ελληνική μουσική
323 online   ·  204.752 μέλη

αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

Απροκάλυπτη εύνοια προς Παπαδημητρίου & Δάρρα

Λάβαμε την ακόλουθη επιστολή από τον μουσικοσυνθέτη και ερευνητή κ.Θανάση Μωραΐτη, την οποία δημοσιεύουμε...
Γράφει ο Γιώργος (jorge)298 άρθρα στο MusicHeaven
O Jorge είναι ο ιδρυτής του MusicHeaven. Είναι Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής με μεταπτυχιακό στα Δίκτυα, έχει σπουδάσει κιθάρα, έχει παίξει κιθαρίστας σε μικρά σχήματα στην Πάτρα και την Αθήνα, ενώ του αρέσουν το τένις, η τεντούρα, το πο...
Σάββατο 17 Μαρτίου 2007
Θανάσης Μωραΐτης
Χαιρεφώντος 10, 10558
Πλάκα – Αθήνα
Τηλ. & φαξ: (210) 3237747 & 6946-602739
E-mail: bukurana@yahoo.com

Αθήνα, 13/03/2007


Προς
Έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο
Πολιτιστικό τμήμα
Κοινοποίηση:
Υπουργείο Τύπου
Γενικό Διευθυντή Ρ/Σ κο Παναγόπουλο

Κύριε Διευθυντά,


Θέλω να θέσω υπ’ όψιν σας, με αφορμή και τη σημερινή συναυλία που οργανώνεται από ην ΕΤ στο Μέγαρο Μουσικής, τη δυσαρέσκεια που υπάρχει στο χώρο των μουσικών εξ’ αιτίας της απροκάλυπτης εύνοιας που γίνεται στο πρόσωπο του Δημήτρη Παπαδημητρίου ως συνθέτη καθώς και της «μούσας του» Φωτεινής Δάρρα.

Όσο σπουδαία κι αν είναι τα έργα ενός συνθέτη δεν δικαιολογείται ένας κρατικός φορέας να παρουσιάζει συνεχώς μόνον αυτά παρέχοντάς του όλο το ανθρώπινο δυναμικό (ορχήστρες, χορωδία) της ΕΤ τη στιγμή που ο συγκεκριμένος συνθέτης τυχαίνει να διευθύνει το Γ΄ πρόγραμμα. Φαντάζομαι, θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι χρειάζεται τουλάχιστον κάποιο τακτ –τα αυτονόητα προσχήματα δηλαδή– διότι από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συνθέτες που, στην προσπάθειά τους να παρουσιάσουν στο κοινό τα έργα τους, ζητούν επανειλημμένως συνάντηση με τους υπεύθυνους των Μουσικών συνόλων της ΕΤ για να θέσουν υπ’ όψιν τους την παρτιτούρα των έργων τους και απάντηση δεν παίρνουν ούτε για συνάντηση.

Εν κατακλείδι, ο οποιοσδήποτε συνθέτης –με την ματαιοδοξία που μας διακατέχει– έχει δικαίωμα να μην έχει τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια. Μήπως όμως η διεύθυνση της ΕΤ (κ. Παναγόπουλος) διογκώνει την αναξιοπρέπειά τους συνηγορώντας με την ανοχή του στην αναξιοκρατία ενός κρατικού φορέα, μετατρέποντάς το σε οικογενειακό μαγαζάκι με τα χρήματα όλων των Ελλήνων;

Και κάτι ακόμη, υπάρχουν αρκετές τραγουδίστριες που διαθέτουν ωραία φωνή. Πιθανόν ανάμεσά τους να είναι και η «μούσα» του Παπαδημητρίου. Μήπως πρέπει ο Διευθυντής της ΕΤ να προστατέψει και την μεταξύ τους ανθρώπινη σχέση –αφού οι ίδιοι αδυνατούν– ελαχιστοποιώντας τη συμμετοχή της ως τραγουδίστριας σε όλες τις μουσικές εκδηλώσεις που οργανώνει η ΕΤ;

ΥΓ. Σήμερα το πρωί το Γ΄ πρόγραμμα μετέδωσε αποσπάσματα από την χθεσινή πρόβα του έργου του Παπαδημητρίου με τα σύνολα της ΕΤ. Ε, δεν είναι και ο Μπετόβεν ώστε να παρουσιάζει τόσο ενδιαφέρον η εν λόγω πρόβα. Εκτός και αν το Γ΄ πρόγραμμα, μαζί με το κτήριο στο οποίο στεγάζεται, είναι ιδιοκτησία του Παπαδημητρίου.

Με τιμή
Θανάσης Μωραΐτης
Μουσικοσυνθέτης-ερευνητής


Tags
Μουσική Εκπαίδευση:παρτιτούρα


Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αν σου αρέσει να γράφεις, έλα στην ομάδα συντακτών του ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού του MusicHeaven και μοιράσου τις σκέψεις σου με τους πάνω από 4.000 καθημερινούς αναγνώστες του.

Στείλε μια δημοσίευση ή επικοινώνησε μαζί μας για απορίες!


σχόλια (28)

σχολιάστε το παραπάνω άρθρο:


Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

beatlus Chat
MusicHeaven Guru
#7587   /   17.03.2007, 02:02   /   Αναφορά
Το θέμα δείχνει να είναι αρκετά σοβαρό και θα ήταν σημαντικό να πάρει θέση κάποιος που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις εκ των έσω... ή αν ήταν δυνατόν και ο ίδιος ο κ. Παπαδημητρίου.

Για να πω την εντελώς προσωπική μου γνώμη, από τα όσα ελάχιστα γνωρίζω μέσω πληροφοριών, η κατάσταση μοιάζει με το νόμισμα το οποία πάντα πρέπει να κοιτάς και από τις δύο όψεις του.

Δεν τολμώ να ισχυριστώ πως ο κ. Μωραΐτης καταθέτει αβάσιμες καταγγελίες, ωστόσο θα ήθελα να γνωρίζω την τοποθέτηση και της άλλης πλευράς...

Πάντως, ναι η ΕΡΤ συνιστά έναν δημόσιο και κρατικό οργανισμό και δεν μπορούμε να θεωρήσουμε πως υπάρχει το... απυρόβλητο της υποκειμενικής ιδιωτικής βούλησης...

rigas Chat
Φθασμένος
#7597   /   18.03.2007, 11:14
Σαφώς και το θέμα είναι σοβαρό και βεβαίως θα πρέπει να ακούσουμε και την άλλη πλευρά.

Θα θέσω όμως μία παράμετρο που εμένα προσωπικά με απασχολεί αρκετά.

Το ότι όλοι εμείς πληρώνουμε αδρά την ΕΡΤ περιμένωντας ως ανταπόδωση, ψυχαγωγία και πολιτιστική ανάταση και βλέπουμε μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων να χρησιμοποιούνται για προσωπικά ωφέλη και καλλιτεχνική άνοδο λίγων, όπως και να λέγονται αυτοί.

train Chat
Βασική Νότα
#7588   /   17.03.2007, 02:35   /   Αναφορά
θα συμφωνήσω και εγώ ότι πρέπει να ακούσουμε και την αντίπερα όχθη, θα είχε πολύ ενδιαφέρον. Από το site της ερτ βρήκα το τηλέφωνο επικοινωνίας του τρίτου προγράματος Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 6066806 δυστυχώς δεν βρήκα email.

Orfeus Chat
Μουσικοπαραδεισένιος
#7589   /   17.03.2007, 04:47   /   Αναφορά
Γνωρίζω τον Δημήτρη και μου κάνει εντύπωση όλο αυτό!

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να έχουμε τη θέση του επί του θέματος.
alex3 Chat
Συγχορδία Ματζόρε
#7590   /   17.03.2007, 10:32
Λοιπόν...επειδή πιστεύω πως σημασία έχει το "όλον" σε σχέση με το "μέρος"...μου βγάζει αυτή η ιστορία ένα ωραίο topicάκι, για τη σύνδεση "σχέσης" και "προόδου"...αλλά θα το ανεβάσω τη Δευτέρα, γιατί σήμερα παραέχει καλή λιακάδα για τέτοια...

dessypris Chat
Φθασμένος
#7591   /   17.03.2007, 10:39   /   Αναφορά
Η θέση μου είναι, ότι το αισχρό γεγονός ότι οι Ιδιωτικοί Φορείς (Tv Channels, Ραδιόφωνα, Έντυπα), πάντα επιρρεάζονται από "λεφτά" αισθήματα (!) κι έτσι προβάλλουν επιλεκτικά τους ίδιους και τους ίδιους, δεν θα πρεπε να προεκτίνεται και στα Κρατικά Μέσα Ενημέρωσης.



Είναι πάντως γνωστό, ότι διάσημοι Έλληνες καλλιτέχνες, απέκτησαν την φήμη τους, όχι μόνον εξ αιτίας της αναμφίβολης αξίας τους, αλλά και με τη βοήθεια του εκάστοτε Πολιτικού Κόματος που ανήκαν, την συγκεκριμένη χρονική περίοδο που αυτό κυβερνούσε την Ελλάδα. (Πόσοι και πόσοι δεν "εισέπραξαν" το "αντίτιμο" της συνεχούς προβολής, για την πίστη & αφοσίωσή τους στα μετα-Πολυτεχνείου χρόνια, όταν στα 20 από αυτά, Κυβέρνηση ήταν οι συναγωνιστές τους στον ίδιο αγώνα, αυτόν του Πολυτεχνείου!).

Προσωπικά, δεν μέμφομαι τους καλλιτέχνες - χρησιμοποιούν και χρησιμοποιούνται - αλλά τους "κρατούντες" τα ηνία αυτής της δόλιας χώρας, για τον τρόπο που εκμεταλεύονται τα πράγματα, όλα τα πράγματα, προσδοκώντας πολιτικά οφέλη.



Φυσικά δεν εννοώ ότι απαραίτητα αυτό συμβαίνει και στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά τα αναφέρω με αφορμή την επιστολή. Επιστολή που, όπως ανέφεραν και οι άλλοι προλαλήσαντες, θα πρέπει να έχει και τον αντίλογο της άλλης πλευράς, για να βγουν ορθά συμπεράσματα.



Γρηγόρης Δεσύπρης.-
dimitrapan Chat
Φθασμένος
#7592   /   17.03.2007, 11:37   /   Αναφορά
Το φαινόμενο των "ευνοούμενων" δυστυχώς υπάρχει (και κυριαρχεί) σε όλους τους τομείς της ζωής μας και θα υπάρχει όσο κανείς δεν βγαίνει επωνύμως να το στηλιτεύσει. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει πραγματικά στη συγκεκριμένη ιστορία και όντως καλό θα ήταν να μπορέσουμε να ακούσουμε και την άλλη πλευρά, αλλά πολύ το ευχαριστήθηκα που ο κ. Μωραϊτης βγήκε και είπε στα ίσια αυτά που πιστεύει ότι συμβαίνουν επώνυμα, γιατί πολλές φορές ακούμε να συμβαίνει "το ένα" ή "το άλλο", αλλά φτάνει στα αυτιά μας υπό μορφή φήμης ή κουτσομπολιού.



Ειδικά όταν πρόκειται για κάποιον κρατικό φορέα, τότε θα πρέπει να είμαστε διπλά αυστηροί! Ελπίζω η εν λόγω καταγγελία να τύχει σοβαρής και ουσιαστικής αντιμετώπισης και αν προκύψουν ευθύνες, να αποδοθούν.
sunwing Chat
Συγχορδία Ματζόρε
#7594   /   17.03.2007, 22:30   /   Αναφορά
Να με συγχωρήσετε αλλά η επιστολή αυτή σε πρώτη φάση έπρεπε να σταλεί χωρίς κοινοποιήσεις και μετά την απάντησή της αν δεν ήταν ικανοποιητική θα έπρεπε να σταλεί δεύτερη που θα ήταν θεμιτό να δημοσιευτεί.

Επίσης αυτό το σχόλιο περί διάσωσης της σχέσης της "μούσας" με το εν λόγω έτερο πρόσωπο μου φαίνεται κακεντρεχές - κι ας μην είναι η συγκεκριμένη τραγουδίστρια από τις αγαπημένες μου.

Ειδικά αυτό μου χτύπησε πολύ άσχημα στα μάτια και το νου. Έλλειψη στοιχειώδους κοινωνικής ευγένειας δείχνει
dimko Chat
Σολίστ
#7595   /   17.03.2007, 23:13   /   Αναφορά
Απόλυτο δίκιο και μπράβο που τόλμησε να γράψει την επιστολή και να τη δημοσιεύσει. Η εύνοια είναι σκανδαλώδης (αλλά και αναμενόμενη θα έλεγα...)
nausspin Chat
Περαστική Νότα
#7596   /   18.03.2007, 00:09   /   Αναφορά
Διαβάζοντας την "επιστολή διαμαρτυρίας" έμεινα με την εντύπωση ότι μάλλον ο συντάκτης της έχει κάτι προσωπικό με τον Παπαδημητρίου.

Διότι πρόκειται ασφαλώς για προσωπική επίθεση και δη κακεντρεχή, αφού φράσεις όπως "η μούσα του", "χρειάζεται τουλάχιστον τακτ" "μήπως πρέπει ο δ/ντης της ΕΤ να προστατεύσει και τη μεταξύ τους ανθρώπινη σχέση" "δεν είναι και ο Μπετόβεν" δεν μαρτυρούν κανένα ενδιαφέρον του συντάκτη για τη σύγχρονη μουσική πραγματικότητα την οποία υποτίθεται ότι προασπίζεται γράφοντας!

Και το χειρότερο όλων από όσα γράφει "Ο οποιοσδήποτε συνθέτης -με τη ματαιοδοξία που μας διακατέχει- έχει δικαίωμα να μην έχει τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια [...]". Αναρωτιέμαι ποιος είναι ο αξιοπρεπής και ποιος ο αναξιοπρεπής εν προκειμένω!

Διότι απ' όσο ξέρω ο Παπαδημητρίου δεν είναι κανένα "τσόκαρο". Έχει πολλά χρόνια δουλειάς στην πλάτη του, με δεκάδες διακρίσεις στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και το εξωτερικό. Είναι από τους πλέον "συνεπείς" συνθέτες της έντεχνης μουσικής και μόνο αναξιοπρεπή δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις. Και δεν νομίζω ότι μετέτρεψε ποτέ την όποια επιτυχία του σε κάτι λιγότερο από αυτό που πιστεύει μουσικά. Επίσης είναι τουλάχιστον τα τελευταία 5-6 χρόνια διευθυντής στο Γ' Πρόγραμμα, αλλά -διορθώστε με αν κάνω λάθός- πρώτη φορά πρέπει να παρουσίασε το έργο του στο Μέγαρο Μουσικής.



ΥΓ. Με εντυπωσιάζει πραγματικά το ύφος της επιστολής. Μου διαφεύγει το μέχρι τώρα έργο του κ. Μωραϊτη, αλλά τώρα έχω πραγματικά την περιέργεια να ακούσω πώς θα είναι οι συνθέσεις του αν αυτό είναι το ήθος του. Δεν νομίζω πάντως ότι η καταγγελία χρήζει απαντήσεως.

van28 Chat
Περαστική Νότα
#7601   /   19.03.2007, 00:15   /   Αναφορά
Φιλτατοι εγω δε θα αναφερθω σε πολλα παρα σε λιγα που τυγχαινει να τα ξερω με τα ιδια μου τα ματια οταν η κυρια Φωτεινη Δαρρα ηταν στο εθνικο ωδειο με καθηγητρια την παρα πολυ καλη Αννα Διαμαντοπουλου.Ειναι γνωστο σε ολους οτι οι δυο τους εχουν σχεση και αφηνω πιο περα τα περι μουσας...αλλα το θεμα ειναι να υπαρχει μια αντικειμενικοτητα και οχι οταν εμαφνιζοταν ο κυριος παπαδημητριου , αδερφος σας θυμιζω του τωρινου προεδρου του Ιδρυματος Ωναση ,η επιτροπη που βαθμολογουσε τους μαθητες του ωδειου καθε καλοκαιρι να κανει κωλοτουμπες λαικιστι και να παιρνει η φωτεινη δεκαρια απο ολους και στο τελος η μυτη με τους γυρω της να ξεπερναει την ακροπολη!!Υπαρχουν και αλλα κοριτσια κα αγορια τραγουδιστες με καλυτερη φωνη και λιγοτερο υποκριτικο καθωσπρεπισμο αλλα φαινεται και απο οσο ξερω ,και πιστεψτε με ξερω , το ιδρυμα Ωναση αγορασε πολλα κουπονια απο την ρηγιλλης οποτε πρεπει να υπαρξει μια επιστροφη ..οπως στης πιστωτικες μονο που εδω ειναι μεγαλυτερη σε αξια η επιστροφη των πιστωθεντων!Δεν διαφωνω οτι η φωνη της ειναι εξαιρετικη αλλα οποιος την γνωρισει θα καταλαβει οτι η θεατρικοτητα που βγαζει και στην ερμηνεια και στην ζωη της ειναι απλα θεατρινισμοι επιπεδου σαπουνοπερας.Απλα ειναι το γνωστο πλεον και στην εντεχνη μουσικη οτι για να προχωρησεις πρεπει να εχεις ενα προστατη και ο νοων νοειτω....
dessypris Chat
Φθασμένος
#7604   /   19.03.2007, 09:12
Φίλτατε van28, παράκληση...Όταν γράφουμε κάτι, ας προσέχουμε λίγο και την άμοιρη Ελληνική γλώσσα...Ορθογραφία, συντακτικό, αναγραμματισμούς, "κεφαλαία" όπου χρειάζεται, κλπ...Μια επιπλέον ματιά στο κείμενό μας μόλις τελειώσουμε, δεν βλάπτει...

Administrator
jorge Chat
Musantiquus
#7605   /   19.03.2007, 09:54
Γρηγόρη ας μην είμαστε τόσο αυστηροί. Κάποιοι διαθέτουν πεπερασμένο χρόνο συμμετοχής στην κοινότητα και είναι άδικο να τους κάνουμε παρατήρηση επειδή δεν έβαλαν κάποια κεφαλαία. Και τέτοια σχόλια καλό είναι να γίνονται επί προσωπικού, γιατί ο δέκτης νιώθει άσχημα να του γίνεται δημόσια παρατήρηση και το πιθανότερο είναι ή να μην ξαναγράψει (αν είναι τόσο ευαίσθητος) ή να ανταπαντήσει και το θέμα να ξεφύγει. Με ΠΜ λοιπόν.



Ευχαριστώ.

dessypris Chat
Φθασμένος
#7606   /   19.03.2007, 10:47
Κι αυτό σωστό...Αν και η πρόθεσή μου ήταν απόλυτα καλοπροαίρετη, μιας και τα κείμενα διαβάζονται από νέα παιδιά κυρίως, που πρέπει να μαθαίνουν νωρίς καλό χειρισμό της γλώσσας...Βέβαια εγώ είμαι και "ψώνιο" μ αυτό το θέμα (το "γλωσσικό" εννοώ)...Ας είναι...Ας μην ξεφύγουμε από το θέμα...Χαιρετώ κι εξαφανίζομαι...

Administrator
jorge Chat
Musantiquus
#7607   /   19.03.2007, 11:04
Σε καταλαβαίνω. Κι εγώ άλλωστε είμαι ψώνιο με το γλωσσικό και μάλιστα κάποιες ψυχές εδώ μέσα με ονομάζουν "spelling police" :)

van28 Chat
Περαστική Νότα
#7622   /   20.03.2007, 00:54
Αγαπητε dessypris ισως και να εχεις δικιο αλλα δε νομιζω οτι διαγωνιζομαι η εξεταζομαι για της γνωσεις μου στην ελληνικη γλωσσα η στο συντακτικο η ακομα και στην γραμματικη.Αν εχεις κολλημα με την ορθη εκφραση και εκφανση της ελληνικης γλωσσας τοτε βγες στα καναλια η διορθωσε και τα υπολοιπα παιδια εδω μεσα και γεμισε τους παντες με ανουσια σχολια .Ακομα καλυτερα αν θες, πριν γραψω κατι να στο στελνω να μου το διορθωνεις ...!Αντι να χαιρεσαι που νεοι στην ηλικια μας και πιο κατω εχουν κριτικη αποψη και εχουν το θαρρος να σχολιασουν με καυστικοτητα και θρασσος πλεον και οχι σαν αλλους αναρχιδους , ας μου επιτραπει η εκφραση,περασμενων ετων εσυ καθεσαι και ασχολεισαι με αυτα .Αποψη σου και ισως να την σεβομαι αλλα για ολα υπαρχει μια αιτια .Επειδη οταν μπηκα και διαβασα το σχολιο αρχισα να γραφω αμεσως, με μανια θα ελεγα γιατι ηταν ενα θεμα που με εχει θιξει αρκετα μαζι με αλλα που πλεον στην ζωη μου εχω προσωπικη αποψη και επειδη βιαζομουν δεν το διορθωσα καν!Μην βιαζεσαι να προβαινεις σε παρατηρησεις γιατι δεν ειναι ευγενικο κατα πρωτον , ειδικα το σχολιο σου και χωρις να ξερεις και ποιος ειμαι και ποια ειναι η παιδεια μου αλλα και η εκπαιδευση μου.Παντως εχω ενα μπλοκ γεματο σχολια και ισως και λαθη συντακτικα ,ημαρτον ομως !Διαβασε το περι κριτικης στο blog μου θα σε βοηθησει να βλεπεις το δεντρο και να μη χανεις το δασος.Χορχε συγνωμη για την αυστηροτητα του λογου μου αλλα ενιωθα οτι επρεπε να απαντησω.Για μενα εχουν αξια περισσοτερα πραγματα απο ενα συντακτικο λαθος.Ευχαριστω

Administrator
jorge Chat
Musantiquus
#7623   /   20.03.2007, 01:14
Ήρεμα βρε van28. Αφού ο άνθρωπος εξήγησε πως το εννούσε. Μη "φορτώνεις" άδικα.

Όλα ξεκαθαρίστηκαν :)

van28 Chat
Περαστική Νότα
#7625   /   20.03.2007, 01:47
σιγουρα και ισως να κρυβεται γιωργο μου και καλη προθεση αλλα ποτε δε ξερεις ποτε μπορει να θιξεις καποιον και με ποιον τροπο.Γιαυτο εδω μεσα παντα προσπαθουμε να ειμαστε διακριτικοι και ισως να ανεχομαστε και πολλα αλλα και πολλους.Μην ανησυχεις ολα οκ.

dessypris Chat
Φθασμένος
#7629   /   20.03.2007, 09:29
Αγαπητέ φίλε, δεν υπήρξε κάποια πρόθεση για προσωπική, στο πρόσωπό σου επίθεση, μιας κι ακόμα ειδικότερα είσαι άτομο που όπως διάβασα στο "προφίλ" σου, έχεις σαν "ενδιαφέροντα" τη συγγραφή δοκιμίων...Παρ όλα αυτά, αντιλαμβάνομαι την δυσαρέσκειά σου και σου ζητώ δημόσια συγγνώμη που σ έθιξα και ξεστράτισα και το θέμα της συζήτησης..Ας επανέλθουμε όλοι στην τάξη.

Φιλικά, Γρηγόρης Δεσύπρης.-

van28 Chat
Περαστική Νότα
#7634   /   20.03.2007, 21:57
Το σεβομαι και το εκτιμω αυτο.

Stayroskar Chat
Περαστική Νότα
#7636   /   21.03.2007, 05:48   /   Αναφορά
Νομίζω ότι ξέφυγε η συζήτηση...

Για να τη μαζέψουμε μπορώ να πω τα εξής:

1) Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη επιστολή που έχουμε δει.

2) Βεβαίως και δεν είναι προΐόν ευγένειας και καλοσύνης ειδικά προς τα συγκεκριμένα πρόσωπα στα οποία αναφέρεται.

3) Είναι οφθαλμοφανές ότι υπάρχει εμπάθεια και είναι ίσως προφανής ο λόγος της ύπαρξής της.

4) Είναι όμως αληθινά προκλητική η στάση του Παπαδημητρίου και της Δάρα, που χωρίς να το έχουν επάξια κερδίσει, φαίνονται από το πουθενά να προωθούνται ωσάν να ήταν από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες της χώρας, και δη από τα ιδρύματα που διευθύνουν, εξαιτίας της καταγωγής και όχι -επαναλαμβάνω- της αξίας τους.

5) Είναι πασιφανές ότι οι συνθέτες, οι μουσικοί και οι τραγουδιστές δεν μπορούν να ταυτιστούν επωνύμως με τις απόψεις του κ. Μωραΐτη, γιατί θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα απέναντι στο σαθρό σύστημα που τόσο πολύ έχουν ανάγκη: ΕΡΤ, Ωνάσειο, επιτροπές πολιτισμού, υποτροφιών, εξετάσεων, διαγωνισμών, ΟΥΝΕΣΚΟ και -δυστυχώς- δε συμμαζεύεται...(το σύστημα εννοώ)

6) Το τελευταίο έχει ως συνέπεια να μη λαμβάνεται και πολύ στα σοβαρά μια τέτοια καταγγελία και να ψάχνουμε τον τρόπο γραφής του κ Μωραΐτη ή των άλλων συνομιλητών, γιατί νιώθουμε την ανάγκη κάτι να θίξουμε.

7) Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχηθώ κάτι ουτοπικό: ας μην έχει συνέπειες αρνητικές ο καταγγέλλων αυτήν τη φορά και ας αξιωθούμε να δούμε κάποιες συνέπειες για τον καταγγελλόμενο. Ίσως έτσι να αποτελέσει αυτό μια αφετηρία για την πραγματική εξέλιξη της σύγχρονης ελληνικής μουσικής.
van28 Chat
Περαστική Νότα
#7662   /   23.03.2007, 00:12
Νομιζω οτι ολοι το τραβηξαμε υπερ του δεοντος το θεμα .Οσα τουλαχιστον αναφερω προσωπικα εγω, δεν ειναι ουτε μυθευματα, ουτε προιοντα εμπαθειας.Ετυχε να ζησω απο κοντα καποιες καταστασεις και γεγονοτα , οποτε μπορω νομιζω, αν μου το επιτρεπεται, να εχω προσωπικη αποψη και θεση.Δεν ειπα οτι και οι δυο δεν ειναι ταλαντουχοι αλλα να κοιταμε και περα απο οτι φεγγιζει.Η επιστολη εξηγησα πιο πανω πως και γιατι γραφτηκε ετσι με συγχωρειτε αν προσωπικα εθιξα καποια γραμματικη και συντακτικη καλαισθησια και ορθοτητα...και δεν το λεω ειρωνικα εγινε απο βιασυνη και μονο .

ledamelissa Chat
Περαστική Νότα
#7651   /   22.03.2007, 02:56   /   Αναφορά
E Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Administrator
jorge Chat
Musantiquus
#7652   /   22.03.2007, 10:09   /   Αναφορά
Κι επειδή το σωστό είναι να έχουμε την άποψη και από τις 2 πλευρές, έχουμε ήδη ειδοποιήσει μέσω ΕΡΤ τον κ.Παπαδημητρίου σχετικά με την επιστολή και αναμένουμε την δική του τοποθέτηση.
ph Chat
Σολίστ
#7857   /   03.04.2007, 11:08




Δεν είναι μόνο υπέρ του Παπαδημητρίου η εύνοια. Είναι και υπέρ άλλων. Για κάποιους δε, το μέγαρο είναι το άβατον.

Stayroskar Chat
Περαστική Νότα
#7889   /   04.04.2007, 15:59   /   Αναφορά
Δεν πιστεύω πάντως ότι θα απαντήσει ο Παπαδημητρίου, η Δάρα το Ωνάσειο, η ΕΡΤ ή όποιος άλλος γι' αυτό το θέμα. Θα είναι σαν να παραδέχεται έμμεσα ότι έχει την αλήθεια της η δημοσίευση, παρόλη την εμπάθεια που κουβαλά.

Το σίγουρο είναι ότι τους συμφέρει να ξεχαστεί, να κουκουλωθεί, να αδιαφορήσουμε κλπ, πρακτικές που τις γνωρίζουν και τις χρησιμοποιούν πολύ καλά αυτοί οι άνθρωποι.

Εξάλλου στην Ελλάδα ζούμε βρε παιδιά...Σήμερα έφαγαν αυτοί, αύριο θα φάνε οι άλλοι , και εμείς, όπως λέει και ο Σπαθάρης, θα φάμε θα πιούμε και νηστικοί θα κοιμηθούμε!!!
traditional Chat
Περαστική Νότα
#7894   /   05.04.2007, 02:02   /   Αναφορά
Δεν είπε τίποτα παραπάνω από αυτά που σκέφτεται πολύς κόσμος. Ας μη φοβόμαστε την αλήθεια.
XeniaRodo Chat
Βετεράνος
#16276   /   02.09.2008, 11:06   /   Αναφορά
Δ. Παπαδημητρίου και Φ. Δάρρα στο Ηρώδειο...ειλικρινά θέλω να δω πόσο κόσμο θα έχει... Εκτιμώ πολύ τον κ. Παπαδημητρίου... αλλά...


Σχόλια από άλλες δημοσιεύσεις