τραγουδάκια σε μια εταιρία από έναν απειρο σχετικά μουσικό?
Και τι γίνεται ακριβώς με αυτούς τους διακανονισμούς? (χρόνος,δέσμευση,χρήματα κτλ )
|
|
Ο χώρος είναι τρελά δύσκολος και ακόμα και αν τελικά πάρουν τη δουλειά σου, μπορεί να την χρησιμοποιήσουν απλά για απόσβεση στην εφορία, που σημαίνει ότι θα θαφτεί πρωτού καν εμφανιστεί στο κοινό. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα σου πουν να τσοντάρεις κι εσύ. Μην το κάνεις. Πρόκειται κατά βάση για απάτη.
Όμως, αυτό δεν σου το λέω για να το βάλεις κάτω. Απλά, μην κάνεις μία κίνηση προς έναν μόνο χώρο. Στείλε το υλικό σου σε όσο πιο πολλές δισκογραφικές γίνεται (οπωσδήποτε να κατωχυρώσεις τη δουλειά σου πρώτα!!!), στείλε επίσης σε μεμονομένους τραγουδιστές που γνωρίζεις ότι παίρνουν τέτοιες δουλειές, αν χρειαστεί, διάσπασε τη δουλειά σου σε στίχους και μουσική ξεχωριστά (αν για παράδειγμα κάποιος θέλει στίχους και όχι μουσική). Γενικά κοίτα να είσαι ευέλικτος.
Επίσης μπορείς να την ψάξεις με εταιρίες που είναι μεσάζοντες για την τηλεόραση, και τον κινηματογράφο.
Όταν ξεκινήσεις τη διαδικασία, θα ανακαλύψεις ότι το πρόβλημα δεν είναι ο χρόνος και το χρήμα. Βρες πρώτα έναν που θα "τσιμπήσει" με αυτό που θα του δώσεις και τα βλέπεις μετά αυτά. Ούτως ή άλλως, ΄πρόκειται για ελεύθερο επάγγελμα και αν βρεθείς να ξημεροβραδιάζεσαι σε στούντιο, ε, αυτό θα πει, ότι πρόκειται να γίνεις πλούσιος, διάσημος κ.λπ, οπότε δεν θα σε απασχολεί πλέον ούτε ο χρόνος ούτε κάτι άλλο.