ελληνική μουσική
    618 online   ·  210.833 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > Live Reviews

    Ήμασταν εκεί: Cabaret

    Όσα μας άρεσαν, όσα περιμέναμε αλλιώς κι όσα μας παραξένεψαν στην υπερπαραγωγή της χρονιάς.

    Ήμασταν εκεί: Cabaret

    Γράφει η Δέσποινα Κ. (despinakontogianni)
    122 άρθρα στο MusicHeaven
    Παρασκευή 01 Νοέ 2013

    Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μία παραγωγή που δύσκολα βλέπεις στην Ελλάδα. Προσεγμένα κουστούμια, εντυπωσιακά σκηνικά, εξαιρετικές χορογραφίες κι οχρήστρα.

    Σε πρώτη φάση, αυτό το οποίο με άφησε με το στόμα ανοιχτό, ήταν η σκηνογραφία. Πρωτότυπη κι ευρηματικότατη, αφού οι χώροι ήταν σε τρία εναλλασσόμενα επίπεδα. Η ενδυματολογία και το μακιγιάζ έδειχναν επαγγελματισμό, όπως και η ζωντανή ορχήστρα στο background. Οι χορευτές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και φαντάζομαι πόσο σκληρή δουλειά απαιτούσε το αποτέλεσμα! 

    Από ερμηνείες τα μόνο που θα μπορούσα να σχολιάσω είναι αυτή της Τ. Τσανακλίδου ως Fräulein Schneider, του Δ. Λιγνάδη ως ο compere του έργου και του Γ. Νανούρη, ο οποίος υποστήριξε αρκετά καλά το ρόλο του Αμερικάνου συγγραφέα, που προσπαθεί να βρει την έμπνευσή του στο Βερολίνο του '30. Να σημειώσουμε πως ευχάριστη έκπληξη ήταν η φωνή της κας Τσανακλίδου, άρτια και καθόλου αλλοιωμένη από το χρόνο. Επίσης, αν για το Γ. Νανούρη πρέπει να πω πως ήταν ικανοποιητικά καλός, για τον compere μας τότε δίνω όλα τα χειροκροτήματα της βραδιάς. 

    Τα τραγούδια και τα νούμερα του show ήταν καλοσχεδιασμένα και σε κάποια σημεία συγκινητικά. Στο τραγούδι-μονόλογο της Fräulein Schneider, σταμάτησε η ροή από το χειροκρότημα του κόσμου.

    Αυτό που δεν ήταν ούτε ευχάριστο, μα και καθόλου συγκινητικό για εμένα ήταν η επιλογή της Μ. Ναυπλιώτου για το ρόλο της Sally Bowles. Δε θύμιζε καθόλου μια νέα γυναίκα, γεμάτη φιλοδοξίες, που κανένας δεν μπορεί να τη δαμάσει. Αντιθέτως, ήταν αρκετά υποτονική με κάποιες εξάρσεις ζωντάνιας. Και πολύ λυπάμαι γι' αυτό. Αυτό που δε γνώριζα, είναι το πόσο ωραία θα μπορούσε να ερμηνεύσει τα μουσικά κομμάτια του έργου, στα οποία ήταν καλή. Παρομοίως, για τη Ν. Μπουλέ (Fräulein Kost). Ναι, μεν δυναμική, φλογερή και θρασύς, αλλά κάπως υπερβολική. Αν και πρέπει να παραδεχτώ πως ήταν γοητευτικότατη. 

    Ήμασταν εκεί: Cabaret

    Τελευταίο ελάττωμα, ήταν η πλοκή που κάπως χάθηκε στην πορεία. Το πρώτο μέρος ήταν αρκετά περιγραφικό και ένας θεατής που δεν ήξερε και πολλά από πριν, αμφιβάλλω αν κατάλαβε την κεντρική ιδέα πριν περάσουμε στο δεύτερο μέρος. 

    Ας αναφέρω πως θεατές από την μπροστινή μου σειρά έφυγαν εκνευρισμένοι πριν το διάλειμμα. Στο αίθριο, επίσης, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος πήρε το αφτί μου αρκετά αρνητικά σχόλια, μάλιστα η διπλανή μου αισθάνθηκε άμουση που δεν της άρεσε ένα έργο με τόσο καλές κριτικές, ενώ το αποκορύφωμα ήταν μια παρέα φοιτητών που έκανε το τσιγάρο κι έφυγε, διότι "δεν έβρισκε ενδιαφέρον". 

    Με λίγα λόγια ήταν μια ενθουσιώδης, ακριβή και προσεγμένη εμφανισιακά παράσταση, που χώλαινε επί της ουσίας. Περίμενα περισσότερα, γιατί ήταν πολλά υποσχόμενη και μάλιστα, ίσως να έπεφτε σαν παραγωγή και πολλή για τα ελληνικά δεδομένα. Κρίμα, γιατί μια μέτρια προσπάθεια μοιάζει πιο άσχημη από ένα κακό αποτέλεσμα. 

    Ήμασταν εκεί: Cabaret
    Ήμασταν εκεί: Cabaret
    Ήμασταν εκεί: Cabaret





    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #28076   /   01.11.2013, 20:12   /   Αναφορά

    καμια ωραια γκομενα επαιζε;καμπαρε ειναι αυτο,

    #28077   /   01.11.2013, 21:47   /   Αναφορά

    Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που απογοητεύτηκε από την παράσταση!

    #28079   /   02.11.2013, 17:12   /   Αναφορά

    λυπαμαι που δεν θα συμφωνησω με την αγαπητη δεσποινα.....ειδα την παρασταση σε μονη μερα (Παρασκευη) και εχω να παρατηρησω τα ακολουθα...


    Ας αρχισω απο τους ερμηνευτες.....Η ΜΑΡΙΑ ΝΑΥΠΛΙΩΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ...πολυ καλη στην ηθοποια(στην τελευταια σκηνη συγκινησης χειροκροτηθηκε απο το κοινο στο μεσον της παραστασης)..πολυ καλη στην φωνητικη ερμηνεια...εξαιρετικη στο χορο....απεδωσε τελεια το ρολο της ξεπεσμενης χορευτριας που αναζητα την επαγγελματικη καταξιωση σε ενα ..καμπαρε...και αγνοει τον ερωτα ενος αντρα....


    Η ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ...κουρασμενη,βαρεια,με δυσκολια στη φωνητικη αποδοση..καμμια σχεση με  τη φωνη της....καλη στην ερμηνεια ομως....


    Ο Δ. ΛΙΓΝΑΔΗΣ πολυ καλος στο ρολο του κομπερ...ο Κ. ΜΗΤΡΟΥΣΗΣ λιγο υπερβολικος στο ρολο τοου εβραιου εμπορου λαχανικων,.


    οι υπολοιποι ηθοπιοι επηρεασμενοι απο την τηλεοπτικη καριερα,οΓ. Νανουρης καλος.


    Τελος συγχαρητηρια στη ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ...με εντυπωσιασε φωνητικα και μου ερεσε πολυ το παιξιμο της....απεδωσε τελεια την ναζιστρια ερασιτεχνη πορνη...


    Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ,τα κοστουμια καλα, η σκηνογραφια καλη με ενα λαθος που εβγαζε ματια..η ταμπελλα του οπωροπωλειου στο Βερολινο ηταν στα αγγλικα !!!! (fruits) τη στιγμη που ο σκηνοθετης για να μας βαλει στο κλιμα της Γερμανιας ειχε αμεταφραστους διαλογους στα γερμανικα μεταξυ των ηθοποιων...


    Τελος δεν ειδα κανεναν να φευγει,το κοινο χειροκροτησε με ενθουσιασμενο και ηταν μια παρασταση που μου αρεσε..και θα την προτεινα....ζοφερη,αισθησιακη,που απεδωσε ολο το κλιμα της προναζιστικης Γερμανιας χωρις να πεσει στο λαθος να κανει αναφορες στην συγχρονη Ελλαδα ,που το κλιμα μοιαζει αρκετα....!!!!!










    #28080   /   02.11.2013, 18:56

    Αρχικά, σε ποιο χορό ήταν η Ναυπλιώτου εξαιρετική; Στην χωρίς φαντασία, τυποποιημένη αντιγραφή κλασσικών χορογραφιών; 


    Η Τάνια ακριβώς την κουρασμένη και βαρειά κλήθηκε να ερμηνεύσει. 


    Και τέλος, λάθος μου που έκρινα τη σκηνοθεσία. Δεν υπήρχε, ώστε να μπω σε μια τέτοια διαδικασία αξιολόγησης. 


    #28081   /   02.11.2013, 22:46

    Τις χορογραφιες δεν τις δημιουργησε η Ναυπλιωτου...Αυτο που την εβαλαν να χορεψει ,το εκανε καλα...Δεν βλεπεις σε ενα καμπαρε τη <<λιμνη των κυκνων>>. .Κοινοτυπες χορογραφιες βλεπεις...Εχεις παει στα γνωστα καμπαρε του Παρισιου? Κατι αντιστοιχο θα δεις...Λοιπον οταν μια ηθοποιος ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΑ,χορευει σωστα και σεξυ, και τραγουδαει επισης καλα...εγω της βγαζω το καπελλο....


    #28082   /   02.11.2013, 23:46

    ΔΕΣΠΟΙΝΑ...ξεκινησες την κριτικη σου γραφοντας..<<Προσεγμενα κοστουμια,εντυπωσιακα σκηνικα,εξαιρετικες χορογραφιες και ορχηστρα>>


    τωρα γραφεις...`,,χωρις φαντασια ,τυποποιημενη αντιγραφη κλασσικων χορογραφιων''


    τελικα τι ηταν οι χορογραφιες?  εξαιρετικες η το αντιθετο??????


    #28087   /   04.11.2013, 15:53

    νομίζω πως με μία δεύτερη ματιά, μπορεί να καταλάβει κάποιος πως αναφέρομαι στις χορογραφίες που είχε η Ναυπλιώτου και μόνο. τα νούμερά της πώς το λένε;! οι επαγγελματίες χορευτές δώσαν τον καλύτερό τους εαυτό. ναι, έχω πάει σε cabaret του εξωτερικού και είδα εντελώς διαφορετικές χορογραφίες από αυτές. και στην τελική, αφού εσάς σας άρεσε κι εμένα όχι, γιατί επιμένετε στο να με πείσετε πως ήταν ωραίο;